Προς το περιεχόμενο

erwthsh gia omega drivers settings


Isobitis_r

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

geia sas paidia loipon sto 8ema :

perasa toys teleyteoys omega drivers exw mia 9600 pro...

ektos oti den polykatalabainw ta settings sto tab 3d (ennow tis mpares p.x 3 mpares sto full scene anti-aliasing ...ti einai h prwth ti h deyterh kai ti h trith? Threshold???? ) as moy pei toylaxiston kapoios to A.I ti akribos einai opws ka8os kai sto Options tab, to "Alpha Dither Method" ti einai? opws kai to KTX Buffer....

 

aytes einai oi apories moy kai hlikrina an kapoios den bariete as moy ta explain ligo genika giati exw xasei thn mpala

 

Y.G kaloi oi drivers moy anebasan ligo thn epidosh!

 

thanks prokatabolika gia oloys esas poy den 8a bare8ite na moy apanthsete!! :)

Δημοσ.

Oι μπάρες αφορούν το λεγόμενο temporal antialiasing. Αν μου θυμίσεις τι λέει το καθένα, θα μπορέσω να σου δώσω και αναλυτικότερες επεξηγήσεις.

 

Το ΑΙ είναι για την απενεργοποίηση των βελτιστοποιήσεων σχετικά με το ανισοτροπικό φιλτράρισμα.

 

Όσων αφορά ρυθμίσεις του τύπου alpha dither method, KTX buffer κλπ. είναι ρυθμίσεις συμβατότητας και καλύτερα να μην ασχοληθείς καν.

 

TemporalAA κατά την ταπεινή μου άποψη έχει περισσότερο νόημα με μια =/>X800PRO και μια οθόνη LCD με native resolution στα 1024*768. Σε μια 9600PRO δεν θα σπαταλούσα τις επιδόσεις σε πολύ χαμηλές αναλύσεις για να δουλέψει απροβλημάτιστα το tempAA, αλλά την μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση με απλό 2xAA ή περισσότερο.

 

Οι βελτιστοποιήσεις φιλτραρίσματος από την άλλη θα σου φανούνε χρήσιμες (αν και περιορισμένες σε σχέση με τις Χ800) γιατί ανεβάζουν αισθητά τις επιδόσεις. Απενεργοποίηση συνιστώ μόνο όταν υπάρχουν ανεπιθύμητες παρενέργειες από τις βελτιστοποιήσεις ή αισθητή μείωση της ποιότητας απεικόνισης.

 

Να το κάνουμε ακόμα πιο απλό; Βάλε 2xAA/8xAF (performance) στον πίνακα ελέγχου των οδηγών και ανέβασε την ανάλυση όσο αντέχουν οι επιδόσεις στο κάθε παιχνίδι.

Δημοσ.

Εγω να ρωτησω κατι αλλο πανω στα Omega drivers μιας και βρηκα το καταλληλο thread...οι επιλογες του ΑΑ που τις εχει xT2 και xT3(π.χ. 4xT2) τι ειναι?Η μηπως ειναι το TemporalAA? :?

Δημοσ.
Εγω να ρωτησω κατι αλλο πανω στα Omega drivers μιας και βρηκα το καταλληλο thread...οι επιλογες του ΑΑ που τις εχει xT2 και xT3(π.χ. 4xT2) τι ειναι?Η μηπως ειναι το TemporalAA? :?

 

Είναι διαβαθμίσεις του temporal.

 

Για να μην μπερδέψουμε τα μπούτια μας να το πάρουμε λίγο από την αρχή. Στο temporal η καρτούλα μπορεί να εκμεταλλευτεί τον χρόνο όταν υπάρχουν αρκετά ψηλές επιδόσεις και να συνδυάσει sampling patterns στην προσωρινή διάσταση (temporal dimension). Mην ανησυχείς θα τα εξηγήσω τα κινέζικα.

 

Με απλό 2xAA το sampling pattern μπορεί να φαίνεται κάπως έτσι:

 

 

.......x...............

........................

........................

.............x.........

 

Aν τώρα το αλλάξεις σε 2x tempAA (T2), θα πάρει η καρτούλα στην προσωρινή διάσταση ένα άλλο 2xAA sampling pattern που θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι:

 

........................

..................x....

..x....................

........................

 

και να το συνδύασει με αποτέλεσμα να δώσει την εντύπωση σε πραγματικό χρόνο, ότι πρόκειται για 4xAA και να φαίνεται σαν συνδυασμός κάπως έτσι:

 

.......x...............

..................x....

..x....................

.............x.........

 

Στο Τ2 ή Τ3 ο αριθμός αντιπροσωπεύει τις φορές που γίνεται ο ως άνω συνδυασμός. Με άλλα λόγια αν βάλεις με 2x tempAA T3 θα αναμείξει στην προσορινή διάσταση τα 2 δείγματα 3 φορές.

 

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα τελικά :wink:

Δημοσ.

Thnx Ailuros το πιασα το πραμα.Αλλα οταν το χρησιμοποιω μερικες φορες μου κανει κατι σαν τρεμουλιασμα στα γραφικα.Οταν λεω τρεμουλιασμα δεν εννοω να μην βλεπω καθαρη εικονα,αλλα σαν να αναβοσβηνει πολυ γρηγορα η γραμμη π.χ. που περιβαλει το προσωπο ενος ανθρωπου στο sims 2 η απλα μια λευκη γραμμη αντι να φαινεται καθαρα λευκη μοιαζει σαν να αναβοσβηνει συνεχως.Ειναι normal αυτο?Να σημειωσω οτι δεν το κανει παντα...Μηπως ειναι οτι εχω βαλει 4x tempAA T3 και παει να φανει σαν 12x οποτε καπου χανει?

Δημοσ.

Me 4xT3 logiko einai, genika gia 3 diaforetika sampling patterns xreiazesai arketa ypshla fps (kai kat epektash, arketa ypshlo refresh rate). Kalo tha htan na to rixeis se T2 h kai na to vgaleis teliws, analoga me ta games pou paizeis. An dyskoleyesai na xtyphseis ypshla fps den exei kanena nohma na anoixeis to temporal aa. Epishs sigourepsou oti den exeis poly xamhlo threshold, an sou dinoun oi drivers th dynatothta na to elegxeis. To threshold elegxei apo posa fps kai panw tha energopoieitai to temporal kai proswpika tha proteina mia timh konta sta 60 gia arxh (apo kei kai pera boreis na deis pote vlepeis tis allages metaxy sampling pattern kai pote oxi kai na to rythmiseis analogos).

Δημοσ.
Thnx Ailuros το πιασα το πραμα.Αλλα οταν το χρησιμοποιω μερικες φορες μου κανει κατι σαν τρεμουλιασμα στα γραφικα.Οταν λεω τρεμουλιασμα δεν εννοω να μην βλεπω καθαρη εικονα,αλλα σαν να αναβοσβηνει πολυ γρηγορα η γραμμη π.χ. που περιβαλει το προσωπο ενος ανθρωπου στο sims 2 η απλα μια λευκη γραμμη αντι να φαινεται καθαρα λευκη μοιαζει σαν να αναβοσβηνει συνεχως.Ειναι normal αυτο?Να σημειωσω οτι δεν το κανει παντα...Μηπως ειναι οτι εχω βαλει 4x tempAA T3 και παει να φανει σαν 12x οποτε καπου χανει?

 

Αυτό που περιγράφεις λέγεται edge crawling. Tην επεξήγηση λίγο πολύ στην έδωσε ο My80$.

 

Για να δουλέψει το temporal χρειάζονται σταθερές επιδόσεις, αλλιώς η κάρτα παλεύει μεταξύ κανονικής εξομάλυνσης και temporal και εμφανίζονται οι παρενέργειες που περιγράφεις. ΄Οπως είπα στην πρώτη μου απάντηση για μένα το temporal έχει μόνο συγκεκριμένη χρησιμότητα. Είναι πάντα καλύτερα όταν είναι δυνατό να επιλέξει ο χρήστης την μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση με απλή εξομάλυνση, παρά να χαμηλώνει την ανάλυση για να σταθεροποιήσει τις επιδόσεις του παιχνιδιού για να μην κάνει παρενέργειες το temporal.

 

Παράδειγμα στην 9700PRO με 4x temp AA δεν είχα edge crawling στο F1 2002 μόνο στα 800*600. Καταντάει γελοίο όταν το παιχνίδι παιζόταν με 6-απλό ΑΑ στα 1280*960 και ειδικά σε μια 21" οθόνη. Οι υψηλότερες αναλύσεις όταν ο ρυθμός ανανέωσης φυσικά είναι αρκετά υψηλός, αποδίδουν κατά πολύ καλύτερα τις υφές γενικά.

 

Τέλος το temporal θα ήταν κατά πολύ καλύτερο αν δεν ήταν περισσότερο μέθοδος που βασίζεται σε λογισμικό και είχε το ανάλογο προστιθέμενο back end logic που του λείπει ουσιαστικά. Ψηλά γράμματα. ΄Οποιου του αρέσει το χρησιμοποιεί.

Δημοσ.

Ευχαριστω και τους 2 σας Ailuros και MY80$ με καλυψατε πληρως.Εγω βασικα δεν εχω κανενα προβλημα στα fps ειναι σε πολυ φυσιολογικα επιπεδα(μονο οταν γινεται ο τρελος πανικος με πολυ βαρια παιχνιδια πεφτουν λιγο).Αλλα τυχαινει να εχω ακριβως οθονη οπως ειχες πει στην πρωτη απαντηση Ailuros(LCD με native resolution 1024x768)και χρησιμοποιω πολυ τα AA και AF,οχι μονο για την αναλυση και την ποιοτητα εικονας,απλα γουσταρω να τα βαζω γιατι τα σηκωνει η καρτα γραφικων μου :P ...Παντως με βοηθησατε πολυ παιδια,ευχαριστω! :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...