Προς το περιεχόμενο

Menu se avi-vcd?

therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Exo diafora arxeia avi,vcd kai svcd kai thelo na ta grapso se dvd.Alla den thelo apla na ta "petakso" mesa san arxeia kai na kano explore kai na ta trexo apo to dvd,thelo na ftiakso ena menu pou na kanei link sta arxeia?Pos mporei na ginei ayto?

Exei asxolithei kaneis me to thema?Poia einai i poio eyxristi kai eyparousiastei methodos?

Kanontas search sto google gia menu making soft vrika kati ksenarka pou den me entousiasan!

KAti eixa akousei gia nerovision to opoio kai psilo dokimasa alla den prepei to kathe arxeio na exei idia morfi?Ego thelo sto menu na exo diaforetika arxeia (avi-vcd) kai mporei alla na einai pal kai alla ntsc.To nero eipe pos eprepe na ta kanei convert ola se ena format(vcd i svcd kai pal-ntsc)

Kahos episis mou evgaze kai ena output 7gb to opoio eprepe na paei kateytheian gia burn,den eida epilogi na to pernaei prota ston disko!

Δημοσ.

me to add video files vazeis oti videakia exeis kai meta ayto ta metatrepei se morgh dvd wste na mporoun na paiksoun se epitrapezio dvd

an den theleis na ta metatrepsei to nero ta metatrepeis prwta esy me to WinAVI Video Converter px kai meta ta kaneis add sto nero

meta pas sto burn options kai dialegeis an theleis se dvd h sto sklhro sou

Δημοσ.

Ok to koitaksa telika.

Dld aplos grafeis sto cd ta files dvarp.exe kai ini mazi me ta avi pou exeis valei kai ta trexeis meso tou menu tou dvdap etsi?Kala ok poio xrisimo apo to na min exeis menu alla tipota poio omorfo den iparxei?Gia menu pou na vazeis background kai na kaneis link sta files?

Δημοσ.

sto downloads (den thymamai pos to grafei sta ellinika. mou fainetai Arxeia). tha to vreis ekei. tha sou proteina na deis kalitera to aggliko site tis doom9 san poio enimeromeno. episis to elliniko forum tis doom9 einai para poli kalo!

Δημοσ.

therock, ένα πρόγραμμα με το οποίο μπορείς να σχεδιάσεις το κάθε τι από την αρχή είναι το AutoPlay Media Studio που όμως δυστυχώς δεν είναι free..

Δημοσ.

Ayto tis mediachance einai psilokalo etsi opos to kopsa alla einai ligo proxorimeno,kai mexri stigmis den exo vrei pos mporei na trexei ta arxeia video me player pou tou les esi kai oxi me ton internal player pou exei.To exei dokimasei kaneis?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...