Προς το περιεχόμενο

Ενοχλητικό πρόβλημα με speedtouch 530


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

bass starlet to upnp den exei sxesi me to usb.exei sxesi me merika programmatakia pou pezoun me upnp kai nomizo oti etsi glitoneis to port forward.anyway.ipotithetai oti mionei ligo tin asfaleia oso xero.ine gia kaliteri sinergasia me merika programmata pou to ipostirizoun.ego to exo afisei opos to ixe diladi nomizo off kai den exo pouthena provlima.paratheto kai mia apantisi apo xeno forum

uPNP was the service that had all those severe security leaks.

 

uPNP is mostly used for configuring what ports to forward on your router w/o actually going into the router setting. If you don't need it, disable it

 

greekparot to reset sta default pos to kanate?to kanate pou patas mia fora to koumpi otan anabosbinei prasino to power kai meta alli mia fora otan pali xanaanabosbinei?an to ekanes sosta tha anapsoun ola mazi kai to modem tha xanakanei reboot.kai kanonika prepei na exei xasei to password kai oles tis rithmiseis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ναι εγινε κανονικα αλλα το προβλημα παραμενει. Ζητα username & passwd. Με ποιο τροπο θα μπορεσω να κανω καποιο firmware update? Μηπως αυτο μου λυσει το προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

firmware update tha breis to diko tou mesa sto cd pou sou exoun dosei.otan to pernas dialegeis agglika meta maintenace kai ekei grafei gia firmware update.iparxei idi to firmware update to default mesa sto cd i pernas kainourio apo http://www.speedtouch.co.uk/530.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα 16:39

poulinos firmware update tha breis to diko tou mesa sto cd pou sou exoun dosei.otan to pernas dialegeis agglika meta maintenace kai ekei grafei gia firmware update.iparxei idi to firmware update to default mesa sto cd i pernas kainourio apo http://www.speedtouch.co.uk/530.asp

 

Σ'ευχαριστω πολυ. Θα προσπαθησω να το κανω ενα update firmware μηπως και λυθει το προβλημα.

 

Θα ενημερωσω παλι εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
kai elega ego den tha exei bgei kana patch :P .iparxei i bypass proxy for local adresses.auto pou maresei sta windows.oles tis blakies tis exoun energopoiisei apo tin arxi eno auta pou prepei na exoun klisei.to kolo firewall kai autes tis blakies ta exoun apo tin mana tous anixta kai sou spane kai ta @@ me ta minimata mexri na ta apenergopoiiseis telios.thelete na klisete to firewall.isaste sigouroi?sigourotatoi?to exete klisei.auto einai epikindino gia to pc.meta dialegeis oti exo diko mou firewall gia na figei to icon.isaste sigouroi oti exete firewall.ine kalitero apo to diko mas?to exete kanei update?einai authentika ta windows.exete paei me arapi?to upnp to exo dei pragmati se us robotics modem pou bgenei.sto zyxel pou exo nomizo den to exei.

Poulinos ofeilw na pw oti exeis para poly dikio gia tis "proeidopoihseis" twn windows...Pantws gelasa me ton tropo pou to anafereis...To firmware upgrade ti leei gia to speedtouch?Pws to katevazw?EInai asfales h 8a kleisei to modem gia panta?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπορώ να μεταφέρω όλες τις ρυθμίσεις του modem σε μια καινούργια εγκατάσταση των XP?

 

an einai router oles oi rithmiseis einai mesa sto router.an exeis anixto to dhcp den tha xriasteis kan na doseis ip stin karta diktiou oute dns.an tora gia a b logo thes na ta doseis karfota(ime iper karfoton)tote apla sto tcp ip tis kartas diktiou tha dosis ip subnet defaulta gateway kai dns.an einai tora modem kai pernas usb drivers kai einai mono usb kai oxi ethernet ekei to pernas me to cd kai xanakaneis ta panta apo tin arxi.ti allo thes na pareis mazi sou?

b.

gia to speedtouuch file death lord den iparxei provlima me to firmware update.exo kanei sto zyxel mou ,exo kanei kai se apira linksys kai se cisco kai se cd rom kai se dvd kai paei legontas.firmware update mou exei apotixei se dio routers epidi itan se katastasi dialisis.se ena linksys kai se ena speedtouch.ixan provlima kai exanan tin sindesi.otan o router einai mia xara to firmware update ginetai mia xara.diladi to pososto apotixias einai 2 firmware se peripou 300 kai updates se diafora pragmata.rixtou.gia auto bgikan ta firmware gia na ginontai.efoson ginetai sosta den iparxei provlima.min exeis fobo.sin oti se diafores siskeueis px zyxel ama pas na peraseis lathos firmware den to dexetai.

 

apo edo katevazeis.min fobase

http://www.speedtouch.co.uk/530.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...