Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με αυτό το club

Τα πάντα περί αυτοκίνησης. Μάρκες , μοντέλα , tuning , κάγκουρες , νέες αγορές σε καινούρια μοντέλα ή μεταχειρισμένα , κάντε flex τα μοτόρια σας αρκεί να σέβεστε ο ένας τον άλλο
  1. Δραστηριότητα στο club
  2. +1 Και απείρως πιο φιλικό στην χρήση το turbo. Εγώ έκανα σύγκριση το Punto πετρέλαιο με ατμοσφαιρικό Passat με 30 παραπάνω ίππους. Παντού ήταν πιο εύκολη η οδήγηση με το Punto. Ειδικά στο ταξίδι δεν άλλαζες ποτέ σχέση, ακόμα και για προσπέραση ήταν φουσκωμένο και πέρναγες αέρα. Υ.γ. όταν η σύζυγος είχε το Punto κι εγώ το passat έπρεπε να παίζω αρκετά με τις ταχύτητες για να είναι κοντά της. Ειδικά στις ανηφόρες έπρεπε να κατεβάζω από 6η ακόμα και σε 4η. Ενώ η ίδια πήγαινε με 5η σταθερά. Κι επειδή τα έχω δοκιμάσει σε διάφορα μοντέλα παρόμοιου βάρους 1100-1300 κιλά: Το 75αρι πετρέλαιο (κι αυτός της fiat είναι) είναι λίγο πιο αδύναμο από το 105 βενζίνης. Αυτό θα εισπράξεις στην αλλαγή απο το corsa στο 500l. Αλλά θα καίει 1-2 λίτρα περισσότερο καύσιμο το 500λ. Το ιδανικό, όπως αναφέρθηκε, είναι το 1.6 πετρέλαιο. Αλλά επειδή δεν κάνεις πολλά χλμ τον χρόνο η επιβάρυνση θα είναι 200-300€ τον χρόνο, η οποία βέβαια εξισορροπείται με μια αλλαγή dpf για μερικά χρόνια. Επιπλέον μπορείς να δεις την κάποιο συγκριτικό alfa romeo mito 1.3vs0.9 για να πάρεις μια ιδέα (πάνω κάτω τα ίδια είναι εκτός της κατανάλωσης). Μόνο που στην mito το πετρέλαιο είναι 95 ίππους κι όχι 75 όπως το δικό σου και το 0.9 είναι κι αυτο 95 όχι 105 που είναι το 500l.
  3. Τα κυβικά πλέον έχουν χάσει την αξία τους. Παλιότερα ήταν ξεκάθαρα συνδεδεμένα με τη δύναμη του αυτοκινήτου. Πλέον δεν είναι!λογω τεχνολογικών εξελίξεων. όπως σου είπε και ο Tsofras από 75 diesel σε 105 βενζίνη δε θα δεις αναβάθμιση λογικα. Για σίγουρα Θα πρέπει είτε να το οδηγήσεις είτε να ψάξουμε στα τεχνικά του κάθε κινητήρα να δούμε που βγάζει τη δύναμη.
  4. Ευχαριστώ παιδια,καλη συνέχεια!
  5. Μια χαρα θα εισαι, το συγκεκριμενο εχει απειρους χωρους και γενικα αρκετα βολικο.Το κοιταζα και εγω πριν 2 χρονια πριν καταληξω στο cmax. Για απλες μετακινησεις θα εισαι οκ, παιζει και με diesel μοτερ με αρκετα καλυτερες επιδοσεις.
  6. μια χαρά θα είσαι ,105 άλογα , αλλά προσοχή με τα λάδια σε αυτό το μοτέρ , πίνει (έτσι λειτουργεί) , άρα πρέπει να επαληθεύσεις οτι έκανε συχνές αλλαγές και όχι συμπληρώματα Βγαίνει και με cng σαν καύσιμο αλλά είναι λίγο ψόφιο (80 άλογα)
  7. ένα 1000αρι turbo 120-130 ίππων χοντρικά έχει την δύναμη και ροπή ένος ατμοσφαιρικού 1800.
  8. Τα 1000 κυβικά από μόνα τους δεν λένε κάτι, παίζει ρόλο αν είναι και τούρμπο και σε τι αμάξι τα έχουν βάλει 😅 Για αυτο που αναφέρεις φαντάζομαι είναι ατμοσφαιρικό Edit Γράψε λάθος στο επάνω σχόλιο, τούρμπο είναι 900cc με 105 άλογα, φαντάζομαι θα έχει γύρω στα 18-20 κιλά ροπής το πολύ. Οκ θα ξελιγωνεται στα ψηλά φαντάζομαι, με κλιματισμό σε ανηφόρα θα τρώει ζόρια
  9. Δεν ειναι κακη ιδεα. Δεν εχω ακομη καταλαβει παντως τι κανουν τα κυβικα κ τι τα αλογα. Κοιτουσα το σαιτ της φιατ κ σχεδον ολα τα μοντελα της με βενζινη αυτη τη στιγμη ειναι με 1000 κυβικα. ξερουν κατι που δεν ξερουμε? (Ειπαμε ειμαι ασχετος με απο αμαξια)
  10. Θα μπορούσες να ρωτήσεις αν μπορείς να το κάνεις ένα τεστ ντραιβ να το δεις, ο καθένας βλέπει διαφορετικά την δύναμη ενός αυτοκινήτου
  11. Σε ευχαριστώ για την αμεση απαντηση. Επιτελους,απλα κ ξεκαθαρα. Αρα κοιταω για αλλη εκδοση. Κι εγω εντυπωσιαστηκα με αυτα ακριβως που αναφερεις.αφου να φανταστεις ενω γενικα δεν ασχολουμαι με αμαξια, οταν μπηκα σε αυτο αρχισα να χαμογελαω! Ιδιως η πανοραμικη τα "σπαει".η συγκεκριμένη ειναι σχεδον απο ακρη σε ακρη χωρις κολωνα στη μεση κ ειναι ακρως εντυπωσιακη (με τι ασχολειται κανεις!)
  12. Καλώς μας βρήκες Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω οδηγήσει αλλά 900 κυβικά 105 άλογα σε αυτό το αμάξι μάλλον για τάφο το κόβω . Φαντάσου το κορσάκι είναι diesel που σημαίνει ότι έχει την ροπούλα του και ελαφρύτερο και σου φαίνεται τάφος. Κατα τα άλλα επειδή το είχα δεί σε καποιά φάση , αν και δεν είναι του γούστου μου με εντυπωσίασαν τα μεγάλα παράθυρα , το πόσο φωτεινό είναι και οι χώροι που έχει. Ιδανικό οικογενειακό αμάξι , αλλά όχι με αυτόν τον κινητήρα
  13. καλησπερα, ειπα να γραψω κι εγω στο σεντονι του tsofra (το ειχα διαβασει παλια,εχω χασει επεισοδια) κ να ζητησω την γνωμη σας για ενα αμαξι που μου αρεσε πολυ ειναι αυτο https://akonidis.car.gr/cars/view/338920765 Fiat 500L 11/2013 Trekking 0.9 TwinAir Start&Stopp,Panorama ειμαστε οικογενεια με 2 μικρα παιδια (χωρις καροτσια).κανω 12.000 χλμ περιπου το χρονο. 1 φορα την εβδομαδα διαδρομη 1 ωρας προς θεσσαλονικη κ 2-3 ταξιδακια τον χρονο. θα με καλυψει απο αποψη κυβικων ή και γενικώς? οσους ρωταω ,οι μισοι μου λεν " ασ'το, δεν θα σας σηκωνε κ θα ζοριζεται" κ οι αλλοι μισοι "μια χαρά θα εισαι κανενα προβλημα". θα μπορω να προσπερναω με αξιοπρεπεια ή να έχω κλιματισμο σε ενα ελαφρως ανηφορικο δρομο?επισης η μηχανη θα ζοριζεται σε ενα ταξιδι 4-5 ωρων? τωρα εχω ενα corsa diesel 2007 1250 κυβικα-75 αλογα και ιδρωνω για ολα τα προαναφερθεντα. ελπιζω να μην ειναι πολυ ασχετο το ποστ μου. ευχαριστω εκ των προτερων!
  14. Περίμενε περίμενε... Δεν βγήκε λευκός καπνός ακόμα.. Παίζει δυνατά το seal παρόλο το ότι δεν έχω αντιπροσωπεία στα Ιωάννινα. (Βέβαια δεν έχει αποκλειστεί εντελώς η αγορά του 500ρακιου και να μείνει το jeep)!!!!!!!
  15. @@pnea1973 τι έγινε με το οικογενειακό συμβούλιο;;
  16. θα σου πω κατι για την εμφάνιση. Εχει τεράστιο C pillar. Πολύ μικρό πίσω παράθυρο και μιλάμε για ένα κτηνώδες νεκρό σημείο. Επίσης συγκριτικα με το πόσο μεγάλο είναι για C κατηγορίας hatchback, οι χώροι για τους πίσω είναι αστείοι. Και στο λέει ένας άνθρωπος με Giulietta με τα αντίστοιχα προβλήματα αλλά σε μικρότερο βαθμό. Δηλαδή ναι είναι πανέμορφο, αλλά το βρίσκω τέρμα δυσλειτουργικό στην καθημερινότητα. Αν είναι αν το πάρεις να έχει οπωσδήποτε το blind spot detection. Και πάλι αν έχεις οδηγήσει σύγχρονο turbo αμάξι, θα σου φανεί υποβάθμιση καθώς τα Euro6 ναι μεν έχουν άλογα αλλά είναι τόσο φιμωμένα που με ατμόσφαιρα θα ειναι ο ορισμός του τάφου.
  17. Ε ναι γιατι αν δεν εχεις φορο πολυτελειας σου κανει και 2λιτρο ατμοσφαιρικο Αν σου αρεσει τοσο πολυ για να δινεις τον φορο καθε χρονο για μια δεκαετια προχωρα το.Δεν εχουν τα τελη πλεον αλλα ειναι σημαντικο ποσο Επισης θα χασεις πολυ σε μεταπωληση για τον ιδιο ακριβως λογο.
  18. Προσωπικα μου αρεσει για την εξωτερικη του εμφανιση που τη θεωρω ισως την καλυτερη απο οτι hatchback κυκλοφορει αυτη την στιγμη και απο τι εχω διαβασει ολοι εξυμνουν την ποιοτητα εσωτερικα. Σε ολα τα βιντεο review του εξωτερικου κανεις δεν αναφερεται αρνητικα στον κινητηρα γιατι δεν τους ενοχλει που ειναι 2λιτρο και μαλιστα εχω διαβασει για ενθουσιασμο σε οτι αφορα τον 2,5L turbo που στην Ελλαδα με αυτη την φορολογια αποτελει ονειρο θερινης νυχτος.
  19. ΤΙ κανεις εσυ εκει...; Νταξ με το παρκαρισμα στη συγκεκριμένη περιοχη δεν ενθουσιαζομαι... τουλαχιστον οδηγουν ανθρωπινα ομως...
  20. Compared to smaller-capacity turbocharged engines, Mazda’s engine feels limp – simply because all the torque is right at the top of the rev-range and you need to wring the engine out to the redline to make significant progress. The 2021 update’s torque increase certainly alleviates this, but it still doesn’t have the low-down shove of a FordEcoBoost unit. https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mazda/3-hatchback/ και πολλά αλλά αρθρα. Υπάρχουν και πιο τεχνικά, κάπου θα βρεθεί και η καμπύλη αν το ψάξουμε. Δε διαβάζω πουθενά κάτι (παλιότερα κυριωσ που το είχε ψάξει) που να δικαιολογεί ενθουσιασμό για αυτό το αυτοκίνητο, ποσό μάλλον όταν το συνολικό κόστος ανεβαίνει λόγω φόρου πολυτελείας.
  21. αν ντύσεις θα βάλεις και στο μπροστά παρμπρίζ αλλιώς δεν έχει νόημα η carglass , όπως και κάποιες άλλες υποθέτω, δίνουν εφόρου ζωής εγγύηση
  22. Αυτο που ηταν και οι αλλοι. δεν ειναι θεμα του μοτερ αλλα του Ελληνικου κρατους. Μια χαρα θα ειναι σαν μοτερ, αλλα θα πληρωσεις φορο πολυτελειας για πολυ μικρη ιπποδυναμη και ροπη. Αν ειναι να πληρωσεις φορο πολυτελειας πας σε διλιτρο τουρμπο να εχεις αλογα + ροπη (και ακομα περισοτερα με καποιο προγραμμα) Αλλιως μπορεις να πετυχεις ιδιες η καλυτερες επιδοσεις με ενα 1.4-15 τουρμπο χωρις να πληρωνεις φορους.
  23. Συμφωνώ και εγώ. Επίσης θέλω δέρμα η δερμάτινη στο ταμπλό και στην κονσόλα. Και αερανάρτηση , αλλά ακόμη και στα high end μοντέλα δεν την συναντάς τόσο συχνά, και περιορίζει τις επιλογές. επισης είμαι τεράστιος φαν του ανοιχτόχρωμου εσωτερικού, αλλά και παλι οι επιλογές είναι περιορισμένες.
  24. Σιγά μην υστερεί δεν θα έχει το ξαφνικό πέταγμα του τουρμπο , απο την άλλη δεν θα έχει και το lag
  25.  
  • Δημιουργία νέου...