Θέλοντας να επικεντρωθεί στα δικά της προϊόντα που κυκλοφορούν οσονούπω, η Apple σταμάτησε την πώληση ανταγωνιστικών λύσεων από εταιρείες όπως Bose, Sonos και Logitech.

Η Apple ετοιμάζεται να κάνει δυναμικά την είσοδό της στην αγορά των προϊόντων ήχου, με τα σχετικά δημοσιεύματα και τις φήμες που οργιάζουν, να τη θέλουν να προβαίνει στις σχετικές ανακοινώσεις μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Τα παραπάνω έρχεται να ενισχύσει η ξαφνική “εξαφάνιση” όλων των σχετικών ανταγωνιστικών προϊόντων τρίτων εταιρειών από τα καταστήματα της Apple, φυσικά και ψηφιακό.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η κίνηση αυτή έγινε στα τέλη του Σεπτεμβρίου, με τα ακουστικά και τα ηχεία της Bose, τα ηχεία της Logitech και τα έξυπνα ηχεία της Sonos να γίνονται παρελθόν εν μία νυκτί από το site της Apple. Παρόμοια ήταν η κατάσταση και στα φυσικά καταστήματα της Apple, με το προσωπικό να αποσύρει σταδιακά τα προαναφερθέντα προϊόντα. Ως αποτέλεσμα της ενέργειας αυτής μάλιστα, οι πωλήσεις της Sonos μειώθηκαν κατά 7% την περίοδο αμέσως μετά. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά η Apple είχε “ξεφορτωθεί” με τον ίδιο τρόπο τα προϊόντα της Bang & Olufsen.

Σύμφωνα με την Ultimate Ears της Logitech, η Apple ενημέρωσε πριν λίγο καιρό ότι θα σταματήσει την πώληση ηχείων τρίτων εταιρειών μέσω των καταστημάτων της από τον Σεπτέμβριο. Η ίδια η Apple αρκέστηκε να αναφέρει πως οι αλλαγές στη γκάμα προϊόντων και αξεσουάρ άλλων εταιρειών που πουλά μέσα από το δίκτυό της είναι συχνές.

Υπενθυμίζουμε ότι η Apple είχε ακολουθήσει λίγο-πολύ την ίδια τακτική με τώρα και το 2014, λίγο πριν λανσάρει το Apple Watch. Τότε, είχε σταματήσει την πώληση προϊόντων Fitbit, προκειμένου να προετοιμάσει το έδαφος για το δικό της wearable.