Τον Μάρτιο, η Google ανακοίνωσε ότι θα αποκλείσει τις διαφημίσεις πορνογραφικού περιεχομένου από το διαφημιστικό της δίκτυο, AdWords, το οποίο παρέχει αποτελέσματα χορηγιών κατά τις αναζητήσεις στη μηχανή της εταιρείας.

Τη περασμένη Δευτέρα, η Google απέστειλε ένα email στους διαφημιζόμενους για να τους πληροφορήσει για τις επικείμενες αλλαγές: στις επόμενες εβδομάδες, θα αποκλειστούν όλες οι διαφημίσεις που "προωθούν γραφικές απεικονίσεις σεξουαλικών πράξεων".

 

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Google αντιμετωπίζει αμφιλεγόμενες διαφημίσεις. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η εταιρεία απέκλεισε την υπηρεσία ραντεβού Ashley Madison από το να διαφημιστεί στην Ιαπωνία, ενώ εδώ και πολύ καιρό η πολιτική της απαγορεύει τις διαφημίσεις που αφορούν σε πορνεία ή σε υπηρεσίες συνοδείας. Όμως με εκατοντάδες εκατομμύρια αναζητήσεις για πορνό και σχετικούς όρους κάθε μήνα, οι διαφημιζόμενοι στη βιομηχανία ενηλίκων, και με τα τεράστια χρηματικά ποσά που διαθέτουν, λογικά δεν θα αργήσουν να βρουν κάποιο άλλο διαφημιστικό δίκτυο.

 

"Ήταν μεγάλη έκπληξη" λέει ο Theo Sapoutzis, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AVN Media Network. "Ήμουν ένας από τους πρώτους διαφημιζόμενους στο AdWords από το 2002. Η συνεργασία ήταν ανεπηρρέαστη εδώ και 12 χρονια, και για αυτό και δεν περίμενα ότι θα άρχιζαν να γίνονται αλλαγές".

 

"Αυτό είναι ένα ακόμα παράδειγμα μίας mainstream εταιρείας, που γυρίζει τη πλάτη της στη βιομηχανία που τη στήριξε" λέει ο Michael Fattorosi, δικηγόρος της Fattorosi & Associates, μία φίρμα που αντιπροσωπεύει την βιομηχανία ενηλίκων. "Η ερώτηση τώρα είναι η εξής: Θα μπλοκάρουν και το πορνογραφικό περιεχόμενο από τα αποτελέσματα αναζήτησης τους;"

 

Link.png Site: The Verge

Link.png Site: CNBC