Μετά από ένα χρόνο απουσίας, η E3, το μεγάλο συνέδριο της βιομηχανίας παιχνιδιών, θα πραγματοποιηθεί από τις 13 έως τις 16 Ιουνίου, όπως ανακοίνωσαν τη Δευτέρα η Entertainment Software Association (ESA) και η διοργανώτρια εταιρεία ReedPop.

Η εκδήλωση θα επιστρέψει με την παρουσία κοινού στο Συνεδριακό Κέντρο του Λος Άντζελες ενώ θα υπάρχουν ξεχωριστές ημέρες για τα στελέχη της βιομηχανίας και τους φίλους του gaming για να επισκεφθούν την έκθεση. Πριν το συνέδριο ανοίξει τις πύλες του, από τις 11 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν μεγάλες παρουσιάσεις από εταιρείες του χώρου, περισσότερα για τις οποίες θα μάθουμε τους επόμενους μήνες.

Οι "E3 Business Days" θα πραγματοποιηθούν από τις 13 έως τις 15 Ιουνίου όταν και στο συνέδριο θα μπορούν να παρευρεθούν αποκλειστικά στελέχη της βιομηχανίας του gaming και δημοσιογράφοι, ώστε να δικτυωθούν, να συναντηθούν και να δοκιμάσουν τα επερχόμενα παιχνίδια. Οι "E3 Gamer Days" έχουν οριστεί για τις δύο τελευταίες ημέρες της έκθεσης, 15 και 16 Ιουνίου, όπου οι gamers θα μπορούν να δοκιμάσουν παιχνίδια και να "έρθουν σε επαφή με προγραμματιστές, δημιουργούς περιεχομένου, προσωπικότητες των μέσων ενημέρωσης και άλλους", σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου. Θα υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές στις οποίες θα έχουν πρόσβαση μόνο οι συμμετέχοντες της βιομηχανίας, γεγονός που θα μπορούσε να διευκολύνει τις συναντήσεις. 

Η E3 δεν πραγματοποιήθηκε το 2022 αν και αρχικά λόγω της πανδημίας είχε προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί ως ένα online-only event, με το σχέδιο αυτό να ακυρώνεται τελικά. Ωστόσο, οι οπαδοί του gaming δεν έμειναν χωρίς ένα μεγάλο gaming event τον Ιούνιο, καθώς το Summer Game Fest του Geoff Keighley κάλυψε το κενό τόσο με μια ψηφιακή παρουσίαση γεμάτη trailer όσο και με μια προσωπική εκδήλωση για τα μέσα ενημέρωσης και τους influencers.

Η διοργάνωση του 2023 θα είναι σημαντική για την ESA. Ακόμα και πριν από την πανδημία, η σημασία της E3 είχε μειωθεί, καθώς εταιρείες όπως η Sony αποφάσισαν να μην λάβουν μέρος στη διοργάνωση του 2019. Από πολλές απόψεις, η ESA δεν έχει επίσης ακόμη ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κλάδου, αφού διέρρευσε κατά λάθος τα στοιχεία επικοινωνίας περισσότερων από 2.000 δημοσιογράφων, αναλυτών και δημιουργών περιεχομένου την ίδια χρονιά.
 

  • Like 1