Η κινέζικη εταιρία είδε συνολική ανάπτυξη το προηγούμενο έτος με το μεγαλύτερο μέρος αυτής να έρχεται από την εγχώρια αγορά.

Αν και η Huawei ανέφερε συνολική ανάπτυξη για το 2020, η καταναλωτική της βάση επλήγη λόγω των κυρώσεων των ΗΠΑ, αφού το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης προήλθε από την Κίνα. Μάλιστα, τα έσοδα μειώθηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2020, υποδηλώνοντας ότι και το 2021 θα μπορούσε να συνεχιστεί αυτή η τάση.

Ο αναπληρωτής πρόεδρος της Huawei, Ken Hu, δήλωσε:

Οι περιορισμοί εφοδιασμού για την smartphone επιχείρησή μας, είχαν μεγάλο αντίκτυπο και δεν είμαστε σε θέση να έχουμε μια σαφή εικόνα αναφορικά με τον εφοδιασμό των smartphone μας. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια πολύ άδικη κατάσταση για τη Huawei και μας έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά.

Η Huawei ανέφερε ότι τα έσοδά της το 2020 έφτασαν τα $136 δισεκατομμύρια, μία αύξηση της τάξης των 3,8%. Το ότι η εταιρία κατάφερε να αυξήσει τα έσοδα το 2020 είναι μάλλον εκπληκτικό, αν και αυτή η ανάπτυξη αντιπροσωπεύει τη μικρότερη ανάπτυξη που αναφέρει η Huawei σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη.

Το πρόβλημα είναι πως το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους είδε τα έσοδά της να πέφτουν κατά 11,2% στα $33,6 δισεκατομμύρια, η πρώτη φορά που η Huawei ανέφερε έλλειμμα σε τρίμηνο που περιλαμβάνει γιορτές και διακοπές. Αυτό το τρίμηνο ήρθε μετά από την κλιμάκωση του Σεπτεμβρίου από την κυβέρνηση των ΗΠΑ που εμπόδισε τους προμηθευτές τσιπ να παρέχουν στη Huawei τα αναγκαία chipsets για τα smartphones. Στη συνέχεια, η Huawei αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τα chipsets που είχε μαζέψει μετά από τις αρχικές κυρώσεις ενώ πούλησε και το Honor brand.

Η Huawei είδε διψήφιες μειώσεις πωλήσεων σε ολόκληρο τον κόσμο καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020, αλλά στην Κίνα υπήρχε εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση, καθώς τα έσοδα της εταιρίας αυξήθηκαν στην εγχώρια αγορά κατά 15,4% σε $89 δισεκατομμύρια. Και ενώ κανένας τομέας της Huawei δεν ανέφερε ένα ολόκληρο έτος συνεχόμενων πτώσεων, μερικοί από αυτούς πλησίασαν αρκετά κοντά. Για παράδειγμα, το τμήμα της Huawei που κατασκευάζει τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, είδε αύξηση μόλις 0,2% το 2020.