Δύο χρόνια αφότου ξόδεψε εκατομμύρια για να εισέλθει στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων που σχετίζονται με την υγεία και τη σωματική άσκηση μαθαίνουμε ότι η Nokia ενδέχεται να πουλήσει ή ακόμα και να κλείσει το τμήμα Digital Health.

 

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η Φινλανδική εταιρεία ξεκίνησε τη διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου στρατηγικής του τμήματος Ψηφιακής Υγείας (Digital Health), κάτι που σημαίνει ότι είτε θα αναθεωρήσει ορισμένους παράγοντες και θα λάβει διορθωτικά μέτρα είτε ενδέχεται να πουλήσει το συγκεκριμένο τμήμα σε άλλη εταιρεία ή ακόμα και να το κλείσει.

Το να χαθεί το τμήμα Digital Health της Nokia που δημιουργήθηκε μετά την εξαγορά της Γαλλικής εταιρείας Withings το 2016 έναντι περίπου €170 εκατομμυρίων και αποτέλεσε μέρος της νέας στρατηγικής ψηφιακής υγείας WellCare που δεν διαφέρει και πολύ από την Healthkit της Apple). Η αξιολόγηση έρχεται τέσσερις μήνες περίπου μετά την ακύρωση του εγχειρήματος OZO VR εξαιτίας της αργά αναπτυσσόμενης αγοράς εικονικής πραγματικότητας.  

Αν και η Nokia εισήλθε στην αγορά με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, εντούτοις ξέγραψε περίπου $175 εκατομμύρια εξαιτίας του συγκεκριμένου τμήματος το τρίτο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς. Ανάμεσα στα μέτρα που θα λάβει η εταιρεία στην προσπάθεια της να “γυρίσει” τη κατάσταση είναι η αντικατάσταση του co-founder της Withings, Cedric Hutchings που θα αφήσει τον ρόλο του στην εταιρεία στον Rob le Bras-Brown, καθώς και η μείωση των θέσεων εργασίας που μπορεί να φτάσουν έως και στις 425.

Στην ανακοίνωση της, η Φινλανδική εταιρεία επισημαίνει επίσης πως τα τμήματα Patent Business, Brand Partnerships και Technology Licensing της Nokia Technologies δεν βρίσκονται στο επίκεντρο της συγκεκριμένης αξιολόγησης.

GSMArena

Engadget