Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Counterpoint, το 2017 ήταν μία πολύ καλή χρονιά για την εταιρεία HMD Global και το brand της, Nokia.

Μόνο το τέταρτο τρίμηνο του 2017, η HMD Global κατάφερε να πουλήσει περίπου 4,4 εκατομμύρια smartphones με το λογότυπο της Nokia. Μπορεί ο αριθμός να μην είναι τόσο εντυπωσιακός όσο εκείνοι που ανακοινώθηκαν από τις Samsung και Apple, ωστόσο δεν είναι αυτό το ζήτημα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα δεδομένα της Counterpoint, η HMD Global πούλησε περισσότερες συσκευές από τους περισσότερους ανταγωνιστές της, συμπεριλαμβανομένων των HTC, Sony, Google, Alcatel, Lenovo, OnePlus, Gionee, Meizu, Coolpad και ASUS, μεταξύ άλλων. 

Χάρη στις πωλήσεις της, η HMD Global/ Nokia τώρα κατέχει το 15% της αγοράς των feature phones και το 1% της αγοράς των smartphones. Συνδυαστικά, η HMD Global/ Nokia κατέχει μερίδιο αγοράς 5% σε παγκόσμιο επίπεδο, κάτι που βεβαίως αποτελεί εξαιρετικό νέο για την εταιρεία.

Η σπουδαιότερη αγορά για την HMD Global και τη μάρκα της, Nokia, ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου βρίσκεται ανάμεσα στις τρεις δημοφιλέστερες εταιρείες. Η μεγάλη δύναμη ωστόσο της εταιρείας είναι τα feature phones, όπου σε παγκόσμιο επίπεδο ηγείται της αγοράς, καθώς και στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες και στις χώρες της Μέσης Ανατολής.

Τώρα, που η HMD Global κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των feature phones, είναι σίγουρο πως θα επιδιώξει να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά των smartphones, οπότε περιμένουμε να κάνει αισθητή τη παρουσία της στο φετινό συνέδριο MWC (Mobile World Congress), ενδεχομένως με κινητά όπως τα Nokia 9, Nokia 7 ή και κάποιο LTE-enabled 3310 ενδεχομένως.

PhoneArena