Το Portal 3 μπορεί να μην κυκλοφορήσει ποτέ, αλλά τουλάχιστον έχουμε έναν νέο τρόπο να ζήσουμε την εμπειρία του αρχικού θρυλικού παιχνιδιού.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο GTC, ο CEO της NVIDIA, Jensen Huang, ανακοίνωσε το Portal with RTX, ένα mod που προσθέτει υποστήριξη για real-time ray tracing και DLSS 3. Κρίνοντας από το σύντομο trailer, μοιάζει με το Portal που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε, εκτός από το ότι τώρα ο φωτισμός γύρω από τις πύλες διαχέεται στο περιβάλλον τους και σχεδόν κάθε επιφάνεια είναι υπέροχα ανακλαστική. 

Παρόμοια με αυτό που είδαμε με το Minecraft RTX, το ray tracing mod του Portal προσθέτει τεράστιο βάθος σε ένα πολύ οικείο παιχνίδι. Και χάρη στο DLSS 3, την τελευταία έκδοση της upscaling τεχνολογίας της NVIDIA, αποδίδει επίσης ομαλά με πολλά από τα καλούδια της RTX ενεργοποιημένα. To hardware που βλέπουμε να τρέχει το παιχνίδι πιθανότητα στηρίζεται στην αρκετά δυνατή RTX 4090, αλλά θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο καλά αποδίδει το Portal RTX στις παλαιότερες GPU της NVIDIA. Οι σημερινοί κάτοχοι του Portal θα μπορούν να παίξουν το RTX mod τον προσεχή Νοέμβριο.  

Ο Huang αναφέρει ότι η εταιρεία ανέπτυξε το RTX mod μέσα στο περιβάλλον του Omniverse, τη δική της πρόταση για το metaverse. Για να προχωρήσει περαιτέρω αυτή η ιδέα, η NVIDIA λανσάρει επίσης το RTX Remix, μια εφαρμογή που θα σας επιτρέπει να καταγράφετε υπάρχουσες σκηνές παιχνιδιών και να προσαρμόζετε τα αντικείμενα και τα περιβάλλοντά τους με υφές υψηλής ανάλυσης και ρεαλιστικό φωτισμό. Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας μπορούν να προσδώσουν αυτόματα στα υλικά «φυσικές ακριβείς» ιδιότητες. Για παράδειγμα ένα ταβάνι στο Morrowind, γίνεται ανακλαστικό αφού περάσει από το RTX Remix. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να κάνουν export τις remixed σκηνές ως mods και άλλοι παίκτες θα μπορούν να τις αναπαράγουν μέσω του renderer RTX.