Η Amazon.com ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στη Σιγκαπούρη με την πλέον επιθετική υπηρεσία της, προσφέροντας μέσω του Prime Now, δύο ώρες παράδοσης για τα πάντα, από παγωμένη μπύρα, μέχρι κινητά κ.λπ.

Οι πελάτες της εταιρείας στη Σιγκαπούρη μπορούν να ψωνίσουν χρησιμοποιώντας το app της εταιρείας Prime Now στο κινητό τους ανάμεσα από δεκάδες χιλιάδες προϊόντα, τα οποία μπορούν να παραδοθούν στην πόρτα του σπιτιού τους (δωρεάν αν η παραγγελία είναι άνω των $29 σύμφωνα με τον Διευθυντή του Amazon Prime Now στην αγορά Asia Pacific, Henry Low).

 

Η είσοδος της Amazon.com στη Νοτιοανατολική Ασία πρόκειται να βάλει φωτιά στον ανταγωνισμό με την Alibaba που απέκτησε τον έλεγχο της Lazada και λέγεται πως εξετάζει το ενδεχόμενο να επενδύσει στην Ινδονησιακή Tokopedia. Στη περιοχή ζουν 620 εκατομμύρια άνθρωποι και εκτιμάται πως η αγορά e-commerce μέχρι το 2025 θα αγγίξει τα $88 δισεκατομμύρια.

 

“Η Νοτιοανατολική Ασία είναι μία ανερχόμενη για εμάς αγορά με περισσότερους από 600 εκατομμύρια καταναλωτές, με αυξανόμενο πλούτο και ψηφιοποίηση” δήλωσε ο Henry Low. “Είμαι εξαιρετικά αισιόδοξος με τις ευκαιρίες που έχουμε. Αυτή είναι η πρώτη μέρα” συμπλήρωσε.

 

Ο Αμερικάνικος γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου εντείνει τις προσπάθειες του για επέκταση σε αγορές του εξωτερικού. Έχοντας στην ουσία παραχωρήσει την αγορά της Κίνας στην Alibaba, η εταιρεία με έδρα το Seattle, στις ΗΠΑ, έχει ξεκινήσει πόλεμο με την Flipkart στην Ινδία, όπου και έχει δεσμευτεί να δαπανήσει $5 δισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια. Τον Μάρτιο, η Amazon συμφώνησε να εξαγοράσει τον online retailer με έδρα το Dubai, Souq.com. “Πάντα θα εξετάζει ευκαιρίες να συνάψει συμφωνίες η Amazon” δήλωσε ο Henry Low.

 

Όσον αφορά στην υπηρεσίες Prime Now στη Σιγκαπούρη, θα είναι δωρεάν για ένα περιορισμένο διάστημα και προτού η εταιρεία λανσάρει το πλήρες πρόγραμμα Prime στη χώρα. Η εταιρεία επίσης θα προσφέρει και υπηρεσία παράδοσης σε μία ώρα έναντι $9,99 ανά παράδοση.

 

 

Link.png Site: Bloomberg