Μπορούν να ελέγξουν το email σας, να διαχειρισθούν τις επαφές σας μέσω Ίντερνετ και να οργανώσουν όλη σας τη ζωή. Δεν χρειάζεται να είστε διάσημος, πλούσιος ή ανώτατο στέλεχος επιχείρησης για να απολαύσετε τις υπηρεσίες των άψογων αυτών βοηθών. Ολοένα και περισσότερες ιστοσελίδες επιτρέπουν στους συνδρομητές τους να «υπενοικιάζουν» τις ενοχλητικές καθημερινές τυπικές υποχρεώσεις, σε ξένες εταιρίες, που θα φροντίσουν ώστε να μην χρειασθεί να συντάξετε άλλη ευχαριστήρια επιστολή στη ζωή σας ή να περιμένετε να μιλήσετε με αντιπρόσωπο πιστωτικής κάρτας.

 

Όσοι χρησιμοποιούν τέτοιες ιστοσελίδες, για κάθε είδους υπηρεσία από την παραγγελία φαγητού έως και τη διαχείριση των διαδικτυακών ραντεβού, υποστηρίζουν ότι το κόστος τους είναι πολύ λογικό. Η 28χρονη Άντρεα Φόρκερ, υπεύθυνη δημοπρασιών ανθρωπιστικής μη-κυβερνητικής οργάνωσης, ταξιδεύει πολύ συχνά και χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα AskSunday.com για κάθε τι, από την εύρεση χαμένων αποσκευών και την ασφάλιση των πιστωτικών καρτών της μέχρι και τα προβλήματα με τις κρατήσεις των ξενοδοχείων.

 

«Όλα αυτά τα μικρο-προβλήματα καταναλώνουν το χρόνο μου. Η ιστοσελίδα αυτή μου εξοικονομεί πολύ χρόνο, άρα και πολύ χρήμα», λέει η κ. Φόρκερ. Οι περισσότεροι διστάζουν να αποκτήσουν -έστω και ψηφιακό- γραμματέα, θεωρώντας ότι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο. Η κ. Φόρκερ, όμως, επιμένει ότι το κόστος της υπηρεσίας είναι μικρότερο από εκείνο της συνδρομής καλωδιακής τηλεόρασης.

 

Ο Τιμ Φέρις, συγγραφέας του βιβλίου «Η Εργάσιμη Εβδομάδα των Τεσσάρων Ημερών», αξιοποιεί αυτό που ο ίδιος ονομάζει «ένα μικρό στρατό» ψηφιακών βοηθών για κάθε τι, από τον έλεγχο του λογαριασμού email του μέχρι και την αποστολή δώρων σε μέλη της οικογένειας και φίλους. Ο 30χρονος κ. Φέρις, που ζει στο Σαν Φρανσίσκο, εκτιμά ότι οι υπηρεσίες αυτές είναι απαραίτητες σε κάθε μισθωτό εργαζόμενο με μέτριο βαλάντιο. Πολλοί χρήστες του Διαδικτύου, όμως, διστάζουν να κοινοποιήσουν σε αγνώστους τους αριθμούς των πιστωτικών τους καρτών και τους κωδικούς των τραπεζικών τους λογαριασμών.

 

Ο κ. Φέρις τονίζει, όμως, ότι στα πέντε χρόνια που χρησιμοποιεί τέτοιες υπηρεσίες, ουδέποτε αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα, αν και παραδέχεται ότι ο κίνδυνος της κλοπής στοιχείων ελοχεύει πάντα στο Ίντερνετ. Τέλος, ο κ. Φέρις προβάλει το καταλυτικό επιχείρημα, εξηγώντας ότι οι ιστοσελίδες ψηφιακών υπαλλήλων τον βοήθησαν να βρει φιλενάδα, χάρη στην άριστη διαχείριση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, ενώ του επέτρεψαν επίσης να αφιερώσει περισσότερες ώρες στο αγαπημένο του χόμπι, την κατάδυση.

 

Source.png Πηγή: kathimerini.gr