Μια πειραματική διαφημιστική πινακίδα που παρουσίασε η ιαπωνική εταιρεία NEC αναγνωρίζει το φύλο και την ηλικία κάθε περαστικού ώστε να προβάλει την κατάλληλη διαφήμιση.

 

Το σύστημα στοχευμένης διαφήμισης, ενσωματωμένο σε μια οθόνη πλάσματος 50 ιντσών, παρουσιάζεται στην ετήσια έκθεση του τηλεοπτικού δικτύου Fuji που πραγματοποιείται στο Τόκιο από το Σάββατο έως τις 31 Αυγούστου.

 

Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, μια κάμερα τοποθετημένη στο πάνω μέρος της οθόνης μεταδίδει εικόνες σε έναν υπολογιστή που αναλαμβάνει να αναγνωρίσει σε πραγματικό χρόνο την ηλικιακή ομάδα των περαστικών και αν είναι άνδρες ή γυναίκες.

 

«Η επιλογή των διαφημιζόμενων προϊόντων ανάλογα με το θεατή θα φέρει τη διαφήμιση πιο κοντά στον αγοραστή» δήλωσε εκπρόσωπος της NEC.

 

Δίπλα στην οθόνη υπάρχει μάλιστα μια ειδική συσκευή στην οποία μπορούν να πλησιάσουν το κινητό τους τηλέφωνο οι περαστικοί ώστε να πάρουν περισσότερες πληροφορίες για το διαφημιζόμενο προϊόν ή να κερδίσουν κουπόνια.

 

Οι διαφημιστές μπορούν έτσι να καταλάβουν αν οι καταχωρίσεις τους τραβούν την προσοχή του κόσμου.

 

Source.png Πηγή: news.in.gr