Προς το περιεχόμενο

Rally Acropolis


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και θα συνεχισει

ο ανθρωπος ηταν βασιλιας στην ασφαλτο τωρα και σε ολα τα αλλα

Θα κανει ρεκορ που δεν προκειται να τα ξεπερασει κανεις

παει να σπασει ειδη το ρεκορ του.εχει 5 νικες μεχρι στιγμης.....και ποιος τον σταματαει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το απίστευτο με τον Λεμπ είανι το στυλ του. Καθαρό οδήγημα, ασφάλτινο, χωρίς γλυστρήματα, εντελώς αντιθεαματικό σε σημείο που λες "δεν πέρασε γρήγορα". Μετά μαθαίνεις ότι έγραψε πρώτο χρόνο και μένεις μαλάκας.

 

Ο Λεμπ εκμεταλλεύεται άριστα τη νέα γενιά αυτοκινήτων που δε θέλουν πολλές πάντες και πηγαίνει άερα παντού, "ρισκάροντας" με το στρωτό οδήγημα, μιας και αφήνει λιγότερα περιθώρια λάθους αν γίνει η στραβή.

 

Θα ήθελα πολύ να τον δω και σε πλήρως "μηχανικά" αγωνιστικά, για να δούμε μήπως οι Σκανδιναβοί θα ένοιωθαν πιο άνετα έτσι. Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Τόμι Μάκινεν για παράδειγμα εγκατέλειψε ακριβώς τη στιγμή που η "ηλεκτρονική" εποχή έφτανε στην κορύφωση της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιας και δεν βλεπω αλλο ενδιαφερον για ραλυ ακροπολις και τιμες εισητηριων,τι θα λεγανε οι mod να το κανουμε WRC το τοπικ?

για να μην ανοιγουμε καινουριο τοπικ!

 

εμενα περα απο το οδηγικο του στιλ,μαρεσει και ο χαρακτηρας του.

δεν εχει καβαλησει καλαμι,ειναι συγκρατημενος στις δηλωσεις του,προσπαθει παντα για το καλυτερο και πανω απ'ολα,αγωνα με τον αγωνα παρουσιαζεται καλυτερος και πιο σταθερος.

πιστευω οτι απο τωρα,θετει υποψηφιοτητα για τον καλυτερο οδηγο στην ιστορια του WRC.

ο ανθρωπος δεν παιζεται.ειναι βασιλιας του δρομου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να τον δώ με σοβαρό ανταγωνισμό και όχι σε μια χρονιά που οι εργοστασιακές συμμετοχές μετρώνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Βέβαια και είναι σπουδαίος οδηγός αλλά ίσως να έχει πέσει γενικότερα το επίπεδο του wrc και να φαίνεται τόση διαφορά σε σχέση με τους άλλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παπαδακη,μηπως οι αλλοι οδηγοι ειναι μια χαρα,αλλα ειναι απλα πολυ καλυτερος ο λεμπ?

γιατι παντα οταν ενας οδηγος ξεχωριζει,να λεμε οτι υπαρχει ελειψη ανταγωνισμου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντικειμενικά φέτος είναι η πιο φτωχή χρονιά του wrc τόσο απο πλευράς οχημάτων όσο και απο πλευράς οδηγών. Όπως είπα και πρίν, μπορεί ο Loeb να είναι όντως ό καλύτερος. Απλά θα ήθελα να τον δώ να συναγωνίζεται και με άλλους μεγάλους (ακόμη και ο Soelberg με ανταγωνιστικό Impreza θα είχε ενδιαφέρον). Δεν θέλω να μειώσω τον Γάλλο απλά δίνω και μια διαφορετική οπτική (μπορεί σωστή, μπορεί και λανθασμένη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδυάστε έναν πολύ καλό οδηγό (Loeb) με ένα αυτοκίνητο που έχει φτάσει ταβάνι από πλευράς εξέλιξης (Xsara) και θα δείτε πως είναι πολύ λογικό να βρίσκεται ο άνθρωπος εκεί που είναι.

 

Το πρόβλημα με Subaru, Mitsubishi περισσότερο και λιγότερο με Ford, είναι πως τα τελευταία 3 χρόνια με το που έφτανε σε ικανό βαθμό εξέλιξης το αυτοκίνητο το αλλάζανε με το νέο μοντέλο, οπότε μεγάλο μέρος της εργασίας και των μελετών που είχαν πραγματοποιηθεί ήδη έπρεπε να ξαναγίνουν εξ' αρχής. ΙΜΗΟ αν είχαν μείνει στο Impreza 6 και στο EVO VII θα ήταν πιο ανταγωνιστικές ομάδες σήμερα, όμως ελέω μάρκετινγκ χρειάστηκε να λανσάρουν την τελευταία γενιά του πολίτικου μοντέλου κάθε χρονιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντικειμενικά φέτος είναι η πιο φτωχή χρονιά του wrc τόσο απο πλευράς οχημάτων όσο και απο πλευράς οδηγών. Όπως είπα και πρίν, μπορεί ο Loeb να είναι όντως ό καλύτερος. Απλά θα ήθελα να τον δώ να συναγωνίζεται και με άλλους μεγάλους (ακόμη και ο Soelberg με ανταγωνιστικό Impreza θα είχε ενδιαφέρον). Δεν θέλω να μειώσω τον Γάλλο απλά δίνω και μια διαφορετική οπτική (μπορεί σωστή, μπορεί και λανθασμένη).

Ο Petter Solberg πέρισυ το διασκέδασε πολύ στην υπερειδική.

Ήταν από τους λίγους που "έπαιξε" μέσα στην πίστα και δεν πήγε απλώς για την νίκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδυάστε έναν πολύ καλό οδηγό (Loeb) με ένα αυτοκίνητο που έχει φτάσει ταβάνι από πλευράς εξέλιξης (Xsara) και θα δείτε πως είναι πολύ λογικό να βρίσκεται ο άνθρωπος εκεί που είναι.

τοτε ο σαινθ γιατι εβγαινε 10ος με το ιδιο αυτοκινητο?

αρα δεν παιζει ρολο απλα το αμαξι.

ειναι τοσο ευκολη υποθεση η εγκαταληψη στο WRC,που για μενα παιζει ρολο μονο ο οδηγος,και καθολου ρολο το αυτοκινητο.απλα να ειναι αξιοπιστο,και τιποτε παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τοτε ο σαινθ γιατι εβγαινε 10ος με το ιδιο αυτοκινητο?

αρα δεν παιζει ρολο απλα το αμαξι.

ειναι τοσο ευκολη υποθεση η εγκαταληψη στο WRC' date='που για μενα παιζει ρολο μονο ο οδηγος,και καθολου ρολο το αυτοκινητο.απλα να ειναι αξιοπιστο,και τιποτε παραπανω.[/quote']

 

Βάλε λίγο τα χρόνια που έχει στην πλάτη του, βάλε ότι τον βόλευε περισσότερο το Focus και έπρεπε σε 5-6 μήνες προετοιμασίας να συνηθήσει το Xsara και δεν φαίνεται τόσο παράξενο (μην βάλεις όμως πως η εργοστασιακή Citroen έδινε καλύτερο αυτοκίνητο στον ένα από τους δύο - ο Loeb δεν είχε τότε το όνομα που έχει τώρα και αν υπήρχε "ριγμένος" στην ομάδα θα ήταν αυτός).

 

Στα περί αξιοπιστίας, αν δεν με απατά η μνήμη μου η Hyundai όσο έτρεχε δεν είχε περισσότερες εγκαταλείψεις συγκριτικά με τις υπόλοιπες ομάδες (συγκεκριμένα θυμάμαι πως όσους βαθμούς πήρε τους πήρε επειδή είχαν εγκαταλείψει κάποιοι άλλοι που προηγούντουσαν). Οι οδηγοί της δεν ήταν ακριβώς γτπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ξεμεινε ενα εισητηριο για την Κυριακη 4.6.2006 στην Θυρα 1 των 35 ευρω

(30+5 για courier).Οποιος ενδαφερεται στελνει ενα pm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΒP Ultimate Acropolis Rally: Η επιστροφή του Solberg;

 

 

Στην Πάρνηθα(!) –ακόμα δεν μπορούμε να το συνηθίσουμε- τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ έκαναν τις τελευταίες τους δοκιμές πριν από την έναρξη του πραγματικού αγώνα που εκκινεί αύριο. Παρά το γεγονός ότι η διαδρομή ήταν δίπλα στην Αθήνα, με εξαιρετικό service park., το οποίο προσφερόταν για την παρακολούθηση της προσπάθειας των μηχανικών, αλλά και των οδηγών, αφού σε κοντινή απόσταση περνούσε η ειδική, οι θεατές δεν έδωσαν το παρών που όλοι περιμέναμε. Από εκεί και πέρα, οι οδηγοί πρώτης προτεραιότητας, ήταν αυτοί που άνοιξαν «τον χορό». Σχεδόν όλοι οι μηχανικοί και οδηγοί, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι ρυθμίσεις των αυτοκινήτων δεν θα διαφέρουν κατά πολύ από αυτές τις Σαρδηνίας, αφού το μόνο που θα αλλάξουν είναι το ύψος της ανάρτησης, έτσι ώστε να μεγαλώσει και η απόσταση από το έδαφος. Παράλληλα, αρκετά σημαντικός τομέας, είναι και η χαρτογράφηση των κινητήρων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η διαφορά θερμοκρασίας που υπάρχει σε αρκετά σημεία του αγώνα.

 

Στην Πάρνηθα, λοιπόν, αναφερόμενοι μόνο στους οδηγούς πρώτης προτεραιότητας, αφού η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί για τους P2 οδηγούς, ο Petter Solberg κατάφερε να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, μπροστά από τον Sebastien Loeb. Ο Νορβηγός οδηγός ήταν απόλυτα ικανοποιημένος, ενώ αποδεικνύεται ότι η σειρά δοκιμών στην Ουαλία, πριν από μερικές εβδομάδες, κατά τις οποίες πραγματοποιήθηκαν κάποιες αλλαγές στη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης είχε ευεργετικά αποτελέσματα. Μακάρι, ο Νορβηγός να αποδειχθεί το ίδιο ανταγωνιστικός και στις ειδικές διαδρομές αύριο, αν και εξαρτάται κατά μεγάλο ποσοστό, από το αν θα καταφέρουν να σταθούν τα ελαστικά της Pirelli στο ύψος των περιστάσεων. Ακόμα, αξίζει να σημειώσουμε, το γεγονός ότι ο Sebastien Loeb έκανε πέντε (!) περάσματα, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν συνηθίζει, μαρτυρώντας με αυτόν τον τρόπο τον υψηλό βαθμό δυσκολίας του αγώνα. Εντυπωσιακός ήταν και ο χρόνος του Henning Solberg με το 307, o οποίος ήταν και ο τρίτος της ημέρας. Ας δούμε, όμως τους χρόνους των P1 οδηγών, αλλά και τι δήλωσαν._Π.Τ.([email protected])

 

 

 

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

Sebastien Loeb: «Οι ειδικές είναι καλές. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε τη σωστή ρύθμιση στην ανάρτηση. Οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους».

 

Xavier Pons«Το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Οι ειδικές είναι πολύ καλές. Ελπίζουμε να τερματίσουμε ανάμεσα στους πρώτους πέντε».

 

Marcus Gronholm:«Όλα πάνε καλά. Ουσιαστικά διατηρήσαμε τις ρυθμίσεις που είχαμε και στη Σαρδηνία, με μοναδική διαφορά το ύψος της ανάρτησης. Ο αγώνας είναι λίγο πιο σκληρός από τον περσινό».

 

Mikko Hirvonen:«Είναι πολύ σημαντικό να τερματίσουμε στο βάθρο. Στην αρχή του Πρωταθλήματος ήμασταν άτυχοι».

 

Petter Solberg:«Είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο. Οι συνθήκες είναι δύσκολες και διαφορετικές κάθε μέρα, με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάζουμε τις ρυθμίσεις. Ο αγώνας είναι πιο σκληρός από της Σαρδηνίας, αλλά και από το περσινό Ακρόπολις».

 

Chris Atkinson: «Το αυτοκίνητο δείχνει καλό μέχρι στιγμής. Ο αγώνας είναι σκληρός».

 

Kosti Katajamaki:«Το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Επιλέξαμε πιο ψηλή ρύθμιση για την ανάρτηση. Ο αγώνας είναι πολύ σκληρός, ιδιαίτερα το Σάββατο και την Κυριακή. Είναι δύσκολο να βρούμε τη σωστή ρύθμιση για κάθε ημέρα».

 

http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=401&article_id=10438

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προηγούμενο άρθρο.δώστε προσοχή στο τι δηλωσαν οι οδηγοί

 

ΒP Ultimate Acropolis Rally: Αναγνωρίσεις, μέρος πρώτο!

 

 

Οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Αμαρουσίου, έχουν αποκτήσει από σήμερα, καθαρά αγωνιστικό χρώμα. Πολύχρωμες τέντες, φορτηγά και αγωνιστικά αυτοκίνητα, έχουν πάρει τη θέση τους στο κορυφαίο, ίσως, service park του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Περνώντας από την Σπύρου Λούη, είναι φανερό ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει εδώ. Και αν αναλογιστούν οι μυημένοι ότι πρόκειται για το WRC, το οποίο εδρεύει στην Καλογρέζα, σίγουρα θα χαμογελάσουν. Είναι περίεργο συναίσθημα. Από εκεί και πέρα, οι αγωνιζόμενοι πραγματοποίησαν σήμερα το πρώτο μέρος των αναγνωρίσεων, τη στιγμή που αύριο θα ολοκληρώσουν την διαδικασία. Όλοι, συμφώνησαν στο ότι ο αγώνας είναι σαφώς πιο σκληρός από τον περσινό. Αρκετοί, δεν έκρυψαν το φόβο τους, ότι μετά από το δεύτερο πέρασμα ο δρόμος θα είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Πάντως, όλοι έμειναν για ακόμα μία φορά εντυπωσιασμένοι από την σούπερ ειδική, στην οποία και ανυπομονούν να αγωνιστούν._Π.Τ.([email protected])

 

Ας δούμε, όμως, τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα, μετά το πρώτο πέρασμα των αναγνωρίσεων:

 

 

 

Sebastien Loeb: «Μετά το πρώτο πέρασμα θα «βγουν» αρκετές μεγάλες πέτρες στις ειδικές διαδρομές. Γενικώς οι ειδικές είναι πιο σκληρές από τις περσινές. Η υπερειδική είναι καλή».

 

Petter Solberg: «Οι ειδικές είναι αρκετά σκληρές, αλλά οι συνθήκες είναι ενδιαφέρουσες. Η υπερειδική είναι η καλύτερη στον κόσμο».

 

Manfrend Stohl: «Οι ειδικές είναι καλές, αλλά θα μου λείψει η Στρόμη και η Παύλιανη. Η υπερειδική είναι φαρδύτερη συγκριτικά με την περσινή».

 

Henning Solberg: «Δύσκολες και σκληρές ειδικές. Νομίζω πως οι περσινές ήταν καλύτερες».

 

Matthew Wilson: «Οι ειδικές είναι καλές».

 

Kosti Katajamaki: «Οι ειδικές είναι σκληρές και δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα για μένα. Σε πολλά σημεία υπάρχουν γρήγορες στροφές που ακολουθούνται από σκληρά κομμάτια».

 

Harri Rovanpera: «Περάσαμε τέσσερις ειδικές. Σε πολλά σημεία υπάρχουν πέτρες. Νομίζω πως ο αγώνας είναι πιο σκληρός από τον περσινό. Η υπερειδική είναι το ίδιο καλή με πέρυσι».

 

Andreas Aigner: «Ο αγώνας είναι ωραίος και, νομίζω, όχι και τόσο σκληρός. Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ».

 

Dani Sordo: «Είναι δύσκολος, αλλά ωραίος αγώνας. Το οδόστρωμα αλλού είναι σκληρό και αλλού μαλακό. Αν και θα αποδειχτεί σκληρό για τα λάστιχα, μου αρέσει. Η υπερειδική είναι καλή».

 

Toni Gardemeister: «Ο φετινός αγώνας είναι πολύ γρήγορος. Μόνο η ειδική Αγία Σωτήρα είναι αρκετά σκληρή. Η υπερειδική είναι καλή».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...