Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, michael79 είπε

Καλησπερα σας ,το αυτοκίνητο μου είναι Hyundai accent 2002 μοντέλο και είναι 1300 cc  έβαλα πριν ένα χρόνο υγραέριο και παρατήρησα ότι με 38 λίτρα υγραέριο μου βγάζει σύνολο μαζί με τις εκκίνησης τις βενζίνης 430 χιλιόμετρα  κυρίως μετακινούν περιφερειακό δρόμο. 

 

 

Τι πιστεύετε ; τα χιλιόμετρα είναι καλά που βγάζει;

Μια χαρά είναι. Εγώ με focus του 2010 1.4, με 35 λίτρα κάνω 400 χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, michael79 είπε

Καλησπερα σας ,το αυτοκίνητο μου είναι Hyundai accent 2002 μοντέλο και είναι 1300 cc  έβαλα πριν ένα χρόνο υγραέριο και παρατήρησα ότι με 38 λίτρα υγραέριο μου βγάζει σύνολο μαζί με τις εκκίνησης τις βενζίνης 430 χιλιόμετρα  κυρίως μετακινούν περιφερειακό δρόμο. 

 

 

Τι πιστεύετε ; τα χιλιόμετρα είναι καλά που βγάζει;

Με βενζίνη με ± τα ίδια λίτρα πόσο έκανες .

Θα υπολογίζεις ±1λτ/100 επιπλέον τώρα με υγραέριο , με σωστή ρύθμιση του υγραερίου.

Εννοείται ότι το αμάξι έχει συντηρηθεί σωστά , ως δεδομενο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dr_papas είπε

Ακριβώς έτσι. Εγώ στο focus 8lt / 100 στην βενζίνη και 9lt / 100 με το υγραέριο.

Στο focus σε ενημέρωσε ο εγκαταστάτης τι βαλβίδες έχεις ; Εάν έχεις μηχανικές (είναι το πιο πιθανόν) με καπελωτα . Στις 30,000 χιλιόμετρα μέτρησε διάκενα βαλβίδων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Στο focus σε ενημέρωσε ο εγκαταστάτης τι βαλβίδες έχεις ; Εάν έχεις μηχανικές (είναι το πιο πιθανόν) με καπελωτα . Στις 30,000 χιλιόμετρα μέτρησε διάκενα βαλβίδων .

Ακριβώς όπως τα λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Παίδες μια βοήθεια.

Κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο Opel Vectra B (2001), το οποίο έχει εγκατεστημένο σύστημα LPG της Zavoli και ο ιδιοκτήτης μού είπε πως θα πρέπει να γίνει αλλαγή δεξαμενής (έχει μια 38λίτρων) τέλη του '21.

...με μια γρήγορη αναζήτηση είδα - σε ιστοσελίδες συνεργείων - ότι μπορεί να κοστίζει από 120 έως 220€ μόνο η δεξαμενή.

Ωστόσο σε φόρουμ είδα αναφορές για 400 έως 700€, που είναι απόλυτα αποθαρρυντικές (δεν ήταν σαφείς οι απαντήσεις, αν χρειάστηκε να αλλάξουν πολλά περισσότερα)

Τί ισχύει τελικά;

Αλλά και ~250€ να κάνει + 80€ του ΚΤΕΟ μόνο για τον έλεγχο, αξίζει να δώσει κανείς αυτά τα χρήματα εντός πρώτου έτους αγοράς μεταχειρισμένου, μόνο για τη συντήρηση του υγραερίου;

(να μου πείτε, εξαρτάται πόσα χιλιόμετρα κάνεις κι αν τα εξοικονομείς...δε νομίζω ότι θα κινείται πάρα πολύ το αμάξι πάντως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, definitio είπε

Παίδες μια βοήθεια.

Κοιτούσα ένα μεταχειρισμένο Opel Vectra B (2001), το οποίο έχει εγκατεστημένο σύστημα LPG της Zavoli και ο ιδιοκτήτης μού είπε πως θα πρέπει να γίνει αλλαγή δεξαμενής (έχει μια 38λίτρων) τέλη του '21.

...με μια γρήγορη αναζήτηση είδα - σε ιστοσελίδες συνεργείων - ότι μπορεί να κοστίζει από 120 έως 220€ μόνο η δεξαμενή.

Ωστόσο σε φόρουμ είδα αναφορές για 400 έως 700€, που είναι απόλυτα αποθαρρυντικές (δεν ήταν σαφείς οι απαντήσεις, αν χρειάστηκε να αλλάξουν πολλά περισσότερα)

Τί ισχύει τελικά;

Αλλά και ~250€ να κάνει + 80€ του ΚΤΕΟ μόνο για τον έλεγχο, αξίζει να δώσει κανείς αυτά τα χρήματα εντός πρώτου έτους αγοράς μεταχειρισμένου, μόνο για τη συντήρηση του υγραερίου;

(να μου πείτε, εξαρτάται πόσα χιλιόμετρα κάνεις κι αν τα εξοικονομείς...δε νομίζω ότι θα κινείται πάρα πολύ το αμάξι πάντως)

Σαν κάτοχος 2 αμαξιών με υγραέριο , σου προτείνω να μη δεις μεταχειρισμένο με υγραέριο. 

Έστω ότι αλλάζεις δεξαμενή , δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι το υπόλοιπο σύστημα . Ίσως χρειαστούν αλλαγή τα εξαρτήματα του . 

Το βασικοτερο δεν ξέρεις πως έχει ρυθμιστεί , πως το έχει δουλέψει ο προηγούμενος , και ειδικά εάν έχει μηχανικές βαλβίδες έαν ήταν συνεπής στις μετρήσεις τους .

Βρες ένα βενζίνη Καντού ένα Service παρακολούθησε το κάποιο διάστημα και βάλε υγραέριο. Δεν θέλει κάτι εξυσυτημενο , με 800€ θα βάλεις σύγχρονο σύστημα. Πλέον έχουν αναβαθμιστεί .  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αποκλείσουμε το αυτοκίνητο που κοίταζα με υγραέριο, το δεύτερο είναι ένα με βενζίνη, Opel Astra (ναι εκτιμώ τα Opel) που κοστίζει ~2000€.
...αξίζει σε τέτοιο αμάξι να βάλεις 800€ υγραέριο; Και μετά να πληρώνεις και τα εξτρά σε ΚΤΕΟ και τις συντηρήσεις;

...καταλαβαίνω και εκτιμώ αυτό που λες, αλλά να πω την αλήθεια, μην έχοντας γνώσεις & εμπειρία επί του θέματος, πιο εύκολα θα αγόραζα μεταχειρισμένο με υγραέριο, αν υπήρχαν χαρτιά κτλ ότι έχει συντηρηθεί σωστά, παρά θα αναλάμβανα το κόστος νέας εγκατάστασης...να δώσω ξανά τα μισά λεφτα αγοράς, όταν τα ΙΧ με υγραέριο δεν πωλούνται πιο ακριβά στις αγγελίες; 

Δεν θα ρωτήσω για LPG vs CNG, γιατί θα έχει συζητηθεί ήδη, πιθανώς, ή είναι εκτός θέματος, αλλά και δεν τίθεται για μένα ζήτημα στο άμεσο μέλλον.

Από περιέργεια, όμως, σε ό,τι αφορά τη δεξαμενή, μια και το θίξαμε, είδα ότι σε CNG δίνουν 20χρόνια για αλλαγή δεξαμενής...αυτό το κάνει πιο οικονομικό ή βγαίνει πιο ακριβά στη συντήρηση ή εγκατάσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, definitio είπε

Αν αποκλείσουμε το αυτοκίνητο που κοίταζα με υγραέριο, το δεύτερο είναι ένα με βενζίνη, Opel Astra (ναι εκτιμώ τα Opel) που κοστίζει ~2000€.
...αξίζει σε τέτοιο αμάξι να βάλεις 800€ υγραέριο; Και μετά να πληρώνεις και τα εξτρά σε ΚΤΕΟ και τις συντηρήσεις;

...καταλαβαίνω και εκτιμώ αυτό που λες, αλλά να πω την αλήθεια, μην έχοντας γνώσεις & εμπειρία επί του θέματος, πιο εύκολα θα αγόραζα μεταχειρισμένο με υγραέριο, αν υπήρχαν χαρτιά κτλ ότι έχει συντηρηθεί σωστά, παρά θα αναλάμβανα το κόστος νέας εγκατάστασης...να δώσω ξανά τα μισά λεφτα αγοράς, όταν τα ΙΧ με υγραέριο δεν πωλούνται πιο ακριβά στις αγγελίες; 

Δεν θα ρωτήσω για LPG vs CNG, γιατί θα έχει συζητηθεί ήδη, πιθανώς, ή είναι εκτός θέματος, αλλά και δεν τίθεται για μένα ζήτημα στο άμεσο μέλλον.

Από περιέργεια, όμως, σε ό,τι αφορά τη δεξαμενή, μια και το θίξαμε, είδα ότι σε CNG δίνουν 20χρόνια για αλλαγή δεξαμενής...αυτό το κάνει πιο οικονομικό ή βγαίνει πιο ακριβά στη συντήρηση ή εγκατάσταση;

Προσωπική γνώμη οτι και να πάρείς ενα πλήρες Service θα το κάνεις . Είτε έχει υγραέριο ή όχι . Μη εμπιστεύσεσαι βιβλία συντήρησης . Πάρε το Astra, είναι το Astra G ;   , να το πάς και σε ένα συνεργείο να μετρηθεί και η συμπίεση του μοτέρ , και εάν αξίζει προχωράς . Σε τέτοιας αξίας οχήματος προσανατολίζεσαι μόνο σε υγραέριο (LPG) . Τα επιπλέον έξοδα σου αφού δέν θα έχει υγραέριο είναι η εγκατάσταση του συστήματος και το ΚΤΕΟ μαζί με τη αλλαγή κυκλοφορίας .  

Το Κτεο είναι 81€ για νέα εγκατάσταση , και πλέον συστήματα κυμαίνονται απο 700€ εώς 900€ . Προτίμησε Ιταλικά ή Πολωνικά συστήματα . Αφου θα αλλάξεις δεξαμενή για εμένα υποχρεωτικά άλλαξε και τη πολυβαλβίδα ( αυτή κάνει όλη τη δουλειά για ασφάλεια  ) , γιατι υπάρχει ποσοστό ιδιοκτητών που αλλάζει μόνο τη δεξαμενή .

Εάν τώρα έχει αποφασίσει για μεταχειρισμένο με υγραέριο . Εννοείται έλεγχος σε συνεργείο , απλώς να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού σου οτι ίσως χρειαστεί επισκευή το μοτέρ ( το γράφω γιατι τα περισσότερα είναι κακορυθμισμένα ή πιθανή αλλαγή ή επισκευή τών εξαρτημάτων του συστήματος). Πάντως τα Opel είναι αρκετά συνεργάσιμα με υγραέριο. Και εγω πρόσφατα αγόρασα 1 Opel Corsa και το επόμενο διάστημα θα βάλω υγράεριο. Το 3ο όχημα με υγραέριο στήν οικογένεια ( λόγω αρκετών ετήσιων χιλιομέτρων ~40,000 / έτος )

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, definitio είπε

...καταλαβαίνω και εκτιμώ αυτό που λες, αλλά να πω την αλήθεια, μην έχοντας γνώσεις & εμπειρία επί του θέματος, πιο εύκολα θα αγόραζα μεταχειρισμένο με υγραέριο, αν υπήρχαν χαρτιά κτλ ότι έχει συντηρηθεί σωστά, παρά θα αναλάμβανα το κόστος νέας εγκατάστασης...να δώσω ξανά τα μισά λεφτα αγοράς, όταν τα ΙΧ με υγραέριο δεν πωλούνται πιο ακριβά στις αγγελίες; 

Εγώ μεταχειρισμένο με το σύστημα πάνω πήρα και δεν το μετάνιωσα. Απόσβεση 0 και οικονομία από day one.

Το να αλλάξεις π.χ. μπεκ ή πνεύμονα ή εγκέφαλο μεμονωμένα δεν έχει καμία σχέση με το κόστος της αρχικής τοποθέτησης και σίγουρα δεν θα τα αλλάξεις όλα μαζί.

Για τη δεξαμενή που χρειάζεται αλλαγή, ναι είναι κόστος και ταλαιπωρία. Ή παζάρεψε το στην τιμή ή κάνε συμφωνία να το πάρεις έτοιμο, αφού την αλλάξει δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, definitio είπε

Από περιέργεια, όμως, σε ό,τι αφορά τη δεξαμενή, μια και το θίξαμε, είδα ότι σε CNG δίνουν 20χρόνια για αλλαγή δεξαμενής...αυτό το κάνει πιο οικονομικό ή βγαίνει πιο ακριβά στη συντήρηση ή εγκατάσταση;

Εγκατάσταση cng, περί των 1700€ αναφέρουν, αλλά θα τα πάρεις πίσω μελλοντικά μέσω των διανυθεντων χιλιομέτρων,αν προτίθεσαι να κάνεις πολλλλλλα,αλλά βλέπω ότι δεν θα κάνεις... ίσως να μην αξίζει να βάλεις και Lpg τότε.. 

Για την συντήρηση cng δεν γνωρίζω, έχω εργοστασιακό και μέχρι στιγμής 89.800χλμ δεν έχω αλλάξει κάτι γι αυτό (Seat), τα Fiat αλλάζουν κάποια φιλτρακια σα του lpg. 

Η δεξαμενή υγραέριου τα Χριστούγεννα που άλλαξε ο αδερφός μου, brc το σύστημα, κόστισε 200€ με την εργασία και 80€ κτεο, είχα κι εγώ το ίδιο setup αλλά πούλησα το αμάξι το 2018. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Doubt είπε

Εγώ μεταχειρισμένο με το σύστημα πάνω πήρα και δεν το μετάνιωσα. Απόσβεση 0 και οικονομία από day one.

Το να αλλάξεις π.χ. μπεκ ή πνεύμονα ή εγκέφαλο μεμονωμένα δεν έχει καμία σχέση με το κόστος της αρχικής τοποθέτησης και σίγουρα δεν θα τα αλλάξεις όλα μαζί.

Για τη δεξαμενή που χρειάζεται αλλαγή, ναι είναι κόστος και ταλαιπωρία. Ή παζάρεψε το στην τιμή ή κάνε συμφωνία να το πάρεις έτοιμο, αφού την αλλάξει δηλαδή.

Προσωπικά μετ/σμένο με ήδη υγραέριο δέν θα κοίταζα ευαίσθητα μοτέρ και ειδικά μοτέρ με μηχανικές βαλβίδες .  Εάν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα θα χρειαστεί συνδυασμός αλλαγών . Και μπέκ όσοι άλλαξαν μόνο ένα , μετά αλλάζαν όλη τη μπεκιέρα.  Ένα ζήτημα επίσης στα μετ/σμενα ειναι οτι έχουν συστήματα που δέν βρίσκεις υποστήριξη ( π.χ βουλγάρικα που τα πουλάγαν για Ιταλικά). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ένα ζήτημα επίσης στα μετ/σμενα ειναι οτι έχουν συστήματα που δέν βρίσκεις υποστήριξη ( π.χ βουλγάρικα που τα πουλάγαν για Ιταλικά). 

Αυτό σωστό. Το δικό μου είναι επώνυμο (αν και ξεπερασμένο πλέον) και είχε εγκατασταθεί στην αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Προσωπικά μετ/σμένο με ήδη υγραέριο δέν θα κοίταζα ευαίσθητα μοτέρ και ειδικά μοτέρ με μηχανικές βαλβίδες .  Εάν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα θα χρειαστεί συνδυασμός αλλαγών . Και μπέκ όσοι άλλαξαν μόνο ένα , μετά αλλάζαν όλη τη μπεκιέρα.  Ένα ζήτημα επίσης στα μετ/σμενα ειναι οτι έχουν συστήματα που δέν βρίσκεις υποστήριξη ( π.χ βουλγάρικα που τα πουλάγαν για Ιταλικά). 

Ετσι ακριβως το πρωτο δικο μου NIGS τοποθετημενο απο επισημο της Honda

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Zavoli έχει επάνω το Opel Vectra Β, με μέγεθος δεξαμενής 38 λίτρα

Αλλά δεν μου κάθεται καλά πριν το τέλος του χρόνου να έχω προγραμματισμένα έξοδα πάνω από 300€...κι εφόσον δεν ξέρεις τί θα βγάλει/ζητήσει, μόνο χονδρικά μπορείς να το παζαρέψεις...να σου κόψει πχ 200€ στα ~2000€ που κοστίζει, πόσο να σου κόψει,κανά 400άρι;

Το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ προσεγμένο (σε φωτο το είδα μόνο μέχρι στιγμής), αλλά για να θέλει να το δώσει ακριβώς πάνω στη 10ετία της αλλαγής δεξαμενής, κάπως με υποψιάζει.

Θα κοιτάξω πρώτα το Astra G και βλέπουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...