Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr - Sucks all the way!!


Z3R@tuL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μα παιδιά έλεος δηλαδή. Δεν είναι προβληματικό το προιόν ούτε χαλασμένο γιατί το επαναλαμβάνετε δηλαδή. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ το πληκτρολόγιο. Μια στοιχειώδη έρευνα αγοράς να κάνατε θα βλέπατε οτι όλοι όσοι έχουν το εν λόγω πακέτο έχουν ακριβώς αυτό το πρόβλημα και απλά δε θα το αγοράζατε, ούτε εγώ το ήξερα. Διάβασα μετά σε φόρουμς και λοιπά και όλοι διαμαρτύρονται γι'αυτό. Τι να κάνουμε τώρα. Προφανώς κι εγώ ήθελα να δούλευε τέλεια όχι θέλω να έχω το ασύρματο στο ράφι κι όποτε θέλω να γράψω να το βγάζω.

 

μία ρητορική ερώτηση. Αν αγόραζες το συγκεκριμένο πακέτο απο ένα τοπικό μαγαζί του κ. Παπαδόπουλου πχ θα έβγαινες δηλαδη στο ινσομνια και θα έλεγες Παπαδόπουλος Computers - Sucks all the way!!!

/lol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

kala re megale, thes na sou allaksoun kati pou den sou doulevei sosta kai paraponiesai?

edo alloi kai alloi me apodedeigmena provlimata kai kanoun aman na vroun to dikio tous kai na tous ginei i allagi kai si me keyboard perimeneis na doulevei?

 

 

ps. se katalavaino apolita giayto exo ksegrapsei pia to en logo katastima apo tin lista ton agoron mou. an thelo kati ftina to pairno apo allou pou einai lotto to rma pou tha exeis. sto eshop pia eisai sigouros oti an pathei vlavi tha travas ta mallia sou.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα παιδιά έλεος δηλαδή. Δεν είναι προβληματικό το προιόν ούτε χαλασμένο γιατί το επαναλαμβάνετε δηλαδή. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ το πληκτρολόγιο. Μια στοιχειώδη έρευνα αγοράς να κάνατε θα βλέπατε οτι όλοι όσοι έχουν το εν λόγω πακέτο έχουν ακριβώς αυτό το πρόβλημα και απλά δε θα το αγοράζατε' date=' ούτε εγώ το ήξερα. Διάβασα μετά σε φόρουμς και λοιπά και όλοι διαμαρτύρονται γι'αυτό. Τι να κάνουμε τώρα. Προφανώς κι εγώ ήθελα να δούλευε τέλεια όχι θέλω να έχω το ασύρματο στο ράφι κι όποτε θέλω να γράψω να το βγάζω.

[/quote']

 

Αποκλείεται να "δουλεύει" έτσι κανονικά. Θυμάμαι που είχα διαβάσει σχετικό θέμα στο forum για παρόμοιο πρόβλημα που συνάντησα και εγώ με το Wireless Optical Desktop 2.0.

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=127248

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...τα ίδια μου κάνει με το Keyboard δε μπορώ να παίξω παιχνίδια γιατι ...Γι αυτό λοιπόν έχω πάνω 2 πληκτρολόγια ένα κανονικό που παίζω και το wireless για όταν γράφω που είναι πιο καλό

:mrgreen: :-D :) :) :) απίστευτα πράγματα.

Στη συσκευασία μήπως γράφουν "προσοχή, με αυτο το πληκτρολόγιο δεν μπορείτε να παιξετε παιχνίδια. Μην απομακρυνθήτε απο το κατάστημα αν δεν αγοράσετε μαζί και άλλο ένα πληκτρολόγιο, άλλης μάρκας"

? ? ?

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol γιατί μου την πέσατε όλοι δεν καταλαβαίνω πραγματικά. Αυτό που με παραξενεύει εμένα είναι το οτι τα χώνουμε στο μαγαζί που το πουλάει και όχι στη microsoft που το φτιάχνει δηλαδή.

 

ποιος σας είπε δηλαδή οτι εμένα δε με ξενέρωσε το συγκεκριμένο πακέτο. και να μη λεμε οτι θέλουμε όριστε ρε παιδιά

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=116753&page=2

 

απλά δείτε τα 4 τελευταία post.

 

πωπω random φοβερό το τελευταίο post καλή ιδέα

 

ΥΓ: δε διαφωνώ οτι εχει αρχίσει και με στραβώνει σε πολλά αλλα πλέον με το παραμικρό... όσο σπούδαζα μεσολόγγι όταν έκανα παραγγελία μου ερχόταν μετα απο μια μερα. Τωρα που γύρισα αθήνα μπορεί να περάσουν και 4-5 μέρες τι να πω. Δίσκος που μου χάλασε τον κρατήσαν κανενα μήνα και όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω δε με ειδοποιήσαν αλλα εγω τους πήρα και μου λενε ο δίσκος ελεγχτηκε και έχετε πιστωτικό. Χτες μου χάλασε κάρτα γραφικών την πήγα και μου την αλλάξανε επιτόπου. Ορίστε εμπειρίες απο το e-shop. Γιατι σε λίγο θα ακούσω οτι τα παιρνω κι απο κεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

genika to e-shop kanei kako stin ygeia.... Psyxiki (na kathesai na perimeneis sto tilefono kai ta palikaria na sou kanoun t aneura tsatalia ekei pera mexri na synenoithei) kai somatiki logo ton pollon diadromon pera kai dothe apo to magazi... Genika to after sales tou e-shop einai epieikos aparadekto!!! kai auto to leo me kathe synaisthisi tis ennoias.. Exo kontepsei na doso arthro gia to e-shop se efimerida mexri pou me pigan ston dieuthynti tou na mou milisei kai na me metapisei!!! Exo arxisei na vrizo to e-shop op mesa sto magazi anafonontas dynata "ti mpourdelo einai auto edo mesa" kai diafora alla kaloudia me to magazi tigka se kosmo kai me pigan pano gia na me iremisoiun kai na min akoun oi alloi, (to teleutaio den me timaei alla fantasteite ti mou ekanan....kai den eimai kai idiaitera eueksaptos typos....). To 90% ton periptoseon pou pigaina ekei kai pistepste me itan para polles autes oi fores, ypirxe kapoios pou paraponiotan gia kapoio logo entona kai apo ti sizitisi katalavaina oti eixe dikio tis perissoteres fores....

 

Opos eipa loipon to e-shop kanei kako stin ygeia...apla kopste to...Kalytera 5 euro parapano kai plaisio kai na exo tin iremia mou kai na ksero oti telos pantos ama pathei kati tha mou to allaksoun xoris na asxolitho poly. Kai autoi pou eiste euxaristimenoi pali kopste to giati otan tha sas xalasei kati kai tha sas priksoun ta tetoia sas tha einai poly arga...i zimia tha exei ginei!! Symvoules apo kapoion pou prin apo 4-5 xronia tha sas elege oti to e-shop einai to kalytero e-shop tis elladas, tote pou itan mia mikri, aksiopisti epixeirisi sto isogio mia polykatoikias sto maroussi gia tous palious pou kseroun!!! I elliniki epektatiki nootropia xtypise kai pali...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το αγόραζα από τη Microsoft απ' ευθείας εκεί θα πήγαινα για τα παράπονα μου. Πάντως όπως είπε και ο φίλος GT1807 το e-shop σαν authorized seller τοτε εχει υποχρεωση να σκυψει πανω απο το προβλημα σου κ να δει τι εχει.

 

Το θέμα είναι ότι την πρώτη φορά που το πήγα δεν ασχολήθηκαν καν να δουν τι έχει και μου το έδωσαν πίσω με τη μία... Όταν το ξαναπήγα έλεγαν ότι μάλλον είναι μη συμβατό με το σύστημα μου και άλλες μπούρδες αλλά όταν άρχισε η έντονη συνομιλία μας, τότε είπαν θα το δουν κι αν έχει πρόβλημα θα το στείλουν στην αντιπροωπεία.

 

Και ως εκ του θαύματος αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει φύγει για την αντιπροσωπεία. Μήπως αυτό λέει ότι αυτή τη φορά το είδαν και κατάλαβαν ότι έχει πρόβλημα και το έστειλαν για περαιτέρω test στη Microsoft; Απλά με χαλάει το γεγονός του ότι αν δε φωνάξεις, τελικά δεν εξυπηρετήσαι πουθένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο θεμα των αντικαταστασεων λογω προβληματικου προιοντος, πραγματικα ειναι μοιρασμενες οι αποψεις. εχω διαβασει ποστς φιλων που εξυπηρετηθηκαν και αλλων που ταλαιπωρηθηκαν. βαζω τον εαυτο μου στην πρωτη κατηγορια. ειχα το γνωστο προβλημα με το ανεμιστηρακι του chipshet της asus a8n sli deluxe. μου ειπαν αμεσως οτι θα μου αλλαξουν τη μητρικη, και ετσι εγινε. γενικα εχω σχηματισει καλη εικονα για το εν λογω καταστημα.

 

z3r@tul, ειμαι σιγουρος οτι δεν το δοκιμασαν με παιχνιδι (γιατι αλλωστε). αφου δουλευει με word (πχ) και windows (πχ) αρα δουλευει... (για αυτους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα γιατί φταίει το e-shop που δεν σου δουλεύει όπως θα έπρεπε το πλκτρολόγιο και το ποντίκι που πήρες, μιας και αυτά απλώς μεταπωλούνται από το e-shop και τίποτε άλλο.

 

Εγώ είμαι έχω 2 Multimedia keyboards kai 2 Optical Mouses το ένα σετ είναι περίπου τριών ετών (το πήρα μαζί με το pc τότε όχι από το e-shop) και το άλλο 2 μηνών (από το e-shop) και δεν έχω πρόβλημα, ακόμα και στο Linux παίζει μια χαρά...

 

Αν και αν υπήρχε πρόβλημα δεν νομίζω ότι θα μου έφταιγε το μαγαζί που τα αγόρασα... μάλλον η εταιρία που τα φτιάχνει...

 

Αυτά έχω να πω, χωρίς να θέλω ούτε το e-shop να υποστηρίξω ούτε την MS...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το eshop το κατηγορώ για την συμπεριφορά του στην όλη κατάσταση κι όχι για το προϊόν καθ' αυτό. Δεν είμαι ανόητος, φυσικά και ξέρω ότι το προϊόν είναι άλλης εταιρείας. Αλλά εφόσον είναι μεταπωλητές, ο πελάτης σ' αυτόν που το πήρε θα παραπονεθεί πρώτα, κι αν δε γίνει τίποτα από εκεί τότε θα ασχοληθεί απ' ευθείας με την εταιρεία. Αυτό που με χάλασε είναι η αντιμετώπιση της κατάστασης ως μη σοβαρής, του στυλ εφόσον δουλεύει στα βασικά win tasks τότε είναι εντάξει.

 

Σε κάποιο άλλο post, ο ίδιος ο hal, ο administrator του insomnia είχε πάρει το ακριβώς παλαιότερο πληκτολόγιο και ποντίκι από το πλαίσιο και είχε το ίδιο πρόβλημα όμως εκεί του το άλλαξαν κατ' ευθείαν χωρίς υπεκφυγές. Δηλαδή τι; Το πλαίσιο είναι βλάκες και ότι τους πας το αλλάζουν ασυζητητή; Μάλλον μου φαίνεται ότι ενδιαφέρονται πιο πολύ για τους πελάτες τους.

 

Όπως είπα και παραπάνω "τους είχα" σε υπόληψη καθώς ο αδερφός μου είχε πάρει μία TFT η οποία τελικά είχε καμένα pixels και του την άλλαξαν απ' ευθείας. Αλλά σε 'μένα δεν έγινε το ίδιο... Μάλλον δεν είμουν τυχερός, γιατί απ' ότι βλέπω βασίζεται στη τύχη για το αν θα γίνει σωστά η δουλειά, ή όχι με αυτό το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το eshop εχουν δημιουργουνται καθε τρεις και λιγο θεματα για να εκφραστουν διαφορα παραπονα.

 

Ρε παιδια, η λυση ειναι απλη, εφοσον δεν εξυπηρετουν, αλλαξτε τοπο αγορας.

 

Αν κατι δεν σε ικανοποιει, δεν πας παλι εκει, ουτε αφηνεις τα χρηματακια σου εκει που δεν σε σεβονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

andrip: μάλλον μου φαίνεται βαλτός είσαι εσύ για αρχή flame war...

 

ΒΙΑP: Ήταν η πρώτη μου φορά που πήρα κάτι από το eshop (και η τελευταία) γιατί όπως είπα και ποιο πάνω τους είχα σε υπόληψη. Όχι πια όπως καταλαβαίνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι flame βρε συ? Αυτο που λεω ισχυει για οποιαδηποτε περιπτωση.

Και μια εταιρεια που εξυπηρετει κοσμο μπορει καλλιστα να αφησει καποιον δυσαρεστημενο.

Προσπαθεις να βρεις το δικιο σου με καθε νομιμο μεσο, και αν κρινεις οτι δεν τους αξιζουν τα λεφτα σου, δεν τους τα ξαναδινεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...