Προς το περιεχόμενο

Ε-Shop: Αύξηση 58% των πωλήσεων


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι καιροί είναι δύσκολοι και πολλοί μετράνε και τα λεπτά του ευρώ ειδικά για δευτερεύοντα πράγματα όπως αυτά της τεχνολογίας... Δεν είναι ο κλασικός Έλληνας, τα πράγματα είναι ζόρικα ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και σε τέτοιες καταστάσεις ο φτηνότερος κερδίζει - ειδικά αυτός που έχει χαμηλό λειτουργικό κόστος, όπως το e-shop αυτή τη στιγμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και να φανταστεί κανείς πως ξεκίνησε σε μία πυλωτή :)

 

Μπράβο τους και πάλι μπράβο τους, γιατί κατάφεραν με πολύ δουλειά και λίγα χρήματα να γίνουν από "μικροί" "μεγάλοι".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

A ρε εποχες 2004 που ηταν το e-shopακι το φτηνουλι! Μου λειψανε!

Ευελπισθω να συνεχισουν να εργαζονται οι ιδιοι στο καταστημα χαλανδριου γιατι κανουν πραγματικα τη δουλεια τους αριστα, δεν εχω κανενα παραπονο 4 χρονια τωρα.

Μονο η εκαστοτε κοπελια που φωναζει για τις παραλαβες εχει αλλαξει :P

Πραγματικα το ευχομαι αυτο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

 

Α και (ξεφευγοντας και λιγο απο το θεμα) βορεια προαστεια ποτε στο καλο θα μας ερθει κανα Πλαισιο ή e-shop....

Εδω και πολλα χρονια υπαρχει -μονο του- ενα Multiramaκι και πολυ προσφατα ηρθε ενα ElectroWorld.

Αμαρτια ειναι να θελω εγω ή ο οποιοσδηποτε τιποτα απο πλαισιο και να τρεχουμε Μεταμορφωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο το θέμα του RMA του eshop. Είναι και το θέμα της εξυπηρέτησης γενικότερα. Είτε τηλεφωνική είτε tet-a-tet. Στο εν λόγω κατάστημα είδα αδιαφορία/βαριεστημάρα/άγνοια* ακόμα τόσο κατά την αγορά προϊόντων όσο και after sales. Δεν ξέρω/δεν πιστεύω/δεν με ενδιαφέρει αν όλοι οι υπάλληλοι του εργάζονται έτσι. Ίσως υπάρχουν κι άτομα που κάνουν στοιχειωδώς τη δουλειά τους ή ακόμα ενδιαφέρονται και λίγο παραπάνω για την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αλλά εγώ αυτά αντιμετώπισα.

Ενώ στο eshop τους κυνηγούσα στο τηλέφωνο/κατάστημα, στο Πλαίσιο με "κυνηγούσαν" εκείνοι.

 

*: Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε δε με κοιτούσε καν (ούτε κουβέντα να δείξει ένα προσποιητό ενδιαφέρον - ναι, το λαμβάνω υπόψη), δεν έκανε ένα click εκτός του site του eshop για να απαντήσει μια στοιχειώδη ερώτησή μου (αν ένα UPS έχει fan ή όχι - 15" υπόθεση), δε γνώριζε ότι συγκεκριμένη ψύκτρα κούμπωνε στον επεξεργαστή που θελα (το site ανέφερε πως κάνει για LGA775 αλλά δεν ανέφερε C2D κι έτσι υποστήριζε πως δεν κάνει). Τα παραπάνω συνέβησαν πριν καιρό στο υποκατάστημα της Στουρνάρη από 2 διαφορετικούς υπαλλήλους.

 

Αν τώρα σ' αυτό προσθέσεις:

 

- το ότι κάποια parts του υπολογιστή εξαντλήθηκαν μετά την παραγγελία μου κι έπρεπε να το μοιριστώ εγώ για να τους πάρω τηλέφωνο

- το ότι λέγαν πως κάποιες μνήμες που χα ζητήσει είναι ελαττωματικές και περιμένουν νέες (ενώ τελικά αποδείχτηκε πως δεν ήταν συμβατές με τη μητρική - τσάμπα αναμονή μια βδομάδα)

- το ότι φέραν το κουτί σπίτι μου χωρίς την κάρτα ήχουν που είχα παραγγείλει/πληρώσει

- το ότι έπρεπε να πάω εγώ το κουτί στο eshop (=> αγγαρέψω φίλο μ αμάξι/πάρω ταξί) για να διορθώσουν το δικό τους λάθος (το οποίο τηλεφωνικώς αμφισβητούσαν)

- το ότι με βεβαίωνε υπάλληλος πως αποκλείεται να έλεγε η απόδειξη παραλαβής του κουτιού ότι θα μου το παραδώσουν σπίτι κι ότι θα έπρεπε να πάω να το πάρω απ' αυτούς -κάτι το οποίο δεν ίσχυε-

- το ότι περίμενα απ' τις 8:20 να πληρώσω κι όταν έφτασε η ώρα κατά τις 8:40 μου είπαν πως είχε κλείσει "κάτι" στο Μενίδι και δε γινόταν να τον παραλάβω παρόλο που ήταν έτοιμος και στο συγκεκριμένο υποκατάστημα

- το ότι 2 από τα 3 emails που τους έστειλα πήγαν κατευθείαν στο recycle bin

- το ότι 2 φορές που είπαν θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς μαζί μου αυθημερόν, ποτέ δεν το καναν

- το ότι χρειάστηκε να επικοινωνήσω 10+ φορές μαζί τους από την τότε δουλεία μου, περιμένοντας 0-15 λεπτά στην αναμονή, και κάθε φορά έφταιγε κάποιος "άλλος" απ' αυτόν με τον οποίο μιλούσα για ό,τι πρόβλημα υπήρχε (πωλήσεις/service/ξέρω-γω-τι)

- το ότι κανείς, σε καμία περίπτωση δε ζήτησε ένα τυπικό "συγγνώμη" για την ταλαιπωρία που μπήκα χωρίς να ευθύνομαι

 

είναι κατανοητό πιστεύω πως για μένα δε φταίει σε κάτι το RMA αλλά όλος ο τρόπος λειτουργίας τους. Μπορεί να ήμουν άτυχος και να συνέβησαν τα πάντα σε εμένα. Δεν ξέρω αλλά και δεν πρόκειται να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου μαζί τους.

 

Είπα να μην τα (ξαν)αναφέρω αλλά όταν αρχίζω να μιλάω για το συγκεκριμένο θέμα δυσκολεύομαι να συγκρατηθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι γεγονός ότι υπάρχει η νοοτροποία δημοσίου υπαλλήλου στην εταιρία αυτη. Κανένας δεν είναι υπεύθηνος, κανένας δεν κάνει τίποτα παραπάνω απο τα απολύτως απαιτούμενα της δουλείας του.

 

Αν είναι τοσο ξεφτίλες (το έχω ζήσει και εγώ επανηλιμένως) και δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές ανάγκες του πελάτη ας καταργήσουν τα e-shop points εντελώς για να μην κουράζονται και αυτοί και εμείς.

 

Επίσης επειδή πάει καλά το μαγαζί μην νομίζετε πως θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση και η συμπεριφορά τους. Συνήθως την Ελλάδα σε τέτοιες περιπτώσεις πέρνουν τα μυαλά τους αέρα και σε γράφουν απλά στα @@ τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bravo στο eshop για την τεραστια αναπτυξη που εχει και σε λιγο με τα μεγεθη του και τον ρυθμο που αναπτυσεται θα απειλει το Πλαισιο.

 

Εγω προσωπικα αγοράζω μονο απο ηλεκτρονικα καταστήματα της ελλάδας και του εξωτερικού και το eshop αποτελεί εταιρια leader στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι γεγονός ότι υπάρχει η νοοτροποία δημοσίου υπαλλήλου στην εταιρία αυτη. Κανένας δεν είναι υπεύθηνος, κανένας δεν κάνει τίποτα παραπάνω απο τα απολύτως απαιτούμενα της δουλείας του.

Σωστά.(Δυστυχώς...)

 

Αν είναι τοσο ξεφτίλες (το έχω ζήσει και εγώ επανηλιμένως) και δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές ανάγκες του πελάτη ας καταργήσουν τα e-shop points εντελώς για να μην κουράζονται και αυτοί και εμείς.

To άλλο άκρο.

Δεν είναι απαραίτητο αυτό που σκέφτεσαι,εμένα (π.χ.) με εξυπηρετεί αφάνταστα,μιας και με το μηχανάκι όλη η Αθήνα είναι ένα τσιγάρο δρόμος.Πόσο μάλλον τα παιδιά στην επαρχία.Πάλι καλά να λες,μιας και ο Πλαίσιος έχει δύο τιμές στο ίδιο προϊόν (μεγάάάλη ξεφτίλα αυτό...),ενώ ο e-shop έχει μεν net,αλλά σου δίνει και τη δυνατότητα να ψωνίσεις επί τόπου,γλυτώνοντάς σε κάτι μέρες μεταφορικών.

 

Επίσης επειδή πάει καλά το μαγαζί μην νομίζετε πως θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση και η συμπεριφορά τους. Συνήθως την Ελλάδα σε τέτοιες περιπτώσεις πέρνουν τα μυαλά τους αέρα και σε γράφουν απλά στα @@ τους...

Δυστυχώς έτσι είναι,μιας και τα 600 γιούργια που παίρνουν τα παιδιά στην καλύτερη,δεν τους δίνουν το απαραίτητο καρότο να τσουλήσουν το μαγγανοπήγαδο.Ούτε βεβαίως οι ανασφάλιστοι( ; ) μπάγκληδες που βοσκάνε στις αποθήκες τους.Σιγά μην επενδύσουν σε after sales.Αυτή η επένδυση θέλει φταλέ και ο Γερμανός είναι ο Γερμανός.Εδώ πούλησε δύο φορές το "Γερμανό",τι να λέμε τώρα,πάλι καλά που υπάρχουν κι αυτοί (e-shop) και έχουμε

πρώτον εμείς οι καταναλωτές και άλλες εναλλακτικές λύσεις στις μασαμπούκες των θεριών του χώρου

και δεύτερον οι βιγλάτορες κάποιον φόβο,ότι δηλ υπάρχει στοιχειώδης ανταγωνισμός.

 

Μέχρι -βεβαίως- να τα βρουν μεταξύ τους και όλοι μαζί (δίκην κινητής/super market κλπ ένδοξες δυνάμεις...) να στοχεύσουν στην (τρύπια) τσέπη μας,με ένα κράτος πλήρως αμέτοχο και φερέφωνο των επιταγών της παγκοσμιοποίησης.

 

Ουφ.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το χειρότερο είναι οτι σε περνάνε και για βλάκα. Όποιος έχει περάσει το μαρτύριο του να προσπαθεί να συννενοηθεί στο τηλέφωνο μαζί τους καταλαβαίνει.

 

http://stormrider7.blogspot.com/2006/02/e-shop.html

 

http://stormrider7.blogspot.com/2006/05/e-shopgr.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο ρομπεν των δασων:P

 

Ο Ρομπεν τα μοιραζε μεγαλε αυτοι που τοχουν τα μαζευουν σωστα? για να δουμε τελικα θα ποσταρει καποιος τον ευτυχη κατοχο μηπως ειναι μυστικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Ρομπεν τα μοιραζε μεγαλε αυτοι που τοχουν τα μαζευουν σωστα? για να δουμε τελικα θα ποσταρει καποιος τον ευτυχη κατοχο μηπως ειναι μυστικο?

Mάλλον ο Ρομπέν των Χαζών ήθελε να πει και μπερδεύτηκε...

 

Αυτή την εποχή πίσω απ' το e-shop είναι ο Γερμανός με τα φράγκα που δάγκωσε απ' το Ελληνικό δημόσιο (ακόμα τραβιούνται να κοζάρουν την υπερτίμηση των καταχρεωμένων καταστημάτων "Γερμανός"),με τα παιδιά που το είχαν να αποτελούν πλέον "υπαλλήλους" του.;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mάλλον ο Ρομπέν των Χαζών ήθελε να πει και μπερδεύτηκε...

 

Αυτή την εποχή πίσω απ' το e-shop είναι ο Γερμανός με τα φράγκα που δάγκωσε απ' το Ελληνικό δημόσιο (ακόμα τραβιούνται να κοζάρουν την υπερτίμηση των καταχρεωμένων καταστημάτων "Γερμανός"),με τα παιδιά που το είχαν να αποτελούν πλέον "υπαλλήλους" του.;)

Αν δεν κάνω λάθος ο Γερμανός έχει (ή είχε;) το 35%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...