Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Meanwhile εγώ άνοιξα ασκούς του αιώλου με ένα troll move μια φορά.Έκανε ping spamm ο "πρώτη φορά παίζω Jungler" μας με diana και του έγραψα stop the spam or feed και το χειροτέρεψε. Οπότε φυσικά έδωσα for the lulz first blood στην Tristana ενώ την είχα απέναντι ως ADC...

 

Το πρόβλημα της υπόθεσης είναι πως κλάειν μάειν εγώ έκανα ότι ήθελα γιατί ήξερα οτί την θα την πήγαινα ΠΚ στη συνέχεια του game. όπως και έγινε 4/1 εγώ και 1/4 αυτή στο επόμενο 10λεπτο. Αλλά απ αυτήν την κίνηση ξεθάρεψαν και οι ανάπηροι και άρχησαν να feedάρουν και αυτοί κάνοντας τα ίδια και ώστε να κοστίσει το game.  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί 99% των περιπτώσεων ο jungler της ομάδας σου είναι άσχετος ενώ ο αντίπαλος μια χαρά?

Δεν κάνουν gank lvl 3. Πρέπει να pushαρουν κάνουν last hit... Πρέπει να freezαρουν κάνουν push.

Πως να ανέβεις μετά. Αρχίζεις το troll/feed/afk και ηρεμείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί 99% των περιπτώσεων ο jungler της ομάδας σου είναι καρκινόπαιδο ενώ ο αντίπαλος μια χαρά?

Δεν κάνουν gank lvl 3. Πρέπει να pushαρουν κάνουν last hit... Πρέπει να freezαρουν κάνουν push.

Πως να ανέβεις μετά. Αρχίζεις το troll/feed/afk και ηρεμείς.

 

First Blood = 400g

First Kill on a 0 deaths champion = 300g

Shutdowns apo ~200 μέχρι 500g

 

1 Minion δίνει κατα μέσο όρο ~19gold (ο μέσος όρος παρμένος από Melee, Caster κ Siege Minions με τη συνιστώσα του χρόνου να συμπεριλαμβάνεται). 50% του Kill Reward δίνεται έξτρα κατά ίσα μοιρασμένα ποσά σε όσους έχουν Assist στο Kill (καλύτερα να υπάρχουν assists παρά τίποτα, δεν υπάρχει αυτό το Kill Steal που ακούγεται, είναι άκρως παρακμιακή λέξη αν θέλεις να θεωρήσεις τον εαυτό σου έναν ποιοτικό παίχτη).

 

Με λίγα λόγια, αν εξαιρέσεις τα αρχικά Kills που ισοδυναμούν χοντρικά με περίπου 18 minions, κάθε 10 minions έχεις και ένα Kill. Άσε τον Jungler στην άκρη, είναι εκεί για να βοηθήσει την ευρύτερη ροή του παιχνιδιού με Vision και objective tracking όχι για να σου κερδίσει το lane. Ως καλός Laner δουλειά σου είναι να αυξήσεις στο μέγιστο το εισόδημά σου ανά λεπτό και να είσαι αρκετά έξυπνος ώστε να αποφεύγεις αντίπαλες συνδυαστικές η μη κινήσεις. Εγώ π.χ. θα πεθάνω πάρα, μα πάρα πολύ δύσκολα σε οποιοδήποτε game. 

 

Αν μπορούσε ο κόσμος να δει την ευρύτερη εικόνα του παιχνιδιού, η οποία είναι μπροστά στα μάτια του και ένα "κοινό" μυστικό από τη στιγμή που πιστεύω πως γνωρίζεις τα παραπάνω που μόλις έγραψα, η ποιότητα του θα ανέβαινε στιγμιαία.

 

Για παράδειγμα, η χρήση ματιών. Όταν ο αντίπαλος Mid Laner φεύγει από το Lane για να gankάρει π.χ. Bot, δουλειά δική σου ως Mid Laner δεν είναι να τον ακουλουθήσεις εφόσον το δικό σου Bot βλέπει την κίνησή του. Πάει defensive το Bot σου, και ο χρόνος που θα χάσει ο αντίπαλος για την κίνησή του ισοδυναμεί με ένα kill για σένα εφόσον θα φαρμάρεις τουλάχιστον 12 minions με την απουσία του.

 

Βέβαια όλα αυτά είναι αντικειμενικά σε ένα match τακτικής σημασίας, διότι πολλά μπορούν να γίνονται για να "controlαριστεί" σωστά το παιχνίδι από ένα team. Εδώ όμως μιλάμε για solo queue. Γνώσεις και κινήσεις ανάλογες αυτών όπως η παραπάνω, σου δίνουν σημαντικότατα πλεονεκτήματα. Γιατί τις περισσότερες φορές, ακόμα και αν το Bot σου δε δει το Mid να πηγαίνει κάτω και του δώσει kills, εσύ θα είσαι πάντα στο ίδιο επίπεδο με αυτόν τουλάχιστον, πιο σίγουρα απ'ότι να τον ακολουθήσεις (μιλάμε πάντα για την περίπτωση που το Bot βλέπει ή θα έπρεπε να βλέπει τέτοιες κινήσεις).

 

Το παιχνίδι έχει πολύ περιορισμένη θεωρία, είναι άκρως γελοίο να μάθεις και να θεωρήσεις 2-3 απλά πραγματάκια που ακόμα και παίχτες σε Diamond επίπεδο στον συγκεκριμένο server (EUNE) δε γνωρίζουν Ή δεν εφαρμόζουν πλήρως. Ξεκινάς από τα βασικά στοιχεία του εισοδήματος σου ανά λεπτό και πως θα είσαι σε ένα καλό επίπεδο Ό,ΤΙ και να γίνεται στο παιχνίδι, και συνεχίζεις με το ΠΌΤΕ και ΠΩΣ θα συμμετάσχεις σε ένα fight. Το ΠΌΤΕ έχει να κάνει με cooldowns used/to be used και από τα 2 teams, και το ΠΩΣ έχει να κάνει με τη σωστή χρήση των δικών σου εφόσον κινηθείς σωστά και στην ώρα σου. Ενδιάμεσο κλειδί για τη σωστή επίτευξη των 2 παραπάνω είναι να προσαρμόζεσαι στο στυλ και της ομάδας σου, και της αντίπαλης. Δεν έχει σημασία αν είναι καλό ή όχι κατά την άποψή σου, οι κινήσεις σου θα κάνουν τη διαφορά. Τη διαφορά που κατά 90% κερδίζει games. Το 10% που χάνεται οφείλεται σε ομάδες που ούτε ικανές να μαζευτούν σαν 4-5 άτομα και να κάνουν ένα μαζικό fight δε μπορούν. Αλλά δε τις συναντάς συχνά αυτές, 1 στα 15 με 20 παιχνίδια.

 

1)Πλήρης γνώση του παιχνιδιού

2)Προσαρμοστικότητα στην ομάδα σου και την αντίπαλη

3)Σωστή χρήση των ιδιοτήτων σου και μηχανικά, και χρονικά

4)Σταθερή σταρχιδιστική ψυχολογία (και να χάσεις δεν έγινε τπτ, δε θα τους μάθεις εσύ, έφυγες next με το 100% των δυνατοτήτων σου που εξελίσσονται συνέχεια)

 

Με αυτά τα 4 "όπλα" είσαι Diamond Ι υπογεγραμμένα εφόσον κάνεις περίπου 20 games την ημέρα. Οι μεμονωμένες ενέργειές σου εξοπλισμένος με τα 4 παραπάνω στοιχεία που επιφέρουν οποιοδήποτε είδους πλεονέκτημα οδηγούν κατά μεγάλα ποσοστά σε νίκη, μιας και είναι απειροελάχιστοι αυτοί που έχουν βλέψεις για τέτοιες κινήσεις. Στα περισσότερα παιχνίδια ακόμα και ο δράκος είναι μια "μόδα" παρά μια σκέψη στρατηγικής τακτικής. Ναι, θέλει κάψιμο για να ανέβεις, γιαυτό αρκετοί παραπονιούνται. Με 2-3-4-5 games/day δε πας πουθενά δυστυχώς.

 

Σε 3 accounts με top ranking Challenger Tier 750Pts, στα 30 παιχνίδια κέρδιζα τουλάχιστον τα 20 με 24 απλά βλέποντας το παιχνίδι μακριά υπό κάθε πιθανό ενδεχόμενο και κρίνοντας τον τρόπο που παίζει το team μου και το αντίπαλο. Δεν είναι καθόλου δύσκολο, πραγματικά. Απλά χρειάζεται πολύ χρόνο.

 

Και την προϋπόθεση ότι σε αυτόν τον χρόνο εσύ σαν παίχτης μαθαίνεις και από τα δικά σου λάθη/επιτεύγματα, και από τα λάθη/επιτεύγματα των υπολοίπων 9. Αυτό ορίζεται ως εμπειρία σε δεύτερη γραμμή. 

 

Αυτά τα βιαστικά γραμμένα ολίγα πραγματάκια. Καλό απόγευμα :P

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 Minion δίνει κατα μέσο όρο ~19gold (ο μέσος όρος παρμένος από Melee, Caster κ Siege Minions με τη συνιστώσα του χρόνου να συμπεριλαμβάνεται). 50% του Kill Reward δίνεται έξτρα κατά ίσα μοιρασμένα ποσά σε όσους έχουν Assist στο Kill (καλύτερα να υπάρχουν assists παρά τίποτα, δεν υπάρχει αυτό το Kill Steal που ακούγεται, είναι άκρως παρακμιακή λέξη αν θέλεις να θεωρήσεις τον εαυτό σου έναν ποιοτικό παίχτη).

 

 

Ενώ συμφωνώ πολύ σε όσα λες την στιγμή που είμαι 0/0/4 ADC και έχω ένα 4/2/0 support (2 death από turret dive για να πάρει το kill) δεν μπορώ να συμφωνήσω με τον όρο kill steal. Ενώ το kill σου είναι secured στο επόμενο physical να βλέπω blitz/amu grab να μαζώνουν τα kills και να τρελένομαι.

 

Επίσης θεωρείς σε μια φάση που πχ ένας Trynda έχει πατήσει ulti σε turret dive για να αποτελειώσει τoν 5% ΗP αντίπαλό του σωστό να τραβίξω την global ult μου?? Δεν είναι σπατάλη 2 ult μόνο και μόνο για να steal-άρεις το kill? (Ezre/Ashe/Jinx/Draven/κλπ).

 

Φυσικά και δεν συμφωνώ με τον γενικότερο όρο KS αλλά σου παραθέτω 2 παραδείγματα που το κάνουν υπαρκτό πρόβλημα αποδοτικότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα αποδοτικότητας είναι υπαρκτό σε παιχνίδια μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας, εκεί όπου το δικό σου output θα μετρήσει μέχρι και το παραμικρό HitPoint συγκριτικά με του αντιπάλου. Γι'αυτό και σε ένα καλό team που ενδεχομένως έχεις θα προσέχονται τέτοιες λεπτομέριες όπως το γεγονός ότι εσύ θα είσαι αυτός που θα παίρνει συνήθως τα last hits σε champions όταν γίνονται στο lane σου, ως ADC.

 

Αν πάρουμε το παιχνίδι στην οπτική γωνία του Solo Queue που μας ενδιαφέρει εδώ και το σπάσουμε σε λεπτομέριες δε θα βγάλεις ποτέ άκρη. Η ψυχολογία σου θα πρέπει να είναι της τάξης του "φτάνω προσωπικά το maximum των δυνατοτήτων μου χωρίς να με ενδιαφέρουν οι πιθανές μαλακίες που κάνουν οι συμπαίχτες μου".

 

Το γεγονός ότι το Support μου όταν είμαι ADC έχει περισσότερα kills από εμένα είναι ορατό σε κάθε 2ο game που παίζω. Δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Τα σωστά Farm και Lane Control αποτελούν διαδραστικά το βαθμό της αποδοτικότητάς μου αργότερα στο παιχνίδι, τα kills δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας επιταχυντικός παράγοντας.

 

Και mark my words, είναι δύσκολο στον καθένα να τα χρησιμοποιήσει σωστά, σπάνια το βλέπεις στο μεγαλείο του. Ξέρεις πόσες φορές έχουν τα παιχνίδια μου άτομα με 3-4 early kills και δεν κάνουν τίποτα με αυτό το προβάδισμα, που αν παιζόταν σωστά βοηθούσε κ άλλους να περάσουν μπροστά σε δυναμική?

 

Yπαρκτό πρόβλημα αποδοτικότητας δεν είναι λοιπόν. Γίνεται κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Μπορεί οι συνθήκες αυτές να μην είναι σπάνιες επειδή ο κόσμος δεν ξέρει να παίζει σωστά, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός που αναφέρω. Όσα kills και να έχω, υπάρχει περίπτωση ο αντίπαλός μου με λιγότερα να υπάρξει πιο αποδοτικός σε πολλά σημεία. Όπως ισχύει και το αντίθετο. Συνήθως δηλαδή το αντίθετο, γιατί όπως γνωρίζεις στην πλειοψηφεία των παιχνιδιών σου έχεις να αντιμετωπίσεις "feedαρισμένα" (λολ) άτομα.

 

Όταν γνωρίζεις το παιχνίδι καλά και όντας κάτοχος ενός καλού ποσοστού εμπειρίας σε αυτό, δε βλέπεις έναν αντίπαλο με 15 kills και 250+ Creep Score με τρόμο. Προσαρμόζεις τις κινήσεις σου ώστε η υπεροχή του να μείνει μακριά από εσένα και προσπαθείς να τον φτάσεις. Σκέφτεσαι ότι όπου και να φτάσει, θα τον πηδήξεις μόνο και μόνο γιατί ξέρεις το παιχνίδι καλύτερα. Και θα έρθει η στιγμή όπου μια μικρή λεπτομέρια που θα παίξει λάθος (η όχι αρκετά σωστά!) αυτός και μια λεπτομεριούλα που θα εκμεταλευτείς καλύτερα εσύ θα γυρίσουν τα πράγματα.

 

Το team σου πεθαίνει συχνά / σε απομακρύνει από τους στόχους σου? Προσαρμόσου και βάλε τα δυνατά σου να γίνεις και εσύ με neutral τρόπους ένα τέρας, ώστε σε τελική ανάλυση να έχει και το δικό σου team έναν "feedαρισμένο", και ας είσαι με 0 kills και λίγα assists μόνο. Πραγματικά, δεν είναι δύσκολο. Ότι και να παίξεις αν μάθεις να είσαι κοντά στα 200+ CS στα πρώτα 23 λεπτά του παιχνιδιού, από άποψη αποδοτικότητας δε θα διαφέρεις τρομερά από τον αντίπαλο που μπορεί να είναι στα ίδια CS και να έχει κ kills.

 

Γιατί?

 

Γιατι οι διαφορές από ένα σημείο και μετά στο παιχνίδι κρίνονται στον τρόπο που παίζεις παρά στα στατιστικά στοιχεία σου περί KDA, γιαυτό και συχνά παρατηρείς το φαινόμενο του να γαμάει το team σου στην αρχή με δεκάδες kills και late game να χάνει. Όπως γίνεται και, προφανώς, το αντίθετο.

 

Σε τελική ανάλυση το "σωστό" στρατηγικά έξυπνο παίξιμο είναι πάντα υπερ της στεγνής δύναμης. Να νιώθεις τυχερός που αυτό είναι κάτι το χειροπιαστό στο Solo Queue και μπορεί να γίνει ακόμα και αν κάποιες φορές χρειάζεται να φτύσεις λίγο αίμα και να υπάρξεις ο Leader που δεν είσαι/δεν θέλεις να είσαι. Σαφώς και είναι υπαρκτή η περίπτωση του να έχεις τόσο ηλίθιο team πια που δεν υπάρχει σωτηρία, αλλά πίστεψέ με, από ένα σημείο και μετά εφόσον προσαρμόσεις το δικό σου gameplay σωστά αυτό γίνεται ένα πάρα, μα πάρα πολύ σπάνιο φαινόμενο.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ συμφωνώ πολύ σε όσα λες την στιγμή που είμαι 0/0/4 ADC και έχω ένα 4/2/0 support (2 death από turret dive για να πάρει το kill) δεν μπορώ να συμφωνήσω με τον όρο kill steal. Ενώ το kill σου είναι secured στο επόμενο physical να βλέπω blitz/amu grab να μαζώνουν τα kills και να τρελένομαι.

 

Επίσης θεωρείς σε μια φάση που πχ ένας Trynda έχει πατήσει ulti σε turret dive για να αποτελειώσει τoν 5% ΗP αντίπαλό του σωστό να τραβίξω την global ult μου?? Δεν είναι σπατάλη 2 ult μόνο και μόνο για να steal-άρεις το kill? (Ezre/Ashe/Jinx/Draven/κλπ).

 

Φυσικά και δεν συμφωνώ με τον γενικότερο όρο KS αλλά σου παραθέτω 2 παραδείγματα που το κάνουν υπαρκτό πρόβλημα αποδοτικότητας.

 

Στο 1ο παράδειγμα για να είσαι 0/0/4 σημαίνει ότι το support σε πήρε απ'το χεράκι στο lane (είναι πολύ πιο δυνατά τα support απ'τα adc early) και όχι απλά πήρατε kills αλλά σου έδωσε και στο πιάτο άπειρο free farm time. Επίσης, πλέον τα kills είναι αποδοτικά σε όλες τους ρόλους.

 

Στο 2ο είσαι απλά λάθος. Αν ο draven/ezreal/κτλ κάνει KS όπως αναφέρεις η ομάδα σου κερδίζει 1ον γιατί είναι το ADC 2ον γιατί εκτός από kill, παίρνετε kill+ASSIST άρα παραπάνω gold.

 

Οπως και να χει όλα αυτά γίνονται μηχανικά μέσα σε δευτερόλεπτα και πάρε υπόψην σου ότι σε όλες τις περιπτώσει ο αντίπαλος μπορεί να έχει summoners ή κάποιος να σας περιμένει στο bush που τρέχει οπότε μείνε ευχαριστημένος με το kill που παίρνετε αντί να το χάσετε ή και στη χειρότερη να σας baitάρουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Ρε niQ ΠΟΣΑ charm μπορείς να χάσεις σε ένα game >_>

 

Μετά λένε είναι unviable η Ahri σε competitive επίπεδο, ε ναι άμα χάνεις 11 στα 10 charm είναι unviable ακόμα και σε bronze. Τώρα θα μου πεις σε solo que 4 game έχει παίξει με Ahri, ακόμα και 1210 lp σε challenger να είσαι θες κάποια εξάσκηση σε οποιονδήποτε champion.

Επεξ/σία από Spartan117
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ξεχωριζει ο challenger...

 

Βασικα πραγματα ειπε το παληκαρι , δεν μιλησε για πυρηνικη φυσικη 

Ασχετα αν μπορει σε καποιους να φαινεται ετσι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις ακομα το εικονιδιου του 5ου win κ του perfect ascension ( να γινει καποιος απο την ομαδα σου τουλαχιστον 1 φορα ascended στο game κ απο την αντιπαλη ομαδα να μην γινουν καθολου σε ολο το game )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...