Προς το περιεχόμενο

ασκηση σε C#


Dimitris_2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

θελω να μου πει καποιος πως μπορω να πραγματοποιησω σε c# μια αναμετρηση αναμεσα σε 9 ομαδες και τα αποτελεσματα να αποθηκευοντε. η δημιουργια και η κατανομη των αποτελεσματων να γινεται με τυχαιο τροπο χρησιμοποιωντας την κλαση Random και της μεθόδου Next(a,B). δεν μπορω να βρω τον τροπο. μου ειπαν οτι χρειαζετε δυο random μια για να βρισκει θεση και η αλλη να την εχει σαν αφετηρια ας πουμε

 

>

namespace askhsh
{
   public class Paixnidi
   {

       
         Omada[] Omades;
         Omada nikitis;
         bool diexagwgi=false;
   }
}

namespace askhsh
{
    public class Omada
    {

        string onoma;
        string arxigos;
        int pontoi;
    }
}


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ να την πω ολοκληρη. η ασκηση πρωτα θα ζηταει στοιχεια προς ταυτοποιηση χρηστη. αφου ο χρηστης θα δοσει τα σωστα θα πρεπει να παταει ενα κουμπι ωστε να αρχιζει η διαδικασια δημιουργιας και αποθηκευσης των αποτελεσματων της αναμετρησης. η δημιουργια και η κατανομη θα γινοντε με τυχαιο τροπο. και μετα θα εμφανιζονται τα αποτελεσματα της αναμετρησης. ποιος πηρε τους περισσοτερους ποντους, τον αρχηγο κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παίχτες πως θα λειτουργούν ακριβώς; Θα έχεις 100 παίχτες πχ και με αυτούς τυχαία θα φτιάχνεις 11δες οι οποίες θα "αγωνίζονται" και απλά θα εμφανίζεις ένα τυχαίο αποτέλεσμα για τον αγώνα και έναν τυχαίο "αρχηγό";

 

ΓΙ' αυτό σου είπα καλύτερα να δώσεις την εκφώνηση όπως την έχει δώσει ο καθηγητής και όχι με δικά σου λόγια.

 

Τέλος πάντων, θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να βγάζεις πχ το αποτέλεσμα ενός αγώνα. (τα πεδία τα δηλώνω πολύ απλά, μόνο και μόνο για να είναι πιο ευανάγνωστος ο κώδικας)

 

>
public class Match {
 Team home;
 Team away;
 bool draw;
 int winner; // 1 for home, 2 for away, 0 for tie
 int homeScore;
 int awayScore;

// ...... Μπλα μπλα μπλα ...

// Εδώ θα βγάζεις το αποτέλεσμα του αγώνα
public void GetMatchResult() {
 Random r = new Random();
 if(draw = r.NextDouble() < 0.3)
 {
   homeScore = AwayScore = r.Next(0,7); // ένα σκορ μεταξύ 0 και 7
   winner = 0;
 }
 else
 {
   winner = r.NextDouble < 0.5 ? 1 : 2;
   if ( winner == 1)
   {
     homeScore = r.Next(1,7);
     awayScore = r.Next(0,homeScore);
   }
   else
   {
     {
     awayScore = r.Next(1,7);
     homeScore = r.Next(0,awayScore);
   }
   }
 }
 }
}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν αναμειγνυοντε οι παικτες. η ασκηση εχει να κανει με αυτη που προτιμα ο κοσμος. θα χουμε για παραδειγμα 200 ατομα που θα δηλωσουν την ομαδα που τους αρεσει. αυτο φυσικα θα γινεται με τυχαιο τροπο με την random.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...