Προς το περιεχόμενο

Καταστημα MrSmith.Γνωμες,παραλαβες ή μη!


vaggelisp7406

Προτεινόμενες αναρτήσεις

UPDATE:

Λόγω αλλαγών & αναβάθμισης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δε θα είναι εφικτή η παραγγελία προϊόντων έως και τις 28/06.

 

Απολογούμαστε για την αναστάτωση αυτή. Όλες οι καταχωρημένες παραγγελίες θα εκτελούνται κανονικά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μου στείλανε email και μου παν ως την πέμπτη το αργότερο θα εχουν στείλει το κουτι. Βέβαια το ίδιο μου χαν πει και για την περασμένη παρασκευή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παιδιά σήμερα την ακύρωσα απο το site γιατί τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν λόγω αναβάθμισης λέει.Δεν γινότανε να περιμένω άλλο.Απο τις 2 του μήνα και ακόμα τίποτα ( 17 εργάσιμες ).Βρήκα προσφορά για το κουτί που θέλω στο amazon με μικρη διαφορά ~7 ευρώ παραπάνω.Χάλια η εμπειρία μου με το κατάστημα πάντως.Δεν θα ξανα αγόραζα πράγματα απο εκεί ακόμα και σε προσφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο.Τουλάχιστον μερικοί κάποτε παραλαμβάνουν.Βέβαια πρέπει να σε καθυστέρησαν γιατί το τελευταίο ποστ σου στο θέμα αυτό είναι στις 19 του μήνα και έλεγες πως αυριο θα παραλάμβανες το κουτί.Πόσες μέρες τελικά έκανε να έρθει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χτες παρέλαβα κι'εγώ και τα υπόλοιπα κομμάτια της παραγγελίας μου

 

http://imageshack.us/photo/my-images/155/20120629120226.jpg/

http://imageshack.us/f/843/20120629120217.jpg/

 

http://imageshack.us/f/687/20120629122047.jpg/

 

δείτε τιμή τον samsung 830. είναι 256gb!!!

απίστευτο!!!!

 

ένα λαθάκι έκαναν μόνο που μου έστειλαν λάθος αντιγραφικό. είχα ζητήσει ένα lightscribe και μου έστειλαν ένα απλό της liteon. θα επικοινωνήσω σε λίγο μαζί τους

 

κατά τ'άλλα υπερευχαριστημένος από τις τιμές αλλά δυσαρεστημένος από την αργοπορία και την έλλειψη επικοινωνίας κάποιες φορές. ειδικά το να μην λειτουργεί το τηλέφωνο είναι απαράδεκτο.

αλλά έστησα το pc τζάμπα. γι'αυτό θα τους ξαναπροτιμήσω κι'εγώ και οι φίλοι μου και ας περιμένω και 2 μήνες. χαχαχα

 

corsair 500r

intel 3770k

gigabyte z77 d3h

corsair gs600

ssd samsung 830 256gb

corsair 2*4gb 1600mhz

wd caviar green 2tb

writter liteon

 

ΣΥΝΟΛΟ=715,62

 

στο πλαίσιο θα ήθελα μάλλον 1200€

 

edit: τώρα που το κοιτάω βλέπω μου υπολόγισαν λάθος την έκπτωση. δλδ αντί για 67€ εκπτωση έπρεπε να είχε 77,85€

εντάξει δεν χάθηκε ο κόσμος φυσικά γι'αυτό. θα προτιμούσα να είχαν στείλει σωστά το αντιγραφικό :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα... κοουτάρω αυτό που έγραψα σε διπλανό forum.

 

Έριξα μια ματιά στις τιμές τους και θα έλεγα ότι έχουν ανέβει σε Ελληνικά επίπεδα. Και όταν λέω Ελληνικά επίπεδα δεν εννοώ ότι είναι οι χαμηλότερες στο skroutz. Το χειρότερο που μπορούν να κάνουν αυτή την στιγμή είναι να αρχίσουν να πουλάνε με τιμές "Σε 1-2-3 μήνες θα βγάλουμε την χασούρα από το promotion". Ο Agility 3 120GB για παράδειγμα που όταν τον πήρα εγώ τον είχαν 81€, τώρα τον έχουν 111€. Το fail της υπόθεσης είναι ότι οι άλλοι τον έχουν ρίξει σε τιμές κοντά στα 95€. Για να ρίξουμε και αλάτι στην πληγή κατά το... Αγγλικότερον, η δικαιολογία που είχαν για τις χαμηλές τιμές "αγοράζουμε φτηνότερα από τους άλλους" αυτή την στιγμή μεταφράζεται σε αισχροκέρδεια.

Όποιος πρόλαβε λοιπόν, τον Κύριο είδε. Το κατάστημα είναι πραγματικό, σε αντίθεση με όσους λέγανε ότι θα τα βροντήξουν και θα φύγουν, το promotion ήταν επίσης καλό για τον τελικό πελάτη και όχι κάποιον διαφημιστή, η συνέχεια όμως θα τους καταστήσει γρήγορα σε κατάστημα άνευ σημασίας στην αγορά και ή θα τρέχουν μέσα στις εκπτώσεις να προσφέρουν κράχτες ή μετά από μερικούς μήνες θα βάλουν λουκέτο διότι κανείς δεν θα ασχολείται με αυτούς.

 

Δεδομένου ότι είμαι από τους πρώτους που αποφάσισαν να εμπιστευτούν το κατάστημα και παρέλαβα και κανονικά τον Agility 3 120GB που είχα παραγγείλει, αν οι υπεύθυνοι του μαγαζιού διαβάζουν το forum ας πάρουν μια ιδέα του πόσο γρήγορα ένας πελάτης αλλάζει ιδέα για το μαγαζί απλά και μόνο λόγο των τιμών. Δεν μπορείς την μία μέρα να είσαι 20% φτηνότερος και τσουπ την επόμενη να είσαι 20% ακριβότερος νομίζοντας ότι κανείς δεν θα το πάρει χαμπάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις παρέλαβα και εγώ την παραγγελία μου...

 

Ναι.. αλλά όχι από το MrSmith που εκκρεμή ακόμα από τις 29/5 παρακαλώ αλλά.. από το Digital Master :devil: και σε 5 εργάσιμες.

 

Πως είπατε;... MrSmith;... ΚΑΛΟ! ...Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε;! :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντωμεταξύ ενώ μου έχουν στείλει λάθος αντιγραφικό και τους έστειλα πολλές φορές mails για να δω τι θα γίνει με έχουν γράψει στα .... τους. τελικά το έβαλα κανονικά στο κουτί και απλά λέω ότι ήμουν τυχερός γιατί πήρα πολύ καλές τιμές αλλά είναι απαράδεχτοι και καθόλου επαγγελματίες...

 

απορώ πως ανοίγουν και μαγαζί. δεν επικοινωνούν και λένε ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.

ότι δήθεν παραλαμβάνουν τα πράγματα και ότι θα τα έχω σε 2-3 μέρες

ότι δήθεν τα έχουν στείλει

ότι δήθεν μπερδεύτηκε η κούριερ και δεν πήρε το δέμα

ότι δήθεν δεν σκάναραν τα vouchers

 

και τελικά μόνο από την ημερομηνία που είναι κομμένα τα τιμολόγια καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά είναι μπαρούφες

 

θα ήταν πολύ πιο απλό να λέγανε ότι θα τα έχεις σε ένα μήνα και να μην τους πρήζουμε και να μην περιμένουμε.

 

απλά ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ. και ξαναλέω οι τιμές τους είναι πράγματι πολύ καλές αλλά δεν ξέρουν πως πρέπει να συμπεριφερθούν στο πελάτη. η αλήθεια δεν κοστίζει... το συνεχή ψέμματα όμως και η ταλαιπωρία των πελατών φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου είναι δυνατόν να αγοράζεις σχεδόν στο κοστος και να έχεις και απαιτήσεις? Όσοι αγοράσατε (και καλά κάνατε), κατά την ταπεινή μου άποψη, οφείλατε να γνωρίζετε ή έστω να πιθανολογείτε αυτά που αναφέρεις ως προβλήματα του μαγαζιού.

 

Δεν γίνεται να θέλουμε τιμές mr smith με διαθεσιμότητα πλαισίου και εξυπηρέτηση φιλικού καταστήματος της γειτονιάς! Αντιβαίνει στη λογική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι φίλε. δεν περίμενα ούτε να μου τα στείλουν στην ώρα τους ούτε να μου χαμογελάνε όπως όταν μπαίνω μέσα στο πλαίσιο.

ΑΛΛΑ

τα βασικά. να μου πούνε την αλήθεια και όχι ψέμματα.

 

δεν είναι δυνατόν επειδή γίνεται δήθεν "αναβάθμιση" του site τους να μην δουλεύει το τηλέφωνο τους? που το έχουμε ξανακούσει αυτό...

και να μου λένε όποτε τους ενοχλώ ότι θα παραλάβω. και ενώ περνάνε οι μέρες και έχω να φύγω εκτός πόλης να μου λένε ότι τα έχουμε στείλει και θα παραλάβετε την επόμενη μέρα το πρωί και η κούριερ να μην έχει παραλάβει τίποτα...

και όταν τα παρέλαβα τελικά το τιμολόγιο ήταν κομμένο μια βδομάδα μετά την υποτιθέμενη παραλαβή...

έλεος δλδ

 

και να απαντάνε επιλεκτικά στα mails.

 

δλδ ας μου έλεγαν θα τα πάρεις σε ένα μήνα. οκ κανένα πρόβλημα.

δεν ζητούσα τίποτα παραπάνω. απλά μία σωστή ενημέρωση. τίποτα παραπάνω.

 

και φυσικά μου έστειλαν κάτι λάθος και δεν απάντησαν και πάλι στα mails μου.

αλλά όταν ανοίγουμε ένα μαγαζί αυτά είναι τα στοιχειώδη που πρέπει να προσέχουμε και μετά οι τιμές που θα πουλήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...