Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκεφτομαι απο το να αγορασω πετρελαιο που και πιο ακριβο ειναι και τα αμαξια ειναι πιο τσιμπημενα λεω να αγοραζω βενζινοκινητο μεχρι 6 χιλιαρικα και μετα να βαλω αεριο..

 

ΤΙ προτεινεται???Σε κανα yaris λεω...Συμφερει??Η τιμη δεν ειναι η μιση της βενζινης??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω αυτο που βλεπω απο ενα πρατηριο που εχει ανοιξει, ειναι οτι οι τιμες τραβανε την ανηφορα!! Ξεκινησε 0,66 και σε ενα μηνα εχει φτασει 0,86!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτομαι απο το να αγορασω πετρελαιο που και πιο ακριβο ειναι και τα αμαξια ειναι πιο τσιμπημενα λεω να αγοραζω βενζινοκινητο μεχρι 6 χιλιαρικα και μετα να βαλω αεριο..

 

ΤΙ προτεινεται???Σε κανα yaris λεω...Συμφερει??Η τιμη δεν ειναι η μιση της βενζινης??

 

 

 

 

 

 

Η τιμη ειναι η μισυ σε σχεση με βενζινη αλλα εχεις καπου 10% παραπανω καταναλση αλλα εινια μικρη

 

 

Εγω αυτο που βλεπω απο ενα πρατηριο που εχει ανοιξει, ειναι οτι οι τιμες τραβανε την ανηφορα!! Ξεκινησε 0,66 και σε ενα μηνα εχει φτασει 0,86!

 

Και η βενζινη ειχε 1,60 και τωρα 1,80

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η διαφορα στη καταναλωση δεν ειναι 10% ειναι καπου 25-30%

αλλα συμφερει το υγραεριο,απλα κοιτα αν εχεις πρατηριο κοντα στο σπιτι σου, και στα μερη που κυκλοφορεις πολυ.

γενικα ειναι καλη η ιδεα του μεταχειρισμενου στα 5-6 χιλιαρικα και η προσθηκη Lpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η διαφορα στη καταναλωση δεν ειναι 10% ειναι καπου 25-30%

αλλα συμφερει το υγραεριο,απλα κοιτα αν εχεις πρατηριο κοντα στο σπιτι σου, και στα μερη που κυκλοφορεις πολυ.

γενικα ειναι καλη η ιδεα του μεταχειρισμενου στα 5-6 χιλιαρικα και η προσθηκη Lpg

 

Ειναι πολυ καλη λυση...Γιατι πλεον σε αυτες τις τιμες παιζουν 5ετιας αυτοκινητα σε καλη κατασταση...Πρατηριο υπαρχει στην περιοχη μου..Οποτε κομπλε..

 

Απλα για αεριο πχ για yaris ποσο παει συνολικα??700-800 ευρω??Ειναι και η δηλωση για το κτεο..Η τιμη του αεριου δλδ δεν εχει παει ακομα 1 ευρω ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πολυ καλη λυση...Γιατι πλεον σε αυτες τις τιμες παιζουν 5ετιας αυτοκινητα σε καλη κατασταση...Πρατηριο υπαρχει στην περιοχη μου..Οποτε κομπλε..

 

Απλα για αεριο πχ για yaris ποσο παει συνολικα??700-800 ευρω??Ειναι και η δηλωση για το κτεο..Η τιμη του αεριου δλδ δεν εχει παει ακομα 1 ευρω ε?

 

Απο 850 ευρω ξεκινανε τα kit και πανω....Το ΚΤΕΟ νομιζω ειναι 80 ευρω για την δηλωση

Απο οτι ξερω καπου στο 0,90 ειναι η τιμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η διαφορα στη καταναλωση δεν ειναι 10% ειναι καπου 25-30%

αλλα συμφερει το υγραεριο,απλα κοιτα αν εχεις πρατηριο κοντα στο σπιτι σου, και στα μερη που κυκλοφορεις πολυ.

γενικα ειναι καλη η ιδεα του μεταχειρισμενου στα 5-6 χιλιαρικα και η προσθηκη Lpg

 

 

Πριν από 1 χρόνο

 

Αθήνα κατερίνη με Suzuki sx4 60 euros με βαρύ πόδι 120-160χλμ

 

Audi A4 turbo quattro 2002 με 193 ίππους (με τη μεγάλη συμπίεση) και αέριο με 140-180χλμ την ώρα , 40euros.

 

2+χρόνο τώρα δεν είχαμε το παραμικρό και μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα. Αφού από κει που ήταν παρατημένο στο γκαράζ έγινε το πιο οικονομικό αυτοκίνητο από τα 4 (Kia piccanto, sx4, renault megane) τουλχ σε εθνική. Το αμάξι είναι αισίως στα 170000+ να μη το ματιάσω (και πριν το γκάζι το έτρωγε το γκαράζ). Φτου να μη το ματιάσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σουζουκι ειχε κι αυτο αεριο?

γενικα τα μικρα αυτοκινητα καινε πολυ στην εθνικη επειδη ζοριζονται και δουλευουν στο 100%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υγραέριο σε 2λιτρο hyundai sonata εδώ και 5 μήνες με έχει σώσει. Ενδεικτικά ρεζερβουάρ βενζίνης γέμιζα με 120 ευρώ και με υγραέριο γεμίζω με 45 κάνωντας μάλιστα με υγραέριο λίγο παραπάνω χιλιόμετρα (500-600). Το κέρδος είναι τεράστιο γιατί κάνω και πολλά χιλιόμετρα, περίπου 3-4000 το μήνα.

 

Προσωπικά θα σου προτείνω να βάλεις αρκεί να έχεις μία εμπιστοσύνη σε αυτόν που θα στο κάνει και δε θα πας να στο κάνει κάποιος με κουπόνια και 199 ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σουζουκι ειχε κι αυτο αεριο?

γενικα τα μικρα αυτοκινητα καινε πολυ στην εθνικη επειδη ζοριζονται και δουλευουν στο 100%.

 

¨οχι δεν είχε, μιλάμε για το 1600άρι Sx4 το τζιποειδές. Δεν είναι και μικρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον thread starter εάν κάνεις χιλιόμετρα να πας να βάλεις αξίξει.

 

Η τιμή του είναι η μισή από την βενζίνη εδώ και 1,5 χρόνο που έχω βάλει εγώ.

Εάν η βενζίνη έχει 1,5 ευρώ το υγραέριο έχει 0,75 και όταν η βενζίνη έχει 1,8 κάνει 0,9 όπως τώρα.

Όποτε δηλαδή ανεβοκατεβαίνει η βενζίνη το ίδιο κάνει και το υγραέριο.

 

Η κατανάλωση είναι λίγο πιο ανεβασμένη της τάξεως του 10%.

Δεν κερδίζεις τίποτα σε ιπποδύναμη.

 

 

Ότι άλλο σου πούνε ή ακούσεις είναι μαλακίες, όπως αυτός που είπε ότι σε ένα μήνα από 0,6 πήγε 0,8.

 

Αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και 10 μήνες που το έχω βάλει, έχω καλές εντυπώσεις. Δε μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα και έχω γλυτώσει ένα κάρο λεφτά επειδή έκανα πάνω από 3.000 χλμ το μήνα. Η κατανάλωση είναι περίπου 10% αυξημένη, υποθέτω λόγω της χαμηλότερης θερμιδικής αξίας.

Είμαι σίγουρος όμως ότι κάποια στιγμή θα το βγάλει το πρόβλημα, διότι όπως λένε οι μάστορες δε λιπαίνεται καλά ο κινητήρας. Εκεί ακριβώς παίζει σπουδαίο ρόλο αυτός που θα το εγκαταστήσει και θα το προγραμματίσει. Να ρυθμίσει δηλαδή ανάλογα με την ιδιαιτερότητα του κάθε κινητήρα πως θα γίνεται η καύση, αν θα κάνει μείγμα και σε τι ποσοστό και σε ποιες περιπτώσεις με τη βενζίνη κτλ. Από τα λίγα που είχα μάθει όταν το έψαχνα ήταν ότι τα ιαπωνικά αυτοκίνητα ήταν λίγο πιο επιρρεπή σε βλάβες απ ότι τα γερμανικά.

 

Επίσης, όσο πιο επαρχιακά κινείσαι, τόσο φθηνότερο κοστίζει το λίτρο.

Πχ. πριν 2 βδομάδες στη Θεσσαλονίκη είχε 0,90 και στο Βόλο που βρέθηκα είχε 0,77.

Στα μεγάλα αστικά κέντρα τη χτυπάνε οι αλήτες την τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και 10 μήνες που το έχω βάλει, έχω καλές εντυπώσεις. Δε μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα και έχω γλυτώσει ένα κάρο λεφτά επειδή έκανα πάνω από 3.000 χλμ το μήνα. Η κατανάλωση είναι περίπου 10% αυξημένη, υποθέτω λόγω της χαμηλότερης θερμιδικής αξίας.

Είμαι σίγουρος όμως ότι κάποια στιγμή θα το βγάλει το πρόβλημα, διότι όπως λένε οι μάστορες δε λιπαίνεται καλά ο κινητήρας. Εκεί ακριβώς παίζει σπουδαίο ρόλο αυτός που θα το εγκαταστήσει και θα το προγραμματίσει. Να ρυθμίσει δηλαδή ανάλογα με την ιδιαιτερότητα του κάθε κινητήρα πως θα γίνεται η καύση, αν θα κάνει μείγμα και σε τι ποσοστό και σε ποιες περιπτώσεις με τη βενζίνη κτλ. Από τα λίγα που είχα μάθει όταν το έψαχνα ήταν ότι τα ιαπωνικά αυτοκίνητα ήταν λίγο πιο επιρρεπή σε βλάβες απ ότι τα γερμανικά.

 

Επίσης, όσο πιο επαρχιακά κινείσαι, τόσο φθηνότερο κοστίζει το λίτρο.

Πχ. πριν 2 βδομάδες στη Θεσσαλονίκη είχε 0,90 και στο Βόλο που βρέθηκα είχε 0,77.

Στα μεγάλα αστικά κέντρα τη χτυπάνε οι αλήτες την τιμή.

 

Εχεις μηπως υπολογισει και ποση βενζινη σου καταναλωνει καθε 100 χλμ.Απο οτι ξερω στην εκκινηση χρησιμοποιει βενζινη για λιγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...