Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε φιλε συγκρινεις πατατες με ντοματες να στο πω χωριατικα...

 

Μου λες για καινουριο πετρελαιο και μεταχειρισμενο βενζινοκινητο..Το μεταχειρισμενο πετρελαιοκινητο το σκεφτηκες που παιζει στο 1 με 1,5 χιλιαρικο πανω απο το ιδιο με βενζινη?Οσο δλδ ειναι το κοστος της μετατροπης..

 

Και βενζινοκινητο με μικρη καταναλωση υπαρχει κατι 1,000 με 65 αλογα που αν βγεις στην εθνικη θα καις 9 αρια επειδη θα του βγαινει η παναγια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η διαφορά είναι ότι το υγραέριο για να το βάλεις στο αμάξι σου θες 1.000 ευρώ, ενώ για να πάρεις ένα diesel αυτοκίνητο θες πολύ περισσότερα λεφτά.

Επίσης, το diesel συμφέρει ΜΟΝΟ στα ταξίδια. Εκεί έχει χαμηλή κατανάλωση αλλιώς μέσα στην πόλη καίει το ίδιο με βενζίνη..

 

 

Λογικό δεν είναι;; Και εάν πας σε κατηφόρα θα ανέβει ο δείκτης της ταχύτητας και εάν είσαι σε ευθεία θα είναι σταθερός.. Ποιο το νόημα σε αυτό που λες γιατί δεν το καταλαβαίνω;; Ότι με υγραέριο το αυτοκίνητο θα ζορίζεται στις ανηφοριές;; Γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει...

 

οχι

εννοω οτι το diesel εχει περισσοτερη ροπη,οποτε στα ζορια δε κοβει.ενω με τη βενζινη θελεις ενα κατεβασμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H παραπάνω ροπή έχει να κάνει κυρίως με το turbo και λιγότερο λόγω οτι είναι diesel. Αν μπούμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε diesel με βενζίνη, θα συγκρίνουμε τα τούρμπο του ενός με τα τούρμπο του άλλου, και αντίστοιχα τις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις (αν και στα diesel πλέον ατμόσφαιρα σπάνια θα βρεις).

Μια γρήγορη σύγκριση λοιπόν του 308 THP (1.6T) με το 308 1.6 eHDI οι ιπποδυνάμεις/ροπές έχουν ως εξής. 156bhp/240Nm το πρώτο (αν και κυκλοφορεί και έκδοση 200bhp/275Nm) και 116bhp/285Nm για το δεύτερο.

Η μόνη διαφορά που θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει απο την πρώτη στιγμή (γιατί απο επιδόσεις -αν εξαιρέσεις την τελική ταχύτητα- δεν θα τις πολυκαταλάβεις) είναι η κραυγαλέα διαφορά στον τομέα της κατανάλωσης, οπου το diesel φυσικά καίει περίπου 30-40% λιγότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H παραπάνω ροπή έχει να κάνει κυρίως με το turbo και λιγότερο λόγω οτι είναι diesel. Αν μπούμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε diesel με βενζίνη, θα συγκρίνουμε τα τούρμπο του ενός με τα τούρμπο του άλλου, και αντίστοιχα τις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις (αν και στα diesel πλέον ατμόσφαιρα σπάνια θα βρεις).

Μια γρήγορη σύγκριση λοιπόν του 308 THP (1.6T) με το 308 1.6 eHDI οι ιπποδυνάμεις/ροπές έχουν ως εξής. 156bhp/240Nm το πρώτο (αν και κυκλοφορεί και έκδοση 200bhp/275Nm) και 116bhp/285Nm για το δεύτερο.

Η μόνη διαφορά που θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει απο την πρώτη στιγμή (γιατί απο επιδόσεις -αν εξαιρέσεις την τελική ταχύτητα- δεν θα τις πολυκαταλάβεις) είναι η κραυγαλέα διαφορά στον τομέα της κατανάλωσης, οπου το diesel φυσικά καίει περίπου 30-40% λιγότερο.

diesel Και ατμοσφαιρα λιγο δυσκολο πολυ πριν το 90' κυκλοφορουν τα turbo diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και turbo-petrol έχουν κυκλοφορήσει πριν το 90'. Δεν είναι σωστό να συγκρίνει κάποιος έναν turbo με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα.

Το turbo αυξάνει την ροπή, όχι το καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H παραπάνω ροπή έχει να κάνει κυρίως με το turbo και λιγότερο λόγω οτι είναι diesel. Αν μπούμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε diesel με βενζίνη, θα συγκρίνουμε τα τούρμπο του ενός με τα τούρμπο του άλλου, και αντίστοιχα τις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις (αν και στα diesel πλέον ατμόσφαιρα σπάνια θα βρεις).

Μια γρήγορη σύγκριση λοιπόν του 308 THP (1.6T) με το 308 1.6 eHDI οι ιπποδυνάμεις/ροπές έχουν ως εξής. 156bhp/240Nm το πρώτο (αν και κυκλοφορεί και έκδοση 200bhp/275Nm) και 116bhp/285Nm για το δεύτερο.

Η μόνη διαφορά που θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει απο την πρώτη στιγμή (γιατί απο επιδόσεις -αν εξαιρέσεις την τελική ταχύτητα- δεν θα τις πολυκαταλάβεις) είναι η κραυγαλέα διαφορά στον τομέα της κατανάλωσης, οπου το diesel φυσικά καίει περίπου 30-40% λιγότερο.

 

Μην κοροιδευόμαστε. Δεν ειναι αυτός ο κύριος λόγος που τα diesel έχουν υψηλή ροπή. Αυτός ειναι ο δευτερεύον. Η μεγαλη σχέση συμπίεσης είναι αυτή που δίνει την υψηλότερη ροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορω γιατι καποιοι μαμανε ενα θεμα.....Εδω το θεμα εχει σαν ερωτημα να βαλει καποιος υγραεριο ή οχι και οχι συγκρισεις ασχετες.

 

Οριστε η δικια μου εμεπιρια ακρως προσφαη.

 

Εβαλα σε ενα Ibiza 1.4 με 101 αλογα γκαζι και εκνα την πρωτη μετριση σημερα

 

295 χλμ εντος πολης (λαϊκα βορεια προαστεια Αττικης οπως Λυκοβρυση , Πευκη , Ν.Ιωνια κλπ)

 

Ειχα γεμεισει και ξαναγεμισα στο ιδιο πρατηριο στην Μεταμορφωση

 

Καταναλωση 32 λιτρα αρα 10,88 λιτρα /100 χλμ

 

Οση βενζινη εκαιγε το Ibiza 1.2 του 2006

 

Νομζω ειναι παρα πολυ καλα !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν διαβάσεις σε πιο ας πούμε εξειδικευμένα φόρουμ για υγραέρια και έτσι, το να καεί το ίδιο με όταν είχε βενζίνη δεν είναι καλό. συνήθως σημαίνει πιο φτωχά μείγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορω γιατι καποιοι μαμανε ενα θεμα.....Εδω το θεμα εχει σαν ερωτημα να βαλει καποιος υγραεριο ή οχι και οχι συγκρισεις ασχετες.

 

Οριστε η δικια μου εμεπιρια ακρως προσφαη.

 

Εβαλα σε ενα Ibiza 1.4 με 101 αλογα γκαζι και εκνα την πρωτη μετριση σημερα

 

295 χλμ εντος πολης (λαϊκα βορεια προαστεια Αττικης οπως Λυκοβρυση , Πευκη , Ν.Ιωνια κλπ)

 

Ειχα γεμεισει και ξαναγεμισα στο ιδιο πρατηριο στην Μεταμορφωση

 

Καταναλωση 32 λιτρα αρα 10,88 λιτρα /100 χλμ

 

Οση βενζινη εκαιγε το Ibiza 1.2 του 2006

 

Νομζω ειναι παρα πολυ καλα !!!!

σε ποιο πρατηριο στην μεταμορφωση? εγω μενω κοντα στα φαναρια του βλαχου φαντασου...

1 πρατηριο αξιζει. εαν ξερεις στον παραλληλο της εθνικης οδου στην παλλια renault 2 μικρες εξοδοι ποιο πριν ειναι μια BP και μια αλλη δεν θυμαμαι ονομασια εκει εχει 100% καλο υγραεριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ποιο πρατηριο στην μεταμορφωση? εγω μενω κοντα στα φαναρια του βλαχου φαντασου...

1 πρατηριο αξιζει. εαν ξερεις στον παραλληλο της εθνικης οδου στην παλλια renault 2 μικρες εξοδοι ποιο πριν ειναι μια BP και μια αλλη δεν θυμαμαι ονομασια εκει εχει 100% καλο υγραεριο.

 

Εχει εκει κοντα υγραεριο ???Εγω εβαλα στην Ναυπλιου που ειναι απο την γεφυρα της Μεταμορφωσης απεναντι απο την Εθνικη μολις κατεβουμε την γεφυρα αμμεσως δεξια.Εκει που ειναι τα δυο ....ξενοδοχεια ....

 

 

Αλλη μια τωρινη μετρηση.Εβαλα σημερα υγραεριο και στο μεγαλο 2λιτρο Honda CRV και το πηρε η κορη να παει Κυμη. Εβαλε μετα απο 123 χλμ υγραεριο και η καταναλωση ειναι 9,42 λιτρα/ 100 χλμ

Επειδη εχω κανει πολλες φορες τον ιδιο δρομο με βενζινη τοσο ηθελε και με βενζινη σε καταναλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ,καμία άποψη για zanardi σύστημα ?λέει ότι είναι της εταιρίας N.I.G.S ( έδρα Ιταλία πλευρά ) όποιος έχει προσωπική άποψη ή γνώση pm να θέλει να εξηγηση 2-3 πραγματάκια.

Επεξ/σία από maxdore217
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ,καμία άποψη για zanardi σύστημα ?λέει ότι είναι της εταιρίας N.I.C.S ( έδρα Ιταλία πλευρά ) όποιος έχει προσωπική άποψη ή γνώση pm να θέλει να εξηγηση 2-3 πραγματάκια.

 

Μηπως εννοεις NIGS ? North Italy Gas System ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...