LogokrisiaGR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Εγω επειδη δεν καταλαβα καλα, ο killik νομιζω οτι ειπε οτι δεν επρεπε να συγκρινουμε ανομοια πραγματα? πχ για να μπεις εδω σε αυτη την δουλεια περνας 2-3 χρονια apprenticeship που ζηταει καποιους βαθμους απο μαθηματα. Δεν παει ο ξαδελφος του μπατζανακη του κομματοσκυλου μα δεν είναι ανόμοια πράγματα. για μέσο μισθό ανά εργαζόμενο μιλάμε σε αναλογία με το μέσο μισθό των υπολοίπων εργαζομένων... οι εργαζόμενοι στο μετρό παίρνουν αναλογικά περίπου τα ίδια χρήματα παραπάνω σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα τους όπως και οι συνάδελφοί τους στο λονδίνο. και μάλιστα αν δεχτούμε και τις αναλογίες των εργαζομένων ανά χλμ ή ανά σταθμό τότε παίρνουν τα ίδια αναλογικά χρήματα με τους άγγλους δουλεύοντας όμως αρκετά παραπάνω. Εδώ μπορώ να δεχτώ ενστάσεις σε σχέση με την παλαιότητα και την πολυπλοκότητα ξέρω εγώ που αναγκάζουν τους άγγλους να χρειάζονται παραπάνω εργαζομένους. το δεύτερο σκέλος για το πως μπήκαν είναι άσχετο με τον μισθό. ας τους διώξουν και ας προσλάβουν με αντικειμενικά κριτήρια. άλλη κουβέντα αυτό. το θέμα με τον killik λοιπόν είναι ότι ενώ στην αρχή λέει πως δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, παρόλο που δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων στο γράφημα, στο επόμενο ποστ κάνει ακριβώς το ίδιο συγκρίνοντας μάλιστα πχ το μέσο μισθό ανά εργαζόμενο με το συνολικό δίκτυο ή τους συνολικούς επιβάτες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 μα δεν είναι ανόμοια πράγματα. για μέσο μισθό ανά εργαζόμενο μιλάμε σε αναλογία με το μέσο μισθό των υπολοίπων εργαζομένων... οι εργαζόμενοι στο μετρό παίρνουν αναλογικά περίπου τα ίδια χρήματα παραπάνω σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα τους όπως και οι συνάδελφοί τους στο λονδίνο. και μάλιστα αν δεχτούμε και τις αναλογίες των εργαζομένων ανά χλμ ή ανά σταθμό τότε παίρνουν τα ίδια αναλογικά χρήματα με τους άγγλους δουλεύοντας όμως αρκετά παραπάνω. Εδώ μπορώ να δεχτώ ενστάσεις σε σχέση με την παλαιότητα και την πολυπλοκότητα ξέρω εγώ που αναγκάζουν τους άγγλους να χρειάζονται παραπάνω εργαζομένους. το δεύτερο σκέλος για το πως μπήκαν είναι άσχετο με τον μισθό. ας τους διώξουν και ας προσλάβουν με αντικειμενικά κριτήρια. άλλη κουβέντα αυτό. το θέμα με τον killik λοιπόν είναι ότι ενώ στην αρχή λέει πως δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, παρόλο που δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων στο γράφημα, στο επόμενο ποστ κάνει ακριβώς το ίδιο συγκρίνοντας μάλιστα πχ το μέσο μισθό ανά εργαζόμενο με το συνολικό δίκτυο ή τους συνολικούς επιβάτες; Και γιατι πχ οι εργαζομενοι εδω στο Τραμ παιρνουν 30% λιγοτερα απο τους συναδελφους τους παλι εδω στον ΗΣΑΠ; Επισης στην Αγγλια το μετρο μπαινει μεσα σα εταιρεια; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Θεωρητικά ... Δεν ξέρω ποιό είναι το καθεστώς της επιστράτευσης αλλά πούμε ότι οι "επιστρατευμένοι" είναι "στρατιώτες" δε θα ήθελα να ζω σε μια χώρα που ο στρατός της είναι "παράνομοι" (εκ του παράνομης απεργίας). Θα προτιμούσα να τους επιστρατεύσουν για όσο χρειαστεί να κυκλοφορούν τα ΜΕΤΡΟ και όσοι είναι "παράνομοι" ή οδήγησαν τους συναδέλφους τους στην παρανομία να απολυθούν όσο το δυνατό νωρίτερα. Αν υπήρχε τεχνικά η δυνατότητα αυριο το πρωί να λειτουργήσει το ΜΕΤΡΟ με άλλους υπαλλήλους θα προτισμούσα να αλλαχθούν όλοι με νέους παρά να έχω παράνομους επίστρατους. http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/478717/ti-provlepei-i-epitaxi/ Που κολλάει ο στρατός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
..MementoMori.. Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Και το αποτελεσμα http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
viper2005 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 δεν παιζονται... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Και το αποτελεσμα http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050 Δυστυχώς, αναμενόμενο. Γιατί δε φοβόντουσαν τόσες μέρες που είχε κηρυχθεί παράνομη η απεργία άραγε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LogokrisiaGR Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Και γιατι πχ οι εργαζομενοι εδω στο Τραμ παιρνουν 30% λιγοτερα απο τους συναδελφους τους παλι εδω στον ΗΣΑΠ; Επισης στην Αγγλια το μετρο μπαινει μεσα σα εταιρεια; Το μετρό μπαίνει μέσα από τη στιγμή που έγινε η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. πριν μια χαρά κερδοφόρο ήταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rikos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232037 Εγκυκλοπαιδικά. Ετσι. Στην τροικα μαλακας. Στους απεργους τσαμπα μαγκας. Και το αποτελεσμα http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050 Μακάρι να το πανε μεχρι τελους μπας και ξυπνησουν μερικοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
..MementoMori.. Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Μακάρι να το πανε μεχρι τελους μπας και ξυπνησουν μερικοι. Νταξ οι περισσοτεροι ξυπνιοι ειναι απο τις 5-6 το πρωι για να πανε στην δουλεια τους. 14 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 εγω πλεον απο τις 6.00 ξυπναω.. τα καταφεραν να με ξυπνησουν (νωριτερα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rikos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Νταξ οι περισσοτεροι ξυπνιοι ειναι απο τις 5-6 το πρωι για να πανε στην δουλεια τους. tragic!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 μα δεν είναι ανόμοια πράγματα. για μέσο μισθό ανά εργαζόμενο μιλάμε σε αναλογία με το μέσο μισθό των υπολοίπων εργαζομένων... οι εργαζόμενοι στο μετρό παίρνουν αναλογικά περίπου τα ίδια χρήματα παραπάνω σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα τους όπως και οι συνάδελφοί τους στο λονδίνο. και μάλιστα αν δεχτούμε και τις αναλογίες των εργαζομένων ανά χλμ ή ανά σταθμό τότε παίρνουν τα ίδια αναλογικά χρήματα με τους άγγλους δουλεύοντας όμως αρκετά παραπάνω. Εδώ μπορώ να δεχτώ ενστάσεις σε σχέση με την παλαιότητα και την πολυπλοκότητα ξέρω εγώ που αναγκάζουν τους άγγλους να χρειάζονται παραπάνω εργαζομένους. το δεύτερο σκέλος για το πως μπήκαν είναι άσχετο με τον μισθό. ας τους διώξουν και ας προσλάβουν με αντικειμενικά κριτήρια. άλλη κουβέντα αυτό. το θέμα με τον killik λοιπόν είναι ότι ενώ στην αρχή λέει πως δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, παρόλο που δεν υπάρχει σύγκριση ανόμοιων στο γράφημα, στο επόμενο ποστ κάνει ακριβώς το ίδιο συγκρίνοντας μάλιστα πχ το μέσο μισθό ανά εργαζόμενο με το συνολικό δίκτυο ή τους συνολικούς επιβάτες; Ενα 2αρι στο λονδινο κοστιζει πιο πολυ. Παρα πολυ πιο πολυ. Το δικο μας το σπιτι που ειναι πολυ φτηνο 2.5αρι εχει νοικι 1700 ευρω τον μηνα. Τωρα για το ποσο δουλευουν, ειναι αλλη ιστορια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Να κάνω μία ερώτηση τώρα σχετικά άσχετη. Διάβασα ότι κάνουν παράταση της στάσης εργασίας μέχρι το τέλος της βάρδιας το τραμ και ο ΗΣΑΠ. Για τα λεωφορεία ξέρουμε τι ισχύει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Και το αποτελεσμα http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231232050 κλαιω ρε ποσες φορες θα το πουμε οτι αυτοι ειναι το πραγματικο κρατος; αυτοι κανουν κουμαντο. που να ξεκιναγανε και οι μαζικες απολυσεις. θα μπαινανε στη Βουλη και θα τους καιγανε ζωντανους. κατσε εσυ τωρα ιδιωτικε υπαλληλε,ξυπνα απο τα αγρια χαραματα,ταλαιπωρησου μεχρι να πας στη δουλεια σου, ωστε να ερθει μετα το κρατος να σου κλεψει τον μισθο σου με φορους και αυξησεις,για να ταισει ολα αυτα τα κοπροσκυλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2013 http://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=25&offer_type=sale&or=a&so=pr 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις