Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, ritchie77 είπε

Μάλλον διαβάζουν ινσόμνια

Μπορεί και να έχουν insomnia αν 3 το πρωί στέλνουν μειλ... μπορεί να είναι νυχτερινοί τύποι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά δεν λέει κρούσμα κορωνοιου λέει ΥΠΟΠΤΟ! Που σημαίνει ότι δεν είναι καν σίγουροι αλλά έκλεισαν το κατάστημα;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά δεν λέει κρούσμα κορωνοιου λέει ΥΠΟΠΤΟ! Που σημαίνει ότι δεν είναι καν σίγουροι αλλά έκλεισαν το κατάστημα;;; 

Πιστεύεις ακόμα αυτήν την ηλίθια δικαιολογία;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά δεν λέει κρούσμα κορωνοιου λέει ΥΠΟΠΤΟ!

λέει ΥΠΟΠΤΟ κρούσμα κορωνοιου. Υπάρχουν και τα άλλα που δεν είναι ύποπτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Natha είπε

μετά την a mobiles, έχει ανέβει ο πήχης, αν δεν γίνει θρεντ με 1000 σελίδες δεν θα ασχοληθεί κανένας συνήγορος.

Ο συνήγορος είναι μόνο για να δώσει κανένα πρόστιμο ,μέχρι εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Πιστεύεις ακόμα αυτήν την ηλίθια δικαιολογία;;;

Γενικά δεν ξέρω τι να πιστέψω 

Παιδιά για ακύρωση ποια ακριβώς είναι η διαδικασία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα, παρακολουθώ κι εγώ το θέμα από την περασμένη Παρασκευή 8/5. Θα σας παραθέσω τη δική μου εμπειρία από το κατάστημα:

Στις 31/3 (ενώ το κατάστημα ήταν κανονικά στο skroutz και στο bestprice) παρήγγειλα ένα laptop HP το οποίο είχε κατόπιν παραγγελίας με παράδοση έως 30 ημέρες. Μετά από επικοινωνία μαζί τους την 1/4, μου διευκρίνισαν ότι λόγω των πολλών παραγγελιών και της κατάστασης με τον κορονοϊό  συν τις ημέρες του Πάσχα, θα καθυστερήσει σίγουρα και δύσκολα θα παραλάβω πριν το τέλος Απριλίου. Δεν το βιαζόμουν και λόγω της καλύτερης τιμής αποφάσισα να κάνω την κατάθεση την 2/4 και να περιμένω. Είχα εν τω μεταξύ δυο τηλεφωνικές επικοινωνίες μαζί τους. Μία την 16/4 και μία την 30/4. Και στις δύο ήταν ευγενικοί και με ενημέρωσαν ότι θα εξαντλήσουμε τις 30 ημέρες από την παραγγελία. Την Πέμπτη 30/4 μάλιστα επειδή έληγαν οι 30 ημέρες μου είπαν ότι την Δευτέρα λογικά θα παραλάβουν. Το Σάββατο 2/5 με πήραν μάλιστα οι ίδιοι τηλέφωνο!!! και με ενημέρωσαν ότι την επόμενη Παρασκευή 8/5 θα φύγει το laptop από αυτούς με speedex.

Την Τρίτη 5/5 μου έστειλαν email ότι η παραγγελία προχώρησε σε κατάσταση complete (ήταν processed το προηγούμενο καιρό) χωρίς να στείλουν βέβαια κάποιον αριθμό αποστολής speedex.  Επειδή βέβαια μου είχαν πει ότι την Παρασκευή 8/5 θα φύγει από αυτούς, δεν το έψαξα παραπάνω υποθέτοντας ότι αυτοί  παραλάβανε την 5/5 και μια από τις επόμενες μέρες μέχρι την Παρασκευή 8/5 θα το στείλουν.

Την Παρασκευή 8/5 το πρωί ήρθε νέο email που είχε το Speedex Trucking Number. Μπήκα στο site της speedex και είδα ότι το πακέτο είχε φτάσει στο τοπικό κατάστημα της speedex (μένω επαρχία) δηλαδή προφανώς το είχαν στείλει μία από τις προηγούμενες μέρες.

Ενθουσιασμένος μετά από τις 38 ημέρες αναμονής πάω να παραλάβω το πακέτο. Το άνοιξα και βλέπω στο κουτί του να γράφει άλλο μοντέλο της HP (είχα παραγγείλει το HP Notebook - 15-db1023nv και παρέλαβα το HP  15S-EQ0009NV). Εν τω μεταξύ μέσα είχε απόδειξη  με τον κωδικό του laptop που είχα παραγγείλει. 

Χωρίς να ανοίξω το κουτί του laptop, τους παίρνω τηλέφωνο και μετά από αρκετές προσπάθειες μίλησα με κάποιον (άντρας αυτή τη φορά). Αφού του είπα για το λάθος που έχει γίνει κι ενώ φάνηκε έκπληκτος(!!!??) με ρώτησε αν το έχω ανοίξει και εν συνεχεία μου ζήτησε συγγνώμη και εάν μπορώ να στείλω μια φωτογραφία με το barcode και τον κωδικό που δείχνει το μοντέλο του laptop και ότι θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου.  Έστειλα το mail που μου ζήτησε, αλλά από την Παρασκευή και μετά δεν έχω καταφέρει να ξαναμιλήσω μαζί τους όπως και κανένας από ότι βλέπω και από εσάς. 

Το θέμα με εμένα είναι ότι παρέλαβα άλλο μοντέλο laptop από αυτό που παρήγγειλα. Αλλά και να το στείλω πίσω ποιος θα το παραλάβει αφού είναι κλειστό το κατάστημα τις επόμενες 15 ημέρες όπως βλέπω στις φωτογραφίες?? ΜΠΛΕΞΙΜΟ!!!! Καμιά πρόταση??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Γενικά δεν ξέρω τι να πιστέψω 

Παιδιά για ακύρωση ποια ακριβώς είναι η διαδικασία; 

Εγώ λεω να περιμένεις. Αφού λένε οι παραγγελίες εκτελουντε. δεν λένε ψέματα........

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Γενικά δεν ξέρω τι να πιστέψω 

Παιδιά για ακύρωση ποια ακριβώς είναι η διαδικασία; 

εαν δε δω αυριο- μεθαυριο τα χρηματα στη καρτα μου, παω αυριο τραπεζα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης. 
μιλησα με την τραπεζα και μου ειπε οτι στη περιπτωση που δεν τα βρουμε με το καταστημα, να παω απο τη τραπεζα να κανω αιτηση αμφισβητηση συναλλαγης

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, manos11i είπε

εαν δε δω αυριο- μεθαυριο τα χρηματα στη καρτα μου, παω αυριο τραπεζα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης. 
μιλησα με την τραπεζα και μου ειπε οτι στη περιπτωση που δεν τα βρουμε με το καταστημα, να παω απο τη τραπεζα να κανω αιτηση αμφισβητηση συναλλαγης

Για αρχή έστειλες απλά ένα μέιλ που ζήτησες για την παραγγελία με αριθμό παραγγελίας τάδε ακύρωση; για να ξέρω τι πρέπει να κάνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...