Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

ανεξεραιτως εαν εχουμε κανει ακυρωση η οχι?ελαβα το γνωστο σε ολους μαιλ χωρις να εχω κανει αιτημα για ακυρωση παραγγελιας.

Λογικά έγινε μαζική ακύρωση παραγγελιών και επιστροφή χρημάτων το Σάββατο. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

το κορυφαίο είναι ότι απο το συγκεκριμένο κατάστημα είχα παραγγείλει iphone 11 64 και επειδή καθυστέρησαν να μου το παραδώσουν μου εδωσαν 128 χωρίς καμία επιβάρυνση μόλις στις 28/4.όντας ευχριστημένος παρήγγειλα και αλλο και τωρα  ειμαι στην ιδια δεινή θεση με όλους.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

ανεξεραίτως εαν έχουμε κάνει ακύρωση η όχι?έλαβα το γνωστό σε ολους μαιλ χωρίς να έχω κάνει αάτημα για ακύρωση παραγγελίας.

Αυτό δεν το γνωρίζω γιατί του είπα ότι έκανα ακύρωση και οτι πηρα το αποδεικτικό σε word. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες,εγώ είχα βάλει μέσω εταιρείας 1230 ευρώ για αγορά τηλεόρασης.Αφου δε σήκωναν το τηλέφωνο ή το σήκωναν μια φορά στις 100 προσπάθειες, ξεκίνησα Παρασκευή και πήγα από εκεί.Ηταν ανοιχτό το μαγαζί με 4 υπαλλήλους.Αφου τους ξεχεσα,μου είπαν ότι θα έχουν την τηλεόραση ή Δευτέρα ή το ίδιο απόγευμα και θα μου την φέρουν οι ίδιοι.Το πόσο είχε αλλάξει πλέον και είχα πάει 1200 στο best price και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα 30 μαζί με το τιμολόγιο όταν παραλάβω την τηλεόραση.Το ίδιο βράδυ την είχα τελικά μαζί με το 30αρι.Αν ήταν να βαρεσει πιστόλι,δε θα είχα παραλάβει τίποτα και θα τους έψαχνα και εγώ τη Δευτέρα.Η τηλεόραση τελικά είχε καμμένα pixels και συνεννοηθηκα χθες με τον υπεύθυνο,στο τηλέφωνο που υπάρχει μέσα στην ομάδα και μου είπε ότι σήμερα θα έχω νέα τηλεόραση.Μη βλέπετε παντού φαντάσματα μερικοί.Η ομάδα υπάρχει και το αν υπάρχω εγώ ή είμαι ύποπτο προφίλ, μπορεί να εξακριβωθεί μέσα από την ομάδα και τα μέλη που βρεθήκαμε εκεί πέρα χθες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Παίδες,εγώ είχα βάλει μέσω εταιρείας 1230 ευρώ για αγορά τηλεόρασης.Αφου δε σήκωναν το τηλέφωνο ή το σήκωναν μια φορά στις 100 προσπάθειες, ξεκίνησα Παρασκευή και πήγα από εκεί.Ηταν ανοιχτό το μαγαζί με 4 υπαλλήλους.Αφου τους ξεχεσα,μου είπαν ότι θα έχουν την τηλεόραση ή Δευτέρα ή το ίδιο απόγευμα και θα μου την φέρουν οι ίδιοι.Το πόσο είχε αλλάξει πλέον και είχα πάει 1200 στο best price και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα 30 μαζί με το τιμολόγιο όταν παραλάβω την τηλεόραση.Το ίδιο βράδυ την είχα τελικά μαζί με το 30αρι.Αν ήταν να βαρεσει πιστόλι,δε θα είχα παραλάβει τίποτα και θα τους έψαχνα και εγώ τη Δευτέρα.Η τηλεόραση τελικά είχε καμμένα pixels και συνεννοηθηκα χθες με τον υπεύθυνο,στο τηλέφωνο που υπάρχει μέσα στην ομάδα και μου είπε ότι σήμερα θα έχω νέα τηλεόραση.Μη βλέπετε παντού φαντάσματα μερικοί.Η ομάδα υπάρχει και το αν υπάρχω εγώ ή είμαι ύποπτο προφίλ, μπορεί να εξακριβωθεί μέσα από την ομάδα και τα μέλη που βρεθήκαμε εκεί πέρα χθες.

Αν θες ανέβασε εδώ τα σχετικά έγγραφα ,παραγγελία κωδικό προϊόντος ,κωδικό από κούριερ κλπ για να πειστούν και να μην υπάρχει κάποια αμφιβολία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

το κορυφαίο είναι ότι απο το συγκεκριμένο κατάστημα είχα παραγγείλει iphone 11 64 και επειδή καθυστέρησαν να μου το παραδώσουν μου εδωσαν 128 χωρίς καμία επιβάρυνση μόλις στις 28/4.όντας ευχριστημένος παρήγγειλα και αλλο και τωρα  ειμαι στην ιδια δεινή θεση με όλους.

Αρα εσυ εισαι ο 4ος που ισχυριζεται οτι παρελαβε. Ο πρωτος παρελαβε, του λενε ποσταρε αποδειξεις οτι παρελαβες και εξαφανιστηκε. Ο δευτερος παρελαβε, αλλα λαπτοπ διαφορετικο απο αυτο που ειχε παραγγειλει. Ο τριτος παρελαβε τηλεοραση με καμμενα πιξελς. Και εσυ ο 4ος, που δεν ειχαν αυτο που παρηγγειλες και σου εδωσαν αλλο, καλυτερο. Χαχαχα. Δε λεω απαραιτητα οτι λετε ψεματα, αλλα πολυ περιεργα πραγματα...Περιεργο το οσοι παρελαβαν, παρελαβαν λαθος ή ελαττωματικο προιον...Ενω αλλοι παριμενουν μηνα/-ες και δεν εχουν παραλαβει τιποτα. Εσεις ησασταν οι "τυχεροι".

Επεξ/σία από sexymwro7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Irkaso σε ευχαριστώ για την βοήθεια .μίλησα με κάποιον κύριο Αλεξόπουλο σε αυτό το τηλέφωνο που όπως τον ρώτησα και μου ειπε είναι εργαζόμενος της εταιρίας mobilepoint ρωτώντας για την πορεία της παραγγελίας μου και για το τι ακριβός γίνεται με τα ακυρωτικα mail που έχω στείλει.δεν είχε δει τπτ τουλάχιστον για την περίπτωση μου λέγοντας μου να του στειλω mail με στοιχεία iban αριθμό παραγγελίας κτλπ τΑ οποία του είπα ότι τα έχω στείλε ουκ ολίγες φορες.αφου έψαξε λίγο τα βρήκε κ ο ίδιος λέγοντας μου ότι δεν είναι απατεωνες και ότι έχουν προβλήματα με τους προμηθευτές τους ανάλογα με τα προιοντα. Τον ρώτησα για το από λογαριασμό εθνική σε λογαρισμοα εθνική τράπεζα που είναι και η πληρωμή  εφόσον έχουν τα στοιχεία μου πληρως αν έχει βαλερ η επιστροφή λέγοντας μου ότι θα είναι σε μια εως δύο μέρες ολοκληρομενη η επιστροφή των χρημάτων.μενει να δω τωρα.mail δεν έχω λάβει ακομα.και κάτι ακόμα που μου φάνηκε κάπως ώστε να το πω σε να το ξέρετε ισως κάποιους βοηθήσει είναι το ότι με ρώτησε τι προϊόν έχω παραγγείλει λέγοντας του ένα laptop huaweii μου λέει ααααα ένταξη πάει για επιστροφή σαν.να.εχει γίνει κατι με κάποια συγκεκριμένα προιοντα.περιμενω νεοτερα να σας πω,ελπίζω καλά 🙏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Αν θες ανέβασε εδώ τα σχετικά έγγραφα ,παραγγελία κωδικό προϊόντος ,κωδικό από κούριερ κλπ για να πειστούν και να μην υπάρχει κάποια αμφιβολία.

Θα ανεβάσω το τιμολόγιο φωτογραφία όταν πάω στην εταιρεία.Βασικα το αν λέω αλήθεια το έχουν καταλάβει τα παιδιά που μπήκαν στην ομάδα.Απογευματακι θα το στείλω με ημερομηνία αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Θα ανεβάσω το τιμολόγιο φωτογραφία όταν πάω στην εταιρεία.Βασικα το αν λέω αλήθεια το έχουν καταλάβει τα παιδιά που μπήκαν στην ομάδα.Απογευματακι θα το στείλω με ημερομηνία αγοράς.

Κάνε τη καλή θα καθησυχάσει πολύ κόσμο από ότι βλεπεις να ξέρουμε αν έχουμε τουλάχιστον ελπίδες ή όχι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Θα ανεβάσω το τιμολόγιο φωτογραφία όταν πάω στην εταιρεία.Βασικα το αν λέω αλήθεια το έχουν καταλάβει τα παιδιά που μπήκαν στην ομάδα.Απογευματακι θα το στείλω με ημερομηνία αγορας

Αν λες αλήθεια η όχι το ξέρεις μόνο εσύ,αλλά γιατί να πεις ψέματα;Απλά για να πειστούν κάποιοι σου είπα ανέβασε τιμολόγιο ,παραγγελία και τα στοιχεία που σου έστειλε η κούριερ.Δεν είναι υποχρεωτικό αν θέλεις το κάνεις .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sexymwro7 είπε

Αρα εσυ εισαι ο 4ος που ισχυριζεται οτι παρελαβε. Ο πρωτος παρελαβε, του λενε ποσταρε αποδειξεις οτι παρελαβες και εξαφανιστηκε. Ο δευτερος παρελαβε, αλλα λαπτοπ διαφορετικο απο αυτο που ειχε παραγγειλει. Ο τριτος παρελαβε τηλεοραση με καμμενα πιξελς. Και εσυ ο 4ος, που δεν ειχαν αυτο που παρηγγειλες και σου εδωσαν αλλο, καλυτερο. Χαχαχα. Δε λεω απαραιτητα οτι λετε ψεματα, αλλα πολυ περιεργα πραγματα...Περιεργο το οσοι παρελαβαν, παρελαβαν λαθος ή ελαττωματικο προιον...Ενω αλλοι παριμενουν μηνα/-ες και δεν εχουν παραλαβει τιποτα. Εσεις ησασταν οι "τυχεροι".

ο τρίτος ειναι, αυτός με την τηλεόραση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ ζήτησα ακύρωση χθες κατά τις 5 το απόγευμα.  2.30 τα ξημερώματα μου έστειλαν το κλασσικό μειλ "  

Καλησπερα σας ,

 

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε. Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία."

μαζί με το κλασσικό word το οποίο έγραφε και εμένα 9/05. Επίσης παρατήρησα στο ιστορικό παραγγελίας στο κατάστημα τους ότι ενώ έλεγε το proccesed  που βγάζει με το που κάνεις την παραγγελία (την ειχα κανει 27/04) μου έβγαλε αυτό εδω :

2020-05-09 14:33:46 Processed

 

το αρχείο word λεει οτι η επιστροφή έγινε  15.30 (μια ωρα μετά δηλαδη από το proccesed) και ακόμα δεν μου έχει εμφανίσει canceled.

Περίεργα πράγματα, εσάς τι σας δείχνει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...