Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Lufthansa και Rail & Fly


jmallen3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Θελω να σας εξηγησω το προβλημα που αντιμετωπιζω και πως εχει η ολη κατασταση απο την αρχή για να μπορέσει να με βοηθησει καποιος.

 

Εκλεισα μέσω του site της Lufthansa εισιτήρια για πτήση μετ επιστροφής από Αθήνα για Φρανκφούρτη και το αντίθετο. Το πρώτο πρόβλημα ήταν οτι οταν εκανα την διαδικασια και εφτασα στο τελευταιο βήμα για την πληρωμη, μου εβγαλε ενα error οτι δεν ηταν δυνατο να πραγματοποιηθει η πληρωμη με την καρτα μου και εδειχνε να μην ολοκληρωθηκε η κρατηση. Το δευτερο προβλημα ηταν οτι ειχα βαλει λαθος ενα γράμμα στο πεδιο με το email μου με αποτελεσμα να μην μπορω να δω αν μου ειχαν ερθει τα στοιχεια του εισητηριου και το σφαλμα ηταν απλα λαθος της σελιδας τους.

 

Επικοινωνησα με τη τραπεζα μου και με διαβεβαιωσαν οτι τα χρηματα εχουν σταλεί κανονικα και ετσι αφου τους πήρα τηλέφωνο μου ειπαν οτι ειναι οκ η κρατηση και μου εστειλαν στο σωστο email μου το εισητήριο με το Reservation code και το Ticket Number, αρα δεν υπαρχει προβλημα με αυτο.

 

Ωστόσο στο τελικό βήμα ειχα επιλεξει τη χρηση της υπηρεσιας Rail & Fly για την πτήση μόνο από Αθηνα προς Φρανκφούρτη αλλά τελικώς δεν με χρέωσαν για αυτό (29€ κοστιζει) οπως ειδα μεσα από την τράπεζα και τα χρήματα που πήραν. Σε επικοινωνια μου με τη Lufthansa μου εδωσαν απλα ενα Reference Number το οποιο αν το βαλω στο Bahn μου εμφανίζει αυτό: http://i.imgur.com/y7OOeS6.png δίχως όμως να μπορώ να βρω και να εκτυπωσω το εισητηριο μου ουτε με εχουν χρεωσει για αυτο επισης. Σε επικοινωνια μου μεσω Fb με το bahn μου ειπαν πως θα επρεπε να ειναι clickable το πεδιο με το reference number (Auftrag στη φωτο) και μολις θα παταγα πανω θα μου εβγαζε να εκτυπωσω το εισητηριο.

 

 

Μπορεί παρακαλώ καποιος που να γνωριζει απο τη χρηση αυτης της υπηρεσιας και διαδικασιας να με βοηθησει σχετικα με το τι γινεται? Γιατι στη Lufthansa δεν μπορουσαν να μου πουν και πολλά για το εισητηριο του τρένου και στο bahn το τηλεφωνικο κεντρο μιλαει μονο Γερμανικά...

 

 

 

Να πω οτι η καρτα που χρησιμοποιηθηκε για τη πληρωμη ειχε αρκετα παραπανω χρηματα απο οσα χρειαζοντουσαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά η κράτηση για το Rail & Fly έγινε, εφόσον σου επιβεβαιώνεται το Reference Number και εμφανίζονται τα στοιχεία σου στο bahn.de.

Είχες κλείσει συγκεκριμένη διαδρομή ή τα 29€ είναι στάνταρ πάγιο της υπηρεσίας για οποιαδήποτε διαδρομή εντός Γερμανίας; (δε την έχω χρησιμοποιήσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι στανταρ για οποιαδηποτε διαδρομή στη Γερμανία, αλλα δεν μπορώ να εκτυπώσω το εισητήριο και επίσης δεν με εχουν χρεώσει για αυτό! Αρα πως εχει γινει η κρατηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως η κράτηση και πληρωμή του εισιτηρίου τρένου γίνεται μετέπειτα μέσω του Reference Number που σου έστειλαν; Γι αυτό σε ρώτησα αν είχες κλείσει από πριν συγκεκριμένη διαδρομή, άρα και εισιτήριο, ή αν απλά έκλεισες τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας αυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά εκλεισα τη δυνατοτητα χρησης της υπηρεσιας αυτης αλλα ελεγε οτι χρεωνεται 29€ στο τελευταιο βημα της Lufthansa. Δεν μπορω να να κανω κατι αλλο περα απο το να δω αυτο που εδειξα στη φωτο με το referance number!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά με μπερδεύει λίγο το επίθετο "bearbeitet" στο Status κράτησης. Ανάλογα με το ρήμα, το οποίο εδώ λείπει, θα μπορούσε να σημαίνει ότι έχει γίνει επεξεργασία κράτησης ή και ότι γίνεται επεξεργασία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δε βλέπεις κάποια χρέωση πάντως δε λέει και τίποτα. Δεν είναι απαραίτητο να στα τραβήξουν αμέσως τα χρήματα.

Από κει και πέρα μπορείς να περιμένεις μήπως παίζει τίποτα με το status. Εκτός κι αν η βεβαίωση κράτησης είναι έτσι όπως στην εμφανίζει στη τελική της μορφή και με το χαρτί αυτό πας στη Bahn στη Γερμανία και βγάζεις το εισιτήριο σου, αν και λογικά θα γίνεται και online...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ακυρώνεις να κάνεις νέα κράτηση.Γιατί πολύ μπέρδεμα.

Στη θέση σου αυτό θα έκανα. Τηλέφωνο στην τράπεζα κατευθείαν να ακυρώσει τη συναλλαγή, και στην εταιρία.

 

Μετά, νέα κράτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...