Προς το περιεχόμενο

Βρέθηκε ο τάφος του Αλεξάνδρου ή και πάλι όχι?


funbreaker

  

230 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος πιστεύετε ότι θάφτηκε στον τύμβο;

    • Μέγας Αλέξανδρος
      66
    • Ρωξάνη & Αλέξανδρος Δ'
      11
    • Ολυμπιάδα
      13
    • Ηρακλής, γιος του Αλεξάνδρου
      4
    • Θεσσαλονίκη, αδερφή του Αλεξάνδρου
      4
    • Κλεοπάτρα, αδερφή του Αλεξάνδρου
      2
    • Φίλιππος Β' (για όσους αμφισβητούν την έρευσή του)
      1
    • Φίλιππος ο Αριδαίος
      0
    • Ηφαιστίωνας
      26
    • Κάσσανδρος
      17
    • Αντίπατρος
      3
    • Αντίγονος ο μονόφθαλμος
      2
    • Νέαρχος
      11
    • Λαομέδων
      2
    • Κενοτάφιο φτιαγμένο για το Μέγα Αλέξανδρο
      33
    • Πολυάνδρειο στρατιωτών
      12
    • Άλλο (πείτε ποιος)
      23
  2. 2. Τι θεωρείτε πιθανότερο σχετικά με τη σύληση του τύμβου;

    • Ο τύμβος δεν είναι συλημένος.
      36
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πριν πολλούς αιώνες.
      93
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς στη σύγχρονη εποχή.
      10
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πολλές φορές σε διάφορες περιόδους.
      49
    • Ο τύμβος έχει συληθεί ολοκληρωτικά ως αποτέλεσμα μίας ή πολλών διαφορετικών συλήσεων.
      27
    • Ο τύμβος έχει λεηλατηθεί και καταστραφεί.
      6
    • Άλλο (εξηγείστε).
      9
  3. 3. Από που προέρχεται η άμμος;

    • Η άμμος προέρχεται από φυσικά αίτια.
      59
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε από την αρχή αμέσως μετά την ταφή του νεκρού.
      67
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε αργότερα.
      85
    • Άλλο (εξηγείστε).
      19


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι αλλά δε χρειάζεται ο Πλούτωνας να έρθει να την ξανα-αρπάξει, κατεβαίνει μόνη της. Αυτό, τουλάχιστον, έχω καταλάβει εγώ από τον μύθο.

 

Και εγω δεν ξερω ακριβως τον μυθο.. αλλα λογικα δεν νομιζω να κατεβαινε μονη της, δεν θα ηθελε.. Θα το ψαξω ομως..

 

Μια εκδοχη ειναι αυτη παντως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δε ξέρω γιατί αλλά το Αλέκος δε θα με ένοιαζε, μάλλον έχω προκαταλαφθει ελέω της μογγολης

έχεις καταληφθεί από κάτι -το βλέπω. Οπότε, όπως ξέρουμε από την ομοιοπαθητική, θα γιατρευτείς από την εξαίσια μογγόλα, ΤΗ ΡΩΞΑΝΗ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω δεν ξερω ακριβως τον μυθο.. αλλα λογικα δεν νομιζω να κατεβαινε μονη της, δεν θα ηθελε.. Θα το ψαξω ομως..

 

Μια εκδοχη ειναι αυτη παντως..

Την έχει δέσει ο άλλος με το ρόδι. Ήταν υποχρεωμένη απέναντι στους Θεούς -και στο σύζυγό της- να κατεβαίνει στον Άδη όταν έρχεται η ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έχει δέσει ο άλλος με το ρόδι. Ήταν υποχρεωμένη απέναντι στους Θεούς -και στο σύζυγό της- να κατεβαίνει στον Άδη όταν έρχεται η ώρα.

 

Ναι το διαβασα μολις.. Δεν αναφερεται οτι την ξανα αρπαζε.. Το ειπα πιο πολυ για τον συμβολισμο του χρονου, οτι εχουν σημασια τα παντα στο ψηφιδωτο..

 

Αλλα ναι η αρπαγη της Περσεφονης ειναι 100% , απλα παιζει να υπαρχουν καποιοι κρυφοι συμβολισμοι σχετικοι με Φιλιππο/Ολυμπιαδα και Μεγα Αλεξανδρο..

 

Πολλοι λενε οτι το 1ο αλογο και ο Πλουτωνας εχουν μαυρα ματια, ενω το 2ο αλογο και η Περσεφονη 1 μαυρο και 1 μπλε.. Ισως υπαρχουν καποια μικροπραγματακια που δηλωνουν πολλα.. θα δουμε στη συνεχεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάπως έτσι βγηκε και ο μύθος περι άνοιξης "επιστρέφει η Περσεφόνη και η Δήμητρα κάνει την πλάση να χαίρεται" και τουυ Φθινόπωρου "φεύγει και όλα κιτρινίζουν". Σωστά δε τα θυμάμαι? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάπως έτσι βγηκε και ο μύθος περι άνοιξης "επιστρέφει η Περσεφόνη και η Δήμητρα κάνει την πλάση να χαίρεται" και τουυ Φθινόπωρου "φεύγει και όλα κιτρινίζουν". Σωστά δε τα θυμάμαι? :P

 

Ναι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση: Μυρταλη ηταν το 2ο ονομα της Ολυμπιαδας; Απο που βγαινει;

 

 

 

 

Και  προσπαθώντας να βρω μια απάντηση σε αυτή την ερώτηση ,μου γεννήθηκαν νέες απορίες.

Το λοιπόν ,πέφτοντας πάνω σε αυτή τη σελίδα http://bit.ly/ZGfNYE, διαβάζω ανάμεσα στα άλλα ότι:

 

Οι σχέσεις τους έχουν όμως λαβωθεί από το γεγονός της μοιχείας και ο Φίλιππος ξαναπαντρεύετε με την Μακεδόνισσα Κλεοπάτρα που του χαρίζει ένα ακόμα αρτιμελή γιό τον Κάρανο και που προοριζόταν για βασιλιάς της Μακεδονίας. Η Ολυμπιάδα ένιωσε τον κίνδυνο, (πως ο Αλέξανδρος δεν θα γινόταν βασιλιάς της Μακεδονίας, διότι δεν ήταν Μακεδόνες και οι δύο οι γονείς του), με την γέννηση του αγοριού της Κλεοπάτρας. Είναι άγνωστο εάν συμμετείχε στη δολοφονία του Φίλιππου και του γιού του Κάρανου μια που δεν υπάρχουν στοιχεία, παρά μόνο εικασίες.

Ψάχνοντας δεν έχω βρει πηγές που να αναφέρονται στον Κάρανο..

Οπότε έρχομαι και εκφράζω την απορία μου:

1.Δολοφονήθηκε κι αν ναι αυτό συνέβη την ίδια περίοδο με τον πατέρα του;

2.Γνωρίζουμε για τον τόπο ταφής του;

3.Σε τι ηλικία δολοφονήθηκε,αν η απάντηση στο (1) είναι καταφατική;

4.Τελικά μήπως ,στη Βεργίνα,δεν βρίσκεται ο Αλέξανδρος ο Δ',αλλά ο ετεροθαλής αδελφός του;

 και στην Αμφίπολη έχουμε Ρωξάνη με τον γιό της;

 

Υ.Γ. Πιθανότατα σκέφτομαι μπούρδες αλλά please,διαφωτίστε με.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με μια προσπαθώντας να βρω μια απάντηση σε αυτή την απάντηση ,μου γεννήθηκαν νέες απορίες.

Το λοιπόν ,πέφτοντας πάνω σε αυτή τη σελίδα http://bit.ly/ZGfNYE, διαβάζω ανάμεσα στα άλλα ότι:

Ψάχνοντας δεν έχω βρει πηγές που να αναφέρονται στον Κάρανο..

Οπότε έρχομαι και εκφράζω την απορία μου:

1.Δολοφονήθηκε κι αν ναι αυτό συνέβη την ίδια περίοδο με τον πατέρα του;

2.Γνωρίζουμε για τον τόπο ταφής του;

3.Σε τι ηλικία δολοφονήθηκε,αν η απάντηση στο (1) είναι καταφατική;

4.Τελικά μήπως ,στη Βεργίνα,δεν βρίσκεται ο Αλέξανδρος ο Δ',αλλά ο ετεροθαλής αδελφός του;

 και στην Αμφίπολη έχουμε Ρωξάνη με τον γιό της;

 

Υ.Γ. Πιθανότατα σκέφτομαι μπούρδες αλλά please,διαφωτίστε με.

 

Και εγω τις ιδιες αποριες ειχα, αλλα βλεπεις ρωτησα μονο για το ονομα της Ολυμπιαδας :P Γιατι πολυ απλα δεν θα μαθουμε ποτε, ειναι πολυ μπερδεμενα τα πραγματα, και λιγο περιεργα τα λειψανα στη Βεργινα για να εισαι 100% σιγουρος..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω τις ιδιες αποριες ειχα, αλλα βλεπεις ρωτησα μονο για το ονομα της Ολυμπιαδας :P Γιατι πολυ απλα δεν θα μαθουμε ποτε, ειναι πολυ μπερδεμενα τα πραγματα, και λιγο περιεργα τα λειψανα στη Βεργινα για να εισαι 100% σιγουρος..

 

Ζούμε ανάμεσά τους.. :P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αριστούργημα!

Ευτυχώς οι 2 φθορές δεν είναι πάνω στις μορφές!!!!

Η διάταξη όλης της σύνθεσης με συνεπαίρνει, το χέρι της περσεφόνης οριοθετεί τον πάνω κόσμο και του Ερμή τον κάτω (τι τέλεια που είναι τοποθετημένα στο κάδρο!!!), το βλέμμα της Περσεφόνης βρίσκεται ακόμα στους ζωντανούς, του Πλούτωνα στους νεκρούς. Είναι ακριβώς η στιγμή της αρπαγής. O καλλιτέχνης μόνο με τα χέρια και τα βλέμματα, χωρίς να ζωγραφίσει τιποτε άλλο δείχνει από που φεύγουν και που πάνε. Μοναδική σύνθεση με πολλή ένταση.

 

Η μορφή της Περσεφόνης νομίζω ότι θα απασχολήσει.

Αν φοράει χιτώνα, είναι see through (σαν να βλέπω στήθος και αφαλό...). Τι φοράει ακριβώς;;;;;

Τι είναι αυτή η κόκκινη ταινία κάτω από το λαιμό της;

Με το δεξί της χέρι πιάνεται στο άρμα ή προσπαθεί να κρύψει τη φύση της;;;;; Σαν να βλέπουμε Αφροδίτη Μποτιτσέλι, 1800 χρόνια νωρίτερα.

Αντί να ψάχνουμε φίδια και μπλε ματια ας κάνει καποιος καμιά ερευνούλα, αν έχει χρόνο, για τους τάφους στο αιγυπτιακό Kom El Shoqafa όπου υπάρχει αντίστοιχη μεταγενέστερη παράσταση. Ψηφίζω ότι το ψηφιδωτό, τουλάχιστον, δείχνει γυναίκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αριστούργημα!

Ευτυχώς οι 2 φθορές δεν είναι πάνω στις μορφές!!!!

Η διάταξη όλης της σύνθεσης με συνεπαίρνει, το χέρι της περσεφόνης οριοθετεί τον πάνω κόσμο και του Ερμή τον κάτω (τι τέλεια που είναι τοποθετημένα στο κάδρο!!!), το βλέμμα της Περσεφόνης βρίσκεται ακόμα στους ζωντανούς, του Πλούτωνα στους νεκρούς. Είναι ακριβώς η στιγμή της αρπαγής. O καλλιτέχνης μόνο με τα χέρια και τα βλέμματα, χωρίς να ζωγραφίσει τιποτε άλλο δείχνει από που φεύγουν και που πάνε. Μοναδική σύνθεση με πολλή ένταση.

Η μορφή της Περσεφόνης νομίζω ότι θα απασχολήσει.

Αν φοράει χιτώνα, είναι see through (σαν να βλέπω στήθος και αφαλό...). Τι φοράει ακριβώς;;;;;

Τι είναι αυτή η κόκκινη ταινία κάτω από το λαιμό της;

Με το δεξί της χέρι πιάνεται στο άρμα ή προσπαθεί να κρύψει τη φύση της;;;;; Σαν να βλέπουμε Αφροδίτη Μποτιτσέλι, 1800 χρόνια νωρίτερα.

Αντί να ψάχνουμε φίδια και μπλε ματια ας κάνει καποιος καμιά ερευνούλα, αν έχει χρόνο, για τους τάφους στο αιγυπτιακό Kom El Shoqafa όπου υπάρχει αντίστοιχη μεταγενέστερη παράσταση. Ψηφίζω ότι το ψηφιδωτό, τουλάχιστον, δείχνει γυναίκα.

 

catacombs3-20.jpg catacombs3-2.jpg

 

http://www.touregypt.net/featurestories/komelshuqafa3.htm

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάπως έτσι βγηκε και ο μύθος περι άνοιξης "επιστρέφει η Περσεφόνη και η Δήμητρα κάνει την πλάση να χαίρεται" και τουυ Φθινόπωρου "φεύγει και όλα κιτρινίζουν". Σωστά δε τα θυμάμαι? :P

 

 

Ναι :P

 

 

Και μάλιστα ανεβαίνει την Εαρινή Ισημερία και φεύγει τη Φθινοπωρινή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...