Προς το περιεχόμενο

Διακοπή forthnet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με διακοπή υπηρεσίας σε τηλεφωνική γραμμή της forthnet.
Θα μετακόμιζα φεύγοντας τελείως απο την πόλη οπότε πληρώνοντας τον τελευταίο λογαριασμό σε ένα κατάστημα της forthnet ρώτησα την υπάλληλο αν χρειαζόταν να κάνω κάτι. Μου απάντησε ότι έπρεπε ή να πάω σε ένα κατάστημα να πώ ότι θέλω να κάνω διακοπή ή ακόμα και να μην πλήρωνα τον τελευταίο λογαριασμό η διακοπή θα γινόταν αυτόματα. Φυσικά λόγω έλληψης χρόνου αλλά και βαρεμάρας προτίμησα τη δεύτερη λύση.

Στις 28/6 μου ήρθε μήνυμα ότι αν έχω ανεξόφλητους λογαριασμούς να τους πληρώσω οπότε υπέθεσα ότι μη πληρώνοντας τον, απλά θα διακοπόταν η υπηρεσία. Μάλιστα εγώ έφυγα και απο το σπίτι οπότε ούτως ή άλλως δεν έκανα χρήση κάποια υπηρεσίας. Στις 4/7 μου ήρθε μήνυμα ότι έγινε φραγή στην τηλ. γραμμή. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι αν δεν εξοφλήσω το λογαριασμό θα προβούν σε οριστική διακοπή της υπηρεσίας.
Μετά απο λίγο με καλέσαν και μου είπαν ότι δεν ισχύει αυτό που μου είπε η υπάλληλος όταν είχα περάσει απο το κατάστημα και ότι έπρεπε να περάσω και να το δηλώσω ότι θέλω να κάνω διακοπή και ότι τόσο καιρό οι λογαριασμοί "έτρεχαν". Να σημειώσω φυσικά ότι ήμασταν εκτός συμβολαίου. Το συμβόλαιο ήταν πάνω απο 3 χρόνια (πλήρωνα 25Ε το μήνα μόνο για το 24άρι ίντερνετ χωρίς τηλέφωνα ή κάτι άλλο).Απλά ισχύει ότι εφόσον δεν υπογράφεις νέο συμβόλαιο και συνεχίζεις να πληρώνεις συνεχίζουν να σου παρέχουν την υπηρεσία.

Το θέμα είναι ότι τώρα θέλουν να πληρώσω για όλο αυτόν τον καιρό.
Πρώτον δεν υπάρχει περίπτωση να το δεχτώ εφόσον εγώ όταν ρώτησα στο κατάστημα τους η κοπέλα εκεί μου είπε αυτό που είπα παραπάνω οπότε δεν θεωρώ ότι είναι δικιά μου υπαιτιότητα (κάτι που δεν μπορώ φυσικά να αποδείξω, αλλά στο κάτω κάτω και εκείνοι δεν μπορούν να αποδείξουν το αντίθετο)
Και δεύτερον θέλουν να πληρώσω για τί; Εφόσον η υπηρεσία έχει διακοπή. Δηλαδή δεν παρεχόταν ούτως ή άλλως η υπηρεσία. Σα να λέμε ότι εγώ και σε εκείνο το σπίτι να ήμουν ακόμα δεν θα είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ίντερνετ. Οπότε να πληρώσω για ποιά υπηρεσία τόσο καιρό;

Κανείς που να μου πεί τί πρέπει να κάνω; Μου είπαν θα με ξανακαλέσουν για τη διακοπή αλλά ότι θα πρέπει αναγκαστικά να πληρώσω αυτούς τους λογαριασμούς που τρέχαν τόσο καιρό γιατί αλλιώς η εταιρεία το πάει δικαστικά. Φυσικά το θεωρώ άδικο. Μάλιστα στο σπίτι που μετακόμισα προτίμησα πάλι την εταιρεία τους. Με βλέπω να το μετανιώνω και να φεύγω μόλις μπορώ εφόσον συμεριφερθούν έτσι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας το post σου, μου γεννήθηκε μια απορία.

 

Είχες ένα λογαριασμό πριν φύγεις από τη συγκεκριμένη διεύθυνση (και την πόλη, όπως λες), ο οποίος, όπως όλοι γνωρίζουμε, αφορούσε σε περίοδο ένα μήνα περίπου, πριν από την ημέρα εξόφλησης. Μετά από αυτό το λογαριασμό ακολουθούσε μια περίοδος που έμενες στο σπίτι και έκανες χρήση της υπηρεσίας αλλά ο λογαριασμός αυτός δεν σε βρήκε στην παλιά διεύθυνση, αφού είχες φύγει εν τω μεταξύ.

 

Σύμφωνα με την περιγραφή σου, όχι μόνο δεν πλήρωσες το λογαριασμό που είχες στα χέρια σου αλλά δεν πλήρωσες και το λογαριασμό της περιόδου από την λήξη του προηγούμενου μέχρι την ημέρα που έφυγες.

 

Η απορία μου είναι πώς σκεφτόσουν να εξοφλήσεις αυτούς τους λογαριασμούς, τους οποίους πιστεύω ότι αναγνωρίζεις ότι χρωστάς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο σπίτι ακόμα είχε internet καθώς η υπηρεσία δεν σου είχε διακοπεί απο την Forthnet, στην ούσία είχες internet το χρησημοποιούσες δε το χρησημοποιούσες. Μου φένεται αδύνατο έως απίστευτο να σου είπαν στο κατάστημα μην πληρώνεις τον τελευταίο λογαριασμό και θα σου διακοπεί αυτόματα. Είναι παράλογο για 2 λόγους: 1. Η υπηρεσία δεν διακόπτετε αν δεν το απαιτήσεις εσύ ο ίδιος, συνεχίζει και μετά το συμβόλαιο και αυτόματα αλλάζει σε αορίστου χρόνου σύνδεση, αυτό το ξέρουμε όλοι και δεν δουλεύουμε στην Forthnet, είναι απλή λογική - δεν νομίζω να στο είπε έτσι ακριβώς η υπάλληλος που δουλεύει κιόλας στην εταιρία, είναι απο τα πρώτα (νομίζω) πράγματα που μαθαίνει. 2. Δεν έχει λογική δεν πληρώνω τον τελευταίο λογαριασμό - άρα με κόβεται η υπηρεσία - γιατί με αυτήν την λογική είναι σαν να λές ότι σου χαρίζουν το τελευταίο λογαριασμό.

Εγώ αυτό πιστεύω ότι σκέφτηκες (ότι θα γλυτώσεις τον τελευταίο λογαριασμό) και όπως βλέπεις σου ήρθε μπουμεραγκ. Έπρεπε απλά να πάρεις ένα τηλ στα κεντρικά τους (αν βαριόσουν τόσο πολύ να πας στο κατάστημα) να τους πεις το ΑΦΜ αυτουνού που ανήκει η γραμμή και θα στο κόβανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν καταλάβατε καλά. Ίσως και εγώ να μην το εξήγησα καλά. Τον τελευταίο λογαριασμό που είπα τον πλήρωσα. Δηλαδή ουσιαστικά στον τελευταίο λογαριασμό πλήρωσα παραπάνω μέρες απο ότι θα έμενα στο σπίτι. Σα να λέμε ότι απο τη μέρα και μετά που δεν πλήρωσα δεν ήμουν καν μέσα στο σπίτι. Οι λογαριασμοί ερχόταν ανα δίμηνο και απο την ημερομηνία που ερχόταν ακολουθούσαν κάποιες μέρες μέχρι την ημερομηνία που πλήρωνες. Σα να λέμε ήρθε σήμερα ένας λογαριασμός και αφορά την περίοδο κανα δίμηνο πριν μέχρι την επόμενη βδομάδα που μας έρχεται. Στο κάτω κάτω θα φαίνεται ότι δεν έκανα καμία χρήση υπηρεσίας (τηλέφωνο ή ίντερνετ) μετά την περίοδο που είχα πληρωμένη .Ελπίζω τώρα να έγινε κατανοητό

 

**Επίσης φίλε hellhammer αυτό που λές δεν ισχύει. Στο σπίτι δεν είχε ίντερνετ ασχέτως αν το χρησιμοποιούσα ή όχι, που όπως είπα φυσικά δεν το χρησιμοποιούσα, εφόσον μου ήρθε μήνυμα ότι έγινε φραγή. Οπότε η υπηρεσία δεν προσφερόταν ασχέτως που εγώ και πάλι δεν θα την είχα χρησιμοποιήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάς από λάθος δεδομένα.

 

1) Σε καμία περίπτωση δεν διακόπτεται η παροχή αυτών των υπηρεσιών, αν δεν το ζητήσει ο συνδρομητής.

2) Στο πρώτο post λες ότι είχες 24άρι ίντερνετ χωρίς τηλέφωνα και στη συνέχεια ότι έγινε φραγή στο τηλέφωνο. Κανένα πρόγραμμα της forthnet, μόνο με ίντερνετ, δεν κοστίζει 25 ευρώ .Αντίθετα, 24,90 κόστιζε το 2play economy + 30' σε κινητά από τον ΙΟΥΝ 2012.

3) Ο λογαριασμός που εκδίδεται πχ την 10/6 για 2play economy, και έχει ημερομηνία εξόφλησης 10/7, δηλαδή ένα μήνα μετά, περιλαμβάνει αφενός το διμηνιαίο ποσό της υπηρεσίας μέχρι και 2 μήνες μετά αφετέρου τα extra τηλεφωνήματα που έγιναν στην περίοδο μέχρι και 2 μήνες πριν. Μπορείς να δεις το τελευταίο λογαριασμό που λες ότι πλήρωσες για να διαπιστώσεις τους πραγματικούς χρόνους της περίπτωσής σου. Επομένως, μπορεί να έχεις πληρώσει την υπηρεσία 2 μηνών, μετά την έκδοση του λογαριασμού, αλλά δεν έχεις πληρώσει τα extra τηλεφωνήματα που τυχόν έχεις κάνει και, γενικά, δεν έχεις ζητήσει διακοπή της υπηρεσίας και εκκαθάριση του λογαριασμού, ώστε να εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός.

 

Τελικά, μέχρι τη φραγή, που λες ότι έγινε στις 4/7, φαίνεται να έχεις ανοικτό λογαριασμό με τη Forthnet και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να συζητήσεις μαζί τους για διακονονισμό της διαφοράς, αν το πετύχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το μήνυμα που μου ήρθε έλεγε ότι γίνεται φραγή οπότε θεωρώ ότι έγινε γιατί και άλλη φορά που έλειπα καλοκαίρι και δεν πλήρωσα λογαριασμό όταν είχα γυρίσει είχε γίνει όντως φραγή και όταν τον πλήρωσα μετά απο κάποια ώρα έγινε πάλι ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Αλλά τώρα δεν ήμουν εκεί για να το επιβεβαιωσω. Οπότε δεν ξερω αν όντως έγινε.
2)Όταν είχα κάνει το συμβόλαιο πάνω απο 3 χρόνια πίσω(μπορεί και 4) και όμως τόσα πλήρωνα μόνο για 24άρι. Δεν μου πρόσφερε κινητά ή κάτι άλλο όπως λες.
3) Έξτρα τηλέφωνα όπως λες δεν είχα αυτό αποκλείεται γιατί τόσα χρόνια δεν είχα καν τηλεφωνική συσκευή στο σπίτι. Το ίντερνετ πάντως δεν το χρησιμοποιήσα μετά την ημερομηνία που το είχα πληρωμένο

Τόσα χρόνια με το που ερχόταν ο λογαριασμός τον πλήρωνα την ίδια μέρα χωρίς να περάσει δεύτερη. Επίσης τώρα στο πατρικό μου πάλι προτίμησα τη forthnet(στο όνομα του πατέρα μου το συμβόλαιο) και όχι τίποτα άλλο αλλά σήμερα ήρθε και ο πρώτος λογαριασμός με τέλος ενεργοποίησης, τους πρώτους μαζεμένους λογαριασμούς κτλ. Άντε τώρα να πληρώνω και κάτι που δεν χρησιμοποιήσα ποτέ αυτό μου έλειπε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ομολογώ ότι δεν μπορώ να καταλάβω αυτά που λες σχετικά με το πρόγραμμα της Forthnet για τηλέφωνο και ίντερνετ.

 

Από τη μια λες ότι είχες μόνο ιντερνετ και από τη άλλη ότι είχες και τηλέφωνο.

 

Εν πάση περιπτώσει, η διακοπή μιας υπηρεσίας γίνεται από το συνδρομητή και όχι από τον πάροχο. Από εκεί και πέρα, εάν εσύ έχεις διαφορετική άποψη, διάβασε και το συμβόλαιο που είχες υπογράψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και υπήρχε τηλεφωνική γραμμή. Πώς αλλιώς θα είχα ίντερνετ, δορυφορικά;
Εννοώ ότι στο πρόγραμμα δεν είχα δωρέαν όπως δίνει τώρα τηλεφωνικές κλήσεις. Δηλαδή πλήρωνα 25Ε μόνο για το 24άρι ίντερνετ χωρίς κάτι άλλο. Τεσπα άλλωστε απο αυτά που είπα παραπάνω δεν νομίζω αυτό να είναι που έχει σημασία.
Καλά ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν λάθος σου αυτό που έκανες. Σε όλες τις υπηρεσίες και εταιρίες, ΔΕΗ, κινητά, κλπ, αν δεν πληρώσεις τους λογαριασμούς και λήξουν σου διακόπτουν προσωρινά τις υπηρεσίες, αλλά μέχρι και την διακοπή σίγουρα πρέπει να πληρώσεις. Δεν γίνεται να τσεκάρει η forthnet αν χρησιμοποίησες το bandwidth το διάστημα που λες ότι δεν το χρησιμοποιούσες. Δεν είναι υπηρεσίες που δεν σου παρείχαν αλλά κάτι που δεν χρησιμοποιούσες. Αν πχ έχεις κινητό και για ένα μήνα το έχεις κλειστό, δεν μπορείς να τους ζητήσεις να μην το πληρώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να τα παρουμε λιγο αναλυτικα.

α.αν δεν πληρωσεις ενα λογαριασμο μπαινει φραγη στο ιντερνετ και στο τηλεφωνο.συνεχιζεις να χρεωνεσαι κανονικα παρολο που εχεις φραγη και βεβαια για οποιον εχει τηλεφωνο μπορει να δεχτει κληση.δεν γινεται πιστωση σε αυτο το διαστημα διοτι ειναι λογω δικιας σου υπαιτιοτιτας οτι δεν εχεις πληρωσει το λογαριασμο.

β.αν δεν πληρωσεις και δευτερο μηνα η διμηνο τοτε καποια στιγμη σου κοβουν τελειως την γραμμη.εννοειται οτι πληρωνεις τα παντα μεχρι την στιγμη που θα γινει η οριστικη διακοπη.ακομα και το διαστημα που ειχες φραγη.

αυτα περι της φραγης κτλ.

αν δεν πληρωσεις εσυ για χ υ λογο τοτε αυτοματα μετα απο καποιο καιρο σου ερχεται απο δικηγορο χαρτι οτι χρωστας.αυτο το κανουν ολοι ειτε forthnet ειτε οτε ειτε δεν ξερω τι.

 

τωρα το μεγαλο λαθος ειναι η βλακεια που σου ειπε η υπαλληλος.η υπαλληλος σου ειπε οτι αμα δεν το διακοψεις θα διακοπει μονο του που ειναι μεγαλη βλακεια της διοτι δεν σου ειπε οτι μεχρι να διακοπει θα τα πληρωσεις ολα κανονικα.

και για μενα κακως που ασχετα με το τι σου ειπε δεν πηγες να κανεις μια γραπτη αιτηση διακοπης.διοτι αν η forthnet στο κοβε μετα απο 6 μηνες θα πληρωνες και αυτο.

αυτα απο μενα.δεν θα πω ποιος εχει δικιο αδικο απλα αναφερω πως παιζει η κατασταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...