Προς το περιεχόμενο

Σε διαδικασία πώλησης το e-Shop


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα καλά και ωραία χρόνια του e-Shop δυστυχώς έχουν παρέλθει προ πολλού.

Πάντως έκαναν κ ανοίγματα άσκοπα κατά τη γνώμη μου. Υποκατάστημα στη Λευκάδα; Για ποιο λόγο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν κάτοχος τέτοιου είδους μαγαζιού θα σας πω το εξής γ.....ε την αγορά στην αρχή με παράληλές εισαγωγές, χώμα τιμές κ.τ.λ μας σβήνουν όλους και μετά οταν τα σκατώνουν βρίσκουν στρατηγικούς επενδυτές, γιατί βλέπετε αυτοί είναι ανώνυμες εταιρείες και δεν παίζονται τα σπίτια τους. Ενω εμείς παλέυουμε με τα θηρία απροστάτευτοι εντελώς(προμηθευτές,φόρους,τράπεζες κ.τ.λ)για να επιβιώσουμε. Το μόνο κρίμα είναι οτι είναι Ελληνική εταιρεία και έτσι μένει μεγαλύτερο μερίδιο στις ξένες οι οποίες κάνουν χειρότερη ζημιά στην αγορά γιατί δεν αποδίδουν κάν στο κράτος αυτά τα ολίγα(βλ. transfer prices και άλλα τέτοια χαριτωμένα)που αποδίδουν οι Ελληνικές εταιρείες.

^αυτο.

 

Τωρα πλεον τα λεφτα που κρατουσε μεσα σε ελληνικα χερια θα πανε στους ξενους, congratz

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η είδηση αναφέρει ότι θα προχωρήσουν σε πώληση μειοψηφικού πακέτου μετοχών ή πλειοψηφικού αν ο υποψήφιος αγοραστής διαθέσει μεγαλύτερα χρηματικά ποσά.

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κλείσει, τέτοιες συναλλαγές γίνονται εκατοντάδες κάθε χρόνο χωρίς να επηρεάζουν την υγεία των επιχειρήσεων που οδηγούνται σε τέτοιες διαδικασίες απλώς όταν υπάρχει ανάγκη για ρευστό δεν πιάνεις καλή τιμή για τις μετοχούλες σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε να μπουκαρει δυναμικα κανενα απο τα μεγαλα ονοματα τυπου Newegg στην ελληνικη αγορα να δουμε ασπρη μερα.

 

Κριμα για το Eshop επειδη ειναι ελληνικο αλλα το πειραμα της InfoQuest απετυχε με την εισοδο των δεκαδων Eshops με τις καλυτερες τιμες,καλυτερη εξυπηρετηση και ανθρωπινης συμπεριφορας

 

Οταν σταματησουν τις κουτοπονηρες τακτικες για μεγιστο κερδος(εντος 1-2 ημερων που μεταφραζεται σε 2 εβδομαδες,προσληψη αλλοδαπων απολυοντας ολους του ελληνες στην συναρμολογηση και αποθηκη) και αγνοουν την δυναμη του καταναλωτη ειναι χαμενοι απο χερι.

 

Για να μην παρεξηγηθω τα περισσοτερα πραγματα για εμενα και για φιλους τα εχω παρει απο το Eshop με αρκετες χιλιαδες € στην καρτελα μου (Κατι η μεγαλυτερη ποικιλια,καλυτερες τιμες προ καρτελ εποχης) αλλα οταν αρχισαν τα επαναλαμβανομενα περιστατικα με ελλατωματικα προιοντα και την τεραστια ταλαιπωρια αντικαταστασης τις διαφορες μερικων Cents του Euro σε ολα τα προιοντα με τους ανταγωνιστες κλπ το ποτηρι ξεχυλισε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω να σας πω την αληθεια το περιμενα εδω και μερικους μηνες...Γιατι δεν ειναι δυνατον να πουλαει πιο φθηνα απο οτι αγοραζει...Ενας συγγενης μου που εχει καταστημα ηλεκτρονικων και υπολογιστων εχει τον ιδιο προμηθευτη που εχει και η e-shop και λογικα πολλες ακομα αλλες εταιριες...

 

Και μια φορα ρωτησε τον προμηθευτή γιατι δινει πιο φτηνα στην e-shop.και η απαντηση ηταν οτι δεν ξερει τι γινετε, Δεν δινει στο e-shop καλυτερες τιμες απλα πουλαει πιο φθηνα απο οτι τα αγοραζει...Και μου ειπε και κατι αλλο που δεν το πολυκαταλαβα.Για να γινω πιο συγκεκιμενος ειπε οτι εχε χαρη που ειναι απο πισω ο Γερμανος και βοηθαει...

 

Ολα αυτα τα λεω επειδη μου τα ειπαν...Δεν ειναι φυσικα διαστευρωμενα απο καποιον αλλο...Για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις το λεω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο κρίμα είναι οτι είναι Ελληνική εταιρεία και έτσι μένει μεγαλύτερο μερίδιο στις ξένες οι οποίες κάνουν χειρότερη ζημιά στην αγορά γιατί δεν αποδίδουν κάν στο κράτος αυτά τα ολίγα(βλ. transfer prices και άλλα τέτοια χαριτωμένα)που αποδίδουν οι Ελληνικές εταιρείες.

 

 

Είτε ξένη είτε Ελληνική είτε μικρή είτε μεγάλη όλα τα προϊόντα που πουλάνε είναι εισαγόμενα. Μένουν και κάτι ψίχουλα στην Ελλάδα αλλά ο κύριος όγκος φεύγει έξω χωρίς πολλά πολλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως. Ούτε που θα καταλάβουμε την αλλαγή ιδιοκτησίας. Δεν κλείνει.

Και ο ΟΤΕ πουλήθηκε αλλα ακόμα έχεις τηλέφωνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να πάθουνε! Να κάνουν ανταγωνιστικές τις τιμές τους, να αποκτήσουν καλό service και να χτίσουν καλό όνομα αν θέλουν να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους! Ο ανταγωνισμός δεν συγχωρεί τίποτα πλέον.

+1 και απο μένα. Οι τιμές έχασαν σταδιακά την δυναμική τους ενώ το crazy sundays που παλαιότερα περιμέναμε να πάει 00:01 για να δούμε τις προσφορές κατάντησε επιεικώς "μούφα".

Αντε βλέπω και το Getinow σιγά σιγά στον ίδιο δρόμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα ρευστότητας νομίζω φαίνεται κ στα ανύπαρκτα αποθέματα που έχουν. Όλα τα παραγγέλνουν απο τους προμηθευτές τους αφού τα χτυπήσεις στο site.

 

Για αυτό κ οι τρελλές καθυστερήσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν είχαν καλό after sale,αυτο που ξέρω είναι οτι δεν ειναι η μόνη εταιρεία με τέτοια προβλήματα. Στο ΠΛΑΙΣΙΟ είναι απλήρωτοι 4 μήνες, τα ράφια απο τα καταστήματα είναι άδεια. Πρίν λίγο καιρό το ΠΛΑΙΣΙΟ πουλούσε οσο οσο εξαρτήματα bulk που τα περισσότερα απ' αυτα ήταν κατεστραμένα, μιλάμε δηλαδη μαγαζί για κλάματα, αγνώριστο σε σχέση με το παρελθόν. Το e-shop το ίδιο απλά δε πουλούσε τα μεταχειρισμένα για καινούργια. Αρα σε λίγο θ' ακουσουμε και τα χαμπάρια του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, οσο για το GETITNOW δε ξέρω κανέναν να έχει ψωνίσει απο εκεί. Πάντως οτι και να λέτε εμάς τους καταναλωτές δε μας συμφέρει να κλείσει το e-shop γιατί είχαμε μια εναλακτική για καλύτερες τιμές. Δεν είναι δυνατόν ένα sodimm ram να στοιχιζει 25 ευρω και σε συνοικιακό κατάστημα να στοιχίζει 75 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι πλέον έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα για κάποιον που αγοράζει Online δεν υπάρχει πια λόγος να πάρει κάτι από μεγάλη φίρμα. Στα μικρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα με λίγο ψάξιμο βρίσκει κανείς πλέον καλές τιμές και συνήθως η επικοινωνία είναι πιο άμεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω απορω με αυτη τη χαρα των περισσότερων. Τελικά το ανέκδοτο με τη γιδα ισχύει. Ο Ελληνας οταν βλέπει το γείτονα να αποκτά μια γιδα, δεν κοιτάει να αποκτήσει και αυτός, αλλα παρακαλαει να ψοφησει του γείτονα. Τέτοια νωοτροπια έχουμε γι αυτο έχουμε καταντήσει έτσι.

Δεν εχει πρόβλημα το eshop αλλα όλη η αγορα. Φαντάζομαι παρακαλατε να κλείσουν όλοι ε; Μην ανχωνεστε θα γίνει και αυτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να πάθουνε! Να κάνουν ανταγωνιστικές τις τιμές τους, να αποκτήσουν καλό service και να χτίσουν καλό όνομα αν θέλουν να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους! Ο ανταγωνισμός δεν συγχωρεί τίποτα πλέον.

 

Αντιλαμβανεσαι οτι δουλευουν με 2% κερδος ?

Τι ηθελες να βαλουν και απο την τσεπη τους ?

 

Το προβλημα αφορα ολη την αγορα και την χωρα , οικονομικα και πολιτικα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι τα καλύτερα νέα που έχω ακούσει ! Πρέπει να σέβεσαι τον πελάτη ,γιατί αν δεν σεβαστείς αυτόν που σου δίνει τα χρήματα του στο τέλος κλείνεις το μαγαζάκι !

Ακόμα δεν λυπάμαι για τις θέσεις εργασίας όπως δεν λυπότανε κανένας υπάλληλος τα χρήματα που είχα δώσει .

Έχω κακή εμπειρία και έχω χάσει πάνω από 1000 euro για προϊόντα που μου τα έβγαλαν εκτος εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...