Προς το περιεχόμενο

Wildstar [MMORPG]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οχι χαλια αλλα too much money, με τα μισα που θα εδινες θα σου περισσεύανε για να πηγαινες σε καλύτερη gpu :P Anyway.

Ήθελα καλό τροφοδοτικό γιατί ετοίμαζα αναβάθμιση... και δεν νομίζω ότι η κάρτα μου να είναι τόσο χάλια...

Κάτι κάρτες των 100€ τις έχει... 

Η κάρτα μου είναι αυτή: Link.png Site: GeForce GTX 560 Ti

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το δω αυτό με το OC, ίσως χρειαστεί και νέα ψύκτρα... φθηνότερα από νέες μνήμες... αν δεν είναι αυτές το πρόβλημα. :P

αν είναι να πάρεις ψύκτρα, να προσέξεις να πάρεις κάτι που θα χρησιμοποιήσεις και στην επόμενη CPU. το OC στον Q6600 αν και θα πρεπε να το χεις ήδη κάνει καθώς είναι σκυλί επεξεργαστής (ειδικά αν ειναι ο G0), θα βοηθήσει λίγο στα FPS. με μια καινουριας γενιάς CPU θα διπλασιαστούν τουλάχιστον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά και χωρίς OC παίζω Normal σε 1080p...

Τι addon μου προτείνετε? 
Έχω κάνει μια spellslinger πήγα 10 και χάθηκα!
Path έχω settler, συνδυάζεται με κάποια Profession?
Επίσης ποια professions πάνε μαζί, (τα γράφει στο discription αλλά θα ήθελα και την δική σας γνώμη)
Δεν έχω ιδέα με τα AMP τι παίζει..?
Γιατί με μπερδεύει τόσο το hi-tech της υπόθεσης?!?! :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα AMPS τα αγοράζεις απο vendors στις περιοχές που πηγαίνεις, αλλα και απο το Auction house. όταν παίρνεις level μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα amps που έχεις αγοράσει και ξεκλειδώσει, στο build σου. εγω αυτο το κατάλαβα περίπου στο 25lvl :P

και εγώ spellslinger έχω, ψιλοαπογοήτευση είναι, περιμένω πως και πως να παω 50 να την κάνω healer :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απογοήτευση ε?! Έχω και μια Esper στα 9 lvl... λες να συνεχίσω με αυτήν?!
Θέλω κάτι όσο πιο κοντά σε Mage/Warlock με τα δεδομένα του WoW.. :P
Και απλά δοκίμαζα απ ότι κατάλαβα SpellSlinger είναι Hunterοειδές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Esper FTW!

 

Must Addons:

 

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220169-amppurchased

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221885-challenger

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221288-easyplant

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220190-esperpp (gia espers)

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221436-guard-mini-map

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/223084-housing-repair-alerts

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221233-magicmail

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/223070-odysseymeter

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/222046-perspective

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221305-protostar-multifunction-tool

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220098-scastbar

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/222958-sprint-meter-fix-api-9

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221079-steadyplates

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220093-steer

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220863-tapthat

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/222778-viragssocial

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221782-watcher

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/221454-wildstar-instant-messenger

 

Εχει παρα πολλα ακομα ωραια addons αλλα ξεκινα μ αυτα και βλεπεις. Γνωμη μου να συνηθισεις το combat με το Steer Addon. Χρησιμοποιησε οπωσδηποτε το Perspective για quests και το SteadyPlates για τα nameplates. Για οποιο addon εχεις απορια ρωτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι λεει τελικα το game, αξιζει καποιος να το αρχισει τωρα? Απο κοσμο πως παει? Καποιο trial υπαρχει ωστε να το δοκιμασω?

 

Ως Feedback Analyst και μέλος του Core Testing Group σε Closed Alpha/Beta/Extensive Testing Servers πολύ πριν το Official Launch, η επαφή με το παιχνίδι ήταν άψογη. Ειδικά στο επίπεδο όπου δοκιμάζαμε και βελτιώναμε Raid Instances και την Player versus Environment πλευρά του παιχνιδιού. Αναλυτικότερα:

 

Graphics Environment: Engine στα πλαίσια εποχής Vanilla World of Warcraft. Στο κάτω κάτω είναι σχεδιασμένο από τους 17 πρωταρχικούς Lead Designers που είχε η Blizzard για το αντίστοιχο παιχνίδι εποχής. Τα textures, του μοιάζουν και το θυμίζουν. Cartoony.

 

Movement Style: Όμοιο του World of Warcraft. Οι διαφορές έρχονται στις περαιτέρω χαρακτηριστικές δυνατότητες (π.χ. Double Jump/Leap). 

 

Tab Targeting: Ξεχνάς το κυκλικό Tab Targeting που βλέπεις στο World of Warcraft. Υπάρχουν επιλογές να κάνεις Bind to Tab σε Nearest/Next Enemy αλλά είναι αναξιόπιστο. Ούτως ή άλλως το παιχνίδι περιστρέφεται γύρω από την ικανότητά σου για σωστό και γρήγορο positioning ως παίχτης και ανάλογο skillshooting μιας και τα spells σου θα πάνε πάντα εκεί που τα θέλεις εσύ. Υπάρχει ένα Add-On το οποίο εμφανίζει μια πράσινη γραμμή στην πορεία που φεύγουν τα spells σου ως υποβοήθηση. TrackMaster το όνομά του.

 

Game Lore: Όμορφο, αρκετά ενδιαφέρον, χαρακτηριστική πλοκή που τουλάχιστον δε βαριέσαι. Άπειρα in-game lore-related objectives/sound clips.

 

Questing: Υπεράνω προσδοκιών. Η PvE πλευρά του παιχνιδιού μπορεί να σε κρατήσει καθηλωμένο και τουλάχιστον να ευχαριστηθείς τα λεφτά που θα ξοδέψεις στο παιχνίδι. Δε θα σε μαγέψει, για να μην ανεβάζω τον πήχη περισσότερο απ'όσο θα έπρεπε. Αλλά καθόλου άσχημη εμπειρία. Σε γενικά πλαίσια εκτός από τη γνωριμία σου με το storyline, το questing σε εξοικιώνει πολύ με τις μηχανικές ιδιότητες του χαρακτήρα σου για end-game χρήση, με απολαυστικό τρόπο.

 

Extras: Θα δεις πολλά καινούργια στοιχεία. Για παράδειγμα, τακτικής σημασίας. Bosses και πολλά mobs απαιτούν κατορθώματα που θα συναντήσεις για πρώτη φορά σε ένα παιχνίδι. Π.χ. Interrupt Armor. Η ομαδική προσπάθεια που απαιτεί σε αρκετά πράγματα είναι αξιοσημείωτη. 

 

PvP: Θα πω μόνο πως είναι πολλά υποσχόμενο το στυλ του, μιας και χρειάζεται περαιτέρω development. Είναι παράξενο από πολλές μεριές αυτή τη στιγμή (Ressistances, Mobility Builds, AMP Settings, Targeting, Spell Rotating).

 

Τώρα. Τι δε μου άρεσε ποτέ προσωπικά. Όταν τεστάραμε Raid Bosses γινόταν ένα μπάχαλο. Έβγαζες άκρη, αλλά π.χ. το Healing θα παραμείνει αηδιαστικό για μένα στη μορφή που έχει εδώ. Εκτός από τα άπειρα telegraphs στο πάτωμα (που έχουν μια λογική κίνηση με την οποία εξοικιώνεσαι αργά ή γρήγορα), βλέπεις άπειρα informatics που αφορούν healing σε παίχτες κτλ κτλ. Ανούσιο και κουραστικό στο μάτι. Healing χωρίς target-able health bars δε νοείται, είναι μια πραγματική καύλα ο τρόπος που healάρεις στο World of Warcraft και θα έπρεπε να γίνει ένα ακόμη copy-paste εκεί μιας και πρόκειται για κάτι το οποίο δουλεύει άψογα και όμορφα. Με skill-shot heals βέβαια, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσαν να είναι guided με έξυπνο τρόπο.

 

Έχεις λοιπόν μια άισθηση στο παιχνίδι ότι σου λείπει μια στενή σύνδεση με το αντικειμενο που ασχολείσαι ενώ ταυτόχρονα συνωστίζεσαι με ένα κάρο informatics. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η σχέση σου με τα Unit Frames είναι ασθενής. Το World of Warcraft σου προσέφερε την αίσθηση του να "δένεσαι" με τον στόχο σου (Boss/Mob/Target Enemy). Clickαρες ή πατούσες Tab και είχες το Unit Frame πάνω στο οποίο ήξερες ότι στοχεύονται όλα τα Spells σου, ότι είναι το πράγμα με το οποίο ασχολήσε ό,τι και να γινόταν τριγύρω σου. Βέβαια, το WildStar δεν έχει καμία σχέση μιας και η νοοτροπία του εκεί είναι διαφορετική ως skillshot oriented game, απλά δε προσδίδει αυτήν την αίσθηση στον παίχτη με τον δικό του τρόπο, και είναι μια αίσθηση που καθόριζε την επιτυχία του World of Warcraft με το κοινό.

 

Πρόκειται όμως για πολυ-συζητημένα θέματα και βελτιώνονται συνέχεια. 

 

Και εδώ ερχόμαστε στα δυο μεγάλα προσόντα του παιχνιδιού. Βελτιώνεται κάθε ώρα που περνάει. Το feedback από τους χρήστες στα ανάλογα forum παίρνεται σοβαρά υπ'όψιν από την Carbine. Εγώ κατάφερα να βελτιώσω άπειρα πράγματα σε early stages, δε με έγραψε κανείς στα @@ του. Και το support team είναι πολύ φιλικό και ακόμα δεν έχει γυρίσει στο άκρως, αηδιαστικά εμπορευματοποιημένο πρότυπο της Blizzard. Ένας από τους σοβαρούς λόγους για τους οποίους άφησαν την Blizzard για να φτιάξουν την Carbine Studios τα παλικάρια εδώ.

 

Το δεύτερο αφορά το User Interface. Είναι open-source και μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι γουστάρει. Πραγματικά, μπορείς να ζητήσεις databases και εργαλεία από την Carbine και θα σε βοηθήσει να κάνεις το οτιδήποτε. Πράγμα το οποίο μπορεί να λύσει τα (για εμένα) προβλήματα που ανέφερα παραπάνω με το area-targeted healing και τα locked-in unit frames, εάν κάποιος δεν έχει ήδη διαθέσει ανάλογα Add-Ons. Πιθανό να έχει γίνει, και αν όχι θα γίνει.

 

Πατάει σταθερά σαν παιχνίδι λοιπόν. Και αυτό διότι έκανε την έξυπνη κίνηση που όλα τα άλλα MMORPGs άφησαν στην άκρη με γνώμονα την (αποτυχημένη) καινοτομία. Πήρε ένα πετυχημένο πρότυπο, το διαμάντι των MMOs, και βασίστηκε πάνω του. Τρελό? Καθόλου. Γιατί να ξανα-εφευρέσεις τον τροχό? Το παιχνίδι πετυχαίνει εκεί που πρέπει: Σε διασκεδάζει. Και ας είναι υπο σοβαρή (ανα)κατασκευή ακόμα.

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ snapshot για τις πληροφοριες, καποιο trial μπορω να βρω?

σου έστειλα σε pm, απλα πες μου οταν το χρησιμοποιήσεις για να το σβήσω απτην λίστα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλά να το γράψω και εδώ για όποιον του χει ξεφύγει: 

 

Each WildStar account activation receives (3) Guest Passes, that are emailed to the registered account. These are yours to hand out to your friends and family to share the awesome world of WildStar!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω 100% με το post του snapshot. Το παιχνιδι παταει σε γερες βασεις και ειναι πολλα υποσχομενο, ισως περισσοτερο απ οτιδηποτε εχω δει στα σχεδον 15 χρονια που παιζω mmo's.

 

Με το προχθεσινο weekly patch αλλαξαν αρκετα πραγματα που ταλαιπωρουσαν τους παικτες οπως το attunement κλπ https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/113180-update-notes-09112014/

 

Επιπλεον σε λιγες εβδομαδες μπαινουν και οι megaservers ωστε να λυθει το προβλημα με το population των servers https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/111866-megaservers-coming-to-wildstar/

 

To Drop 3 συμφωνα με την ανακοινωση της εταιρειας καθυστερει εσκεμενα ωστε να γινουν ολες οι απαραιτητες αλλαγες που ζηταει ο κοσμος εδω και 3 μηνες κι οπως δηλωσαν θα αλλαξουν τα παντα. Απο core systems εως economy, pvp, classes, crafting κλπ https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/110069-development-update/

 

Γενικα δειχνουν να ακουνε τον κοσμο και προσπαθουν αμεσα να βελτιωσουν και να προσαρμοσουν το παιχνιδι, ωστε να ερθει στα θελω των παικτων.

 

Προσωπικη αποψη. Το παιχνιδι στους επομενους 6 μηνες, αν ολα πανε οπως τα σχεδιαζουν και τα παρουσιαζουν και φυσικα αν συνεχισουν να ακουνε τον κοσμο, θα ειναι οτι καλυτερο σε themepark mmo. Ο χρονος θα δειξει :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...