Προς το περιεχόμενο

ΟΑΣΑ: Προχωρά το έργο για ηλεκτρονικό εισιτήριο


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλ. αυτό έπρεπε να γίνει εν μέσω κρίσης ε;

Την ώρα που τα ταμεία όλων των εργαζομένων φαλιρίζουν και για να καλυφθούν μαύρες τρύπες κόβονται συντάξεις, μισθοί και επιβάλλονται νέοι φόροι :shifty:

 

Το οτι κοβουν συνταξεις και μισθους και βαζουν νεους φορους μεσω κρισης ειναι λαθος και μαλιστα γνωστο. Ασχετα αν το κανουν.

 

Το να παγωσουν τα παντα δεν ειναι λυση. Το συγκεκριμενο εργο ισως μαλιστα κοψει εξοδα απο τα χαρτινα εισιτηρια και τους ελεγκτες. Λενε οτι θα καταπολεμησουν τη λαθρεπιβαση με αυτον τον τροπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν εξαιρέσεις λίγο το μετρό, ο έλεγχος εισιτηρίων σε λεωφορεία, ηλεκτρικό, τρόλεϊ , τραμ είναι ανύπαρκτος τις ώρες αιχμής. Όσοι έχουν ταξιδέψει στο Λονδίνο ή Παρίσι, θα καταλάβουν πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην πληρώσεις στα μέσα μεταφοράς. Χωρίς να ακυρώσεις το ηλεκτρονικό εισιτήριο απλά δεν περνάς. Στην Αθήνα βρήκαν την εύκολη λύση, αντί να πληρώσουν πρόστιμα οι λαθρεπιβάτες, να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο οι υπόλοιποι. Γνωρίζω πολλούς που πεισματικά δεν ακυρώνουν εισιτήριο στον ηλεκτρικό. Φροντίζουν βέβαια να έχουν τα χρήματα του πρόστιμου για να μην ταλαιπωρηθούν στα γραφεία του ΟΑΣΑ. Δεν ακυρώνουν ποτέ εισιτήριο στις ώρες αιχμής 7-10 και 2-5. Είναι τόσο μεγάλος ο συνωστισμός στα βαγόνια αυτές τις ώρες, ώστε ο έλεγχος είναι πρακτικά ανέφικτος. Πολλές φορές και εγώ ο ίδιος έχω σκυλομετανιώσει που ακύρωσα εισιτήριο για τόσο άθλιες συνθήκες μεταφοράς. Σε αντίθεση με το μετρό, η έξοδος από τις ηλεκτρικό είναι ταχύτατη και αυτό εμποδίζει τον έλεγχο στις αποβάθρες. Φοβάμαι, πως όποια αναβάθμιση γίνεται στις συγκοινωνίες, εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα παρά το κοινό.

 

Για παράδειγμα η βελτίωση του ηλεκτρικού κράτησε τρία χρόνια. Ξοδεύτηκαν εκατομμύρια ευρώ. Ταλαιπωρήθηκε χιλιάδες κόσμος τις καθημερινές και πολύ περισσότερο τα σαββατοκύριακα. Θεωρητικά θα γίνονταν πιο γρήγορος κατά 15 λεπτά. Από την εμπειρία μου ο χρόνος διαδρομής είναι ίδιος. Έχω την αίσθηση πως οι οδηγοί λόγω κακοτεχνιών διστάζουν να αναπτύξουν ταχύτητες παρόμοιες με του μετρό. Από τα Πετράλωνα μέχρι τον Περισσό οι στάσεις είναι τόσο κοντά που και να θέλει να επιταχύνει ο οδηγός είναι αδύνατον. Επίσης ο χρόνος αναμονής στις αποβάθρες είναι ίδιος με τον χρόνο ανάμεσα στις στάσεις. Απ'την άλλη ο κραδασμός και ο θόρυβος των βαγονιών έχει σχεδόν εξαφανιστεί. Όσοι μετακινούνται εκτός του τμήματος Πετράλωνα - Περισσός έχουν μείωση χρόνου κατά πέντε λεπτά.

 

Από την ανακοίνωση απλά καταργείται το χάρτινο εισιτήριο. Δεν καταλαβαίνω σε τι θα ωφεληθεί ουσιαστικά το κοινό; Απλά δεν θα ρυπαίνει με τα χάρτινα εισιτήρια. Ίσως και να μειωθούν οι ουρές στα ταμεία των μηνιαίων καρτών. Το sms μου φαίνεται πιο κουραστικό και επίφοβο από το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Εφαρμόστηκε ανεπιτυχώς στα παρκόμετρα της Αθήνας. Άσε που αποφεύγω να εμφανίζω το iPhone μου σε χώρους με πολυκοσμία. Μία κάρτα αντίστοιχη του Oyster του Λονδίνου είναι το ιδεώδες.

 

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει νόημα όταν χρησιμοποιείται κατά την είσοδο και έξοδο από όλα τα μέσα μεταφοράς. Δηλαδή μία διαδρομή Άγιος Αντώνιος - Φιξ θα κοστίζει περισσότερο από μία διαδρομή Φίξ - Ομόνοια. Μέχρι το ακριβότερο ενιαίο εισιτήριο πριν τέσσερα χρόνια, ο ηλεκτρικός για πολλά χρόνια είχε τρεις ζώνες. Πλήρωναν ακριβότερο εισιτήριο όσοι ξεπερνούσαν τις δύο. Στις ώρες αιχμής το εισιτήριο θα μπορεί να είναι ακριβότερο από τις υπόλοιπες. Η επιλογή ενός μέσου θα κοστίζει λιγότερο από την χρήση πολλών. Αυτά ισχύουν στο εξωτερικό και έχουν βοηθήσει πολύ την κατάσταση.

 

Μέχρι την κατάργηση των εισπρακτόρων το 70 τα μέσα μεταφοράς ήταν κερδοφόρα. Αμέσως μετά έγιναν ζημιογόνα. Μέχρι το υποχρεωτικό ενιαίο εισιτήριο οι συγκοινωνίες ήταν πραγματικά από τις φθηνότερες στην Ευρώπη. Η επιδότηση στις συγκοινωνίες βοήθησε τον περισσότερο κόσμο να μετακινείται με ταλαιπωρία μεν πολύ φτηνά δε. Σήμερα με εξαίρεση λίγο το μετρό εξακολουθούν να είναι υποβαθμισμένες και να κοστίζουν το διπλάσιο.

 

Εν τέλει οποιαδήποτε βελτίωση είναι καλή αρκεί το κόστος να μην είναι δυσβάσταχτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλ. αυτό έπρεπε να γίνει εν μέσω κρίσης ε;

Την ώρα που τα ταμεία όλων των εργαζομένων φαλιρίζουν και για να καλυφθούν μαύρες τρύπες κόβονται συντάξεις, μισθοί και επιβάλλονται νέοι φόροι :shifty:

 

 

Σκεψου και το θετικο, θα πεσει χρημα στην αγορα, οι εταιριες που θα παρουν το εργο θα προσλαβουν κοσμο, θα πληρωνουν τους υπαλληλους τους, θα εχει δουλεια και το δικο σου μαγαζι. Ολα τα παραπανω εαν γινουν τα πραγματα σωστα οπως πρεπει και οχι με τον Ελληνικο τροπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια κάρτα RFID που γίνεται validate μέσα στο ΜΜΜ ειναι ότι καλύτερο και είναι δύσκολο να γίνει spoof απο την μάζα μια και το μόνο που 'εκπέμπει' η κάρτα ειναι ενα ID το οποιο ελέγχεται για την εγκυρότητά του στο backend. Νομίζω με το να προ-φορτώνουν διαδρομές σε smart-card αργά η γρήγορα θα κυκλοφορήσουν στην 'αγορά' κάρτες κλώνοι. Εκεί που θα υπάρξει τρομερή διαφυγή κερδών θα είναι με το SMS. Ο οδηγός είναι πρακτικά αδύνατον να ελέγχει κάθε SMS code στο backend για κάθε επιβάτη με SMS σε κάθε στάση, μιας και προυποθέτει manual input στο σύστημα. Αυτο που θα γίνει στην πράξη ειναι απλά να κοιτάει το 'format' του απαντητικού SMS και ίσως το date και να επιτρέπει την είσοδο στον επιβάτη. Σύντομα (ειδικά σε όσους έχουν smartphones) θα κυκλοφορήσει κάποια εφαρμογή που θα 'ζωγραφίζει' ακριβώς το απαντητικό SMS με legid ημερομηνία και έναν τυχαίο κωδικό, ο οποίος φυσικά δεν θα ισχύσει αλλά η 'εικόνα' θα είναι αρκετά πειστική για να επιτρέπει στον λαθρεπιβάτη την χρήση του ΜΜΜ. Στην Σουηδία τα SMS ειναι ο #1 τρόπος για να κλέψεις το σύστημα και αυτό το ξέρουν καλά οι μεταφορικές αρχές εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω πως θα είναι το ηλεκτρονικό εισητήριο.. θα προμηθευτούμε κάρτες και θα τις φορτίζουμε κάθε φορά; Και πως θα γίνετε ο έλεγχος,θα βάλουν μπάρες πριν την είσοδο στα μέσα π.χ και θα χτυπάς την κάρτα;

 

Το κόστος για εμάς θα αυξηθεί;

Πότε αναμένεται περίπου να αρχήσει να εφαρμόζεται όλο αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαν οτι θα βαλουν μπαρες...

Επισης οι εξυπνες καρτες δεν αντιγραφονται τοσο ευκολα οσο οι μαγνητικες πχ.. Ειναι αδυνατον πολλες φορες. Ακομα και ειδικο εξοπλισμο να εχεις αν πας να διαβασεις τη μνημη θα καταστραφεί! Δεν ειναι καθολου απλο,δες καρτες NOVA και αλλα που δεν σπανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να αντικαταστήσουμε με κάρα και γαϊδούρια τα λεωφορεία επειδή "κόβονται συντάξεις, μισθοί και επιβάλλονται νέοι φόροι" :shifty:

 

Ελπίζω μόνο να μην το διαβάσει αυτό ο Βενιζέλος και του μπούν ιδέες χαχα

 

Πέρα απο την πλάκα φίλε μου πές μου τι είδους επιχειρησιακό σχέδιο είναι αυτό που θα κοστίσει μόνο απο την πλευρά του ΟΑΣΑ 35.000.000 ευρώ. Μπορείς να φανταστείς το μέγεθος το χρημάτων που μιλάμε τώρα; Και να πείς ότι δημιουργείτε μια επιχείρηση ή υπάρχει κάτι απτό πάει στο καλό, αλλά για να προμηθευτεί όποιος θέλει ένα εισητήριο μέσω sms ή τραπεζικής εντολής πές μου πόση εξειδικευμένη οργάνωση χρειάζεται; Όσο για τα διαρκείας και πάλι μια πλαστική κάρτα και ένα μηχάνημα που θα τυπωθεί πόσο κοστίζει;

 

Το οτι κοβουν συνταξεις και μισθους και βαζουν νεους φορους μεσω κρισης ειναι λαθος και μαλιστα γνωστο. Ασχετα αν το κανουν.

 

Το να παγωσουν τα παντα δεν ειναι λυση. Το συγκεκριμενο εργο ισως μαλιστα κοψει εξοδα απο τα χαρτινα εισιτηρια και τους ελεγκτες. Λενε οτι θα καταπολεμησουν τη λαθρεπιβαση με αυτον τον τροπο.

 

Αν κοπούν οι ελεγκτες φίλε μου ποιοί θα ελέγχουν για το αν έχεις εσυ την κάρτα ή το εισητήριο σου μέσω του sms; χώρια ότι θα αυξηθεί η ανεργία.

Όσο για την αλλαγή των εισητηρίων σε πλαστική κάρτα, να σου πώ ότι τα τωρινά εισητήρια δεν τυπώνονται τζάμπα, όταν εκδίδονται εμπεριέχουν και το κόστος τους που είναι μηδαμινό αν το σκεφτείς σε αξία ανα τεμάχιο σε σχέση με την τεράστια παραγωγή.

Σκεψου και το θετικο, θα πεσει χρημα στην αγορα, οι εταιριες που θα παρουν το εργο θα προσλαβουν κοσμο, θα πληρωνουν τους υπαλληλους τους, θα εχει δουλεια και το δικο σου μαγαζι. Ολα τα παραπανω εαν γινουν τα πραγματα σωστα οπως πρεπει και οχι με τον Ελληνικο τροπο.

 

Φίλε μου οι 2 χαμηλότερα μειωδοτικές εταιρείες θα αναλάβουν το έργο (πράγμα που είναι ύποπτο για μένα γιατί ήδη προκαταβάλουν το ποσό συμμετοχής του ΟΑΣΑ στο ποσό των 35.000.000 και κάτι μου λέει ότι θα γίνει πλιάτσικο πάλι). Δεν θα έχουν ήδη το προσωπικό που χρειάζεται λές; αι άντε και το έχουν πόσους να αποροφήσουν;

Ο μόνος σκοπός που γίνεται αυτό είναι γιατί είναι επιβεβλημένο απο την Ευρωπαϊκή ένωση με στόχο την ανάπτυξη αλλά... όλοι ξέρουμε που πηγαίνουν όλα αυτά τα μεγάλα κονδύλια (σσσ σε μεγάλες τσέπες :X)

 

Όσο για το πρόσχημα της πάταξης των ατόμων που δεν πληρώνουν ΜΜΜ, να σας ρωτήσω γιατί δεν γίνονται ανάλογα μέτρα για κάποιον που δεν πληρώνει ευρώ φόρο και ενώ δηλώνει εισόδημα 24.000 τον χρόνο έχει καταθέσεις 18.000.000 στο εξωτερικό, και δεν γίνεται ο ανάλογος έλεγχος και πάταξη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να αντικαταστήσουμε με κάρα και γαϊδούρια τα λεωφορεία επειδή "κόβονται συντάξεις, μισθοί και επιβάλλονται νέοι φόροι" :shifty:

 

Προς θεού. Εσύ να είσαι καλά. Σιγά μην ασχοληθούμε με τη γιαγιά που θα πεθάνει από την πείνα. Πολύ έζησε.

 

Το οικονομικό πρόβλημα της χώρας δεν επηρεάζει όλους το ίδιο. Για κάποιους σημαίνει πως δε θα αγοράζουν καινούργιο κινητό κάθε χρόνο, για άλλους σημαίνει ότι δε θα έχουν να φάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλυτερο συστημα εχει το αμστερντΑμ. Σε τσεκαρει ο οδηγος και συνηθως κι αλλος ενας μολις μπεις και αγοραζεις ηλεκτρονικο εισητηριο απο τον οδηγο.

 

 

Ολόσωστος!!!Το ίδιο συμβαίνει και σε Βρυξέλλες και στο Μόντρεαλ του Καναδά!!!

Στο Παρίσι θυμάμαι συμβαίνει το ίδιο χωρίς να είμαι σίγουρος για την ύπαρξη του "ηλεκτρονικού" εισιτηρίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαρες παντου να μπουν σε ολα τα μεσα, ασχετως του πως θα πληρωνεις. Ετσι ειναι στο εξωτερικο. Ειναι αντισυνταγματικο και ανηθικο να πληρωνουν αλλοι που δε χρησιμοποιουν καθολου τα ΜΜΜ για να κινουνται τσαμπα αλλοι (ακομη και παρανομοι αλλοδαποι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για παράδειγμα η βελτίωση του ηλεκτρικού κράτησε τρία χρόνια. Ξοδεύτηκαν εκατομμύρια ευρώ. Ταλαιπωρήθηκε χιλιάδες κόσμος τις καθημερινές και πολύ περισσότερο τα σαββατοκύριακα. Θεωρητικά θα γίνονταν πιο γρήγορος κατά 15 λεπτά. Από την εμπειρία μου ο χρόνος διαδρομής είναι ίδιος. Έχω την αίσθηση πως οι οδηγοί λόγω κακοτεχνιών διστάζουν να αναπτύξουν ταχύτητες παρόμοιες με του μετρό. Από τα Πετράλωνα μέχρι τον Περισσό οι στάσεις είναι τόσο κοντά που και να θέλει να επιταχύνει ο οδηγός είναι αδύνατον. Επίσης ο χρόνος αναμονής στις αποβάθρες είναι ίδιος με τον χρόνο ανάμεσα στις στάσεις. Απ'την άλλη ο κραδασμός και ο θόρυβος των βαγονιών έχει σχεδόν εξαφανιστεί. Όσοι μετακινούνται εκτός του τμήματος Πετράλωνα - Περισσός έχουν μείωση χρόνου κατά πέντε λεπτά.

Με την ολοκλήρωση του έργου υπάρχει δοκιμαστική περίοδος. Οι ταχύτητες θα ανέβουν σιγά σιγά. Μην ξεχνάμε ότι το έργο γίνεται πάνω σε δίκτυο σε λειτουργία.

Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν εκτροχιαζόταν δοκιμαστικός συρμός και απ΄ την άλλη ερχόταν συρμός με επιβάτες ;

Αν πιάσει τις ταχύτητες του μετρό όπως λένε, φυσικά και θα υπάρχει τεράστια διαφορά .. Από τη μείωση του κόστους (με λιγότερους συρμούς θα μπορεί να καλυφθεί ο ίδιος φόρτος αφού πηγαίνουν πιο γρήγορα), και με την αύξηση των εσόδων από την αύξηση των επιβατών..

 

Τώρα αν συζητάμε για Βικτώρια - Μοναστηράκι, ε , δε νομίζω ότι θα αλλάξει ο απαιτούμενος χρόνος . Ο περισσότερος αναλώνεται στην Ομόνοια που είναι κεντρικός σταθμός.. Μόνο αν βάλουν υπαλλήλους να σπρώχνουν τον κόσμο μέσα-έξω απ΄ τα βαγόνια θα πάει πιο γρήγορα (όπως κάνουν οι Ιάπωνες).. Και μετά θ' αρχίσει ο καυγάς..:-)

 

Μια κάρτα RFID που γίνεται validate μέσα στο ΜΜΜ ειναι ότι καλύτερο και είναι δύσκολο να γίνει spoof απο την μάζα μια και το μόνο που 'εκπέμπει' η κάρτα ειναι ενα ID το οποιο ελέγχεται για την εγκυρότητά του στο backend. Νομίζω με το να προ-φορτώνουν διαδρομές σε smart-card αργά η γρήγορα θα κυκλοφορήσουν στην 'αγορά' κάρτες κλώνοι. Εκεί που θα υπάρξει τρομερή διαφυγή κερδών θα είναι με το SMS. Ο οδηγός είναι πρακτικά αδύνατον να ελέγχει κάθε SMS code στο backend για κάθε επιβάτη με SMS σε κάθε στάση, μιας και προυποθέτει manual input στο σύστημα. Αυτο που θα γίνει στην πράξη ειναι απλά να κοιτάει το 'format' του απαντητικού SMS και ίσως το date και να επιτρέπει την είσοδο στον επιβάτη. Σύντομα (ειδικά σε όσους έχουν smartphones) θα κυκλοφορήσει κάποια εφαρμογή που θα 'ζωγραφίζει' ακριβώς το απαντητικό SMS με legid ημερομηνία και έναν τυχαίο κωδικό, ο οποίος φυσικά δεν θα ισχύσει αλλά η 'εικόνα' θα είναι αρκετά πειστική για να επιτρέπει στον λαθρεπιβάτη την χρήση του ΜΜΜ. Στην Σουηδία τα SMS ειναι ο #1 τρόπος για να κλέψεις το σύστημα και αυτό το ξέρουν καλά οι μεταφορικές αρχές εκεί.

Μη χαίρεσαι ...

Η απάντηση σου στο παρακάτω. Θα μπουν μπάρες παντού. και σε λεωφορεία και τρόλευ. για αυτό θα το συνδέσουν και με το τηλεματικό σύστημα που θα υπάρχει σε όλα τα μέσα μεταφοράς..

Ούτε ελεγκτές ούτε τίποτα.

 

θα βάλουν μπάρες πριν την είσοδο στα μέσα π.χ και θα χτυπάς την κάρτα;

 

 

 

Το μόνο που με προβληματίζει είναι η προστασία προσωπικών δεδομένων. Εκ των πραγμάτων μπορούν να κρατάνε ιστορικό για όλες τις μετακινήσεις μας με ΜΜΜ.

Ο μόνος τρόπος για να προστατευτεί ο πολίτης, είναι να είναι απολύτως ανώνυμες οι κάρτες αυτές (πληρώνεις και την παίρνεις χωρίς να δίνεις κανένα απολύτως στοιχείο)..

 

Προς θεού. Εσύ να είσαι καλά. Σιγά μην ασχοληθούμε με τη γιαγιά που θα πεθάνει από την πείνα. Πολύ έζησε.

 

Το οικονομικό πρόβλημα της χώρας δεν επηρεάζει όλους το ίδιο. Για κάποιους σημαίνει πως δε θα αγοράζουν καινούργιο κινητό κάθε χρόνο, για άλλους σημαίνει ότι δε θα έχουν να φάνε.

 

δηλαδή η γιαγιά θα πεθάνει επειδή θα μπει ηλεκτρονικό εισιτήριο..

μάλιστα.

καμιά άλλη σαχλαμάρα μήπως έχεις να μοιραστείς μαζί μας ;

 

Προτιμάς να σταματήσουν να υπάρχουν ΜΜΜ μήπως ; Γιατί αν παραμείνει αυτή η κατάσταση, με τους μισούς να είναι τζαμπατζήδες, τότε εκεί θα πάμε..

 

Δεν ξέρω πόσοι πραγματικά πεινάνε και το κάνουν αυτό, αλλά για τη μεγάλη πλειοψηφία που απλώς κλέβει όπου μπορεί,

θα πρότεινα να μην πιούν φρέντο σε καφετέρια , αλλά ελληνικό στο σπίτι τους, και να πληρώσουν το γαμ.... το εισιτήριο για τις υπηρεσίες μεταφοράς..

 

Πέρα απο την πλάκα φίλε μου πές μου τι είδους επιχειρησιακό σχέδιο είναι αυτό που θα κοστίσει μόνο απο την πλευρά του ΟΑΣΑ 35.000.000 ευρώ. Μπορείς να φανταστείς το μέγεθος το χρημάτων που μιλάμε τώρα; Και να πείς ότι δημιουργείτε μια επιχείρηση ή υπάρχει κάτι απτό πάει στο καλό, αλλά για να προμηθευτεί όποιος θέλει ένα εισητήριο μέσω sms ή τραπεζικής εντολής πές μου πόση εξειδικευμένη οργάνωση χρειάζεται; Όσο για τα διαρκείας και πάλι μια πλαστική κάρτα και ένα μηχάνημα που θα τυπωθεί πόσο κοστίζει;

 

είναι όλο Online και έχει και μπάρες σε όλους τους σταθμούς και τα οχήματα.. Και κλασσικά, επειδή είναι μέσω εσπα θα υπερτιμολογηθούν αρκετά για να καλυφθεί και η συμμετοχή του οασα..;)

 

Και προφανώς για να βάλουν και κατητίς στην τσέπη όσοι ασχοληθούν με το έργο .

 

Αν κοπούν οι ελεγκτες φίλε μου ποιοί θα ελέγχουν για το αν έχεις εσυ την κάρτα ή το εισητήριο σου μέσω του sms; χώρια ότι θα αυξηθεί η ανεργία.

Όσο για την αλλαγή των εισητηρίων σε πλαστική κάρτα, να σου πώ ότι τα τωρινά εισητήρια δεν τυπώνονται τζάμπα, όταν εκδίδονται εμπεριέχουν και το κόστος τους που είναι μηδαμινό αν το σκεφτείς σε αξία ανα τεμάχιο σε σχέση με την τεράστια παραγωγή.

 

1. Οι κάρτες δεν είναι μιας χρήσης

2. Δεν θα υπάρχουν ελεγκτές αφού όλο το σύστημα θα γίνει με μπάρες. Όποιος πηδάει την μπάρα, δεν τον κυνηγάει ελεγκτής, αλλά μπάτσος..:P

 

 

 

Φίλε μου οι 2 χαμηλότερα μειωδοτικές εταιρείες θα αναλάβουν το έργο (πράγμα που είναι ύποπτο για μένα γιατί ήδη προκαταβάλουν το ποσό συμμετοχής του ΟΑΣΑ στο ποσό των 35.000.000 και κάτι μου λέει ότι θα γίνει πλιάτσικο πάλι). Δεν θα έχουν ήδη το προσωπικό που χρειάζεται λές; αι άντε και το έχουν πόσους να αποροφήσουν;

Ο μόνος σκοπός που γίνεται αυτό είναι γιατί είναι επιβεβλημένο απο την Ευρωπαϊκή ένωση με στόχο την ανάπτυξη αλλά... όλοι ξέρουμε που πηγαίνουν όλα αυτά τα μεγάλα κονδύλια (σσσ σε μεγάλες τσέπες :X)

 

Όσο για το πρόσχημα της πάταξης των ατόμων που δεν πληρώνουν ΜΜΜ, να σας ρωτήσω γιατί δεν γίνονται ανάλογα μέτρα για κάποιον που δεν πληρώνει ευρώ φόρο και ενώ δηλώνει εισόδημα 24.000 τον χρόνο έχει καταθέσεις 18.000.000 στο εξωτερικό, και δεν γίνεται ο ανάλογος έλεγχος και πάταξη;

 

Αυτά που λέγαμε παραπάνω για το εσπα και τα χαρτζηλίκια..

 

Πάντως , για αυτό που γράφεις με τις καταθέσεις, είπαν ότι για τα εξερχόμενα ιδιωτικά εμβάσματα που γίνανε τα τελευταία 2 χρόνια , στους αρχικούς ελέγχους βρήκαν καμιά 750αριά που δεν τα δικαιολογούν (πολλοί απ' αυτούς δηλώνουν άνεργοι)..

Περνάνε διάταξη στο φορολογικό για να τα φορολογήσουν με 40%, και να τους κατηγορούν αυτόματα για ξέπλυμα - διακίνησης βρώμικου χρήματος (που είναι κακούργημα)..

 

Γενικά , το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα μας πηδήξει όλους :devil: :mad:

 

άλλους περισσότερο κι άλλους λιγότερο.. δεν υπάρχει ούτε ένας έλληνας που να μην φοροδιαφεύγει..

 

Το ζήτημα για μένα είναι αλλού.

Γιατί να πληρώνει φόρο ο έλληνας για άθλιες υπηρεσίες ή υπηρεσίες που στην πράξη δεν του παρέχονται...

 

Αν απλώς μας πίνουν το αίμα χωρίς να προσφέρουν τίποτα, τότε ο 2ος εμφύλιος στο σύγχρονο ελληνικό κράτος είναι πολύ κοντύτερα απ' ότι υπολογίζαμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εξαιρέσεις λίγο το μετρό, ο έλεγχος εισιτηρίων σε λεωφορεία, ηλεκτρικό, τρόλεϊ , τραμ είναι ανύπαρκτος τις ώρες αιχμής.

 

Στο μετρο το πιο συνηθισμενο ειναι να στηνονται στις αποβαθρες ομονοια συνταγμα και να ελεγχουν τον κοσμο πριν επιβιβαστει στους συρμους. Και παλι δειγματοληπτικα. Τις μισες φορες που εχω πετυχει ελεγκτες με αφησαν να περασω χωρις ελεγχο γιατι ηταν απασχολημενοι με αλλους.

 

Για τα λεωφορεια τωρα, καθε πρωι καθημερινες κανω μεγαλη διαδρομη περιπου 50 λεπτα απο Γλυφαδα μεχρι το κεντρο. Το 2010 δεν ειδα ουτε ενα ελεγκτη. Φετος, απο τη μερα που αυξηθηκαν οι τιμες στα εισιτηρια εχω δει τουλαχιστον 5 ελεγχους στην ιδια διαδρομη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και που να δεις πόσο θα στοιχίζουν τα έργα συντήρησης μιας και κάθε λίγο αυτές οι πόρτες θα σπάνε από αγανάκτισμένους και δεν πληρώνω...αλλα χαρά τους θα είναι μιας κι από κει θα βγάζουν τα χοντρά τα φράγκα οι ανάδοχοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο σωστό σύστημα είναι αυτό της Αγγλίας. Η πρόληψη δίνει καλύτερες λύσεις από την θεραπεία... Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται έλεγχος αφού έχεις μπει γιατί πολύ απλά δεν μπαίνεις άμα δεν έχεις πληρώσει οπότε το θέμα λύθηκε. Τόσο απλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...