Προς το περιεχόμενο

XCOM: Enemy Unknown


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 959
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

To τρίτο μέρος της συνέντευξης, όπου ο Solomon εξηγεί τη λογική πίσω από την απόφαση να αφαιρεθούν τα time units από το παιχνίδι, αλλά και το πώς λειτουργεί το νέο σύστημα (move/action -dash -sprint).

 

Αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες και αυτή τη φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα και το κανουν τοσο καλο οσο λεει , θα μιλαμε για το παιχνιδι της 15ετιας!

 

Αυτο που λεει για τα time units παντως ειναι σωστο. Πολλες φορες ξεχνιομουνα και επαιζα μονο με τον φανταρο που ηταν πιο μπροστα απο ολους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συνέντευξη ήταν τεραστίων διαστάσεων.

 

Αυτό που μου άρεσε είναι ότι ο lead designer είναι 100% γνώστης των παιχνιδιών της σειράς. Είναι εμφανές ότι τα έχει παίξει τα παιχνίδια με τις ώρες.

 

Βασικά αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λέει, όντως μιλάμε για all time classic υποψήφιο.

 

Λίγα ακόμα καλά πράγματα να δώ για το παιχνίδι και μάλλον θα είναι instant buy από μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν αργοτερα θα δουμε και κανα βιντεακι , θα εχουμε καλυτερη εικονα.

 

Να μαστε καλα, και να υπαρχουμε ακομα οικονομικα...

 

γιατι δε μας βλεπω να ενδιαφερομαστε για παιχνιδια την εποχη που θα βγει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

ομορφο!!

 

δε χρειαζονται πολυ φρουφρου και αρωματα οσο αφορα την καμερα . Μια βελτιωμενη Baldurgatοειδη καμερα ειναι αρκετη!

 

Περιμενουμε και αλλα βιντεο!

 

Σιγουρα παντως θα περιμενω μεχρι να τα φτιαξω με καποια μεχρι να βγει , δε θελω να με χωρισει και αυτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που πρόσεξα στο χειρισμό είναι ένα είδος grid (στο 1.35 - 1.37)που εμφανίζεται για την ακριβή θέση του χαρακτήρα σε κάλυψη. Είναι κάτι που μου λείπει πάρα πολύ στο Jagged Alliance: Back in Action και πιστέυω θα βοηθήσει πολύ.

 

Αν κατάλαβα καλά θα είναι real time κι εδώ με pause για εντολές, σωστά?

 

EDIT - nope, λάθος, στο site του παιχνιδιού έγραφε "which has both deep strategic elements and turn-based tactical combat". Ώρες ώρες είμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρα πολύ καλό το gameplay video. Φαίνεται να γίνεται καλή δουλειά.

 

Αλλά, με το τρόπο που φτιάχνεις τη βάση σου, το βλέπω πολύ δύσκολο να παίζονται μάχες εκεί.

 

Στο original, η flat μορφή της βάσης την καθιστούσε ιδανικό χάρτη για μάχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρα πολύ καλό το gameplay video. Φαίνεται να γίνεται καλή δουλειά.

 

Αλλά, με το τρόπο που φτιάχνεις τη βάση σου, το βλέπω πολύ δύσκολο να παίζονται μάχες εκεί.

 

Στο original, η flat μορφή της βάσης την καθιστούσε ιδανικό χάρτη για μάχες.

 

Ενώ τώρα θα είναι μανίκι; Έχεις δει τις βάσεις στο UFO Alien Invasion;

 

Αντίθετα πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο. Το κόβω για πολύ κάψιμο.

Η Firaxis φέτος, βγάζει το 40% όσων έχω στα πλάνα να αγοράσω. (CIV5 expansion επίσης).

 

FYI τα άλλα τρία είναι Tropico 4 Modern times, Grim Dawn αν με το καλό βγει φέτος, και Dust 514

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η φαντασιωση μου παντως ειναι να μπορεις να φτιαχνεις νεα τεχνολογια χωρις ορια και να ξεκινας σε φορουμς συζητησεις του στυλ : " κανοντας αυτο και βαζοντας το αλλο φτιαχνεις το ταδε οπλο" .

 

Περιπου κατι σαν το football manager που ρωτας να σου πουν σε φορουμς εναν καλο νεο παικτη φτηνο και εξελισιμο...ασχετο με το UFO αλλα καταλαβαινετε τι εννοω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...