Προς το περιεχόμενο

Charlie Hebdo. Στις 14 Ιανουαρίου κυκλοφορεί σε 1 εκατομμύριο φύλλα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν θα μάθεις το νόημα της κάθε λέξης τότε ξαναελα μπορεί να έχεις αλλάξει και άποψη. αυτές οι δυο λέξεις δεν είναι συνώνυμες.

Οπότε η σύνδεση σου με τον Αριστοφάνη είναι τουλάχιστον ατυχής.

Αλλά γενικά κ προφανώς σ'αρεσει να παραφράζεις,γιατί και στο θεωρία συνωμοσίας βλέπω δυσκολεύτηκες,εγώ περιέγραψα μια πραγματικότητα.. κάποιος(οι) πλουτίζει χλευάζοντας την Θρησκεία κάποιου άλλου,ας το κάνει με την Θρησκεία του αγοραστικού του κοινού αν είναι μάγκας..

Η ελευθερία σου σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου (αυτό για την λογοκρισία)

Χιούμορ είναι ο αυτοσαρκασμός όχι ο σαρκασμός.

Όταν αφαιρείται και η ελάχιστη ευγένεια μέσα από ένα έργο τέχνης τότε παύει να είναι,δεν υπάρχει οποιαδήποτε ,μορφή τέχνης χωρίς την φυσική της "ευγένεια" κάτι που το τελευταίο εξώφυλλο είχε..

και τελευταίο μιας και σου αρέσουν φαντάζομαι και οι φιλόσοφοι,όχι μόνο οι ποιητές "Παν μέτρον Άριστον"

 

Γενικά δύσκολα θα βρώ post που να συμφωνώ με όλα όσα γράφονται σε αυτό.

Πολύ σωστά τα γράφεις.

 

 

 

 

Κατα τα άλλα τη θεωρία συνομωσίας δε δυσκολεύτηκες καθόλου να τη φτιάξεις. Σου απάντησε ο Omnigeek.

 

Πραγματικά απορώ που είδες τα περί θεωρίας συνομοσίας που αναφέρεις, σε αυτά που είπε ο MoviemakerGr...

 

Γενικώς είναι καλό να μην παραφράζουμε αυτά που λένε οι άλλοι (το έκανες και σε δική μου περίπτωση), και όταν δεν είμαστε σίγουροι..ρωτάμε/προσπαθούμε να σιγουρευτούμε πριν πούμε το οτιδήποτε. Λάθη πάντα γίνονται βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 243
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν θα μάθεις το νόημα της κάθε λέξης τότε ξαναελα μπορεί να έχεις αλλάξει και άποψη. αυτές οι δυο λέξεις δεν είναι συνώνυμες.

Οπότε η σύνδεση σου με τον Αριστοφάνη είναι τουλάχιστον ατυχής.

Αλλά γενικά κ προφανώς σ'αρεσει να παραφράζεις,γιατί και στο θεωρία συνωμοσίας βλέπω δυσκολεύτηκες,εγώ περιέγραψα μια πραγματικότητα.. κάποιος(οι) πλουτίζει χλευάζοντας την Θρησκεία κάποιου άλλου,ας το κάνει με την Θρησκεία του αγοραστικού του κοινού αν είναι μάγκας..

Η ελευθερία σου σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου (αυτό για την λογοκρισία)

Χιούμορ είναι ο αυτοσαρκασμός όχι ο σαρκασμός.

Όταν αφαιρείται και η ελάχιστη ευγένεια μέσα από ένα έργο τέχνης τότε παύει να είναι,δεν υπάρχει οποιαδήποτε ,μορφή τέχνης χωρίς την φυσική της "ευγένεια" κάτι που το τελευταίο εξώφυλλο είχε..

και τελευταίο μιας και σου αρέσουν φαντάζομαι και οι φιλόσοφοι,όχι μόνο οι ποιητές "Παν μέτρον Άριστον"

 

Πες μας κ λίγο για τους Γάλλους όμως,πες μας για τον γνωστό παγκοσμίως σωβινισμό τους

Πες για τον ρατσισμό,ακόμα και στην χώρα μας,θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει ως "αξία",περισσότερο από την

λογοκρισία..

Για διαφώτισε μας λοιπόν, ποια είναι επι της ουσίας η διαφορά σάτυρας και χλευασμού?

Ως έννοιες δηλαδή, το ότι η μία λέξη είναι ουδέτερη ενώ η άλλη έχει συνήθως αρνητική χροια δε μας ενδιαφέρει.

Τα ίδια άκουγε και ο Αριστοφάνης από τους επίδοξους λογοκριτές της εποχής του.

Η πραγματικότητα που περίγραψες και ¨"παράφρασα" ήταν η εξής

 

Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να μπεις στην θέση του άλλου πραγματικά,αυτή η Ιστορία έχει μόνο Θύματα και από τις δυο πλευρές αλλά έναν επιχειρηματία (η δυο - τρεις δεν ξέρω) που την μια επενδύει και προφανώς κερδίζει στον χλευασμό μιας Θρησκείας και τώρα στον Θάνατο των συνάδελφων του - Υπαλλήλων του και στο όνομα του Πολιτισμού... - Απίστευτο..

που κερδίζει βραβείο συνωμοσιολογίας απο τη στιγμή που το μόνο που κάνανε οι (επιζώντες) άνθρωποι ήταν να κυκλοφορήσουν το επόμενο τευχος κανονικά αλλά σε περισσότερα αντίτυπα γιατι όλη η Γαλλία, ακόμα και αυτοί που το σιχαίνονταν, ήθελε να το αγοράσει σε ένδειξη αλληλεγγύης (αλλά που να καταλάβει ο ελληνάρας από αλληλεγγύη). Και τα έσοδα πάνε στις οικογένειες των νεκρών.

Και συνεχίζεις τα απανωτα fail λέγοντας

 

κάποιος(οι) πλουτίζει χλευάζοντας την Θρησκεία κάποιου άλλου,ας το κάνει με την Θρησκεία του αγοραστικού του κοινού αν είναι μάγκας..

για ένα περιοδικό που έχει χλευάσει το χριστιανισμό και τους εκπροσώπους του στη χώρα του άπειρες φορές και με ακραίο τρόπο.

 

Όσο για το ρατσισμο και το σωβινισμό των γάλλων παίζει να ξέρω πολύ περισσότερα από σένα αλλά σε μια κουβέντα για τη δολοφονία σκιτσογράφων από φανατικούς που θέλανε να εκδικηθούν για την "προσβολή του προφήτη" απλά αρνούμαι να δώσω πολιτικοκοινωνική διάσταση. Δε μου αρέσει το τσουβάλιασμα.

 

Καταλαβαίνω πάντως την ταύτιση των "εκπολιτισμένων" δικών μας χριστιανοταλιμπάν με τους αντίστοιχους εξ ανατολής.

Η ουσία παραμένει η ίδια.

 

 

 

Πραγματικά απορώ που είδες τα περί θεωρίας συνομοσίας που αναφέρεις, σε αυτά που είπε ο MoviemakerGr...

 

Γενικώς είναι καλό να μην παραφράζουμε αυτά που λένε οι άλλοι (το έκανες και σε δική μου περίπτωση), και όταν δεν είμαστε σίγουροι..ρωτάμε/προσπαθούμε να σιγουρευτούμε πριν πούμε το οτιδήποτε. Λάθη πάντα γίνονται βέβαια.

Αν παράφρασα ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μου εξήγησες που.

Κάτι για θεούς και κέρδη δεν έλεγες κι εσύ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν παράφρασα ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μου εξήγησες που.

Κάτι για θεούς και κέρδη δεν έλεγες κι εσύ?

 

Προσωπικά δε μου χρειάζεται καμία συγγνώμη για το ότι εστίασες σε κάτι που θεώρησες ότι λεω. Το θέμα είναι ο τρόπος με τον οποίον απαντάς και ιδιαίτερα σε κάποιον που δε γνωρίζεις.

 

Δε θα ήθελα να σχολιάσω το περί" δωρεάς κερδών στις οικογένειες των θυμάτων", είτε αυτά είναι ποσοστιαία είτε ολόκληρα σαν ποσά = 100%. Είναι καλό να μη σχολιαστεί για διάφορους λόγους έτσι κι αλλιώς. 

 

Χωρίς να σχολιάσω παραπάνω (απλά τροφή για σκέψη, χωρίς να θέλω να παραθέσω προσωπικές απόψεις), τα κέρδη μπορεί να είναι άμεσα ή έμμεσα όπως επίσης και μελλοντικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για διαφώτισε μας λοιπόν, ποια είναι επι της ουσίας η διαφορά σάτυρας και χλευασμού?

Ως έννοιες δηλαδή, το ότι η μία λέξη είναι ουδέτερη ενώ η άλλη έχει συνήθως αρνητική χροια δε μας ενδιαφέρει.

Τα ίδια άκουγε και ο Αριστοφάνης από τους επίδοξους λογοκριτές της εποχής του.

Η πραγματικότητα που περίγραψες και ¨"παράφρασα" ήταν η εξής

 

που κερδίζει βραβείο συνωμοσιολογίας απο τη στιγμή που το μόνο που κάνανε οι (επιζώντες) άνθρωποι ήταν να κυκλοφορήσουν το επόμενο τευχος κανονικά αλλά σε περισσότερα αντίτυπα γιατι όλη η Γαλλία, ακόμα και αυτοί που το σιχαίνονταν, ήθελε να το αγοράσει σε ένδειξη αλληλεγγύης (αλλά που να καταλάβει ο ελληνάρας από αλληλεγγύη). Και τα έσοδα πάνε στις οικογένειες των νεκρών.

Και συνεχίζεις τα απανωτα fail λέγοντας

 

για ένα περιοδικό που έχει χλευάσει το χριστιανισμό και τους εκπροσώπους του στη χώρα του άπειρες φορές και με ακραίο τρόπο.

 

Όσο για το ρατσισμο και το σωβινισμό των γάλλων παίζει να ξέρω πολύ περισσότερα από σένα αλλά σε μια κουβέντα για τη δολοφονία σκιτσογράφων από φανατικούς που θέλανε να εκδικηθούν για την "προσβολή του προφήτη" απλά αρνούμαι να δώσω πολιτικοκοινωνική διάσταση. Δε μου αρέσει το τσουβάλιασμα.

 

Καταλαβαίνω πάντως την ταύτιση των "εκπολιτισμένων" δικών μας χριστιανοταλιμπάν με τους αντίστοιχους εξ ανατολής.

Η ουσία παραμένει η ίδια.

 

 

 

Αν παράφρασα ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μου εξήγησες που.

Κάτι για θεούς και κέρδη δεν έλεγες κι εσύ?

Χαίρομαι που δεν άγγιξες τις αξίες του κειμένου μου αλλά ασχολήθηκες ακόμα μια φορά με την παράφραση του,

αυτό μετά από συνεχείς προσπάθειες από μέρους μου,σημαίνει ότι η δεν διαθέτεις ότι χρειάζεται για να κατανοήσεις η δεν θέλεις κατι που είναι χειρότερο,αλλά μιας και στο κείμενο μου μιλάω αν μην τι άλλο για βαθειά Δημοκρατία δέχομαι το δικαίωμα σου στην διαφορετική άποψη και φυσικά δεν θα κάνω άλλη μια προσπάθεια να σου βάλω στο κεφάλι αυτό που δεν θέλεις..

Είναι όμως πολύ απλό να το κάνεις μόνος σου στο μέλλον όταν θα έχει υποχωρήσει ο εγωισμός του Τοπικ και απλά αντιστρέψεις τους ρόλους - όρους..

Τότε θα καταλάβεις ότι αυτή η δική σου λογική είναι αυτή που διχάζει και προκαλεί σκοτωμούς από ανεγκέφαλους που παντού υπάρχουν (μετά σπεύδει να τους καταδικάσει) στα γήπεδα,στα δρώμενα,και πλέον στην καθημερινότητα.

Το τελευταίο που θα πω και δεν θα επανέλθω είναι ότι έχουν χαθεί αξίες .. αυτές οι αξίες συγκρατούσαν την πλάστιγγα να μην γέρνει απότομα ούτε από την μια πλευρά ούτε από την άλλη,αυτές οι αξίες ήταν το "παν μέτρο",( και επειδή σου αρέσει να βρίσκεις συνωμοσιολογίες πάρε μια υπαρκτή αυτή την φορά,) οι αξίες δεν χάθηκαν από εκφυλισμό,χάθηκαν γιατί απλά κάποιους βολεύει αυτό και μπόλιασαν το "εγώ" το έκαναν υπέρτατο έτσι δεν υπάρχει "εμείς" αλλά όπως σωστά λες που να καταλάβει ο Ελληναρας από αλληλεγγύη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σχολιάζεις επειδή είναι επιλήψιμο?

Και αν ναι γιατί?

 

Επιλήψιμο, με την έννοια του κατακριτέου (και όχι κάτι περισσότερο), ναι.

Το γιατί, το έχω σχολιάσει ήδη

 

 

Είναι γνωστό ότι τα περισσότερα περιοδικά.. πουλιούνται!

Με κέρδος.

 

Ακριβώς αυτό δε λέω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιλήψιμο, με την έννοια του κατακριτέου (και όχι κάτι περισσότερο), ναι.

Το γιατί, το έχω σχολιάσει ήδη

 

 

 

Ακριβώς αυτό δε λέω;

 

Που είναι το κατακριτεο τότε?

Όπως πουλιόταν πριν, έτσι πουλήθηκε και τώρα.

Στην ίδια τιμή. Απλά η ζήτηση ήταν μεγαλύτερη.

Τι ήθελες να κάνουν για να μην τους κατακρίνεις?

Να το κλείσουν το μαγαζί?

Η να βγαλουν τον ίδιο αριθμό τευχών και να πλουτίσουν οι μαυραγορίτες?

Χαίρομαι που δεν άγγιξες τις αξίες του κειμένου μου αλλά ασχολήθηκες ακόμα μια φορά με την παράφραση του,

αυτό μετά από συνεχείς προσπάθειες από μέρους μου,σημαίνει ότι η δεν διαθέτεις ότι χρειάζεται για να κατανοήσεις η δεν θέλεις κατι που είναι χειρότερο,αλλά μιας και στο κείμενο μου μιλάω αν μην τι άλλο για βαθειά Δημοκρατία δέχομαι το δικαίωμα σου στην διαφορετική άποψη και φυσικά δεν θα κάνω άλλη μια προσπάθεια να σου βάλω στο κεφάλι αυτό που δεν θέλεις..

Είναι όμως πολύ απλό να το κάνεις μόνος σου στο μέλλον όταν θα έχει υποχωρήσει ο εγωισμός του Τοπικ και απλά αντιστρέψεις τους ρόλους - όρους..

Τότε θα καταλάβεις ότι αυτή η δική σου λογική είναι αυτή που διχάζει και προκαλεί σκοτωμούς από ανεγκέφαλους που παντού υπάρχουν (μετά σπεύδει να τους καταδικάσει) στα γήπεδα,στα δρώμενα,και πλέον στην καθημερινότητα.

Το τελευταίο που θα πω και δεν θα επανέλθω είναι ότι έχουν χαθεί αξίες .. αυτές οι αξίες συγκρατούσαν την πλάστιγγα να μην γέρνει απότομα ούτε από την μια πλευρά ούτε από την άλλη,αυτές οι αξίες ήταν το "παν μέτρο",( και επειδή σου αρέσει να βρίσκεις συνωμοσιολογίες πάρε μια υπαρκτή αυτή την φορά,) οι αξίες δεν χάθηκαν από εκφυλισμό,χάθηκαν γιατί απλά κάποιους βολεύει αυτό και μπόλιασαν το "εγώ" το έκαναν υπέρτατο έτσι δεν υπάρχει "εμείς" αλλά όπως σωστά λες που να καταλάβει ο Ελληναρας από αλληλεγγύη..

 

Εγώ δε μιλησα ποτέ για αξίες αλλα για το δικαιωμα στην εκφραση. Τι πρέπει να απαγορευεται και τι όχι.

Αν θες να μιλήσουμε φιλοσοφικά ανοιξε άλλο θρεντ.

Εγω λοιπον είμαι εγωιστης επειδή υποστηρίζω την ελευθερία του λόγου για όλους κι αυτός που θέλει να μου επιβάλλει τι θα θεωρώ αστείο και τι όχι είναι.. αλτρουιστής!

Το άσπρο μαυρο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φίλε μου εσύ υποστηρίζεις την ασυδοσία του λόγου,χωρίς αξίες,χωρίς όριο και με δικαιολογία την φτηνή σάτιρα

και όχι μόνο αυτό την συγκρίνεις και με τον Αριστοφάνη..

Εγώ λέω ότι η Ελευθερία σου σταματάει εκεί που αρχίζει η δική μου.. και αυτή είναι πραγματική ελευθερία,

αλλά και ο σεβασμός,και η αλληλεγγύη.

Η δική σου Ελευθερία αυταπόδεικτα γεννά βια,η δική μου σεβασμό..

 

Πολύ περισσότερο αν όλο αυτό γίνεται στον βωμό του κέρδους,του χρήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιός ορίζει την ασυδοσία? Πως μπαίνει το όριο?

Εγω βρίσκω το Charlie αστείο και εσύ όχι.

Ποιανου η άποψη θα επικρατήσει?

Πως καταπιέζω την ελευθερία σου αν γελάω με τη θρησκεία σου?

Άμα μαζευτώ εγω και μερικοί άλλοι και σου πούμε οτι προσβαλλομαστε από το avatar σου γιατί σιχαινόμαστε την apple θα το βγάλεις?

Θα πρέπει να το βγάλεις?

 

...και άλλα πολλά "φιλοσοφικά" ερωτήματα για τα οποία δεν υπάρχει politically correct απάντηση.

 

Όχι φίλε μου, η ελευθερία δε γεννά βία.

Ο φανατισμός, ο δογματισμός, ο συντηρητισμός και η αμορφωσιά τη γεννάνε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η να βγαλουν τον ίδιο αριθμό τευχών και να πλουτίσουν οι μαυραγορίτες?

 

Θα σχολιάσω μόνο αυτό, τα υπόλοιπα τα έχω αφήσει να εννοηθούν από τα συμφραζόμενα (αυτά τα λίγα που έχω γράψει).

 

Δεν υπάρχει κάποια φυσική ακολουθία σε αυτό που λες...Δηλαδή, ασχέτως το πόσα αντίτυπα θα εκδώσουν, οι μαυραγορίτες πάντα θα υπάρχουν.

Επίσης, η γραμμή του σχόλιού σου αυτού είναι σα να μου λες ότι το έκαναν για να μην υπάρξουν μαυραγορίτες. Μάλλον δεν εννοείς αυτό όμως.

Μαυραγορίτες υπήρξαν, ασχέτως με τον αριθμό αντιτύπων

Για να μην τα ρίχνουμε σε "αυτούς" υπάρχει και η λύση του online charlie hebdo.

 

 

Ο φανατισμός, ο δογματισμός, ο συντηρητισμός και η αμορφωσιά τη γεννάνε.

 

Και αυτός που "ταΐζει" τον φανατισμό, όπως επίσης και το αντίθετο του "συντηρητισμού". Δεν είναι μόνο αυτά! Μην τα παρουσιάζουμε όπως θέλουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην τα ρίχνουμε σε "αυτούς" υπάρχει και η λύση του online charlie hebdo.

 

 

 

Και αυτός που "ταΐζει" τον φανατισμό, όπως επίσης και το αντίθετο του "συντηρητισμού". Δεν είναι μόνο αυτά! Μην τα παρουσιάζουμε όπως θέλουμε

 

 

Οπότε, για να μην τους κατακρίνεις, θα έπρεπε να δωσουν το τευχος δωρεάν??

Η το πρόβλημα σου είναι με την έντυπη μορφή? (αυτό κι αν δε βγάζει νόημα..)

Τέλος πάντων, συνεχίζεις να μιλας με γρίφους. ο καθένας μπορεί να κρίνει την άποψη σου στο βαθμό που την καταλαβαίνει..

 

Όσο για το άλλο που λες, ποιος είναι ακριβώς αυτός που ταιζει το φανατισμό? Το θύμα του? Ωραία!

Οι σκιτσογράφοι φταίνε που κάνανε σκίτσα-πρόκληση του Μωαμεθ. Τάιζαν το φανατισμό.

Με την ίδια λογική και η τουρίστρια που βιάστηκε στην Αιγυπτο φταίει γιατι δε φόραγε μαντίλα. Πρόκληση είναι κι αυτο για τον ταλιμπαν. Τάιζε το φανατισμο.

Η μήπως σε παρερμηνεύω πάλι?

Με τις υγείες μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιός ορίζει την ασυδοσία? Πως μπαίνει το όριο?

Εγω βρίσκω το Charlie αστείο και εσύ όχι.

Ποιανου η άποψη θα επικρατήσει?

Πως καταπιέζω την ελευθερία σου αν γελάω με τη θρησκεία σου?

Άμα μαζευτώ εγω και μερικοί άλλοι και σου πούμε οτι προσβαλλομαστε από το avatar σου γιατί σιχαινόμαστε την apple θα το βγάλεις?

Θα πρέπει να το βγάλεις?

 

...και άλλα πολλά "φιλοσοφικά" ερωτήματα για τα οποία δεν υπάρχει politically correct απάντηση.

 

Όχι φίλε μου, η ελευθερία δε γεννά βία.

Ο φανατισμός, ο δογματισμός, ο συντηρητισμός και η αμορφωσιά τη γεννάνε.

Μόρφωση από πότε σημαίνει ότι γελάω με την Θρησκεία κάποιου ?

Ποια ήταν η γενεσιουργός αιτία ?

Καθόλου αναπάντητα ερωτήματα..καθόλου φιλοσοφικά  η Ελευθερία σου αποδεδειγμένα γεννά βια.

Η ελευθερία που ζητάς είναι επίπλαστη.. έτσι σε έμαθαν .. και θεός πολλών πια το χρήμα..

Η θρησκεία για αυτούς τους Ανθρώπους είναι η βάση τους τόσο ισχυρή που πράγματι έχει οδηγήσει σε μονοπάτια φανατισμού,

δεν είναι όλοι έτσι όμως,και η δική σου ελευθερία προσβάλει όλους.. όχι μόνο τους δολοφόνους.

Δεν είναι επιβεβαίωση καμιάς κουλτούρας.. είναι επιβεβαίωση της ξενοφοβίας,και του σωβινισμού..

Δικαίωμα σου να γελάς με ότι θέλεις,όχι όμως να προσβάλλεις και σίγουρα σου εύχομαι να μην σου τύχει..

Αλλά επειδή αυτό όλο και μεγαλώνει επειδή η δίκη σου έννοια Ελευθερίας όλο και μεγαλώνει,θα τύχει σε όλους μας,και τότε μόνο θα καταλάβεις.. δυστυχώς..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε, για να μην τους κατακρίνεις, θα έπρεπε να δωσουν το τευχος δωρεάν??

Η το πρόβλημα σου είναι με την έντυπη μορφή? (αυτό κι αν δε βγάζει νόημα..)

Τέλος πάντων, συνεχίζεις να μιλας με γρίφους. ο καθένας μπορεί να κρίνει την άποψη σου στο βαθμό που την καταλαβαίνει..

 

Όσο για το άλλο που λες, ποιος είναι ακριβώς αυτός που ταιζει το φανατισμό? Το θύμα του? Ωραία!

Οι σκιτσογράφοι φταίνε που κάνανε σκίτσα-πρόκληση του Μωαμεθ. Τάιζαν το φανατισμό.

Με την ίδια λογική και η τουρίστρια που βιάστηκε στην Αιγυπτο φταίει γιατι δε φόραγε μαντίλα. Πρόκληση είναι κι αυτο για τον ταλιμπαν. Τάιζε το φανατισμο.

Η μήπως σε παρερμηνεύω πάλι?

Με τις υγείες μας.

 

Ποτέ δε μίλησα για δωρεάν (ούτε έντυπο ούτε online). Κατανοώ όμως ότι η παρερμήνευση δεν ήταν εσκεμμένη απλά δε γίνεται να πούμε ολοκληρωμένες απόψεις εδώ.

Το παράδειγμα σου (με την τουρίστρια) είναι επιεικώς ατυχές!

 

Δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσω σε ένα θέμα που δυο πλευρές έχουν βρεθεί χαμένες (γιατί αυτό τα λέει όλα από μόνο του).

Από την αρχή έχω δηλώσει ότι είμαι αντίθετος σε αυτό το thread (σαν thread με "περίεργες"* απόψεις/απαντήσεις). Απλά όταν ηρέμησαν λίγο τα πνεύματα μπήκα στη συζήτηση

 

 

* Δεν εννοώ εσένα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oκ, στο μυαλό μου είχα περισσότερο τις μονοθειστικές θρησκείες.

Οχι οτι οι παλιές δε χρησιμοποιήθηκαν για τη χειραγώγηση κοινωνιών αλλά ήταν ίσως πιο κοντά στη φύση του ανθρώπου, και η ύπαρξη τους στηρίζονταν κυρίως στο δέος που προκαλούσε η φύση.

Τη φιλοσοφία των επικούριων δεν καταλαβαίνω πως τη "χρεώνεις" στη θρησκεία. Περι αρετής μιλούσαν/διαφωνούσαν και άθεοι/αγνωστικιστες φιλοσοφοι, στα πλαίσια των φιλοσοφικών αναζητήσεων τους. Δεν υπήρχαν 10 εντολές τότε.

Όσο για την "έρευνα" που λινκαρες: Κατ' αρχην είναι δημοσιευμένη σε ένα βιβλίο που γράψανε οι ίδιοι οι ερευνητές και όχι σε επιστημονικό περιοδικό. Επειδή μου φάνηκε εξωφρενικό το όλο concept και το "συμπέρασμα" που βγάλανε, που είναι ότι πρέπει για τίτλο θρησκόληπτου ταμπλόιντ, έκατσα και το έψαξα λίγο για να δω ποιος θα χρηματοδοτούσε κάτι τέτοιο. Και φυσικά δεν ήταν πανεπιστήμιο.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Templeton_Foundation

 

Το κομμάτι με τα controversies είναι όσο το υπόλοιπο λήμμα. Επίσης ο ντόρος που έχει γίνει στην επιστημονική κοινότητα για της έρευνες που χρηματοδοτεί το εν λόγω ίδρυμα έχει φτάσει μέχρι το έγκυρο Nature που δημοσιευσε άρθρο σχετικά με αυτό το 2011.

 

Έγραφε ο Κικέρων για το Επίκουρο:

 

For he [Epicurus] is the only one who saw, first, that the gods exist, because nature herself has impressed a conception of them on the souls of everyone. For what people or race of men is there which does not have, even without being taught, a basic grasp of the gods, which is what Epicurus calls a prolepsis, i.e. a kind of outline of the thing, which is antecedently grasped by the mind, and without which nothing can be either understood or investigated or debated?... it is necessary to understand that there are gods, because we have implanted, or rather innate, conceptions of them. For what all men by nature agree about must necessarily be true.
 
Ο Επίκουρος επίσης ήταν αυτός που έγραψε πρώτος για την θεοποίηση των πατρώων ηρώων και του δρόμου της Αρετής στην θρησκεία, την κωδικοποίηση δηλαδή που έγραφα στo θρησκευτικό της ιστορίας, "φιλοσοφίας" και ηθικής, αναγνωρίζοντας ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο και η πλειοψηφία χρειάζεται αυτό τον τρόπο για να λειτουργήσει μια κοινωνία.
 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο μπορεί να σου "φάνηκε εξωφρενικό το όλο concept και το "συμπέρασμα" που βγάλανε". Είναι βασική παραδοχή στην Φιλοσοφία όπως βλέπεις από την εποχή των Αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων (που πολλοί όπως ο Επίκουρος και ο Πλάτωνας ήταν άθεοι). Και δεν είναι μόνο αυτή η επιστημονική έρευνα (με δεκάδες ερευνητές σε δεκάδες χώρες και δεκάδες πανεπιστήμια όπως της Οξφόρδης, μιλώντας για θεωρίες συνωμοσίας), έχουν διεξαχθεί δεκάδες τα τελευταία χρόνια, κυρίως μετά την ανάπτυξη της Εξελικτικής Ψυχολογίας που θεωρεί δεδομένη και universal (και βασικό εξελικτικό εργαλείο) την πίστη στο μεταφυσικό στους ανθρώπους.
 
 
findings contradict the common assumption that supernatural beliefs dissipate with age and knowledge.
 
The results provide evidence that reasoning about supernatural phenomena is a fundamental and enduring aspect of human thinking
 
“The findings show supernatural explanations for topics of core concern to humans are pervasive across cultures,” Legare said. “If anything, in both industrialized and developing countries, supernatural explanations are frequently endorsed more often among adults than younger children.”
 
“The standard assumption that scientific and religious explanations compete should be re-evaluated in light of substantial psychological evidence,” Legare said. “The data, which spans diverse cultural contexts across the lifespan, shows supernatural reasoning is not necessarily replaced with scientific explanations following gains in knowledge, education or technology.”
 
“As children assimilate cultural concepts into their intuitive belief systems — from God to atoms to evolution — they engage in coexistence thinking,” said Cristine Legare, assistant professor of psychology and lead author of the study. “When they merge supernatural and scientific explanations, they integrate them in a variety of predictable and universal ways.”
 
Εντελώς προφανή πράγματα για μένα. Ξέρεις κάποια κοινωνία ή φυλή ανθρώπων που να μην πιστεύει στο μεταφυσικό και να μην έχει αναπτύξει κάποια μορφή θρησκείας; Ποια χειραγώγηση τις φτιάχνει αυτές στις αταξικές τροφοσυλλεκτικές κοινωνίες ή ακόμα περισσότερο στις οικογενειακές ομάδες των Νεάντερταλ (που έθαβαν τελετουργικά τους νεκρούς τους);
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...