Προς το περιεχόμενο

Google Nexus 6 299 Wind [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ]


BrocasHelm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά αν είναι πάντως κάποιος από σας που να θέλει να δώσει το nexus 6 του , θα με ενδιέφερε... σκόπευα να δώσω γύρω στα 350 ανάλογα βασικά και με τη κατάστασή του.. αν κάποιον τον ενδιαφέρει ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα .. θενκς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 918
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχει και συνεχεια  ... 7/7 εγκριθηκε το αιτημα για DoA και ειδοποιησαν το μαγαζι οτι μεσα σε 5 εργασιμες θα περασουν το πιστωτικο στο συστημα για να παρω "οτι αλλο θελω" . Το θεμα ειναι οτι ουδεποτε ζητησα πιστωτικο , 40 μερες τους κραζω να μου το αντικαταστησουν με καινουργιο Nexus 6 .Tωρα μαλλον θα ισχυριστουν οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο για αντικατασταση . Εχω αηδιασει  με τη wind , δεν θα με βαλουν στο τρυπακι να πληρωσω και τη διαφορα για αλλη συσκευη , απλως  θελω τα μετρητα που εδωσα πισω .Δεν υπαρχει σχετικος νόμος υπαναχωρησης του καταναλωτη ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά εδω γελαμε αγνοούν επιδεικτικα όλη την ευρωπαική νομοθεσία .Ουτε DoA , ουτε εγγυηση , ουτε επιστροφή . Φερνει αλλον αέρα η wind αφρικανικό  . :wacko: 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μην νομίζεις οτι το κάνει μόνο η Wind...Γενικά δεν σου επιστρέφουν χρήματα τόσο εύκολα ούτε σε άλλα ΜΕΓΑΛΑ καταστήματα...Το αποφεύγουν και προτιμούν τα πιστωτικά και ας είσαι μέσα στις ημερες που λένε οτι στο παρέχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά εδω γελαμε αγνοούν επιδεικτικα όλη την ευρωπαική νομοθεσία .Ουτε DoA , ουτε εγγυηση , ουτε επιστροφή . Φερνει αλλον αέρα η wind αφρικανικό  . :wacko: 

 

@dimyok

 

 

Πας εδώ: http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

 

Τυπώνεις την πρώτη σελίδα.

 

Υπογραμμίζεις με ένα χρωματάκι της αρεσκείας σου το Άρθρο 534 που λέει:

Ο πωλητής οφείλει να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

Επίσης υπογραμμίζεις στο Άρθρο 540 (Δικαιώματα του αγοραστή) τα γραμμένα με bold:

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

να μειώσει το τίμημα.

να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

Το πας στο κατάστημα, φωνάζεις τον προϊστάμενο, του το δείχνεις και λες:

Επιθυμώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση. Δηλαδή θέλω τα λεφτά μου πίσω. Ούτε πιστωτικό, ούτε άλλη συσκευή.

 

 

 

Eπειδή το αναφέρεις κι εσύ (dimyok) και άλλοι πολλοί, δεν υπάρχει ούτε ελληνική ούτε ευρωπαϊκή νομοθεσία για το DOA.

Είναι μια υπηρεσία που προσφέρει ο πωλητής. Μπορεί να μην έχει καθόλου DOA, μπορεί να έχει μια βδομάδα, μπορεί να έχει ένα μήνα. Έχει επικρατήσει σε πολλά καταστήματα το DOA μιας εβδομάδας, αλλά δεν είναι νόμος.

ΌΤΑΝ όμως ένα κατάστημα έχει DOA, οφείλει να το τηρεί, γιατί αλλιώς δεν προσφέρει μία από τις υπηρεσίες που υπόσχεται.

 

Είναι το ίδιο πχ με τα δωρεάν μεταφορικά. Άλλοι δεν έχουν, άλλοι έχουν μόνο για Αττική, άλλοι από 30/40/80/90/350 ευρώ και πάνω κτλ.

Δε μπορεί όμως κάποιος που έχει δωρεάν μεταφορικά από 30 ευρώ και πάνω να μη σου στείλει δωρεάν κάτι που κάνει 32 ευρώ επειδή "είναι ογκώδες" για παράδειγμα. Είναι παράνομο.

 

Σορυ για το OT. Τα υπόλοιπα με pm αν χρειαστεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε saxos55

 δεν ειναι μόνο οτι δεν το τηρουν είναι και η συμπεριφορά τους , η κοροίδία , οι μεθοδευσεις τους , το μπαλακι ευθυνων , αυτό το γραφειοκρατικο να μην υπάρχει κανένα "αρμόδιο τμήμα"  , να μη σηκώνουν τα τηλέφωνα των δηθεν υπευθυνων αλλα να σε καλουν 3 φορές την ημέρα για να  σου πουλησουν πακέτα και προσφορές. Και  καταληγουμε στο οτι κίνητο η tablet που σου στελνουν απο το κεντρικό τους τμημα πωλήσεων και δεν το πάρεις απο μαγαζί  ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ  ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ . Ετσι ερμηνέυουν αυτοι το νόμο , υποχρέωσή μας δεν είναι να αντιδράσουμε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Μετα την καταγγελια στη ΓΓΚ τους στειλανε επιστολη 31/7 και τελικα 10/8 το καταστημα μου παρεδωσε καινουργια συσκευη.

Σε απαντηση  στην  καταγγελια η επιστολη της Wind λεει : προκειμενου να γινει ο σχετικος ελεγχος για τη συσκευη χρειαζομαστε τον αριθμο φορμας επισκευης η τον αριθμο IMEI της συσκευης . Ειναι αυτη δικαιολογια που 2 μηνες κολοβαραγανε και δεν βλεπανε το ΙΜΕΙ στη ΔΙΚΗ τους αποδειξη που συνοδευε το κινητο ? η ειναι καραμπινατη αποδειξη πλαστου παραστατικου παραεισαγωγης αφου το ιδιο τους το τμημα service δεν αναγνωριζε το ΙΜΕΙ για να προωθησει το DoA ?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ωραίος.

 

Συγχαρητήρια για την υπομονή και την επιμονή σου φίλε μου.

 

Φυσικά οι άνθρωποι είναι καραγκιόζηδες και φάνηκε από... πριν παραγγείλουμε καν την συσκευή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ  , τραγικές καταστάσεις γραφειοκρατιας όμως λες και πανε για κλείσιμο. Σε ολο τους το δίκτυο  να λένε ότι και καλά δεν βρίσκουν ίδια συσκευη για αντικατασταση , με το που εφτασαν οι επιστολές της καταγγελίας αμέσως βρήκαν  :-D.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και ήμουν από τους τυχερούς που παρέλαβαν λειτουργική συσκευή(μετά κόπο και βασάνων, όπως όλοι), από τα όσα διαβάζω εδώ(και όσα έζησα με την "εξυπηρέτηση" τους), αν τελικά δεν κλείσουν, από αυτούς ξανά ούτε μπαταρία σε προσφορά δεν ξαναπαίρνω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα πάρει λεφτά από wind πίσω, απλά θέλει να κάνεις μανουρα άγρια τσαμπουκα, να τους φτάσεις στα όρια τους. Μια χαρα τα πήρα πίσω. Δεν μου άλλαζαν κινητό που έχει doa από την ίδια την wind 15 ημέρες βασικά μόλις το πήρα το άνοιξα επί τόπου και είδα δύο καμένα pixel. Του λέω αλλαγή τώρα φίλε η μου δίνεις τα χρήματα τώρα πίσω!! Μου είπαν για το σέρβις, τους απάντησα... Αν δεν θέλεις να χάσεις τον κόσμο που έχεις τώρα στο μαγαζί σου δώσε μου τα χρήματα τώρα πίσω. Φυσικά τα έδωσε μετά από μια ώρα και κάτι εφόσον εγώ δεν έφευγα από εκεί με τίποτα. Μιάμιση ώρα φωναζα σε κεντρικό κατάστημά wind.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...