Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Deus Ex να αναφερθεί γιατί είναι πολύ καλό παιχνίδι και έχει γραφικάρες, το Hitman απ' την άλλη είναι εντελώς αδιάφορο. Και το RoTR έχει DX12 και async αλλά βλέπεις τι νούμερα έχουν οι πράσινες(Που κι' αυτό είναι port από το XB1 έτσι, άρα GCN optimized)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To Rise Of The Tomb Rider είναι GameWorks παιχνίδι, οι NVIDIA κάρτες μέχρι και το συγκεκριμένο review ήταν ποιο γρήγορες. Από το τελευταίο DX-12 patch και μετά οι AMD κάρτες είναι στα ίδια η γρηγορότερες πλέον.

 

Επίσης το PureHair είναι από το Open Source TressFX 3.0 αλλά  optimized από τον ίδιο τον Developer του ROTTR και για τους δυο και όχι μόνο για GCN.

 

 To θέμα παραμένει, η R9 290X ήταν η ποιο Future Proof κάρτα τα τελευταία 3-4 χρόνια και θα παραμείνει αρκετά ικανοποιητική και για τα επόμενα 1-2 χρόνια. Ιδιαίτερα σε DX-12 τίτλους που η GTX 780Ti θα πέφτει μήνα με τον μήνα, παιχνίδι με παιχνίδι ακόμα περισσότερο πλέον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι GameWorks παιχνίδι. Είναι ένα ακόμα GCN optimized παιχνίδι και port από το XB1 που φοράει GCN. GameWorks σημαίνει να έχει το fur tech της NVIDIA(HairWorks) ή PhysX κλπ. Το RoTR δεν έχει τίποτα από αυτά, ο λόγος που το προώθησε η NVIDIA είναι επειδή είναι το πρώτο παιχνίδι με VXAO και επειδή έκαναν τις ultra υφές να καταναλώνουν ένα σωρό VRAM σε 4Κ για να πουλήσει καμία Titan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι GameWorks παιχνίδι. Είναι ένα ακόμα GCN optimized παιχνίδι και port από το XB1 που φοράει GCN. GameWorks σημαίνει να έχει το fur tech της NVIDIA(HairWorks) ή PhysX κλπ. Το RoTR δεν έχει τίποτα από αυτά, ο λόγος που το προώθησε η NVIDIA είναι επειδή είναι το πρώτο παιχνίδι με VXAO και επειδή έκαναν τις ultra υφές να καταναλώνουν ένα σωρό VRAM σε 4Κ για να πουλήσει καμία Titan.

 

http://www.tomshardware.com/news/tomb-raider-dx12-vxao-patch,31396.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι GameWorks παιχνίδι. Είναι ένα ακόμα GCN optimized παιχνίδι και port από το XB1 που φοράει GCN. GameWorks σημαίνει να έχει το fur tech της NVIDIA(HairWorks) ή PhysX κλπ. Το RoTR δεν έχει τίποτα από αυτά, ο λόγος που το προώθησε η NVIDIA είναι επειδή είναι το πρώτο παιχνίδι με VXAO και επειδή έκαναν τις ultra υφές να καταναλώνουν ένα σωρό VRAM σε 4Κ για να πουλήσει καμία Titan.

 

  1. Ναι είναι GameWorks παιχνίδι, έχει και το σηματάκι “NVIDIA The Way Its Meant To Be Played” . https://youtu.be/5Dfr04Sk03U?t=4
  2. Τα HairWorks, PhysX, HBAO+, VXAO, FaceWorks, WaveWorks κλπ κλπ είναι Visual Effects (Features) του GameWorks.
  3.  Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κάποιο από τα παραπάνω Features για να είναι GameWorks το παιχνίδι.

https://developer.nvidia.com/what-is-gameworks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

  1. Ναι είναι GameWorks παιχνίδι, έχει και το σηματάκι “NVIDIA The Way Its Meant To Be Played” . https://youtu.be/5Dfr04Sk03U?t=4
  2. Τα HairWorks, PhysX, HBAO+, VXAO, FaceWorks, WaveWorks κλπ κλπ είναι Visual Effects (Features) του GameWorks.
  3.  Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κάποιο από τα παραπάνω Features για να είναι GameWorks το παιχνίδι.

https://developer.nvidia.com/what-is-gameworks

 

 

 

Σωστός, έτσι κι αλλιώς είναι optimized για nVidia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι όντως, παιχνίδι του Xbox One optimized για NVIDIA...Και επειδή έχει το σήμα της NVIDIA τι? Έχει φτιαχτεί για GCN το παιχνίδι ναι ή όχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Leading platform το pc δήλωναν και ποτέ κανένα πρόβλημα στο pc σε αντίθεση με τις κονσόλες που το παιχνίδι σερνόταν στα 20αρικα.

Αυτό το κάνει port από κονσόλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τώρα..Leading platform το PC δεν είναι σε κανένα παιχνίδι πλέον, παραμύθια των εταιρειών είναι αυτά..Το παιχνίδι κυκλοφόρησε για XB1 και επειδή δεν πούλησε καλά το έβγαλαν νωρίτερα απ' ότι υπολόγιζαν για PC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Έχει φτιαχτεί για GCN το παιχνίδι ναι ή όχι?

 

Είναι optimized για GCN στις κονσόλες και για NVIDIA (GameWorks) στο PC.

 

Το ξέρεις ότι το Battlefield : Star Wars Battlefront βγήκε σε DX-12 στο ΧΒ1 από την πρώτη μέρα ???  

 

https://twitter.com/repi/status/710511429594394625?ref_src=twsrc%5Etfw

 

ενώ στο PC βγήκε μόνο σε DX-11 και είναι Optimized και για AMD και για NVIDIA.

 

http://www.techspot.com/review/1209-nvidia-geforce-gtx-1060/page6.html

Battlefront_01.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχισε να πιστεύεις ότι έχει GameWorks το RoTR..Το Witcher 3 και το Far Cry, είναι GameWorks τίτλοι, το RoTR όχι.

 

Τώρα κάνεις σαν παιδάκι, διάβασε στο παρακάτω link (Official NVIDIA GameWorks ) που λέει ότι το παιχνίδι ενσωματώνει volumetric lighting, God Rays κλπ κλπ.

 

http://www.geforce.com/whats-new/guides/rise-of-the-tomb-raider-graphics-and-performance-guide

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το VL και το God Rays είναι GameWorks δηλαδή ; Από πότε ; Μόνο το VXAO είναι αποκλειστικότητα της NVIDIA το οποίο προστέθηκε αργότερα με patch και δουλεύει μόνο με DX11.

 

Μιλάει για την μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, καμία σχέση με GameWorks εφέ..Κατά τα άλλα εγώ κάνω σαν παιδάκι..

 

Crystal Dynamics' Foundation Engine returns for the sequel with upgrades galore. Physically Based Rendering gives materials a natural look under all conditions, HDR and adaptive tone mapping create stunningly bright zone transitions and highlights, deferred lighting with localized Global Illumination increases the realism of lighting, volumetric lighting adds God Rays and other shafts of light, dynamic color grading gives artists control over the appearance of individual areas, reactive water enables dynamic water ripples game-wide, physically correct forward lighting enables translucencies to be accurately lit, particle lighting enables particles to be dynamically lit by light from their surroundings, and Subsurface Scattering and Backscattering increases the quality of lighting on characters' skin.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελευταίο Off Topic από έμενα για GameWorks.

 

Το Rise Of The Tomb Rider (ROTTR) χρησιμοποιεί SDK (Software Development Kit) της  NVIDIA για τα Volumetric  Lighting και για τα NVIDIA Crepuscular Rays (GodRays) και NVIDIA Libraries για το HBAO+ .  Το παιχνιδι είναι GameWorks αρα Optimized για NVIDIA καρτες.

 

Όπως είπα και πριν, δεν χρειάζεται το παιχνίδι να έχει Visual FX Libraries (HairWorks κλπ) για να είναι GameWorks.  To Tom Clancys : The Division είναι GameWorks τίτλος και δεν χρησιμοποιεί HairWorks κλπ.  

 

rise-of-the-tomb-raider-geforce-gtx-bund

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά δες την R9 290Χ όταν βγήκε σε αντιπαράθεση με την GTX 780Ti σε όλα τα τελευταία παιχνίδια του 2015-16, ακόμα και στα GameWorks.

 

Σήμερα η GTX 780Ti χάνει από την 290X σε όλα τα τελευταία παιχνίδια και στα 1080p αλλά και στα 1440p. Και μην ξεχνάμε ότι η GTX 780Ti βγήκε στα 700 Δολάρια ενώ η R9 290X βγήκε ένα μήνα νωρίτερα στα 550 Δολάρια.  Όχι μόνο ήταν ποιο Future Proof η R9 290X αλλά και φτηνότερη και σήμερα σε DX-12 φτάνει η και ξεπερνά ακόμα και την GTX 980 που βγήκε ένα χρόνο αργότερα.

 

 

Από το Review της GTX 1070, παραθέτω μερικά GameWorks για να μην πει κανείς ότι διάλεξα παιχνιδάκια ;) .

 

http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_1070_review,17.html

 

 

 

 

Δες το από πάνω ;)

 

Από την στιγμή που ούτε εσύ τολμάς να το πάμε σε επίπεδο hw και μια σχετική ανάλυση δεν βλέπω κανένα λόγο να εμπλακώ στην συζήτηση αυτή. Λογικό να έρθεις να υποστηρίξεις την αγαπημένη σου εταιρεία αλλά εγώ παραδοσιακά τηρώ ίσες αποστάσεις προς τις δύο πλευρές. Αρκετά μας τα ζαλίσατε με το ΟΤ σας και θα εκτιμούσα επιστροφή στο θέμα.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

΄Αλλη μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη

 

http://www.forbes.com/sites/moorinsights/2016/09/06/amd-expands-mxgpu-vdi-designs-with-hpe-at-vmworld-2016/#4258d4d11ee5

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...