Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το V-Sync είναι απαίσιο γιατί προσθέτει ένα τόνο input lag. Προσωπικά FPS παιχνίδι με V-Sync δεν μπορώ να παίξω. Πήρα G-Sync monitor και βρήκα την υγειά μου με την smooth-ίλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, DEADLAZARUS είπε

Ultra ρυθμίσεις ή κατεβάζεις και σε very high/high;

Έχεις δοκιμάσει να παίξεις με vsync off;

Ultra εκτός από antialiasing off. 

Με Vsync off έχω tearing. 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Το V-Sync είναι απαίσιο γιατί προσθέτει ένα τόνο input lag. Προσωπικά FPS παιχνίδι με V-Sync δεν μπορώ να παίξω. Πήρα G-Sync monitor και βρήκα την υγειά μου με την smooth-ίλα.

Σίγουρα το g-sync είναι ότι καλύτερο. Απλά σε 4k που παίζω εγώ  δεν υπάρχει (ακόμα) monitor 

Πάντως Fifa 18 που παίζω με vsync δεν νοιώθω καμία καθυστέρηση. Αλλά και σε όλα  τα άλλα παιχνίδια δεν αισθάνομαι κάτι τέτοιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χιλιες φορες καλυτερα tearing παρα το vsync , ακομη και το input lag της TV λιγοτερο το καταλαβαινω απο το να το εχω ενεργοποιημενο.

 

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Χιλιες φορες καλυτερα tearing παρα το vsync , ακομη και το input lag της TV λιγοτερο το καταλαβαινω απο το να το εχω ενεργοποιημενο.

Είσαι το λιγότερο υπερβολικός 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε

2 κάρτες 1080ti σε SLI. Μπορώ να ρωτήσω γιατί χρήση τις θέλεις;

Η χρήση είναι κυρίως για 3dsmax rendering και Photogrammetry με χρήση cuda  αλλα είμαι και gamer στον ελευθερο χρόνο οπότε θέλω να εκμεταλευτώ και τη δυνατότητα SLI. 

Τελικά έχει καποιος ιδέα απο watercooling να με βοηθήσει? Διαβάζω στο ιντερνετ ότι δεν πρεπει να συνδιαστεί ο χαλκος με το αλουμίνιο.  Αρα επειδη οι κάρτες έχουν επινικελωμένο χαλκό θα πρέπει όλα τα εξαρτήμαματα να είναι και αυτα απο χαλκο. Υπάρχει τιποτα να προτείνει κανείς? αντλία, σωληνώσεις, ψυγειο κλπ. Ανεμιστήρια έχω ήδη της corsair τα sp-120

 

Επεξ/σία από sazistas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Είσαι το λιγότερο υπερβολικός 

Το λιγότερο.. 

20 λεπτά πριν, sazistas είπε

Η χρήση είναι κυρίως για 3dsmax rendering και Photogrammetry με χρήση cuda  αλλα είμαι και gamer στον ελευθερο χρόνο οπότε θέλω να εκμεταλευτώ και τη δυνατότητα SLI. 

Τελικά έχει καποιος ιδέα απο watercooling να με βοηθήσει? Διαβάζω στο ιντερνετ ότι δεν πρεπει να συνδιαστεί ο χαλκος με το αλουμίνιο.  Αρα επειδη οι κάρτες έχουν επινικελωμένο χαλκό θα πρέπει όλα τα εξαρτήμαματα να είναι και αυτα απο χαλκο. Υπάρχει τιποτα να προτείνει κανείς? αντλία, σωληνώσεις, ψυγειο κλπ. Ανεμιστήρια έχω ήδη της corsair τα sp-120

 

Δεν κανεις καμία βόλτα από overclock.net? Θα βρεις λύση για custom loop σε 10 λεπτα ή ρωτα εδώ στο ανάλογο subforum ολο κ κάποιος θα σου πει.. Έχω καιρό που έχω παρατήσει το νερακι θα σε βοηθούσα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι ειδικα σε fps με το που βγαλεις το vsync νιωθεις λες και το ποντικι εχασε 2 κιλα βαρος.

Τωρα σε πιο αργα παιχνιδια και εγω το βαζω κυριως για να μη παιζουν τερμα καρτα-επεξεργαστης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το ''βάρος'' που αναφέρεις είναι το input lag. Απορώ που πολλοί δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά, είναι μεγάλη και όχι μικρή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό το ''βάρος'' που αναφέρεις είναι το input lag. Απορώ που πολλοί δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά, είναι μεγάλη και όχι μικρή.

Ναι. Όταν είναι μεγάλο το input lag πχ σε κάποιες τηλεοράσεις είναι πολύ ενοχλητικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dantε είπε

Η αληθεια ειναι οτι ειδικα σε fps με το που βγαλεις το vsync νιωθεις λες και το ποντικι εχασε 2 κιλα βαρος.

Τωρα σε πιο αργα παιχνιδια και εγω το βαζω κυριως για να μη παιζουν τερμα καρτα-επεξεργαστης.

Προτίμω frame cap ακομη και χαμηλά (60Hz). Αν θέλεις οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις vsync βάζεις από control panel ποτε in game. Γενικώς για τα κονσολοπαιχνιδα που παιζουν χαμηλά και δεν εχεις χάλια frametimes πολλές φορές υπάρχει κόσμος που δεν βλεπει τι massive input lag και fps fluctuations προκαλεί. Σε online και fast paced competitive gameplay  το vsync απλά είναι no go. Ειδικά αν παίζεις σε μονιτορ με πολλά Hz αυτά είναι no brainer.. Το μόνο που κάνει δουλειά σωστη είναι το freesync και το gsync δυστυχώς.. 

 

Τωρα 3μιση στα 4 χρόνια που παίζω παράλληλα σε 4k στην TV εγω vsync δεν εβαλα ποτε.. Και στα 60Hz ποσο μαλλον ψηλοτερα..Βέβαια 60αρια ακατέβατα εγω λιγες φορες βλεπω αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία, τι να πω ολα τα εχω διαβάσει πια στα φορα.. Και να πεις ότι δεν είχα κάρτες καλές,  κατι θα έκανα λάθος μάλλον.. Τεσπα 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το frame cap στα 60 δεν είναι ίδιο με το vsync η κάτι καταλαβαίνω λάθος? Επίσης vsync in game με vsync μόνο από control panel το ίδιο δεν είναι? Γενικά από το παραπάνω ποστ κατάλαβα ότι καλύτερο είναι το frame cap στα 60 μέσω Riva tuner παρα να έχουμε vsync είτε in game είτε από control panel. Την διαφορά δεν καταλαβαίνω όμως εφόσον παίζουμε στα 60 cap το input lag δεν είναι ακριβώς το ίδιο? 

 

Στα 60 έχω 16ms frame time. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ένα game είναι γραμμένο για fixed 30/60 (όπως τα κονσολοπαίχνιδα) και έχει όντως μοιρασμένα frame times, αν το σύστημα δε πέφτει από τα 60 δε θα παρατηρήσεις διαφορά πλην κάποιου input lag. Από την άλλη θα μπορούσες να είχες vsync off και να βάλεις κόφτη από το afterburner στα 59 και θα είχες την ίδια εμπειρία με καθόλου input lag. Επίσης αν έχεις drop στα frames στη πρώτη περίπτωση θα φας το 30ρι στην μάπα ενώ στην 2η λίγο tearing (που το πιο πιθανό είναι να μη το παρατηρήσεις καν αν δεν κοιτάς σε συγκεκριμένα objects/σημεία). Με λίγα λόγια δεν υπάρχει κάποιο σενάριο που να υπερτερεί το vsync on imo. Ή το έχεις μόνιμα κλειστό για αν έχεις όσα πιο πολλά fps ρισκάροντας tearing ή το έχεις κλειστό με κόφτη στο (refresh rate-1) της οθόνης από afterburner για να έχεις το καλύτερο και από τους 2 κόσμους κάτι σαν το gsync του φτωχού αν είσαι σε θέση να έχεις δυνατό σύστημα που κρατά fps.

 

Για να καταλάβεις πόσο άσχημα τα frametimes είναι σε unoptimized games με πολλά drops όπως πχ είναι το pubg.

Με vsync on θα είναι κάπως έτσι

16,16.{32.32}.16.16.16.16.{32.32,32,32}.16.16.16.16.....

τα 2 spikes θα σου χτυπήσουν πολύ στο smoothness και το responsiveness.

Με vsync off χωρίς κόφτη μπορεί να είναι κάπως έτσι στην ίδια περίπτωση

12,15,(27,19),15.11.10,14,(22,27,31,20),16,13,15,14

θα έχεις μπόλικο tearing αλλά καλύτερα average fps,πιο smooth εμπειρία και 0 input lag.

Me vsync off και afterburner κόφτη στα 59 θα είναι περίπου το ίδιο με από πάνω αλλά με ~17 ms frametimes στα μη spikes και τα ίδια frametimes στα spikes περίπου. π.χ.

17,17,(26,20),17.17.17,17,(21,28,30,21),17,17,17,17

Θα έχεις λίγο λιγότερο tearing από ότι με σκέτο vsync off, παρόμοια fps σε σχέση με vsync on και 0 input lag.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε η καλύτερη λύση είναι v sync off και 60fps cap στο riva tuner. 59fps cap για πιο λόγο? Παντού 80 100fps έχω οπότε αν γίνεται να ελλατωθει το input lag χωρίς να έχω tearing μόνο καλό είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Heybro είπε

Το frame cap στα 60 δεν είναι ίδιο με το vsync η κάτι καταλαβαίνω λάθος? Επίσης vsync in game με vsync μόνο από control panel το ίδιο δεν είναι? Γενικά από το παραπάνω ποστ κατάλαβα ότι καλύτερο είναι το frame cap στα 60 μέσω Riva tuner παρα να έχουμε vsync είτε in game είτε από control panel. Την διαφορά δεν καταλαβαίνω όμως εφόσον παίζουμε στα 60 cap το input lag δεν είναι ακριβώς το ίδιο? 

Στα 60 έχω 16ms frame time. 

Με το vsync αποφεύγεις tearing αλλα έχεις input lag. Αυτό συμβαίνει γιατί το game περιμένει να συγχρονιστει framebuffer και σαρωση μονιτορ για να κάνει render το frame. Οποτε καληνύχτα το ιδανικο 16.6ms που περιγράφεις στην περίπτωση αυτή.

Με το frame cap πιθανον να έχεις tearing γιατί γίνονται rendered σε μέρος της οθόνης παραπάνω frames (tearing) , δεν σημαίνει οτι επειδή μπορεί να βγάλει 60fps η καρτα τα βγάζει ολα σε ιδανικά frame latencies (16.6ms έκαστο  στην προκειμενη) . 

 

Όπως καταλαβαίνεις επειδή με vsync γίνεται force μονο ενα frame αποκλειστικά στην οθόνη κάθε φορά, στην περίπτωση που η cpu έχει στην αναμονή να κάθονται αλλά, δημιουργείται input lag. 

 

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...