Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποτέ δε το κατάλαβα, να ψάχνεις αν είσαι νόμιμος ή παράνομος και να μην υπάρχει ξεκάθαρος νόμος ώστε να κάνεις αυτό που πρέπει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 785
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως φίλος έχει mid-drive motor 3kw της bafang εδώ και ένα χρόνο περίπου. Κανείς δεν έλεγχει τα ποδήλατα. Απλά θέλει να έχεις και λίγο μέτρο, ας πούμε να μην έχεις το ποδήλατο και κατεβαίνεις πχ δεξια λωρίδα στη συγγρού με 80kph.  Αν ήμουν κι εγώ Ελλάδα το ίδιο θα έκανα, σιγά μη χρησιμοποιούσα τη γελοιότητα με τα 250w μέσα σε κίνηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καντε μλκς και οταν τρακαρετε να δω πως θα ξεμπλεξετε... 

Οσο απαγορεύεται ενα ποδηλατο σε δρομους αλλα τοσο απαγορευονται ηλεκτροκινητα scooter τυπου xiaomi ειτε τα αλλα naked σαν τα παλια μοτοποδηλατα που ποσταρετε πριν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kage είπε

Καντε μλκς και οταν τρακαρετε να δω πως θα ξεμπλεξετε... 

Οσο απαγορεύεται ενα ποδηλατο σε δρομους αλλα τοσο απαγορευονται ηλεκτροκινητα scooter τυπου xiaomi ειτε τα αλλα naked σαν τα παλια μοτοποδηλατα που ποσταρετε πριν

 

Χωρίς να είμαι κάτοχος κάποιου ηλεκτροκίνητου, γνωρίζω ότι κάνεις κανονική ασφάλεια ποδηλάτου που περιλαμβάνει αστική ευθύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαιως και στα ποδηλατα αλλα ξερεις πολλους να εκαναν? Σχεδον σε ολα τα νησακια θα δεις απο πιτσιρικια μεχρι ηλικιωμενους να γυρνανε με αυτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kage είπε

Βεβαιως και στα ποδηλατα αλλα ξερεις πολλους να εκαναν? Σχεδον σε ολα τα νησακια θα δεις απο πιτσιρικια μεχρι ηλικιωμενους να γυρνανε με αυτα..

Ο καθένας είναι υπεύθυνος για υπόλογος για της πράξεις του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια καλησπερα και καλη χρονια.

 

Θελω να παρω το speedway 4 (ηλεκτρικο πατινι, 600 W μοτερ, 100χλιομετρα αυτονομια, 40 χιλιομετρα τελικη.) 1300 ευρω εχει , εχω ηδη το xiaomi και εχω πορωθει.

Μπορει καποιος να μου πει αν χρειαζεται διπλωμα? Σε ενα site που ειδα λεει

01. Χρειάζομαι δίπλωμα για να οδηγήσω σκούτερ και ποιας κατηγορίας;

Για σκούτερ από 1000w – 4000w χρειάζεστε δίπλωμα οδήγησης από την τροχαία αντίστοιχο για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 50cc ενώ για scooter από 4000w – 6000w χρειάζεστε δίπλωμα οδήγησης από το υπουργείο συγκοινωνιών αντίστοιχο για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125cc.

Με 600 W τι γινεται?Εχω φαει ολο το net δεν μπορω να βρω τι γινεται.

Ασφαλεια δεν εχω προβλημα να πληρωσω αλλα δεν μου αρεσει η ιδεα να παω να βγαλω αδεια μοτοποδηλατου

 

Για να πω την αληθεια σκεφτηκα να το παρω και να κανω το κοροιδο, με το xiaomi περναω μπροστα απο ζηταδες σχεδον καθημερινα  που την εχουνε στημενη για μηχανακια και ποτε δεν ασχοληθηκαν μαζι μου ,αλλα το speedway ειναι θηριο  σε ογκο μπροστα μπροστα στο xiaomi και επειδη ζω σε ελληνικη επαρχια που ολοι μοιραζουν αγαπη στο διπλανο τους ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα σφυριξει στα στρουμφακια οτι αυτο που κυκλοφορει στην περιοχη δεν ειναι 250W

http://www.youtube.com/watch?v=6AcxFSuu8E0&t=15s

 

 

 

Επεξ/σία από sofoklis25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, sofoklis25 είπε

Παιδια καλησπερα και καλη χρονια.

Θελω να παρω το speedway 4 (ηλεκτρικο πατινι, 600 W μοτερ, 100χλιομετρα αυτονομια, 40 χιλιομετρα τελικη.) 1300 ευρω εχει , εχω ηδη το xiaomi και εχω πορωθει.

Μπορει καποιος να μου πει αν χρειαζεται διπλωμα? Σε ενα site που ειδα λεει

01. Χρειάζομαι δίπλωμα για να οδηγήσω σκούτερ και ποιας κατηγορίας;

Για σκούτερ από 1000w – 4000w χρειάζεστε δίπλωμα οδήγησης από την τροχαία αντίστοιχο για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 50cc ενώ για scooter από 4000w – 6000w χρειάζεστε δίπλωμα οδήγησης από το υπουργείο συγκοινωνιών αντίστοιχο για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125cc.

Με 600 W τι γινεται?Εχω φαει ολο το net δεν μπορω να βρω τι γινεται.

Ασφαλεια δεν εχω προβλημα να πληρωσω αλλα δεν μου αρεσει η ιδεα να παω να βγαλω αδεια μοτοποδηλατου

Για να πω την αληθεια σκεφτηκα να το παρω και να κανω το κοροιδο, με το xiaomi περναω μπροστα απο ζηταδες σχεδον καθημερινα  που την εχουνε στημενη για μηχανακια και ποτε δεν ασχοληθηκαν μαζι μου ,αλλα το speedway ειναι θηριο  σε ογκο μπροστα μπροστα στο xiaomi και επειδη ζω σε ελληνικη επαρχια που ολοι μοιραζουν αγαπη στο διπλανο τους ειμαι σιγουρος οτι καποιος θα σφυριξει στα στρουμφακια οτι αυτο που κυκλοφορει στην περιοχη δεν ειναι 250W

http://www.youtube.com/watch?v=6AcxFSuu8E0&t=15s

Δεν το έχω κάπου επίσημα αλλά εάν δεν αναπτύσει ταχύτητα πάνω από 25 χιλιόμετρα και έχει ισχύ μέχρι 250 watt ισχύει ότι για τα ποδήλατα.

Με μικρή επιφύλαξη γιατί οι νόμοι αλλάζουν συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Να πω κι εγώ την γνώμη μου, κυρίως για όσους απο τους προλαλίσαντες αναφέρονται με υποτιμητικό και ειρωνικό τρόπο στα συγκεκριμένα οχήματα.
Έχω εδώ και ένα μηνα το εξης εργαλειο: https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_009710786381.html?wid=1433363
Το είχα βρεί σε βαρβάτη προσφορά και με την μεγάλη μπαταρια των 10.500 mah (400E all inclusive χωρις εξοδα τελωνειου).

Εδώ και ένα μήνα (εκανε δυο μηνες να ερθει) το εχω σκισει. Σε καθημερινες μετακινησεις, απο σπιτι μετρο, απο μετρο δουλεια, ακομα και απο δουλεια καρφι σπιτι (Αγιος Δημητριος - Αιγάλεω 9 χλμ) την Πεμπτη που ηρθε η Μερκελ και ολη η Αθηνα ηταν κλειστη, προπονησεις, αγωνες οταν ειναι κοντα, καφεδες οταν η αποσταση ειναι λογικη και οχι να κατεβω απο Αιγαλεω Γλυφαδα πχ. Πραγματικα δεν υπαρχει σαν μεταφορικο μεσο. Μοτεράκι "μπλεντερ", για να σαρκαστω και στο πνευμα οσων κοροιδευουν, 250w που δεν χαμπαριαζει τον χριστό του, πολυ δυνατες επιταχυνσεις από στάση, τελικη 28-30 χλμ, δισκόφρενα μπρος πισω, αυτονομία μόνο με γκάζι (τσιτα απο σταση καθε φορα χωρις να του χαριζομαι - εκει ειναι που καταναλωνει το μοτερ αβερτα σε καθε ποδηλατο) 32-33 χλμ εμενα προσωπικα (1.96, 95kg) και σε συνδυασμο με πεταλι φτανει τα 55-57. Kάνει την αστικη μετακινηση παιχνιδι με τετοια αυτονομια, σπαστό μπαινει παντου (βεβαια δεν μπαινω καν στη διαδικασια, ειναι ηδη μικρο και το βαζω κατευθειαν μετρο τελευταιο βαγονι), με βαση κινητου απο το εργοστασιο που εχει εξοδο usb για να φορτισει το κινητο απο την μπαταρια του ποδηλατου. 

Μετακινούμουν μεσα στην Αθηνα για δυο χρονια με αυτοκινητο (το ένα diesel - που ειναι και καλα εξ' ορισμου πιο οικονομικα) και ειλικρινα, μπορει η ανεση του αυτοκινητου να μην συγκρινεται, ειδικα οταν οι καιρικες συνθηκες ειναι αντιξοες, αλλα η πρακτικοτητα και η οικονομία ενος ηλεκτρικου ποδηλατου σαν αυτου ειναι μοναδικη. Η μόνη ευχη μου θα ηταν να ζω σε μια πολη σαν το Αμστερνταμ που υπαρχουν σε ολη την εκταση της ποδηλατοδρομοι, σεβασμος στους ποδηλατες απο τους ΠΑΝΤΕΣ, καλυψη απο τον νομο (αν μπει καποιος στον ποδηλατοδρομο και τον χτυπησεις, σε πληρωνει κανονικοτατα) και οδηγικη συμπεριφορα για ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. Εδώ κινδυνεύεις αισθητά, όπως και να το κάνουμε. Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες μην διστάσει. Όποιος θέλει να αγοράσει ενα ηλεκτρικό ποδηλατο για καθημερινες μετακινησεις, ευχαριστα, διασκεδαστικα και κυριως ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, εκει ειναι που δεν πρεπει να διστάσει επ' ουδενί.

Επεξ/σία από dirkoulas41
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί να εξυπηρετεί τους ιδιοκτήτες τους η καινούργια μόδα-τρέλα με τα ηλεκτρικά πατίνια, ΑΛΛΑ:

Ι. Πως βγαίνουν στην κυκλοφορία χωρίς πιστοποιημένη ικανότητα (δίπλωμα) τα ηλεκτρικά πατινια [Σημ. η  ίδια ερώτηση για ηλεκτρικά ποδήλατα].

ΙΙ. Τι γίνεται αν προκαλέσουν ή πέσουν θύματα ατυχήματος

ΙΙΙ. Γιατί θα φταίω εγώ αν χτυπήσω στο σκοτάδι το πατίνι με το ένα ή κανένα LED . [Ας πούμε εδώ το παράδειγμα  τη νύχτα όταν το πατίνια πετάγεται  από παράδρομο σε κεντρικότερο δρόμο είναι αόρατο...]

ΙV. Γιατι γώ υποχρεώνομαι να έχω ασφάλεια στο αμάξι/μοτοσικλέτα/παπί και ο έξυπνος με το πατίνι κυκλοφορεί ακάλυπτος ασφαλιστικά; Τον ίδιο δρόμο δεν μοιραζόμαστε; Δεν έχει αυτός πιθανότητα να εμπλακεί σε ατύχημα;

Δεν είμαι εχθρικός αλλά τα προβλήματα ασφάλειας στο δρόμο που έχουν προκύψει με τα ποδήλατα, με τα πατίνια πολλαπλασιάζονται εκθετικά.

Επεξ/σία από kalmik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ι. Βγαινουν στην κυκλοφορια βασει κανονισμου ΕΕ που λεει οτι κατω απο 250w μοτερ ηλεκτρικης υποβοηθησης και μεγιστη ταχυτητα 25 χλμ/ω δεν χρειαζεται διπλωμα. Οσο για το πιστοποιημενη ικανοτητα φιλε, δες τι γινεται εκει εξω με ολους αυτους που δηθεν εχουν πιστοποιημενη ικανοτητα να οδηγουν και το χουν παρει νυχτα, αποτελουν δημοσιο κινδυνο και αλλα πολλα, μεγαλη κουβεντα ανοιγεις και με ερωτησεις που μπορω κι εγω να στις αντιπαραθεσω για οποιοδηποτε μεσο μεταφορας χωρις να καταφερουμε ποτε να φτασουμε σε απαντηση ουσιαστικη.

ΙΙ. Είναι από πολύ δύσκολο εως σπανιο ενα ηλεκτρικο ποδηλατο η πατινι που κινειται σε πεζοδρομιο, ποδηλατοδρομο η στην δεξια μερια του δρομου να ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ατυχημα. Αν με το να προκαλεσει ατυχημα εννοεις την περιπτωση που ο "γρηγορος" απο πισω με το αυτοκινητο δεν μπορει να περιμενει και πεταχτει στη μεσαια λωριδα χωρις να ελεγξει - αυτα δεν συμβαινουν σε σοβαρες χωρες του εξωτερικου μονο στο ρδελομπου που ζουμε, να κατηγορουμε δηλαδη τον ποδηλατη ο οποιος κινειται στη δεξια μερια του δρομου σε μια χωρα που δεν μπορει πουθενα αλλου να κινηθει αφου δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι. Αν παρόλα αυτά καταφέρει να προκαλέσει εκεινος το ατυχημα και είναι εκείνος ο υπαιτιος, τοτε η προβλεπομενη διαδικασια προχωραει ως εχει. Αν δε, το θυμα εχει νομικη καλυψη, τα αναλαμβανουν αλλοι φορεις απο κει και περα.

ΙΙΙ. Προφανως και δεν εχεις ουδεμια ευθυνη αν ο καθε ασυνειδητος κυκλοφορει χωρις φωτα μεσα στη νυχτα η πεταγεται στη μεση του δρομου. Αυτο ισχυει για ολα τα οχηματα, δεν το συζητω. 

ΙΙΙΙ. Υποχρεωνεσαι βασει νομου γιατι εχεις τελικη μεγαλυτερη απο 25 χλμ/ω, εισαι 100 φορες πιο επικινδυνος στο να προκαλεσεις ατυχημα και δη θανατηφορο, με το αυτοκινητο, τη μηχανη, το φορτηγο, απο οτι με ενα ποδηλατο με τελικη ιση με ανθρωπινο τρεξιμο, κινουμενος στην δεξια μερια του δρομου, και με ενα μοτερ που δεν ξεπερναει τα 250w σε ισχυ.

Καλα κανεις και παραθετεις τις συγκεκριμενες ερωτησεις, αλλα τις ιδιες ερωτησεις θα πρεπει να τις κανεις και για τα υπολοιπα οχηματα (τα οποια διαπραττουν παραβασεις καθε μερα σε πολλαπλασιο βαθμο απο τα ηλεκτρικα ποδηλατα - πατινια) και όχι απλά για να 'χαμε να λέγαμε.

Φιλικά

Επεξ/σία από dirkoulas41
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dirkoulas41 είπε

Καλησπέρα. Να πω κι εγώ την γνώμη μου, κυρίως για όσους απο τους προλαλίσαντες αναφέρονται με υποτιμητικό και ειρωνικό τρόπο στα συγκεκριμένα οχήματα.
Έχω εδώ και ένα μηνα το εξης εργαλειο: https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_009710786381.html?wid=1433363
Το είχα βρεί σε βαρβάτη προσφορά και με την μεγάλη μπαταρια των 10.500 mah (400E all inclusive χωρις εξοδα τελωνειου).

Εδώ και ένα μήνα (εκανε δυο μηνες να ερθει) το εχω σκισει. Σε καθημερινες μετακινησεις, απο σπιτι μετρο, απο μετρο δουλεια, ακομα και απο δουλεια καρφι σπιτι (Αγιος Δημητριος - Αιγάλεω 9 χλμ) την Πεμπτη που ηρθε η Μερκελ και ολη η Αθηνα ηταν κλειστη, προπονησεις, αγωνες οταν ειναι κοντα, καφεδες οταν η αποσταση ειναι λογικη και οχι να κατεβω απο Αιγαλεω Γλυφαδα πχ. Πραγματικα δεν υπαρχει σαν μεταφορικο μεσο. Μοτεράκι "μπλεντερ", για να σαρκαστω και στο πνευμα οσων κοροιδευουν, 250w που δεν χαμπαριαζει τον χριστό του, πολυ δυνατες επιταχυνσεις από στάση, τελικη 28-30 χλμ, δισκόφρενα μπρος πισω, αυτονομία μόνο με γκάζι (τσιτα απο σταση καθε φορα χωρις να του χαριζομαι - εκει ειναι που καταναλωνει το μοτερ αβερτα σε καθε ποδηλατο) 32-33 χλμ εμενα προσωπικα (1.96, 95kg) και σε συνδυασμο με πεταλι φτανει τα 55-57. Kάνει την αστικη μετακινηση παιχνιδι με τετοια αυτονομια, σπαστό μπαινει παντου (βεβαια δεν μπαινω καν στη διαδικασια, ειναι ηδη μικρο και το βαζω κατευθειαν μετρο τελευταιο βαγονι), με βαση κινητου απο το εργοστασιο που εχει εξοδο usb για να φορτισει το κινητο απο την μπαταρια του ποδηλατου. 

Μετακινούμουν μεσα στην Αθηνα για δυο χρονια με αυτοκινητο (το ένα diesel - που ειναι και καλα εξ' ορισμου πιο οικονομικα) και ειλικρινα, μπορει η ανεση του αυτοκινητου να μην συγκρινεται, ειδικα οταν οι καιρικες συνθηκες ειναι αντιξοες, αλλα η πρακτικοτητα και η οικονομία ενος ηλεκτρικου ποδηλατου σαν αυτου ειναι μοναδικη. Η μόνη ευχη μου θα ηταν να ζω σε μια πολη σαν το Αμστερνταμ που υπαρχουν σε ολη την εκταση της ποδηλατοδρομοι, σεβασμος στους ποδηλατες απο τους ΠΑΝΤΕΣ, καλυψη απο τον νομο (αν μπει καποιος στον ποδηλατοδρομο και τον χτυπησεις, σε πληρωνει κανονικοτατα) και οδηγικη συμπεριφορα για ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. Εδώ κινδυνεύεις αισθητά, όπως και να το κάνουμε. Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες μην διστάσει. Όποιος θέλει να αγοράσει ενα ηλεκτρικό ποδηλατο για καθημερινες μετακινησεις, ευχαριστα, διασκεδαστικα και κυριως ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, εκει ειναι που δεν πρεπει να διστάσει επ' ουδενί.

1.95 και χωράς πανω σε αυτό το κινεζικών διαστάσεων ποδήλατο? Εντύπωση μου κάνει. 

Εγώ είμαι 1.90 και σκεφτομαι να πάρω το qicycle της xiaomi αλλά και πάλι θεωρώ ότι θα μου είναι μικρό.

 

Τίμιο μηχάνημα το fiido αν και εγώ προτιμώ το D2 που έχει 16άρες ρόδες. Αν υπήρχε σε ευρωπαική αποθήκη και δεν χρειαζόταν να περιμένω 2 μήνες θα το τσίμπαγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, leftis95 είπε

1.95 και χωράς πανω σε αυτό το κινεζικών διαστάσεων ποδήλατο? Εντύπωση μου κάνει. 

Εγώ είμαι 1.90 και σκεφτομαι να πάρω το qicycle της xiaomi αλλά και πάλι θεωρώ ότι θα μου είναι μικρό.

Τίμιο μηχάνημα το fiido αν και εγώ προτιμώ το D2 που έχει 16άρες ρόδες. Αν υπήρχε σε ευρωπαική αποθήκη και δεν χρειαζόταν να περιμένω 2 μήνες θα το τσίμπαγα.

Χωραω μια χαρά γιατι ειναι και η σελα και το τιμονι fully adjustable σε υψος μεχρι 115cm. Κι εγω πριν το παρω ειχα την απορια αλλα διαβασα πολλες κριτικες ψηλων ατομων και με 20+30 κιλα πανω απο μενα και ελεγαν οτι ειναι ανετοι. Δεν σου λεω οτι ειμαι τελειως απλας η οτι δεν φαινομαι λιγο γιγαντας πανω σε αυτο, αλλα ειναι υπερβολικα πρακτικο, δεν με δυσκολευει καθολου και οση ωρα και αν το εχω καβαλησει, ποτε δεν αισθανθηκα ζορι, πονο, πιασιμο η οτιδηποτε.
Το xiaomi (την οποια εταιρεια λατρευω γενικα) το θεωρω υπερτιμημενο οσο δεν παει. Οθονη και λογισμικο στα κινεζικα, πρεπει να κανεις μονιμως πεταλι για να δουλευει το μοτερ (δεν εχει throttle), χωρις σταντ (αυτο πες ειναι το λιγοτερο) και μικρη αυτονομια μπαταριας (με το θετικο βεβαια οτι βγαινει και την φορτιζεις σπιτι). Ενω το πατινι της εταιρειας ειναι vfm το ποδηλατο ειναι overrated & overpriced (το εχω οδηγησει, το εχει φιλος σαν βασικο μεταφορικο - εννοειται καθαρα υποκειμενικη η αποψη μου, εκεινος το λατρευει)
Το fiido ειναι ειλικρινα πολυ τιμιο εργαλειο. Στις ιδιες διαστασεις με το Xiaomi (στο λεω για να μην νομιζεις οτι ειναι μικροτερο και ειναι αποριας αξιο να χωραει καποιος πανω - δεν ειναι DYU D1) με την διαφορα οτι εχει 14αρες ροδες αντι για 16αρες και στα λεφτα αυτα σου δινει παρα πολλα features.

Επεξ/σία από dirkoulas41
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 25-30χλμ/ώρα τελική όμως πού να πας σε μεγάλους δρόμους;

Νταξ σε δρόμους με συχνό μποτιλιάρισμα και σε ώρες αιχμής ΟΚ, και με αυτοκίνητο δύσκολα πας με περισσότερα, αλλά σε πιο ανοιχτούς δρόμους νομίζω τα 30χλμ/ώρα είναι λίγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...