Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Nαι πριν λίγο, δεν πάει στο επόμενο βημα παρότι έβαλα τον κωδικό. Εκεί κολούσε και πριν

τώρα το κάνα κ γω,τζάμπα η χαρά.Ας στείλω ένα email. :P

Παιδιά καλησπέρα! Να μοιραστώ την εμπειρία μου και εγώ! Όπως πολλοί άλλοι είχα θέμα με το καινούργιο Iban. Επικοινώνησα μαζί τους στο support και η απάντησή τους ήταν άμεση. Τους εξήγησα και μου είπαν ότι το ψάχνουν το θέμα και ότι μπορώ προς το παρών να χρησιμοποιήσω το παλιό iban με το reference number που είχα. Δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι παραπάνω αυτοί. Όσοι χρησιμοποιείτε winbank και έχετε στείλει έμβασμα το τελευταίο 6μηνο πρακτικά θα βρείτε τη φόρμα με τα παλιά αυτά στοιχεία σας έτοιμη. Αν δεν πάει κάτι καλά θα το μοιραστώ.Καλή συνέχεια!

γνωστά αυτά που λες.Απροσκοπτη θα είναι η συναλλαγή σου μην ανησυχείς.Απο βδομάδα μου είπα ότι θα δώσουν προαωπικο UK IBAN για να λυθεί το πρόβλημα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Α καλά... 99% έστειλες σε άλλα αντί άλλων ΙΒΑΝ... Η revolut από την ίδρυσή της έχει αλλάξει 2 ή 3 ΙΒΑΝ "κουβάδες". Τα "αποθηκευμένα" είναι που έκαναν τη ζημιά στις περισσότερες περιπτώσεις που αναφέρονται.

Έστω ότι έγινε όπως τα λες, τι κάνω;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να έχω κάνει λάθος. Αυτοί οι ίδιοι από το support μου λένε ότι τα χρήματα τα βλέπουνε και το ποσόν και όλα αλλά εργάζονται λέει πάνω στο θέμα για να τα πιστώσουν στον λογαριασμό μου!! Μιλάμε για τρελά πράγματα.

 

<<Εργάζονται πάνω στο θέμα>> Δες τώρα απάντηση που μου δώσανε.

 

Μία μου λένε το ελέγχει το αρμόδιο τμήμα, την άλλη μου λένε σήμερα θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά, την άλλη μου λένε δεν ήταν διαθέσιμος ο υπάλληλος που είναι υπεύθυνος για αυτήν την δουλειά. Εάν σας βάλω και δείτε τα screenshot από το chat θα σας πέσουν τα μαλλιά.

Και εγω τα ιδια πραγματα με τον θωμα. 

Απο τις 20/ο7 εστειλα χρηματα. Στις 5 μερες που δεν μπηκα μιλησα με το support τους. ακρη δεν εβγαλα σας λεω. καταρχην δεν αναλαμβανει την υποθεση ενα ατομο. Κατεληξα να μιλησω με 3 διαφορετικα ατομα sto support  και να τους στειλω 3 φορες το screenshot  της συναλλαγης σε εμαιλ. και στο τελος, σημερα 30/7/17 ο τριτος μου ειπε οτι το ενημερωσε το οικονομικο τμημα για να ολοκληρωσει τη μεταφορα. και τον ρωτησα ποτε, και μου ειπε δεν ξερει. ποτε να ανησυχησω τον ξαναρωτησα και μου ειπε σε μια βδομαδα εαν δεν εχουν μπει! Και μιλαμε για ενα μικρο ποσο των 55 ευρω. που αλλες φορες εμπαινε σε 3 εργασιμες μερες. Ημαρτον! ασε που για να βρεις live agent πρεπει να περιμενει καποιος ωρες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω τα ιδια πραγματα με τον θωμα.

Απο τις 20/ο7 εστειλα χρηματα. Στις 5 μερες που δεν μπηκα μιλησα με το support τους. ακρη δεν εβγαλα σας λεω. καταρχην δεν αναλαμβανει την υποθεση ενα ατομο. Κατεληξα να μιλησω με 3 διαφορετικα ατομα sto support και να τους στειλω 3 φορες το screenshot της συναλλαγης σε εμαιλ. και στο τελος, σημερα 30/7/17 ο τριτος μου ειπε οτι το ενημερωσε το οικονομικο τμημα για να ολοκληρωσει τη μεταφορα. και τον ρωτησα ποτε, και μου ειπε δεν ξερει. ποτε να ανησυχησω τον ξαναρωτησα και μου ειπε σε μια βδομαδα εαν δεν εχουν μπει! Και μιλαμε για ενα μικρο ποσο των 55 ευρω. που αλλες φορες εμπαινε σε 3 εργασιμες μερες. Ημαρτον! ασε που για να βρεις live agent πρεπει να περιμενει καποιος ωρες!

αν θυμάμαι καλά είσαι εσύ που έστειλες στερλίνες στον ευρωπαϊκό λογαριασμό.με τέτοια πειράματα μην περιμένεις ότι θα ξεμπλεγες κατευθείαν.υπομονη.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω και τους δυο.

 

Εχεις ενεργοποιησει τον αγγλικό λογαριασμό; Αν ναι μήπως να τους έδινες αυτόν;

 

Τον εχω ενεργοποιησει. Αλλα φοβαμαι λιγο αυτο που αναφερει ο συμφορουμιτης παρακατω. Στο μεταξυ ισως τους πεισω να με πληρωσουν σε λιρα, αλλα δεν ξερω τι στοιχεια πρεπει να (τους) δωσω απο τον αγγλικο λογαριασμο.

 

Γνώμη μου είναι να μην χρησιμοποιήσεις τα αγγλικά στοιχεία της κάρτας (βάλε αυτά με EUR). Δεν είναι πολύ ξεκάθαρο αν ο αγγλικός λειτουργεί μόνο με Λίρα Αγγλίας ή παίζει για όλα τα νομίσματα. Έστω και έτσι, ενδέχεται να χρεωθείς τίποτα καπέλα στη μετατροπή. 

Δεν μπορώ να σκεφτώ πού μπορεί να υπάρξει πρόβλημα. Αυτό που θα κάνουν αυτοί σε σένα (κατάθεση) είναι ουσιαστικά αυτό που κάνουμε και εμείς (είτε από τον προσωπικό λογαριασμό μας, είτε μέσω κατάθεσης από τρίτους) προς το προσωπικό ΙΒΑΝ που έχουμε στη Revolut.

 

Αυτό με την ονομασία τραπέζης, είναι κάτι που πολύ φοβάμαι ότι μόνο από το support μπορούν να στο απαντήσουν. Με Revolut ή Lloyd's σίγουρα δεν μπορούν να συνδυαστούν πάντως, αφενός γιατί η Revolut δεν είναι τράπεζα και αφετέρου γιατί η Lloyd's δεν συνεργάζεται πια μαζί τους (τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρονται και στο Revolut Community).  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα μόλις μπήκα να στείλω λεφτά και είδα πάλι άλλαξε το IBAN αλλά αυτή την φορά δεν έχει reference κωδικό τι πρέπει να κάνω ας με βοηθήσει κάποιος εθνική έχω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα μόλις μπήκα να στείλω λεφτά και είδα πάλι άλλαξε το IBAN αλλά αυτή την φορά δεν έχει reference κωδικό τι πρέπει να κάνω ας με βοηθήσει κάποιος εθνική έχω

διάβασε και συ 6-7 σελίδες πίσω κ θα σ λυθούν οι απορίες.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα τα λεφτα μπηκαν. Ισως βοηθησε που επικοινωνησα με το support.

 

Εχω μια απορια. Τι ειναι καλυτερο να κανεις καταθεση τα λεφτα; Σε δολαρια, λιρες ή ευρω και γιατι;

 

Αναφερομαι για αγορες εξωτερικου. Επισης πως μπορω να βρω το default νομισμα που εχει το καθε site για συναλλαγες;

 

Οκ, σιγουρα το amazon.uk θα εχει την λιρα ή το iherb το δολαριο, αλλα τι γινεται με τα κινεζικα site που απευθυνονται στην αγορα εκτος Ασιας; Συνηθως εχω δολαριο και ευρω, αλλα δε ξερω σε τι με συμφερει να αγοραζω.

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι επιλεγω στην paypal να πληρωνω με την ισοτιμια της καρτας, σωστα;

 

Γνωριζω οτι δε γινεται να γλυτωσω τελειως τις μετατροπες στα νομισματα, θα υπαρξει τουλαχιστον μια, εφοσον μιλαμε για αγορες εκτος Ευρω.  Τι με συμφερει πιο πολυ, να κανει την μετατροπη η Ελληνικη τραπεζα ή το εκατοστε site;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευρώ έχεις, Ευρώ στέλνεις στη revo.

Αγορές κάνεις με όποιο νόμισμα καθορίζει ο πωλητής, δεν είναι δικό σου θέμα, θα κοιτάς απλά τη μετατροπή να την κάνει η revo και όχι το paypal.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Luxx: την κατάθεση την κάνεις πάντα σε Ευρώ, δεν γίνεται το αντίθετο. Τι σε συμφέρει όμως : σε συμφέρει να έχεις και ξένο νόμισμα (μέσω μετατροπής του από την εφαρμογή), παραδείγματος χάρη ευρώ ΚΑΙ δολάριο, όταν πας ας πούμε σε μια ξένη χώρα και θες να βγάλεις χρήμα από ΑΤΜ εκεί. Επίσης, μετατρέπεις σε άλλο νόμισμα όταν πχ το βρίσκεις ψόφιο (σε πολύ καλή ισοτιμία, λόγου χάρη την λίρα λίγο μετά την ανακοίνωση του BREXIT), άρα το αγοράζεις φθηνά (τη δεδομένη χρονική στιγμή) και το χρησιμοποιείς σε μεταγενέστερο χρόνο για να αγοράσεις / πληρώσεις κάτι (πχ ψώνια σε Amazon.co.uk).

 

Σαφώς και η επιλογή στην paypal ΔΕΝ είναι να καθορίζει αυτή την ισοτιμία (εντελώς ασύμφορο), αλλά το αντίθετο (η άλλη επιλογή που λέει για τον seller, δεν θυμάμαι πώς ακριβώς τη διατυπώνει). Αυτό έχει συζητηθεί πολλάκις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου γυρισαν τον λογαριασμό στον παλιό

με την loyds και ήξεραν τον θέμα που υπάρχει με τις Ελληνικές τράπεζες οπότε όλα κομπλέ.

Σας ευχαριστώ για την βοήθεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...