Προς το περιεχόμενο

Peugeot 206 2000 η fiat stilo 1.2cc 2002


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι φοιτητής και αποφάσισα με 2500 ευρώ να πάρω αυτοκίνητο, ειμαι  ανάμεσα στα δυο αυτά αυτοκίνητα γιατί είναι ωραία εξωτερικά και αρκετά αξιόπιστα στη μηχανή (πιστεύω). Εχω βρει φιατ στα 2600 ευρω και πεζο στα 2500 συν πλην 300 ευρω.  Επισης ειδα και οπελ κορσα και σεατ ιμπισα αλλα δε μου αρεσουν τοσο εξωτερικα. Τι προτείνετε όσον αφορά οικονομία και αξιοπιστία και εμφάνιση? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωμη μου το peugeot καγκουρευετε ευκολα γινετε μο@@ και ειναι νουμερο 1 σε σχεση με αυτα που σκεφτεσαι να παρεις οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και γενικα  πατα peugeot 206 tuning στο youtube.Εαν το θες για αυτο γιατι και εγω peugeot θα αποκτησω αλλα θεωρω οτι 2500-3000 ειναι πολλα εκτος και εαν εχει λιγα χιλιομετρα και ειναι πενα.Εγω ενα 1000 θα το αποκτησω του 2000 με 110000 χιλιομετρα.Μακρια αποψη μου απο φιατ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αξιοπιστα το στιλο και το 206; με τιποτα..!

Δες κατι σε κορσα ή φιεστα ~2005 εποχη

Γιατι οχι αξιόπιστα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλυτερα να κοιταξεις ενα παλιο toyota πχ το corolla η το yaris παρα φιατ .Αυτα πιστευω ειναι πολυ πιο πανω σε αξιοπιστια π.χ yaris βρισκεις με 3000 χιλιαδες του 2002 2001.Επισης και το getz πιστευω ειναι οικονομικο αλλα δεν ξερω απο αξιοπιστια πως παει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι οχι αξιόπιστα ?

Για το στιλο υπαρχει απάντηση σε διπλανό θέμα. Το 206 έβγαζε εξωφρενικά ηλεκτρολογικά προβλήματα. Εχω φίλο που πήγε να βγάλει το κλειδί απο το διακόπτη της μίζας και του έμειναν ολα μαζί στο χέρι (χωρίς κατάχρηση). Επισης σπασμένες φλατζες και κόψιμο λουριων άνευ προηγούμενου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το στιλο υπαρχει απάντηση σε διπλανό θέμα. Το 206 έβγαζε εξωφρενικά ηλεκτρολογικά προβλήματα. Εχω φίλο που πήγε να βγάλει το κλειδί απο το διακόπτη της μίζας και του έμειναν ολα μαζί στο χέρι (χωρίς κατάχρηση). Επισης σπασμένες φλατζες και κόψιμο λουριων άνευ προηγούμενου...

Περίεργο μου φάνηκε κατι στραβό θα έπαιζε (πχ τρακαρισμενο) διαβασα και απο αλλους σε φορουμ και ελεγαν θετικα σχολια για Fiat stilo παρα το οτι θελει πολλαπλασιαστη μετα απο καποια χλμ και οτι καιει λιγο λαδι , και οτι εχει καποιες φθορες με τις ασφάλειες. Αν ειναι άψογο στο τεστ θα το παρω.

 

Eιναι σε πολη που δε γνωρίζω κανεναν και θελω σοβαρο τεχνικό έλεγχο με scan και τέτοια που να το παω, σε αντιπροσωπία η σε κανα καλο συνεργείο που θα  βρω στο διαδίκτυο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο μου φάνηκε κατι στραβό θα έπαιζε (πχ τρακαρισμενο) διαβασα και απο αλλους σε φορουμ και ελεγαν θετικα σχολια για Fiat stilo παρα το οτι θελει πολλαπλασιαστη μετα απο καποια χλμ και οτι καιει λιγο λαδι , και οτι εχει καποιες φθορες με τις ασφάλειες. Αν ειναι άψογο στο τεστ θα το παρω.

 

Eιναι σε πολη που δε γνωρίζω κανεναν και θελω σοβαρο τεχνικό έλεγχο με scan και τέτοια που να το παω, σε αντιπροσωπία η σε κανα καλο συνεργείο που θα  βρω στο διαδίκτυο

Εμένα πάλι μου φαίνεται αντιφατικό το να γράφονται θετικά σχόλια για κάτι που όλοι συμφωνούν πως χαλάει συνέχεια. Τι να πω, ίσως η αξιοπιστία να είναι κάτι αδιάφορο για μερικούς. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα δες το stilo-club.gr, υπάρχει mega thread με τίτλο "βλάβες που έχουν βγάλει τα stilo μας".

 

Όσο για τον έλεγχο πριν την αγορά, τα "scan και τέτοια" δεν βοηθάνε καθόλου. Το αυτοκίνητο έχει δικό του αυτοδιαγνωστικό, μέχρι και καμένες λάμπες σου βρίσκει. Τα διαγνωστικά στα συνεργεία βοηθάνε μόνο στην αποκωδικοποίηση της βλάβης που έχει ήδη εντοπίσει μόνο του το αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάδι και το 206 καίει και μάλιστα η peugeot σε peugeot κινητήρες έχει οδηγία ότι και 0,5lt/1000km είναι φυσιολογικό.

 

Μιλάς για αυτοκίνητα 14-15 χρονών. Μην περιμένεις ότι θα είναι αστέρια, σίγουρα το κάτι τι τους θα το θέλουν και θα είναι φυσιολογικό.

 

Τώρα άμα το πάρεις από άποψη κύρους και αξιοπιστίας εταιριών FiatVS Peugeot, η Fiat στην ευρώπη τουλάχιστον (όχι στην Ιταλία προφανώς) δεν έχει και ιδιαίτερο καλό όνομα, στην ελλάδα δε για αυτό που όλοι την κράζουν είναι το Fiat Punto, και σαν να μην φτάνει αυτό από το 1997 (νομίζω μπορεί να είναι και πιο παλιά), για πολλά χρόνια ήταν το πρώτο αυτοκίνητο σε δυστυχήματα στα στατιστικά της ΕΛΠΑ. Βέβαια αυτό δεν έχει να κάνει. Από την άλλη θα πούνε αυτά τα peugeot όλο τρέχουν και τρακάρουν, ναι, για τα 106 μιλάνε όλοι, που ήταν 670 κιλά και τα έπαιρναν παιδάκια 18 χρονών, όπου εβγαζαν το τερμα της βελόνας από το κοντέρ, και έχει μείνει αυτό το όνομα.

 

Έτσι λοιπόν θα σου πρότεινα να βρεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο και να του κάνεις έναν έλεγχο σε κάποιο μηχανικό (γνωστό σου κατά προτίμηση).

 

ΥΓ. Αν δεις για αυτά τα αμάξια απο αθηνα, χλμ γύρω στα 120-150.000χλμ ειναι φυσιλογικά, λιγότερα όχι οπότε κάτι βρομάει.

 

Όσο για τον έλεγχο πριν την αγορά, τα "scan και τέτοια" δεν βοηθάνε καθόλου. Το αυτοκίνητο έχει δικό του αυτοδιαγνωστικό, μέχρι και καμένες λάμπες σου βρίσκει. Τα διαγνωστικά στα συνεργεία βοηθάνε μόνο στην αποκωδικοποίηση της βλάβης που έχει ήδη εντοπίσει μόνο του το αυτοκίνητο.

 

Και αν έχουν αλλάξει τα χιλιόμετρα το λέει το stilo και πάλι;

Επίσης που να  θυμάται όλους τους κωδικούς σφαλμάτων;

Έναν γνωστό του μηχανικό θέλει το παιδί και τίποτα παραπάνω, ή μάλλον και τύχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν έχουν αλλάξει τα χιλιόμετρα το λέει το stilo και πάλι;

Επίσης που να  θυμάται όλους τους κωδικούς σφαλμάτων;

Έναν γνωστό του μηχανικό θέλει το παιδί και τίποτα παραπάνω, ή μάλλον και τύχη.

Αν έχουν αλλάξει τα χιλιόμετρα, το πιο πιθανό είναι να μην μπορέσει να το ανακαλύψει με κανένα διαγνωστικό.

 

Επίσης οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν νόημα μόνο στην περίπτωση που έχει βγάλει κάποια ένδειξη στο καντράν. Αν δεν βγάζει ένδειξη βλάβης το καντράν, δεν υπάρχει κάτι να δει το διαγνωστικό του συνεργείου.

 

Κατα τα άλλα συμφωνούμε, πρέπει να το ελέγξει κάποιος που να είναι και γνώσης και έμπιστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...