Προς το περιεχόμενο

Μπαταρία αυτοκινήτου - εξάντληση & διάρκεια ζωής


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 5/8/2019 στις 2:49 ΠΜ, meletis_m είπε

Γράσσο στούς πόλους μπαταρίας βάζει κανένας για προστασία από άλατα ;

Οχι γρασσο , Βαζελινη ή απλα Spray για πολους μπαταριων ( πηρα εγω με την αλλαγη της μπαταριας 6€ κανει )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπερα σε ολους!
εχω ενα ibiza topgun και εχω παρατηρησει οτι κατι μου τραβαει ρευματακι ισως το ηχοσυστημα ισως η πλαφονιερα, δεν του ειχα δωσει σημασια μεχρι που το αφησα 15 μερες ακινητο για διακοπες και το αμαξι εμεινε!
Varta 24D 60Ah 640A 12V πρεπει να ειναι 3ετιας .. την εβαλα με καλωδια ... το αφησα το αμαξι κανα 30 λεπτο ανοιχτο εκανα κ μια βολτα 10λεπτη...
τιποτα.... εμεινα ξανα! το δυναμο μου ειναι Οκ... μαλλον παω για αλλαγη μπαταριας?
το κακο ειναι οτι ο μαστορας μου λειπει για κανα μηνα ειχε μηχανημα που την φορτιζε και κοιταγε την υγεια της...πως μπορω εγω να βεβαιωθω οτι δεν θελουν να μου πουλησουν νεα?
μπορει να ναι στο 0% απλα να θελει γερη φορτιση με αυτα τα μηχανακια που αναφερατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Σημερα παρεδωσε πνευμα η μπαταρια.
Σκάρτο 3 ετη απο την αγορα του νεου αυτοκινητου μου!

Fiam, αξιοπρεπης μαρκα, σωστα;
35Α ομως...μικρη, οπως μου ειπαν στο ηλεκτρολογειο.
Την μετρησαν, και ηταν τελειωμενη.
Επιτρεπεται μεσα σε 3 ετη; Βεβαια, μικρη χωρητικοτητα, μικρη χρηση καθημερινη, ποιος ξερει και ως μαμισια μπαταρια, ποσο καιρο θα ηταν στο αμαξι πριν το αγορασω(εστω και διχως συνδεδεμενους πολους), καπως ετσι μου το εξηγησαν το συμβαν στο ηλεκτρολογειο.
Ομως, για να ειμαι ειλικρινης, το τελευταιο διαστημα, εκανα μικρη χρηση του αυτοκινητου.
Καθε μερα χρηση, αλλα για λιγα χιλιομετρα, λιγα λεπτα της ωρας καθε μερα.

Μου εβαλε μια καινουρια, με 50Α.

Τι λετε για την 'συντομη' διαρκεια ζωης, της εν λογω μπαταριας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, mindreader είπε

 
Καθε μερα χρηση, αλλα για λιγα χιλιομετρα, λιγα λεπτα της ωρας καθε μερα.

 

 

μηπως αυτο ειναι οριακο?

η μπαταρια για να φορτωσει πρεπει να κανεις καποια χιλιομετρα,

πχ αν κανεις 2 χιλιομετρα περα δωθε, δεν νομιζω να προλαβαινει να την φορτιζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, mindreader είπε

Σημερα παρεδωσε πνευμα η μπαταρια.
Σκάρτο 3 ετη απο την αγορα του νεου αυτοκινητου μου!

Fiam, αξιοπρεπης μαρκα, σωστα;
35Α ομως...μικρη, οπως μου ειπαν στο ηλεκτρολογειο.
Την μετρησαν, και ηταν τελειωμενη.
Επιτρεπεται μεσα σε 3 ετη; Βεβαια, μικρη χωρητικοτητα, μικρη χρηση καθημερινη, ποιος ξερει και ως μαμισια μπαταρια, ποσο καιρο θα ηταν στο αμαξι πριν το αγορασω(εστω και διχως συνδεδεμενους πολους), καπως ετσι μου το εξηγησαν το συμβαν στο ηλεκτρολογειο.
Ομως, για να ειμαι ειλικρινης, το τελευταιο διαστημα, εκανα μικρη χρηση του αυτοκινητου.
Καθε μερα χρηση, αλλα για λιγα χιλιομετρα, λιγα λεπτα της ωρας καθε μερα.

Μου εβαλε μια καινουρια, με 50Α.

Τι λετε για την 'συντομη' διαρκεια ζωης, της εν λογω μπαταριας;

Αυτά στα bold σίγουρα δεν βοηθάνε και πολύ στη μακροζωία της μπαταρίας.

Κατά τα άλλα τα 3 χρόνια φαίνονται λίγα σε σχέση με το πόσο λένε ότι κρατάνε οι εργοστασιακές, προσωπική εμπειρία δεν έχω γιατί από την τελευταία φορά που είχα καινούργιο αυτοκίνητο πάνε 25 χρόνια.

Επίσης ο κατασκευαστής σου σίγουρα ξέρει καλύτερα τι μπαταρία χρειάζεται το αυτοκίνητο σου, εφόσον είχε 35άρα από το εργοστάσιο τότε η 35άρα αρκεί, το μόνο που θα κατάφερες βάζοντας 50άρα είναι να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

35Αh μπαταρία; σε τι αυτοκίνητο; 

Toyota aygo.

57 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτά στα bold σίγουρα δεν βοηθάνε και πολύ στη μακροζωία της μπαταρίας.

Κατά τα άλλα τα 3 χρόνια φαίνονται λίγα σε σχέση με το πόσο λένε ότι κρατάνε οι εργοστασιακές, προσωπική εμπειρία δεν έχω γιατί από την τελευταία φορά που είχα καινούργιο αυτοκίνητο πάνε 25 χρόνια.

Επίσης ο κατασκευαστής σου σίγουρα ξέρει καλύτερα τι μπαταρία χρειάζεται το αυτοκίνητο σου, εφόσον είχε 35άρα από το εργοστάσιο τότε η 35άρα αρκεί, το μόνο που θα κατάφερες βάζοντας 50άρα είναι να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα.

Ναι, αλλα μεγαλυτερη μπαταρια, μεγαλυτερη αποθηκη ενεργειας, ετσι δεν ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mindreader είπε

Ναι, αλλα μεγαλυτερη μπαταρια, μεγαλυτερη αποθηκη ενεργειας, ετσι δεν ειναι;

Σαφώς, έλα όμως που η μεγαλύτερη αποθήκη ενέργειας δεν βολεύει σε κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαταρία θα βάλεις ότι προτείνει ο κατασκευαστής σου χαρακτηριστικά.

Εάν κανείς σύντομες διαδρομές , είναι εν μέρει φυσιολογικό.

Θέλει μεγάλες διαδρομές , το δυναμο το ελενξες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mindreader είπε

Σημερα παρεδωσε πνευμα η μπαταρια.
Σκάρτο 3 ετη απο την αγορα του νεου αυτοκινητου μου!

Fiam, αξιοπρεπης μαρκα, σωστα;
35Α ομως...μικρη, οπως μου ειπαν στο ηλεκτρολογειο.
Την μετρησαν, και ηταν τελειωμενη.
Επιτρεπεται μεσα σε 3 ετη; Βεβαια, μικρη χωρητικοτητα, μικρη χρηση καθημερινη, ποιος ξερει και ως μαμισια μπαταρια, ποσο καιρο θα ηταν στο αμαξι πριν το αγορασω(εστω και διχως συνδεδεμενους πολους), καπως ετσι μου το εξηγησαν το συμβαν στο ηλεκτρολογειο.
Ομως, για να ειμαι ειλικρινης, το τελευταιο διαστημα, εκανα μικρη χρηση του αυτοκινητου.
Καθε μερα χρηση, αλλα για λιγα χιλιομετρα, λιγα λεπτα της ωρας καθε μερα.

Μου εβαλε μια καινουρια, με 50Α.

Τι λετε για την 'συντομη' διαρκεια ζωης, της εν λογω μπαταριας;

Είσαι σίγουρος ότι ηταν η εργοστασιακή; Όχι πως η χρήση που κάνεις είναι ευνοική βέβαια.

Σε αντίστοιχο αυτοκίνητο έχω 38άρα. Η εργοστασιακή με μεικτή χρήση είχε βγάλει 8-9 χρόνια( Panasonic Japan βέβαια). Θεωρώ άσκοπα τα 50ah, δεν ξέρω μήπως και το δυναμό σου δεν είναι σχεδιασμένο να φορτίζει τέτοια χωρητικότητα και αρχίσει να δουλεύει "υπερωρίες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/8/2019 στις 2:49 ΠΜ, meletis_m είπε

Έβαλα και εγω στο Mazda 6 της εταιρείας amega 62Ah .

Γράσσο στούς πόλους μπαταρίας βάζει κανένας για προστασία από άλατα ;

διιηλεκτρικό γράσσο θες ή εναλλακτικώς , αφού καθαρίσεις πόλους και τους τρίψεις ελαφρά με κάποιο 800 υαλόχαρτο, σπρέι πόλων, ένα σκούρο μπλε υγρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμαξι πηρε μπροστα-οταν εγινε το προβλημα, με την συσκευη jumper/starter που ειχα παρει περυσι. Λειτουργησε αψογα!
Αλλα εβαλα μια-δυο φορα, λαθος τους πολους....
πεταχτηκε σπινθηρας...
μετα τα εβαλα σωστα, ολα καλα.
Ευτυχως δεν καηκε κατι...το αμαξι κανονικα πηρε μπροστα...αλλα φοβηθηκα λιγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, mindreader είπε

Με προβληματισατε...τα παραπανω mA μπορει να μου δημιουργησουν και προβλημα στο δυναμο;

όχι , δε σου δημιουργούν κάνενα πρόβλημα στον εναλλάκτη. Αν όμως έχεις μικρό εναλλάκτη (75Α) και χώσεις μία μπαταρίας κοντά σε αυτά τα νούμερα, ας πούμε 60, 65ah, πάει άχρηστη η επιπλεόν χωρητικότητα. Αν το αυτοκίνητο σου , έχει πολλά ηλεκτρονικά καλούδια πάνω, όπως ηλεκτρικό τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό και άλλα τέτοια , τότε χρειάζεται και μία πιο μεγάλη σε χωρηστικότητα μπαταρία. αλλα δεν έχει νόημα να το παρακάνεις.  

Επεξ/σία από gdriver
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...