Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχουν διάφορες οπτικές γιατί δεν απαντουν κάποιοι. Ενδεικτικά:

 

  • Απαντήσεις σε λεπτομέρειες που ήδη περιγράφονται στην αγγελία
  • Παζάρια για καλύτερη τιμή ή ανταλλαγές
  • Ερωτήσεις απο νέους χρήστες (νεες εγγραφες). Πολλοί προτιμούν «δοκιμασμένα μέλη» του forum παρά αγνώστους. 
  • Δεν τους αρέσει ο τρόπος συμπεριφοράς αυτών που ρωτάνε. Π.χ. αν έβαζα αγγελία και λάμβανα κείμενο από άγνωστο «Kolite exei kapio provlima kai to poulas??????» θα έτρωγε γείωση μεχρι να μάθει τρόπους και να μη γράφει greeklish. Το ότι πουλώ κάτι δε σημαίνει οτι αποποιούμαι δικαίωμα επιλογής του αγοραστή. Επισης σε αυτό κολλάει και οτι ο καλός αγοραστής δεν θα μου σπάσει τα νευρα (π.χ. δεν πάει να παραλάβει την αντικαταβολή, δε σηκωνει τηλεφωνα, κλπ)
  • Αναμονή για επιβεβαίωση αλλης συναλλαγής, π.χ. ο αγοραστής ταδε μου υποσχέθηκε οτι αυριο πρωι θα βάλει τα λεφτά στο λογαριασμό, οπότε περιμένω επιβεβαιωση πριν ακυρωσω αγγελία ή αναζητήσω αλλο αγοραστή
  • Πωλητές με πολλαπλά accounts (ναι υπάρχουν) που μπαίνουν στα email/λογαριασμους τους, αραια και που
  • Νεοι πωλητές - αερόστατα που μόλις πουλήσουν αυτό που έχουν δεν ασχολούνται ξανά με το λογαριασμό τους.
  • Πωλητές που ψάχνουν θύματα (ναι υπάρχουν και αγγελίες-απάτες) που αμα καταλάβουν οτι ο αγοραστής δεν είναι ευκολο θύμα, δεν ασχολούνται μαζί του. 

 

Αναμένω αντίστοιχο θέμα για τους πάρταλους/χαζους/απατεωνες αγοραστες. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Νομίζω οτι γενικά ειμαι ευγενικός και τυπικός στις συναλλαγές μου αλλα εμενα απο την άλλη πλευρά με αρρωσταίνει το γεγονός ότι μου στένουν 2-3-6-9(!) μήνες μετα απο κλειδωμένη αγγελία με ανταλλαγη αξιολογησης αν υπάρχει το προιόν!

 

Το σκοτώνεις ή δε το σκοτώνεις;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι γενικά ειμαι ευγενικός και τυπικός στις συναλλαγές μου αλλα εμενα απο την άλλη πλευρά με αρρωσταίνει το γεγονός ότι μου στένουν 2-3-6-9(!) μήνες μετα απο κλειδωμένη αγγελία με ανταλλαγη αξιολογησης αν υπάρχει το προιόν!

 

Το σκοτώνεις ή δε το σκοτώνεις;

Κι αν δεν του απαντήσεις ... σου ρίχνει και αρνητική αξιολόγηση! χαχαχα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν διάφορες οπτικές γιατί δεν απαντουν κάποιοι. Ενδεικτικά:

 

  • Απαντήσεις σε λεπτομέρειες που ήδη περιγράφονται στην αγγελία
  • Παζάρια για καλύτερη τιμή ή ανταλλαγές
  • Ερωτήσεις απο νέους χρήστες (νεες εγγραφες). Πολλοί προτιμούν «δοκιμασμένα μέλη» του forum παρά αγνώστους. 
  • Δεν τους αρέσει ο τρόπος συμπεριφοράς αυτών που ρωτάνε. Π.χ. αν έβαζα αγγελία και λάμβανα κείμενο από άγνωστο «Kolite exei kapio provlima kai to poulas??????» θα έτρωγε γείωση μεχρι να μάθει τρόπους και να μη γράφει greeklish. Το ότι πουλώ κάτι δε σημαίνει οτι αποποιούμαι δικαίωμα επιλογής του αγοραστή. Επισης σε αυτό κολλάει και οτι ο καλός αγοραστής δεν θα μου σπάσει τα νευρα (π.χ. δεν πάει να παραλάβει την αντικαταβολή, δε σηκωνει τηλεφωνα, κλπ)
  • Αναμονή για επιβεβαίωση αλλης συναλλαγής, π.χ. ο αγοραστής ταδε μου υποσχέθηκε οτι αυριο πρωι θα βάλει τα λεφτά στο λογαριασμό, οπότε περιμένω επιβεβαιωση πριν ακυρωσω αγγελία ή αναζητήσω αλλο αγοραστή
  • Πωλητές με πολλαπλά accounts (ναι υπάρχουν) που μπαίνουν στα email/λογαριασμους τους, αραια και που
  • Νεοι πωλητές - αερόστατα που μόλις πουλήσουν αυτό που έχουν δεν ασχολούνται ξανά με το λογαριασμό τους.
  • Πωλητές που ψάχνουν θύματα (ναι υπάρχουν και αγγελίες-απάτες) που αμα καταλάβουν οτι ο αγοραστής δεν είναι ευκολο θύμα, δεν ασχολούνται μαζί του. 

 

Αναμένω αντίστοιχο θέμα για τους πάρταλους/χαζους/απατεωνες αγοραστες. 

Φίλε εγώ επειδή είμαι σωστός και σαν αγοραστής αλλά και σαν πωλητής(όπως και εσύ φαντάζομαι αλλά και οι περισσότεροι εδώ μέσα) προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα αντικειμενικά.

1-Μπορεί να έχεις παράπονα απο πολλά θέματα(τρόπος ομιλίας,greeklish,υφάκι,παζάρεμα, ερωτήσεις που ουσιαστικά απαντώνται στην αγγελία, κ.α.) αλλά θεωρώ ζήτημα στοιχειώδους ευγένιας μια απλή απάντηση στον καθένα (σε όποιο ύφος επιθυμείς).

2-Δική μου αρχή ειναι η τήρηση σειράς προτεραιότητας δηλαδή: μου μίλησες πρώτος,σου δίνω το δικαίωμα (εντός συγκεκριμένου χρονικού περιθωρίου)να το αγοράσεις πρώτος(εξακριβώνω πρώτα τις προθέσεις και τη σοβαρότητα σου).

3-Θεωρώ ρατσιστικό να αγνοεί κάποιος νεα μέλη(π.χ. εμένα) και να μην τους δίνει σημασία. Σαφώς ένα παλαιότερο μέλος αποπνέει μεγαλυτερη σιγουριά(για λεφτά μιλάμε άλλωστε) αλλά και ένα νέο μέλος μπορεί να αποδειχθεί εξίσου αξιόπιστο. Στην τελική είναι καθαρά θέμα ανθρώπου και παιδείας και όχι παλαιότητας.Πιστεύω πως συμφωνούμε και σε αυτό.

4-Αναφορικά με τους φόβους περί απατών, απατεώνων και ψεύτικων λογαριασμών σίγουρα είναι βάσιμοι αλλά πιστεύω πώς για να έχεις φτάσει στο σημείο να συμμετέχεις στο e-εμπόριο, σίγουρα έχεις μία Α εμπειρία στις ηλεκτρονικές αγορές και γνωρίζεις τους κινδύνους που εγκυμονούν.Συνεπώς είναι υποχρέωσή σου(μου,μας) να είσαι σε θέση να διακρίνεις πότε υπάρχει (έστω και υποψία)απάτη και πότε να συνεχίσεις τις συνομιλίες. {Δίαβαζα πρίν ένα άρθρο στο φόρουμ περί απάτης μέσω paypal και μου είναι δύσκολο να το κατανοήσω πως είναι δυνατόν κάποιος να είναι τόσο αφελής και να βασιστεί απλά σε ένα e-mail όταν υπάρχουν στη μέση λεφτά. ΛΕΦΤΑ είναι δεν είναι στραγάλια και όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές καταγράφονται στα αντίστοιχα site και όχι μόνο σε e-mail!}

 

Υ.Γ: Αναμένω να ανοίξεις θέμα για τους "πάρταλους/χαζους/απατεωνες αγοραστες". Θα χαρώ να το συζητήσουμε  σε αντίστοιχα ήρεμο και φιλικό τόνο καθώς και να ανταλλάξουμε απόψεις. Εξάλλου από τέτοιες κουβέντες μόνο σοφότερος μπορείς να βγείς(βγούμε).

 

Φιλικά,

Αργύρης

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Διαφωνώ. Αν κάποιος είναι ευγενικός, αξίζει και το σεβασμό μου και το χρόνο μου. Αντίθετα αν κάποιος ειναι αγενής ή ρωτά τα ίδια, δε θα χάσω το χρόνο μου. Δεν είμαι υπάλληλος, ουτε εταιρεία, ωστε ο πελάτης να εχει πάντα (!) δίκιο. Ευγένεια ΠΑΝΤΑ, απάντηση ... εξαρτάται. 

 

2. Προτεραιότητα παίρνει αυτός που δηλώνει σοβαρά αγοράζω και στέλνει χρήματα. Αν ο Χ μου πει «ενδιαφερομαι αλλα ασε με να το σκεφτω» και ο Υ μου πει «αγοράζω», εννοείται θα παω στον δευτερο. Αν μεχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής ο Χ μου πει, «αγοραζω», το ενημερωνω οτι αγοραζει αλλος και αν παει στραβα θα τον ενημερωσω. Σε κάθε χρονικη στιγμή αν κάποιος Ζ εμφανιστεί αναμεσα στους Χ και Υ και πει «Kolite m, goustaro k to thelo !!!!!!!!!», δεν θα μπω καν στον κόπο να απαντήσω. 

 

3. Δεν ειναι καθολου ρατσιστικό, ειναι οικονομία χρόνου (πριν αλλά και μετά την πώληση). Το παλιό μέλος δεν σημαίνει απαραίτητα καλός αγοραστής, αλλά ουτε και κακός. Αν βλέπω οτι στο forum είσαι κάφρος και πάρταλος (μιλώ πάντα γενικά), εννοείται θα προτιμήσω ένα νεο μέλος που θα ειναι ευγενής και συνεργάσιμος. Αντίθετα αν βλέπω παλιό μέλος με τρόπους, δεν εχω λόγο να ρισκάρω συναλλαγή με ένα αγνωστο. Επισης τα παλιά μέλη-αγοραστες εχουν και αξιολογήσεις. Αυτά για τα παλιά μέλη. 

 

4.Ποτέ δεν ξέρεις από που μπορείς να την πατήσεις. Προτιμώ φανατικά (εως αηδία) τις συναλλαγες χέρι -χερι. Σου κάνει, μου κάνει χάρηκα που σε γνώρισα, καλό απόγευμα. Αντικαταβολές σε νεα-άγνωστα ή παλιά-κάφρους μέλη δεν παίζει καν να μπω στον κόπο. Δυο τάπες να μου κάτσουν απο μεταφορικά-αντικαταβολές που γυρισαν, χανεται και μερος απο το αρχικό κεφαλαιο. 

 

 

Να ανοιξω θεμα για χαζους/παρταλους/απατεωνες αγοραστες δεν παίζει. Τέτοιος τους αντιμετωπίζω αποτελεσματικά στην κανονική μου δουλεια, σιγά μην τους κάνω και ψυχογράφημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ σε γενικές γραμμές συμφωνούμε παρατηρώ ότι είσαι λίγο πιο "brutal" στην έκφρασή σου και κάπως "στραβωμενος". Φαντάζομαι θα έχεις τους λόγους σου. Τέλος πάντων εν τελεί θεωρώ ότι δε θα σου κοστίσει να απαντήσεις. Άλλωστε στο πρώτο μήνυμα καταλαβαίνεις εάν ο άλλος ενδιαφέρεται πραγματικά ή όχι. Εσύ σε αυτό δε συμφωνείς. Καλή καρδιά . Καλημέρα

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημόσιος λιθοβολισμός σε όσους αναρτούν αγγελίες και δεν απαντούν σε μηνύματα που τις αφορούν. Κατανοητό ότι το αντικείμενο μπορεί να πουληθεί πολύ γρήγορα ορισμένες φορές(κλείδωσέ την αγγελία ρε άνθρωπε!!), αλλά μια απάντηση του στύλ("Φίλε το αντικείμενο πουλήθηκε, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον") δεν πιστεύω πως θα έβλαπτε κανέναν!

 

Αργύρης

 

Πιο συχνο φαινομενο ειναι να απαντας στο μηνυμα ενος πιθανου αγοραστη, να σου λεει οτι ειναι εκτος Αθηνας για μερικες μερες αλλα θα κανονιστει συναντηση οταν γυρισει, και μετα να εξαφανιζεται (προφανως εψαχνε στο ενδιαμεσο και αλλες αγγελιες αλλα ηθελε να εχει και καβαντζα την δικια σου σε περιπτωση που δεν βρει κατι ). Η να του απαντας και να κανονιζεται συναντηση, και μετα λιγο πριν συναντηθειτε να σου στελνει νεο μηνυμα για παζαρια (ενω στην αγγελια λες ξεκαθαρα οτι δεν θες παζαρια).

Οποτε φιλε Αργυρη, οπως καταλαβαινεις, τα πραγματα δυστυχως ειναι λιγο πιο πολυπλοκα απ'οτι εσυ ως καλοπιστος αγοραστης φανταζεσαι...

Χρηστος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο συχνο φαινομενο ειναι να απαντας στο μηνυμα ενος πιθανου αγοραστη, να σου λεει οτι ειναι εκτος Αθηνας για μερικες μερες αλλα θα κανονιστει συναντηση οταν γυρισει, και μετα να εξαφανιζεται (προφανως εψαχνε στο ενδιαμεσο και αλλες αγγελιες αλλα ηθελε να εχει και καβαντζα την δικια σου σε περιπτωση που δεν βρει κατι ). Η να του απαντας και να κανονιζεται συναντηση, και μετα λιγο πριν συναντηθειτε να σου στελνει νεο μηνυμα για παζαρια (ενω στην αγγελια λες ξεκαθαρα οτι δεν θες παζαρια).

Οποτε φιλε Αργυρη, οπως καταλαβαινεις, τα πραγματα δυστυχως ειναι λιγο πιο πολυπλοκα απ'οτι εσυ ως καλοπιστος αγοραστης φανταζεσαι...

Χρηστος

Άν προσέξεις τα πιό πάνω πόστ μου θα παρατηρήσεις πως σε ένα απο αυτά γράφω "Δική μου αρχή ειναι η τήρηση σειράς προτεραιότητας δηλαδή: μου μίλησες πρώτος,σου δίνω το δικαίωμα (εντός συγκεκριμένου χρονικού περιθωρίου)να το αγοράσεις πρώτος(εξακριβώνω πρώτα τις προθέσεις και τη σοβαρότητα σου)." Εννοείται πως δίνεις συγκεκριμένο περιθώριο και αν σε αγνοήσει μέσα σε αυτό...πάμε γι άλλα. Δεν είναι θέμα του αν είσαι καλόπιστος αγοραστής/πωλητής, απλά πρέπει να βάζεις συγκεκριμένα όρια!

 

Αργύρης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι   καποιοι   χρηστες   ανεβαζουν   κλειδωμενες   αγγελιες   η   τις   κλειδωνουν   αμεσως   μολις   τις   ανοιξουν?

 

Τι  φρουτο   ειναι   αυτο?

 

Γιατι   πωληση   εντος   δευτερολεπτων   δεν  νοειτε.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι την εχει ανοιξει ηδη σε αλλα φορουμ και το πουλησε ,μια εξηγηση ειναι αυτη.Δηλαδη μιλαμε για συμπτωση και λογικαθα ειναι σπανιο φαινομενο.

Τωρα να ειναι μαιμου αγγελια για μουφα αξιολογησεις ? Ειναι λιγο καρφωμα ,  εγω ας πουμε δεν θα εμπιστευομουνα καποιον που εχει πολλες μαζεμενες αγγελιες που τις εκλεισε γρηγορα (εκτος αν οι αγοραστες ειναι παλια μελη )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον   δεν  καταλαβες....

 

Αν  την  πουλησε   αλλου   γιατι  την  ανεβασε   κλειδωμενη?


http://www.insomnia.gr/classifieds/hardware/cpu/251361-intel-core-i7-975-extreme-edition-333ghz/

 

Ιδου....

 

Ανεβασε   στο  ιδιο   σχεδον   λεπτο   και  τις   δυο   αγγελιες   του   κλειδωμενες.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μπορεί να είναι λάθος, ειδικά αν το μέλος δεν έχει πείρα από τις αγγελίες.

 

Πολύ συχνά έρχονται αναφορές που μας ζητούν να ξεκλειδώσουμε αγγελίες που έχουν κλειδωθεί από αβλεψία, βιασύνη κτλ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα σε ολους.Διαβασα παρα πολες σελιδες σε αυτο το ποστ και θα ηθελα να πω και εγω την γνωμη μου μια και ειμαι ατομο των αγγελιων.Ειμαι μελος απο το 2008 και πραγματικα επισκεπτωμαι την σελιδα σχεδον καθε μερα.βλεπω αγγελιες διαβαζω αρθρα για νεα προιοντα πραγματικα το θεωρω φοβερο σαιτ.δεν εχω ομως γνωσης τεχνολογικες για να συμετεχω σε συζητησεις η να απανταω σε θεματα οταν καποιο μελος θελει καποια βοηθεια σε κατι.παρολα αυτα θεωρω τον εαυτο μου ενεργο μελος.Πιστευω οτι εχει ενα μεγαλο βαθμο αυτοκαθαρσης απο τους πονηρους και απατεωνες και σε αυτο συμβαλουν ολοι.ευχαριστω και καλη νυχτα σε ολους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το Insomnia αποτελει ενα απο τα αγαπημενα μου site , επειδη και εγω ειμαι ασχετος με την τεχνολογια δεν συμμετεχω πολυ αλλα διαβαζω τα αρθρα σας .... για τις αγγελιες εχω να πω τα εξης:

 

1. ο Ελληνας ΔΕΝ ξερει να πουλαει μεταχειρισμενα , θελει να βγαλει κερδος και οχι να βγαλει καποια χρηματα δινοντας πραγματα που δεν χρησιμοποιει (Ο λογος που γραφω τωρα ειναι οτι εβαλε καποιος μια πωληση ενα αντικειμενο αξιας 150 ευρω την στιγμη που εγω το αγορασα απεξω μολις 22 ευρω, παιδια ελεος το site κανει εξυπηρετηση στα μελη μην το βλεπετε επιχειρηματικα)

 

2. Ηρθε πολυ σαβουρα οταν εκλεισε το αλλο site αγοραπωλησεων αλλα γινεται μια καλη καθαρση

 

3. Ευτηχως με οσα μελη του site εκανα συναλλαγες ολοι ηταν εξοχοι!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...