Προς το περιεχόμενο

Το Foursquare "σπάει" σε δύο εφαρμογές, το Swarm και το... Foursquare


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Foursquare θα "σπάσει" σύντομα σε δύο διαφορετικές εφαρμογές, τις "Swarm" και "Foursquare" όπως αποκαλύφθηκε στο The Verge.Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις της ομάδας πίσω από τη δημοφιλή εφαρμογή, και πιο συγκεκριμένα από τον Dennis Crowly, για τη μία εφαρμογή, που έχει την ονομασία "Swarm", άντλησαν την έμπνευση τους από τον Instant Messenger, όπου μπορεί κάποιος να δει πότε οι φίλοι του είναι online και offline. Με το Swarm ένας χρήστης θα μπορεί να δει ποιοι από τους φίλους του βρίσκονται σε κοντική περιοχή, παρέχοντας τη δυνατότητα διαλόγου και φυσικά θα μπορεί να πραγματοποιεί check-in κ.λπ. Ουσιαστικά στο Swarm δίνεται πολύ περισσότερη έμφαση στο "social" στοιχείο.

 

Από την άλλη, η εταιρεία θα επανασχεδιάσει από την αρχή το Foursquare, από το οποίο θα αφαιρεθεί η δυνατότητα check-in. Η νέα εφαρμογή θα επικεντρώνεται κυρίως στην αναζήτηση και στη παροχή ποιοτικότερων αποτελεσμάτων για τους χρήστες της.

 

"Ο λόγος ύπαρξης της εταιρείας, όλο αυτό το πράγμα, δεν ήταν ποτέ να δημιουργήσουμε ένα καταπληκτικό κουμπί check-in" λέει ο Crowley στο The Verge. Όταν βεβαίως ξεκίνησε το Foursquare πέντε χρόνια πριν, χρειάζονταν το κουμπί για το chech-in, για να μαζέψουν δεδομένα για τα μέρη που επισκέπτεται ο κόσμος, για το αν ήθελαν να το διαμοιραστούν, αν ήθελαν να το θυμούνται ή για τη βαθμολογία. Τώρα που η εταιρεία έχει όλα αυτά δεδομένα, δεν χρειάζεται άλλο το check-in. Στη νέα εφαρμογή του Foursquare, θα προσφέρεται μία εμπειρία αναζήτησης, όχι πολύ διαφορετική από αυτή που προσφέρει το Yelp, αν και με διαφορετικά αποτελέσματα. Έτσι, αντί να δείχνει τα δέκα καλύτερα σημεία για πίτσα στην γενικότερη περιοχή γύρω από εσάς, το Foursquare θα γνωρίζει που έχετε πάει, αν σας είχε αρέσει στο παρελθόν και αν άρεσε και στους φίλους σας, οπότε τα αποτελέσματα θα προσαρμοσμένα γύρω από εσάς με περισσότερο προβλέψιμο τρόπο. Και από τη στιγμή η τεχνολογία της Foursquare γνωρίζει ακριβώς που βρεθήκατε, πόσο μείνατε και την διαδρομή που ακολουθήσατε για να φτάσετε εκεί, δεν χρειάζεται τα check-ins για να κρατάει δεδομένα για το γούστο σας. Καμία από τις δύο εφαρμογές δεν είναι διαθέσιμη ακόμη. Περιμένουμε τις εξελίξεις στις ερχόμενες εβδομάδες.

 

 

Link.png Site: The Verge

Link.png Site: Techcrunch

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και θα μεινουμε με outdated δεδομενα για τα venues και με outdated δεδομενα για τα γουστα και τους φιλους των χρηστων τους. ηληθιωδεστατη ιδεα

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δε ξέρω κατα πόσο αυτό θα αποδειχθεί καλό η όχι. Αυτό θα το δείξει το μέλλον. Σαν ιδέα δεν μου ακούγετε και πολύ καλή. Πολλές φορές τέτοιες αλλαγές είναι η αρχή του τέλους μιας και οι περισσότεροι δεν αρέσκονται σε ριζοσπαστικές αλλαγές. Μένει να δούμε τι θα γίνει.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ προτείνω να την αγοράσει την εταιρία η google, να τα βρίσκω όλα στους χάρτες που με βολεύει χωρίς να χρειαστεί να μαζεύω δεκάδες apps στο κινητό μου, να αρχίσετε να κράζετε μετά την δυναστεία της google που ελέγχει τα πάντα όσα σχετίζονται με την πληροφορία και όχι μόνο και έτσι να αποκτήσει το άρθρο μια άλλη δυναμική... ανοιξιάτικο τζέρτζελο :):)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιουζλες απ.

 

Ειδικά οτι έχουμε γεμίσει με 40000000 messaging εφαρμογές καταντάει εκνευριστικό.

 

Skype, whatsapp/viber, fb messenger. Εκει τελειώνουν όλα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

η τεχνολογία της Foursquare γνωρίζει ακριβώς που βρεθήκατε, πόσο μείνατε και την διαδρομή που ακολουθήσατε για να φτάσετε εκεί

 

Παλιά χρειαζόταν ντετέκτιβ για αυτή τη δουλειά. Τώρα το Foursqare (και όχι μόνο...) το κάνει "τσάμπα" !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι απο τα λάθη που κλείνουν εταιρίες. Όταν εχεις κάτι τόσο επιτυχημένο, ουτε ενα χρωμα δεν του αλλαζεις, όχι να το διαλυσεις έτσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι η νέα μόδα. Όλα τα social networks να σπάνε σε μικρότερες εφαρμογές. Υποτίθεται οτι αυτό είναι που θέλουν οι έφηβοι που είναι η πιο σημαντική ηλικιακή ομάδα γι αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι απο τα λάθη που κλείνουν εταιρίες. Όταν εχεις κάτι τόσο επιτυχημένο, ουτε ενα χρωμα δεν του αλλαζεις, όχι να το διαλυσεις έτσι.

 

U know απο εξελιξη;

 

Τα λεφτα δεν ειναι πλεον το θεμα, εχουν higher goals.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...