Προς το περιεχόμενο

Επιλογή νέων ελαστικών


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.tyrereviews.co.uk

 

Εδω θα βρειτε τα παντα.

Εγω εχω goodyear asymmetric 2 σε 17αρα και πραγματικα το λαστιχο τα σπαει...

Σε λιγο καιρο που θα αλλαξω θα βαλω τα ιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σε προφυλάξω από μια πιθανόν χειρότερη επιλογή προσπαθώ, επειδή είχα τα Dunlop και έβαλα αμέσως μετά τα Goodyear, στο ίδιο αυτοκίνητο, οπότε θεωρώ πως μπορώ να έχω άμεση άποψη επ' αυτού. :-)

 

Τα επόμενα που θα δοκιμάσω θα είναι μάλλον τα PS4 (Michelin Pilot Sport 4). Εκτός αν τότε θα βρίσκω αρκετά πιο ακριβά από τα Dunlop.

σαν τα pilot sport δεν υπαρχει καλλυτερο ελλαστικο. ειναι λιγο μαλακα και φαγωνοντε πιο γρηγορα σχετικα αλλα το αυτοκινητο ειναι πολυ κοντα σε ημισλικ καταστασεις και απο πλευρας πλευρικης ακαμψιας του ελλαστικου με αμεσοτατο τιμονι.Σε πισωκινητο ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι γιατι σπαει αποτομα ο κωλος και δεν προηδοποιει το ελλαστικο για το ξεκολλημα της ουρας και αμα εχεις και ελευθερο διαφορικο αρχιζεις τα κιχ κιχ.

 

σημειωσει: εχω βαλει σχεδον ολα τα λαστηχα της αγορας ακομα και Nankang και μπορω να πω για την τιμη τους και εκεινα με εξεπληξαν θετικα.

Tα ελλαστικα εχουν δεικτη ταχυτητας. αυτα που ειναι υψηλων επιδοσεων φαγωνονται γρηγορα αρα και υψηλοτερο δεικτη wear.Ο δεικτης ταχυτητας σε ενα ελλαστικο ειναι πολυ σημαντικος γιατι το ελλαστικο εχει θερμοκρασια επιδωσης. Εαν το αυτοκινητο σου ειναι ανικανο να ζεστανει το εν λογο ελλαστικο τοτε ειναι επικυνδινο και επισης το ελλαστικο δεν θα ικανοποιησει με τις επιδωσεις του.

Επισης υπαρχουν ελλαστικα τεσσαρων εποχων, καλοκαιρινα και χειμερινα. Οσοι θελουν επιδωσεις απο τα ελλαστικα τους σε συνδιασμο με μια καλη αναρτηση βαζουν καλοκαιρινα το καλοκαιρι και εχουν το νου τους για νερα(μιλαω για λυμναζοντα νερα οχι για βρεμμενα σημεια). Το χειμωνα βαζουν χειμερινα και ετσι παντα εχουν επιδωσεις και προπαντος ασφαλεια.

Εαν νομιζετε οτι βαζετε λαστηχα επιδωσεων και σας κρατανε τριετια τι να σας πω. Εμενα μου πανε ενα καλοκαιρι τα καλοκαιρινα και τα χειμερινα με το ζορι 2 χειμωνες.

Επισης παιζει ρολο το προφιλ του ελλαστικου τα συνεμπλοκ στο σασι, σε τι κατασταση ειναι ολο το συστημα της αναρτησης γενικα δηλαδη, εαν ειναι προσθοκινητο η πισωκινητο, ποση πιεση εχεις στα ελλαστηκα, ποσο σκληρα ειναι τα ελλατηρια σου και τα αμορτησερ σου....παει πολυ μακρια η βαλιτσα για να πεις απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο αν καθετε καλα ενα ελλαστικο

 

Ολες οι γνωμες δεκτες υστερα απο τεκμηριωση γιατι εδω θα μεγαλωσει η φαλακρα μου με αυτα που διαβαζω

Επεξ/σία από Pmh9020
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σαν τα pilot sport δεν υπαρχει καλλυτερο ελλαστικο. ειναι λιγο μαλακα και φαγωνοντε πιο γρηγορα σχετικα αλλα το αυτοκινητο ειναι πολυ κοντα σε ημισλικ καταστασεις και απο πλευρας πλευρικης ακαμψιας του ελλαστικου με αμεσοτατο τιμονι.Σε πισωκινητο ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι γιατι σπαει αποτομα ο κωλος και δεν προηδοποιει το ελλαστικο για το ξεκολλημα της ουρας και αμα εχεις και ελευθερο διαφορικο αρχιζεις τα κιχ κιχ.

 

σημειωσει: εχω βαλει σχεδον ολα τα λαστηχα της αγορας ακομα και Nankang και μπορω να πω για την τιμη τους και εκεινα με εξεπληξαν θετικα.

Tα ελλαστικα εχουν δεικτη ταχυτητας. αυτα που ειναι υψηλων επιδοσεων φαγωνονται γρηγορα αρα και υψηλοτερο δεικτη wear.Ο δεικτης ταχυτητας σε ενα ελλαστικο ειναι πολυ σημαντικος γιατι το ελλαστικο εχει θερμοκρασια επιδωσης. Εαν το αυτοκινητο σου ειναι ανικανο να ζεστανει το εν λογο ελλαστικο τοτε ειναι επικυνδινο και επισης το ελλαστικο δεν θα ικανοποιησει με τις επιδωσεις του.

Επισης υπαρχουν ελλαστικα τεσσαρων εποχων, καλοκαιρινα και χειμερινα. Οσοι θελουν επιδωσεις απο τα ελλαστικα τους σε συνδιασμο με μια καλη αναρτηση βαζουν καλοκαιρινα το καλοκαιρι και εχουν το νου τους για νερα(μιλαω για λυμναζοντα νερα οχι για βρεμμενα σημεια). Το χειμωνα βαζουν χειμερινα και ετσι παντα εχουν επιδωσεις και προπαντος ασφαλεια.

Εαν νομιζετε οτι βαζετε λαστηχα επιδωσεων και σας κρατανε τριετια τι να σας πω. Εμενα μου πανε ενα καλοκαιρι τα καλοκαιρινα και τα χειμερινα με το ζορι 2 χειμωνες.

Επισης παιζει ρολο το προφιλ του ελλαστικου τα συνεμπλοκ στο σασι, σε τι κατασταση ειναι ολο το συστημα της αναρτησης γενικα δηλαδη, εαν ειναι προσθοκινητο η πισωκινητο, ποση πιεση εχεις στα ελλαστηκα, ποσο σκληρα ειναι τα ελλατηρια σου και τα αμορτησερ σου....παει πολυ μακρια η βαλιτσα για να πεις απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο αν καθετε καλα ενα ελλαστικο

 

Ολες οι γνωμες δεκτες υστερα απο τεκμηριωση γιατι εδω θα μεγαλωσει η φαλακρα μου με αυτα που διαβαζω

Εγώ ρε σύντροφε 4 λαστιχάκια για να κυκλοφορώ με ασφάλεια και να κάνω τα ταξίδια μου θέλω.

Ούτε με 200 πάω, ούτε μαγκιές στο δρόμο κάνω.

Για τα Dunlop δηλ. έχεις ένσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

σαν τα pilot sport δεν υπαρχει καλλυτερο ελλαστικο. ειναι λιγο μαλακα και φαγωνοντε πιο γρηγορα σχετικα αλλα το αυτοκινητο ειναι πολυ κοντα σε ημισλικ καταστασεις και απο πλευρας πλευρικης ακαμψιας του ελλαστικου με αμεσοτατο τιμονι.Σε πισωκινητο ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι γιατι σπαει αποτομα ο κωλος και δεν προηδοποιει το ελλαστικο για το ξεκολλημα της ουρας και αμα εχεις και ελευθερο διαφορικο αρχιζεις τα κιχ κιχ.

 

σημειωσει: εχω βαλει σχεδον ολα τα λαστηχα της αγορας ακομα και Nankang και μπορω να πω για την τιμη τους και εκεινα με εξεπληξαν θετικα.

Tα ελλαστικα εχουν δεικτη ταχυτητας. αυτα που ειναι υψηλων επιδοσεων φαγωνονται γρηγορα αρα και υψηλοτερο δεικτη wear.Ο δεικτης ταχυτητας σε ενα ελλαστικο ειναι πολυ σημαντικος γιατι το ελλαστικο εχει θερμοκρασια επιδωσης. Εαν το αυτοκινητο σου ειναι ανικανο να ζεστανει το εν λογο ελλαστικο τοτε ειναι επικυνδινο και επισης το ελλαστικο δεν θα ικανοποιησει με τις επιδωσεις του.

Επισης υπαρχουν ελλαστικα τεσσαρων εποχων, καλοκαιρινα και χειμερινα. Οσοι θελουν επιδωσεις απο τα ελλαστικα τους σε συνδιασμο με μια καλη αναρτηση βαζουν καλοκαιρινα το καλοκαιρι και εχουν το νου τους για νερα(μιλαω για λυμναζοντα νερα οχι για βρεμμενα σημεια). Το χειμωνα βαζουν χειμερινα και ετσι παντα εχουν επιδωσεις και προπαντος ασφαλεια.

Εαν νομιζετε οτι βαζετε λαστηχα επιδωσεων και σας κρατανε τριετια τι να σας πω. Εμενα μου πανε ενα καλοκαιρι τα καλοκαιρινα και τα χειμερινα με το ζορι 2 χειμωνες.

Επισης παιζει ρολο το προφιλ του ελλαστικου τα συνεμπλοκ στο σασι, σε τι κατασταση ειναι ολο το συστημα της αναρτησης γενικα δηλαδη, εαν ειναι προσθοκινητο η πισωκινητο, ποση πιεση εχεις στα ελλαστηκα, ποσο σκληρα ειναι τα ελλατηρια σου και τα αμορτησερ σου....παει πολυ μακρια η βαλιτσα για να πεις απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο αν καθετε καλα ενα ελλαστικο

 

Ολες οι γνωμες δεκτες υστερα απο τεκμηριωση γιατι εδω θα μεγαλωσει η φαλακρα μου με αυτα που διαβαζω

Συμφωνώ με αυτά που λες γενικά.

 

Δηλαδή το "Είχα τα τάδε, έβαλα τα τάδε, σπινάρει και με τρίτη μερικές φορές, με έχει σώσει το esp μερικές φορές εκεί που πριν πήγαινα τρένο" αναφερόμενος στο ίδιο αυτοκίνητο, με την ίδια διάσταση ελαστικών, τα ίδια αμορτισέρ, σου... ρίχνει τρίχες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλοκαίρι άλλαξα κι εγώ από Dunlop SportMaxx σε Goodyear Eagle F1 Assymetric 2. Πλέον κάνω και drift. Χωρίς να το θέλω. Δεν είναι τρελά τραγικά τα πράγματα, αλλά σε σημεία π.χ. που προηγουμένως έμπαινα με δεδομένη ταχύτητα και γκάζι χωρίς το αμάξι να κουνήσει, πλέον το μαζεύω. 

 

Σ' αυτά τα λάστιχα και στις ίδιες συνθήκες η πρόσφυση "σπάει" ξεκάθαρα πιο εύκολα, οπότε δε μπορώ να τα προτείνω (ιδίως όταν είχαν και ίδια λεφτά).

 

Τα SportMaxx από την άλλη τα αγαπούσα, αν έβρισκα μία τετράδα μτχ τώρα, θα αντάλλαζα άνετα. :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχή.. Τα dunlop ίσως τσιμπάνε λίγο βενζίνη παραπάνω.. Φίλος με Bridgestone και ίδιο αυτοκίνητο κάνει λίγα χιλιόμετρα παραπάνω, όχι κάτι τρελό αλλά το σημειώνω με αστεράκι γιστι δεν είμαι σίγουρος..

Χτες που δοκίμασα πάντως το κορολα σε πλατεία μπήκα με λίγο γκάζι παραπάνω και δεν έκανε κιχ.. Κολλημένο το λάστιχο στην άσφαλτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμασα πριν χρονια τα Dunlop sport maxx rt, την πρωτη εκδοση. Απο τοτε δεν τα αλλαζω με κανενα αλλο. Πολυ καλο και υποτιμημενο λαστιχο.

Τα έχει ένας φίλος αυτά.. 3 χρόνια και είναι λες και τα έβαλε τώρα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με αυτά που λες γενικά.

 

Δηλαδή το "Είχα τα τάδε, έβαλα τα τάδε, σπινάρει και με τρίτη μερικές φορές, με έχει σώσει το esp μερικές φορές εκεί που πριν πήγαινα τρένο" αναφερόμενος στο ίδιο αυτοκίνητο, με την ίδια διάσταση ελαστικών, τα ίδια αμορτισέρ, σου... ρίχνει τρίχες;

εννοειτε πως οχι. αλλα μιας και λεμε το ιδιο πραγμα νομιζω δεν χρειαζετε να δικαιολογηθω για την αποψη μου.

Εγώ ρε σύντροφε 4 λαστιχάκια για να κυκλοφορώ με ασφάλεια και να κάνω τα ταξίδια μου θέλω.

Ούτε με 200 πάω, ούτε μαγκιές στο δρόμο κάνω.

Για τα Dunlop δηλ. έχεις ένσταση;

Τα Dunlop και Bridgestone ποτε δεν μου αρεσαν προσωπικα. Τα βρισκω πολυ σκληρα τα τεσσαρων εποχων και διωχνει μουτρα το αυτοκινητο μου. Τα continental θα τα προτιμουσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τα Dunlop και Bridgestone ποτε δεν μου αρεσαν προσωπικα. Τα βρισκω πολυ σκληρα τα τεσσαρων εποχων και διωχνει μουτρα το αυτοκινητο μου. Τα continental θα τα προτιμουσα

 

Σχεδόν όλοι θερινά δεν παίρνουμε? Λογικά θερινά ψάχνει κι ο HALF EVIL.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι στην Ελλάδα γενικά φοράμε καλοκαιρινά και το χειμώνα.

Εκτός ίσως από το Νευροκόπι :P

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε hyundai i30 1400 εκανα και εγω αλλαγη πριν λιγες μερες .

Χρηση 80% εθνικη 20% επαρχιακο

Tα "μαμα" HANKOOK 185/65/15 αλαχτηκαν στις 38000χλμ και 3 χρονια και 4 μηνες .
Επειτα μπηκαν τα "οικονομικα"
Cormoran 195/60/15 αυτα ειναι πανω τωρα 48000χλμ και 3χρονια και 5 μηνες ( απο τα 20000 ειχαν αρχισει να μην εχουν καλη αισθηση ) .
Την αλλαγη απο 185/65/15 σε 195/60/15 μου την προτεινε ο λαστιχας λεγοντας οτι ειναι ΟΚ και θα εχω και πιο πολλες οικονομικες επιλογες .
Τωρα μετα απο ψαξιμο κατεληξα να επιστρεψω σε 185/65/15 PIRELLI P1 CINTURATO VERDE .

Εχω κανει 1000 χλμ και ολα ειναι μια χαρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπήκαν τα Dunlop τελικά και η πρώτη αίσθηση , αν και δεν έκανα χιλιόμετρα, είναι πολύ καλή. Το αμάξι δίνει μια αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας στο δρόμο και στις επιταχύνσεις δεν αισθάνεσαι να παίζει το τιμόνι. Θα δείξει βέβαια στο μέλλον, 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δώστε καμία καλή πρόταση για τις 18αρες μου

 

Τώρα φοράω 225-40-18 pirelli p zero nero gt

 

Νταξει δεν είμαι και τρελαμενος με το κράτημα κτλπ

 

Για δώστε καμία ιδεα,τι να βάλω;

 

Κυκλοφορώ 90% άσφαλτο μέσα στην πολη,και 10% εθνικές οδούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επειτα μπηκαν τα "οικονομικα" [/font]Cormoran 195/60/15 αυτα ειναι πανω τωρα 48000χλμ και 3χρονια και 5 μηνες ( απο τα 20000 ειχαν αρχισει να μην εχουν καλη αισθηση ) .

 

Από τα 20000 είχαν αρχίσει να μην έχουν καλή αίσθηση και τα κράτησες άλλα 28000 χιλιόμετρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...