Προς το περιεχόμενο

Αγορά από gearbest που δεν ήρθε ποτέ


Clamoun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου στείλανε αυτό από το paypal

wQvy2GI.png

Τι τους λέω;Ότι δεν ήθελαν να συνεργαστούν;

 

*Για κάποιο λόγο δεν μπορώ δημοσιεύσω κάτι που είναι γραμμένο αγγλικά εδώ.Μου βγάζει μήνυμα ότι απαγορεύονται τα greeklish...

 

Μέσα από το Resolution Center στέλνεις μήνυμα στο Gearbest και τους γράφεις οτι έκανα την τάδε ημερομηνία παραγγελία με αριθμό παραγγελίας τάδε , έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που έγινε dispatch και δεν έχω ακόμη παραλάβει τίποτα ,θέλω πλήρες refund των χρημάτων μου .

Μετά περιμένεις να δεις τι θα απαντήσουν αυτοί από Gearbest, αν δεν απαντήσουν ή δεν σε ικανοποιεί η απάντηση κάνεις escalate σε claim για να δει το Paypal ποιος έχει δίκιο.

Ολα αυτά τα κάνεις μέχρι 3 Ιουλίου αλλιώς κλείνει αυτόματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μέσα από το Resolution Center στέλνεις μήνυμα στο Gearbest και τους γράφεις οτι έκανα την τάδε ημερομηνία παραγγελία με αριθμό παραγγελίας τάδε , έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που έγινε dispatch και δεν έχω ακόμη παραλάβει τίποτα ,θέλω πλήρες refund των χρημάτων μου .

Μετά περιμένεις να δεις τι θα απαντήσουν αυτοί από Gearbest, αν δεν απαντήσουν ή δεν σε ικανοποιεί η απάντηση κάνεις escalate σε claim για να δει το Paypal ποιος έχει δίκιο.

Ολα αυτά τα κάνεις μέχρι 3 Ιουλίου αλλιώς κλείνει αυτόματα

Αυτά τους τα είπα και μου έστειλαν αυτή την απάντηση:

TYGJzH3.png

Τους στέλνω τα στοιχεία μου,πάω αργότερα στα ΕΛΤΑ και αν δεν είναι εκεί τους ζητάω απευθείας refund?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι επιβεβαιώνεις τα στοιχεία σου ρωτάς και στα ΕΛΤΑ και τους απαντάς είναι βέβαιο πως μέχρι και σήμερα δεν έχει φτάσει το δέμα που παραγγείλες.Αναφέρεις άλλη μια φορά πως θέλεις full refund.

Οι Κινέζοι είτε θα σου απαντήσουν ότι δέχονται το full refund είτε θα πάνε να κάνουν την παγαποντιά και θα σου πούνε partial refund, λεφτά στο gearbest wallet κτλ.

Αν γίνει αυτό και δεν σε καλύπτει η λύση τους, ξανά στέλνεις μύνημα ότι δικαιούσαι full refund γιατί εμπίπτει ξεκάθαρα στην κατηγορία του Item not received στην προστασία του PayPal. Αν πάλι αρνηθούν το full refund κάνε escalate σε claim και άσε το PayPal να αποφασίσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβαινουν αυτα! Χτες παρελαβα παραγγελια απο 3/4 και λεω να περιμενω και μια αλλη απο 23/3 πριν κανω τη διαδικασια του email. Νομιζω οτι παιζει ρολο και η ληξη των συμβασεων στα ελτα. Αυτη που παρελαβα ηταν στην αποθηκη απο 5/6 και χαρτι παραλαβης ελαβα χτες και πηγα κατευθειαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα, ξανανοίγω το θέμα!

Παραγγελία από Gearbest 230 ευρώ, με shipping 10 Ιουνίου και ακόμα περιμένω. Η απάντηση των κινέζων ήταν υπομονή μέχρι χθες όπου τους είπα για refund αλλιώς θα επικοινωνήσω με paypal. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι partial refund 50% ισχυρίζονται. Πρώτη φορά το παθαίνω και μόλις έκανα dispute στο paypal. Τα φώτα σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ιδια λενε απο Gearbest καθε φορα .Σου λενε οτι επρεπε να παρεις το insurance και σου προτεινουν ως συμβιβαστικη λυση το 50% .Παιξε μπαλιτσα με το πευπαλ και θα τα παρεις ολα πισω

Καλησπέρα, ξανανοίγω το θέμα!

 

Παραγγελία από Gearbest 230 ευρώ, με shipping 10 Ιουνίου και ακόμα περιμένω. Η απάντηση των κινέζων ήταν υπομονή μέχρι χθες όπου τους είπα για refund αλλιώς θα επικοινωνήσω με paypal. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι partial refund 50% ισχυρίζονται. Πρώτη φορά το παθαίνω και μόλις έκανα dispute στο paypal. Τα φώτα σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. πρέπει να'ναι εντελώς απαράδεκτοι οι άνθρωποι στην Gearbest.

πως την πάτησα έτσι. δεν θα ξαναγοράσω ΤΙΠΟΤΑ απο κει ΠΟΤΕ ξανά μου φαίνεται ! (δεν έχω αποτέλεσμα ακόμα..

αλλά βλέπω τι μου απαντάνε κι έχω φρικάρει..)

 

έκανα αγορά στις 21/07/17 & 22/07/2017 ( 2x Xiaomi Redmi note 4x 4/64) kai 1x στις 22 αντιστοιχως.

τα στειλανε μαζί στις 25/07   - 27/07 φυγαν απο hong kong 30 φτασαν Βιέννη Αυστρία και στις 31 φύγαν απο Βιέννη Αυστρία

απ'όπου και έχει κολλήσει η βελόνα του τράκιν...

 

 

επειδή πήρα πρώτη φορά απο Gearbest και πήρα σοβαρά το 15-30 μέρες estimated*

(και τώρα διαβάζω αυτά που λέτε - αλλά κι επειδή αγνοούσα το περι 180 ημερών του

paypal δόξα σοι κύριε..) άνοιξα 2 Tickets για τις 2 αγορές.

 

*στο ebay ισχύει το estimated και χωρίς πολλά λόγια.. κοιτάν να σε εξυπηρετήσουν η και σε αποζημιώνουν πλήρως και άμεσα.

 

 

στην μία παραγγελία στο τικετ μου ζητουσαν ευγενικά 7-10 μέρες να ψάξουν το πακέτο.

στην άλλη μου παν να περιμένω μέχρι το τέλος του Deadline.. που μου ειπαν είναι 24 αυγούστου (τους απάντησα τέλειωσε ρε παιδιά 24 έχουμε.) kai please refund my money κλπ αφου δεν πήρα ποτέ το πακέτο.

 

επειδή τους πίεζα για refund και οτι θα περιμενω οχι περισσότερο απο τέλη Αυγουστου

σε επόμενη επικοινωνία μου παν.. δεν είναι 24 αυγούστου τελικά αλλά 24 Σεπτεμβρίου το deadline στο 1 ticket (μιας και 2 ξεχωριστές παραγγελίες)

και αυτός που λεγε για 7-10 μέρες να ψάξουν το πακέτο..κοιτάξτε μου πε σήμερα ( LoL )

.....

 

"We are sorry that you have to wait for so long time. However, your payment is so large that we need more time to investigate. Hope you can understand.

 

If your can wait for more time, we can partial refund 10% product value now. 

 

Could you please kindly let us know if you can accept?

We look forward to hearing from you.

 

Thank you for your understanding."

 

(να μου δώσουν δλδ. 15.3 ευρώ για τα 153 που έδωσα για το κινητο μιας και δεν ήρθε το κινητό)

 

Είναι πρώτη φορά που τρομάζω με αγορά εξωτερικού

και πρώτη φορά που μιλάω με Website που νιώθω ξεκάθαρα .. είναι ξεκάθαρο

πως είναι απατεώνες ρε φιλε.

Είναι αγενείς.. απότομοι.. και δεν ασχολούντε με την υπόθεσή σου

ούτε κάθονται να διαβάσουν ίσως καν τι τους γράφεις.. απλά σου λένε οτι θελουν.

 

αν πάση περιπτώσει η ερώτηση μου είναι η εξής..

 

Εγώ προχώρησα στα τίκετ 1ον διότι πέρασαν οι 30 μερες ( estimated ) που λεγε κατα την αγορά.

πέρασαν 40 actually και επίσης επειδή αγνοούσα τις 180 μέρες.. διότι δεν έκανα ποτέ μου dispute. δεν χρειάστηκε ευτυχώς.

κι επειδή βλέπω όλοι μιλάτε για 2 μήνες υπομονή με gearbest klp.

 

 

Αν κάνω τώρα άμεσα dispute επειδή απλώς δεν έφτασε το προιον.. στις 30 μέρες που υπόσχονται..

( και αυτό ισχυρίζομαι κι εγώ στα Tickets στην επιικοινωνία μαζί τους. πως επειδή έγραφε 30 μέρες..

προχώηρσα στην αγορά.. δεν μπορώ να περιμένω 2 μήνες + ... ίσως που μου ζητούν )

 

υπάρχει περίπτωση να χάσω την υπόθεση από paypal.. επειδή ας πούμε έκανα DISPUTE νωρίς...??

δεν έχω δικαίωμα να πω.. πως ρε φιλε.. εσυ μου διαφημίζεις 15-30 μέρες αποστολή και δεν ήρθε τίποτα..

δεν θέλω να περιμένω άλλο..

 

υγ. έκανα όλες τις απαραίτητες ενέργειες.. τηλέφωνα στα ταχυδρομεία.. κλπ κλπ

και το γνωρίζουν και στο Gearbest. γιατί αυτοί μου το ζητούσαν.

 

στο τράκιν δείχνει ικαι στα 2 οτι φυγαν απο Βιέννη 31/07 κοντεύει ένα μήνα.

στα ΕΛΤΑ Το τράκιν δεν το δείχνει ..

 

υγ2. είναι unregistered το shipping αλλά μου'χουν τράκιν κανονικά.. στην παρακάτω εταιρία

https://www.aftership.com/courier/4px

 

 

πότε έχω δικαίωμα να κάνω Dispute έτσι.. ας πούμε επειδή δεν γουστάρω να περιμένω

παραπάνω απο αυτό που μου υπόσχονται και εν πάση περιπτώσει απο αυτό που διαφημίζουν και

με πείθει να αγοράσω...?

 

η αγορά έγινε με paypal.. να πω.

 

και  επίσης αν κάποιος μπορεί να αναφέρει.. κάποια τακτικη περι dispute..

γιατί δεν μου τυχε ποτέ να κάνω. (τι πρέπει να προσέξω τι να πω τι να μην πω.. κλπ)

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων (και για όσα γράψατε ήδη)

όπως και το ωραίο μας φόρουμ : )

 

Γιώργος Θεσ/νίκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιώργος Θεσ/νίκη.

Γιώργο την άλλη φορά πριν κάνεις αγορά διάβασε κανέναν οδηγό για αγορές από την κίνα.

Η δικιά σου στάση ήταν λάθος όχι του μαγαζιού. 

 

Υπομονή να περάσουν 60 μέρες από την ημέρα αγοράς και αν δεν σου έρθει ξανα γράψε εδώ να σου πουμε τι θα κάνεις.

Στο ενδιάμεσο διάβασε κανέναν οδηγό για να καταλάβεις ότι απλά πρέπει να περιμένεις κ άλλο και ότι οι αγορές από κίνα δεν είναι για κάποιον που βιάζεται. Υπομονή θέλει.

 

Προφανώς δεν μπορείς να ανοιξεις κανένα dispute στην paypal ακόμα γιατι είναι ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.

 

Σου διαφημίζει 15-30 μέρες που είναι  το estimated όχι ο πραγματικός χρόνος παραλαβής. Δεν φταίει το κατάστημα αν στα ΕΛΤΑ τα ξύνουν ή στο βάλουν τελωνείο και καθυστερήσει. Εκεί περιμένεις ακόμα και 3 μήνες να περάσουν (στην περίπτωση τελωνείου).

 

Τα κινεζομάγαζα δεν είναι ebay για να μοιράζουν refund αν καθυστερήσει κάτι 5-10 μέρες. Η τακτική αυτή είναι καρκίνος για τους πωλητές του ebay μιας και το estimate delivery date είναι για τα σκουπίδια που έχουν. Ειδικά για την Ελλάδα όπου ο κύριος λόγος καθυστέρησης είναι τα ΕΛΤΑ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση Billator

 

Συμφωνώ κι έχω σχετική εμπειρία με ΕΛΤΑ και ebay αλλά δεν έχω περιμένει πάνω απο 25-30 μέρες κανένα δεμα ποτέ με απλή αποστολή οπότε το θεωρώ λογικό να ανησυχώ - επίσης είχα άγχος περι dispute γιατί γνώριζα για 45 μέρες διορία..

(οπότε και θεώρησα απατεώνες αυτούς που προσπαθούν να με πείσουν να περιμένω.. πάνω απο 60 μέρες.)

 

Δεν πρόλαβα να διαβάσω πολλά για αγορές απο Gearbest.. αλλα είχα ακούσει καλά λόγια.. κι έτσι προχώρησα σε αγορά..

flash sale εκείνη την στιγμή στα 160 ευρώ (τόσο με χρέωσε στην κάρτα δεν ξέρω γιατί το χρεώνει εντός του Gearbest 153 ενώ και

στο flash sale το διαφήμιζε 158 και δεν μ'αρεσαν καθόλου επίσης αυτά στην gearbest) 

 

Αυτό ρωτώ .. είναι όντως λάθος η κακή η στάση μου - ή ακόμα μπορεί να θεωρηθεί και επιτηδευμένη προκειμένου..

να πάρω τσάμπα το προιον.. κλπ απο paypal ..?

 

το paypal πως θα με αντιμετωπίσει αν κανω dispute τώρα στις 45 μέρες και πω.. ρε αδερφέ.. δεν θέλω να περιμένω άλλο..

γιατί εγώ προχώρησα στην αγορά επειδή ακριβώς έλεγε 15-30 μέρες και οχι 50-60..

θα με αντιμετωπίσει ως επιδοξο κλέφτη κι επιτηδειο το paypal και δεν θα μου δώσει πίσω χρήματα ?

 

Δεν μπορώ να κρύψω πως με εκνεύρισαν και θέλω μέχρι και να τους κλέψω τώρα(που λέει ο λόγος- με εκνεύρισε ο τρόπος τους πολύ)

γιατί θα πρεπε κι αυτοί να εξηγούν τους λόγους για όποιες κινήσεις τους..

και όχι να μου ανακοινώνουν τι αποφάσισαν και να μου δίνουν εντολές με λίστα 1) 2) ...3 ) κλπ

και να με βάζουν σε κάθε μήνυμα να τους επαναλαμβάνω τα στοιχεία αποστολής μου..

τα οποία είναι ήδη στην διάθεση τους και "κρέμονται" πάνω στην παραγγελία..(απο κανένα site

δεν έίχα τέτοια εμπειρία ως σήμερα.. fasttech/minideal κ.α. και όλοι προσπαθούσαν και να μου εξηγήσουν τι συμβαίνει

αλλά και ήταν ευγενικοί και προσπαθούσαν να μου δώσουν όντως μια λύση..)

 

Η ερώτηση παραμένει.. το Δέμα δεν μπορεί να το βρεί κανείς στις 40 μέρες που βρισκόμαστε τώρα περίπου.. απ΄την πληρωμη.

έχουμε υπερβεί το estimated 15-30 .... κατα 10 μέρες. 

αν κάνω Dispute θα χάσω ? θα θεωρηθώ επιτήδειος or something? (δεν θα κάνω απλα΄θέλω να μάθω για την περίπτωση αυτή..

δεν έχω δικαίωμα δλδ. ?) να μην θέλω να περιμένω άλλο ?

(με την έννοια οτι θα περιμένω άλλη μια βδομάδα που μου ζήτησαν να βρούν το πακέτο..)

Επεξ/σία από DRelectric
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@DRelectric ξαναδιάβασε τι σου έγραψα.
 
Ναι είναι λάθος η στάση σου.
 
45 μέρες διορία δεν υπάρχει.

Περιμένεις 60 μέρες, μετά ανοίγεις dispute. και ακολουθάς την διαδικασία του paypal.
 
Ναι είσαι επιτήδειος αν ανοίγεις τώρα dispute και ούτε το paypal θα σε αφήσει να πάρεις πίσω τα λεφτά, θα σε βάλει να περιμένεις να περάσουν πρώτα οι 60 μέρες. Βλέπουν το κωδικό αναζήτησης δεν είναι χαζοί να σου επιστρέψουν τα λεφτά.
 
Το να σου πει κάποιος πως να κλέψεις το gearbest επειδή δεν γνωρίζεις να παραγγέλνεις από Κίνα δεν θα το μάθεις εδώ δυστυχώς.

 

Αν θες να σε βοηθήσουμε σε κάτι γράψε τους κωδικούς αναζήτησης για να σου πουμε αν είναι φυσιολογικός ο καιρός που πέρασε ή όχι. Διαφορετικά δεν έχει νόημα να ρωτάς περισσότερα γιατί φαίνεται ότι απλά θες να τα πάρεις τσάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

""Το να σου πει κάποιος πως να κλέψεις το gearbest επειδή δεν γνωρίζεις να παραγγέλνεις από Κίνα δεν θα το μάθεις εδώ δυστυχώς.""

 

αυτό κατάλαβες ? λυπάμαι και για το  Like που σου κανα πιο πάνω

 

Σ'ευχαριστώ παρόλαυτα για το οτι ασχοληθηκες ακόμα κι αν είσαι εριστικος.

 

 

Παρόλαυτα τουλάχιστον με ευρωπαικά δεδομένα γιατί δεν γνωρίζω από νομοθεσία σε παγκόσμιο επίπεδο και σε τέτοιες αγορές

τόσο αναλυτικά..(που άλλωστε εμπιπτει στην διαιτησία του paypal στην ουσία και απ'όσο καταλαβαίνω σε κανένα νομικό καθεστώς άμεσα)  πιστεύω πως Φέρει ευθύνη κάποιος για την "ρεκλάμα του" ή γι'αυτό που υπόσχεται γραπτώς και κάθε πελάτης έχει δικαίωμα (κανονικά)  κάνοντας reference στην "ρεκλάμα"/"υπόσχεση" (και αποδεικνύοντας γι'αυτήν)

να ακυρώσει την αγορά του και να ζητήσει πίσω τα χρήματά του.

 

ΥΓ. στην προκειμένη δεν τα ξύνουν στα ΕΛΤΑ δεν έχει πατήσει Ελλάδα το Δέμα

 

για να ξεκαθαρίζουμε επίσης.. δεν είμαι κλέφτης, ούτε θα γίνω, ούτε έκλεψα στην ζωή μου ποτέ το παραμικρό

ούτε ζήτησα τέτοια συμβουλή λυπάμαι για το αβασάνιστο που μου γράφεις λοιπόν

παραπάνω και σε παραπέμπω να ξαναδιαβάσεις εσύ τι έγραψα.

 

και για να μην κουράζεσαι αλλά και για αποκαταστήσω άμεσα την προσβολή σου

στο γράφω εδώ :

 

"Δεν μπορώ να κρύψω πως με εκνεύρισαν και θέλω μέχρι και να τους κλέψω τώρα(που λέει ο λόγος- με εκνεύρισε ο τρόπος τους πολύ)"

 

"αν κάνω Dispute θα χάσω ? θα θεωρηθώ επιτήδειος or something? (δεν θα κάνω απλα΄θέλω να μάθω για την περίπτωση αυτή.."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι παραγγελίες όπως λες έφυγαν στις 25/7 άρα δεν έχεις ξεπεράσει το estimated κατά δέκα μέρες όπως λες. Το 15-30 που διαβάζεις, το διαβάζεις λάθος όπως φαίνεται μιας και γράφει ξεκάθαρα business days άρα 15-30 εργάσιμες δηλαδή 45 ημέρες. Με το μπάχαλο που επικρατεί στα ΕΛΤΑ είναι αυτονόητο ότι πρέπει να δώσεις άλλο ένα δεκαήμερο με 2 εβδομάδες καιρό για να ζητήσεις refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα με ανθρώπους εντός των ΕΛΤΑ και ζήτησα τα φώτα τους και την βοήθειά τους..

μου πανε αν δεν φαίνεται στο Elta tracking δεν ειναι ακόμα Ελλάδα.

 

δεν ξέρω ακριβώς την σειρά της διαδικασίας βέβαια.. (οτι ισως αν σταμάτησε τελωνείο.. πχ. να το εμφανίζει.. έπειτα που θα περάσει

τελεωνείο... η αν το δείχνει παράλληλα.. αυτό δεν το ξέρω και δεν προλαβα να ρωτήσω )

 

anyways το θέμα ήταν οτι δεν ήξερα για τις 180 μέρες γιατί δόξα τω θεώ δεν χρειάστηκε χρήση dispute μέχρι σήμερα

και δεν μου καθυστέρησε τπτ ποτέ.. στα τελευταία 2 χρόνια .. μέχρι και σε 5 μέρες μου΄ρθαν πορτα πραματα απο κινα

κι έτσι έχω μεγάλη εμπιστοσύνη.. και λόγω paypal ...

αλλά μες στο καλοκαίρι που υποτίθεται.. δεν εχει κίνηση κλπ.. μου φαίνεται μεγάλο διάστημα..

 

με τα πολλά νόμιζα πως πάνε να με πείσουν να περιμένω περισσότερο απο 45 μέρες.. προκειμένου να'χανα

το δικαίωμα για dispute λόγω άγνοιάς μου για το νέο timeframe της paypal οσων αφορά το dispute.

 

 

πάραυτα.. ακόμα κι έτσι λόγω άγνοιας δικής μου πες κλπ.

θα πρεπε να μου εξηγήσουν ευγενικά.. κλπ.

αντιθέτως στα Tickets (δεν μπορώ να τα παρουσιάσω όλα..) δεν δίναν σημασία

σε αυτά που τους έλεγα/ρωτούσα κλπ. και μου λέγαν επιγραμματικά κάποια πράματα

δίνοντάς μου εμμέσως εντολές .. και ανακοινώνοντας μου εμμέσως τις αποφάσεις τους..

χωρίς την δική μου συνδρομή συναίνεση κλπ. 

μετά με μια βόλτα σε φόρουμ κλπ.. διαπίστωσα πολλούς που αγανάκτισαν ή και πάθαν με

την Gearbest ... και μόνο που πρότειναν 10% partial refund.. μου σηκώθηκε η τρίχα..

500 ευρώ μου έχουν δεσμευμένα και μέχρι πριν λίγη ώρα.. θεωρούσα πως δεν έχω πάνω απο 45 μέρες

για dispute.  

 

να μην αναφέρω κι άλλα.. που δεν είναι και τόσο θετικά.. σε κάθε συναλλαγή ρωτούν Address που έστειλαν το δέμα

ενώ το έχω ΣΕΤάρει ευθύς εξαρχής.. στο acc. τι να πω.. κανάν λίγο σκεπτικό απέναντί τους.. με όλη την συμπεριφορά τους..

 

τους έγραψα πως δεν γνώριζα πως έχω 180 μέρες απο paypal .. ζητώντας και μερικώς συγγνώμη

και πως θα περιμένω το 2μηνο που μου ζητούν όχι παραπάνω όμως.. ;)

 

(και δυστυχώς η γνώση μου ως τότε.. ήταν να πάρω με απλή αποστολή.. για να μην φάω τελωνείο..) στις 20/07/2017 που έκανα παραγγελία...

 

μακάρι να διαμορφώσουν καλύτερες λογικές τιμές στο τελωνείο..

και να'ναι ακριβείς με κάποιον τρόπο.. γιατί έχω ακούσει να ζητάνε για ποσα των 10-20 ευρώ .. 100άρικα.

είδωμεν -

σ'ευχαριστώ SELLfish

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ebay έχει πιο ευνοικούς κανόνες για τους αγοραστές, εκεί κάνουν παράπονα οι πωλητές.

Όσο για τους τρόπους τους, είναι κλασικοί τρόποι καθυστέρησης κινεζόμαγαζου. Τα περισσότερα αυτό προσπαθούν μπας και δεν κάνουν refund τελικά. Απλά την επόμενη φορά από όποιον και να παραγγείλεις, διάβασε τι παίζεται την συγκεκριμένη περίοδο πριν αγχωθείς και στο λέω καλοπροαίρετα χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...