Προς το περιεχόμενο

GMl - Destroy each other


Thanosdc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, προσπαθώ να κανω 2 αντικείμενα να καταστραφουν ταυτόχρονα αλλα παντα το ενα καταστρεφει το αλλο και το ιδιο παραμενει, καμια ιδεα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθησα αλλα καταστρεφονται ολα τα "ιδια" αντικείμενα οχι μονο το συψκεκριμενο.

 

στο σημείο του κώδικα που "αυτοκαταστρέφεται" το συγκεκριμένο αντικείμενο, βάλε instance_deactivate_object(self.id). Σε κάποιο event που αφορά και τα 2 αντικείμενα (π.χ. collision) μπορείς μέσα από τον κώδικα του ενός να απευθύνεσαι στο άλλο με το other.id. Με το id μπορείς να απευθύνεσαι σε συγκεκριμένα ανετικείμενα του ίδιου τύπου.

 

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις το instance_destroy() χωρίς argument στην παρένθεση. Όπου αυτό γραφεί στον κώδικα καταστρέφει το συγκεκριμένο αντικείμενο που τον εκτελεί.

 

Ακριβώς ταυτόχρονα δεν πρόκεται να καταστρεφούν ποτέ, όλα γίνονται με events, τα οποία θα υπολογίζονται σε διαφορετικό step (η ακόμα και στο ίδιο step αλλά με σειρά) για κάεθ αντικείμενο. Συνήθως το ένα αντικείμενο προκαλεί την καταστροφή του άλλου, και μετά του εαυτού του.

 

Τέλος πάντων, υπάρχουν πολλοί τρόποι για κάνεις αυτό που θές, μελέτησε λίγο περισσότερο το help file. Θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις κάποιες βασικές λειτουργίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καταφερα, εχω αλλη μια ερωτηση, πες οτι εχω πολλα αντικειμενα μεσα στο room και θελω ενα μετριτη να λεει συνεχεια ποσα ειναι σε πραγματικο χρονο, αν καταστρεφεται ενα, να φαινετε ενα λιγοτερο στον μετρητη, Πως θα το κανω αυτο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...