Προς το περιεχόμενο

Δυναμόκλειδο


achilles_g_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως εγώ όταν πήγαινα στην αντιπροσωπεία, μου είχε κάνει εντύπωση ότι χρησιμοποιούσαν δυναμοκλειδο σε όχι ευαίσθητες βίδες. χρησιμοποιούσαν σίγουρα στα μπουλόνια των τροχών, και μετά άλλαζαν με μικρότερο αλλά δε θυμάμαι τί βιδωναν. Λογικά τα Μπούζι και ίσως και το καπάκι του φίλτρου λαδιού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Tα μπουζί, φίλτρο λαδιού με ειδική προέκταση και η τάπα του κάρτερ είναι μέρη που ΠΡΕΠΕΙ να μπαίνει δυναμόκλειδο. Έχεις ατσάλι που βιδώνει πάνω σε αλουμινένιο μπλόκ. Λίγο να καργάρεις παραπάνω γίνεται ζημιά. Γι αυτό όταν πάμε στον "μάγκα" "φθηνό" μάστορα της γειτονιάς λύνει 1 πρόβλημα και δημιουργεί 10. Θέλει πολύ ψάξιμο να βρεις σωστό, και σχεδόν ΠΑΝΤΑ είναι ακριβός.


Πάντως τα norbar που κοιτούσα θέλουν στα 2000 κλικ calibration. Πράγμα που σημαίνει ότι εναν καθε αυτοκίνητο χρειάζεται για κάθε τροχό 5 κλικ (εάν έχει 5 μπουλόνια ο τροχός), επομένως 20 κλικ, μετά από 100 αυτοκίνητα θα χρειαστεί calibration. Για έναν λαστιχα είναι πολύ μικρός ο αριθμός.

 

Να τα στέλνει για καλιμπράρισμα τότε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα μπουζί, φίλτρο λαδιού με ειδική προέκταση και η τάπα του κάρτερ είναι μέρη που ΠΡΕΠΕΙ να μπαίνει δυναμόκλειδο. Έχεις ατσάλι που βιδώνει πάνω σε αλουμινένιο μπλόκ.

 

ΚΑΙ στα 3 που εγραψες, ειναι ισως απο τα ΛΙΓΑ μερη ενος κινητηρα, που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η χρηση δυναμοκλειδου.(προσεξε, δεν λεω οτι αναιρειται το δυναμοκλειδο, λεω οτι μπορεις να ζησεις και χωρις αυτο, αν εισαι εμπειρος στη δουλεια σου)

 

Αυτα, για να μη λεμε οτι μαλακια μας κατεβει....

 

 

Το μπουζι, εχει μεταλλικη φλατζα. (crush washer)

Η ταπα λαδιου, επισης. Χαλκινη, μαλακο κραμα αλουμινιου κλπ...

Το φιλτρο λαδιου, εχει O-ring / τσιμουχα.

 

Στα μπουζι εφαρμοζεις σφιξιμο με το χερι και επειτα 3/8.

Η ταπα λαδιου, επισης με το εμπειρο χερι που συνηθισε συγκεκριμενου μηκους καστανια/μανελα ... ειναι piece of cake.

Στο δε φιλτρο λαδιου, που μπαινει λαδωμενο ΠΑΝΤΑ... πρεπει να εισαι πολυ τσοπανης για να φας  σπειρωμα απο υπερβολικο σφιξιμο ή αρκετα κατσαπλιας για να μην το σφιξεις οσο πρεπει (ακομα και με φιλτροκλειδο λαμας, το πας στα 3/8 και ειναι safe).

 

 

Και τα 3 που ανεφερες, εχουν ενδιαμεση φλατζα... τιποτα απο τα παραπανω δεν σφιγγει ΑΜΕΣΑ επανω στο μπλοκ του κινητηρα η στην κεφαλη. Το οτι ειναι ατσαλι που βιδωνει επανω σε αλουμινιο, ειναι τερμα σχετικο. Υπαρχουν κραματα αλουμινιου, σκληροτερα απ'οσο νομιζεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΙ στα 3 που εγραψες, ειναι ισως απο τα ΛΙΓΑ μερη ενος κινητηρα, που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η χρηση δυναμοκλειδου.(προσεξε, δεν λεω οτι αναιρειται το δυναμοκλειδο, λεω οτι μπορεις να ζησεις και χωρις αυτο, αν εισαι εμπειρος στη δουλεια σου)

 

Αυτα, για να μη λεμε οτι μαλακια μας κατεβει....

 

 

Το μπουζι, εχει μεταλλικη φλατζα. (crush washer)

Η ταπα λαδιου, επισης. Χαλκινη, μαλακο κραμα αλουμινιου κλπ...

Το φιλτρο λαδιου, εχει O-ring / τσιμουχα.

 

Στα μπουζι εφαρμοζεις σφιξιμο με το χερι και επειτα 3/8.

Η ταπα λαδιου, επισης με το εμπειρο χερι που συνηθισε συγκεκριμενου μηκους καστανια/μανελα ... ειναι piece of cake.

Στο δε φιλτρο λαδιου, που μπαινει λαδωμενο ΠΑΝΤΑ... πρεπει να εισαι πολυ τσοπανης για να φας  σπειρωμα απο υπερβολικο σφιξιμο ή αρκετα κατσαπλιας για να μην το σφιξεις οσο πρεπει (ακομα και με φιλτροκλειδο λαμας, το πας στα 3/8 και ειναι safe).

 

 

Και τα 3 που ανεφερες, εχουν ενδιαμεση φλατζα... τιποτα απο τα παραπανω δεν σφιγγει ΑΜΕΣΑ επανω στο μπλοκ του κινητηρα η στην κεφαλη. Το οτι ειναι ατσαλι που βιδωνει επανω σε αλουμινιο, ειναι τερμα σχετικο. Υπαρχουν κραματα αλουμινιου, σκληροτερα απ'οσο νομιζεις.

 

Μάλλον δεν έχεις δει τι ζημιά καταφέρνουν να κάνουν κάποιοι μηχανικοί. Νομίζεις ότι όλοι σκέφτονται όπως εσύ κι οτι προσέχουν. Και το καπάκι του κινητήρα έχει φλάτζα ενδιάμεσα. Να το σφίξω με πολύγωνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν έχεις δει τι ζημιά καταφέρνουν να κάνουν κάποιοι μηχανικοί. Νομίζεις ότι όλοι σκέφτονται όπως εσύ κι οτι προσέχουν. Και το καπάκι του κινητήρα έχει φλάτζα ενδιάμεσα. Να το σφίξω με πολύγωνο;

Οταν λες καπακι του κινητηρα;

 

 

Ξαναλεω για αλλη μια φορα κατι σωστο που ειπωθηκε.

 

 

Το να το πας τελειως by the book, σημαινει ΧΡΟΝΟΣ (=χρημα), επιπλεον χρημα για προμηθεια δυναμοκλειδων (3 ειναι απαραιτητα) και επιπλεον ξανα χρημα για συντηρηση αυτων η/και αντικατασταση. Εαν χρειαστει να δουλεψουν 2 ατομα σε διαφορετικες ραμπες, πολλαπλασιασε.

 

Προυποθετει επισης μια ΜΕΓΑΛΗ βαση δεδομενων, για ολα τα εγχειριδια και ξεφυλισμα στα αντιεμπορικα μοντελα για να θυμηθεις οσα εχεις ξεχασει καθως και τι σχημα εχει το μηχανακι.

 

Εμπειρικα λοιπον, για να μην πεσεις αποτομα απο το συννεφακι στο οποιο βρισκεσαι, λειτουργουν οι μηχανικοι στα περισσοτερα συνεργεια εδω στο Ελλαδισταν και ξερεις γιατι;;;

ΓΙΑΤΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Δ Ε Ν !!!

 

 

Και μιας και ο πελατης, ειναι ο πατος της αλυσιδας που θα σου ερθει για ενα σερβις στο κλεισιμο... να μωρε 5 λεπτακια και οταν του πεις αδερφε, δεν σε προλαβαινω κλεινω... θα γκρινιαξει.

Που αν τον ξεπεταξεις στα 20 λεπτα για να του παρεις ενα 15άρι εργατικα, θα ξινισει η μουρη του "πφφφ για 20 λεπτα δουλεια μου πηρε 15€". Που αν εκεινη τη στιγμη, πατησεις slow motion και βγαλεις δυναμοκλειδο να σφιξεις την ταπα λαδιου, θα κολλησει στη βιτρινα σαν το ανυπομονο χρυσοψαρο που κυνηγαει την τροφη στη γυαλα, για να δει ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ!

 

Εμπερικα λοιπον, μαθε οτι πολλες βιδες, δεν παθαινουν τιποτα αν τις σφιξεις με το χερι.

Η ολη κουβεντα ξεκινησε για τα μπουζι, για το φιλτρο λαδιου, για την ταπα λαδιου.

Αν λοιπον ξερεις να χειριζεσαι τα εργαλεια, με το χερι δεν μπορεις να καταστρεψεις σπειρωμα... να μη σφιξεις αρκετα, ΙΣΩΣ ... αλλα να καταστρεψεις, ΟΧΙ.

 

Τωρα για κυλινδροκεφαλες, σαζμαν, βασεις μοτερ, ψαλιδια, τροχους ... περι ορεξεως.

Προσοχη στα συννεφακια, γιατι οτι πληρωνεις παιρνεις.... και οσο κυνηγας το μαστορα να σε ετοιμασει, δεν ειναι προς οφελος κανενος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λες καπακι του κινητηρα;

 

 

Ξαναλεω για αλλη μια φορα κατι σωστο που ειπωθηκε.

 

 

Το να το πας τελειως by the book, σημαινει ΧΡΟΝΟΣ (=χρημα), επιπλεον χρημα για προμηθεια δυναμοκλειδων (3 ειναι απαραιτητα) και επιπλεον ξανα χρημα για συντηρηση αυτων η/και αντικατασταση. Εαν χρειαστει να δουλεψουν 2 ατομα σε διαφορετικες ραμπες, πολλαπλασιασε.

 

Προυποθετει επισης μια ΜΕΓΑΛΗ βαση δεδομενων, για ολα τα εγχειριδια και ξεφυλισμα στα αντιεμπορικα μοντελα για να θυμηθεις οσα εχεις ξεχασει καθως και τι σχημα εχει το μηχανακι.

 

Εμπειρικα λοιπον, για να μην πεσεις αποτομα απο το συννεφακι στο οποιο βρισκεσαι, λειτουργουν οι μηχανικοι στα περισσοτερα συνεργεια εδω στο Ελλαδισταν και ξερεις γιατι;;;

ΓΙΑΤΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Δ Ε Ν !!!

 

 

Και μιας και ο πελατης, ειναι ο πατος της αλυσιδας που θα σου ερθει για ενα σερβις στο κλεισιμο... να μωρε 5 λεπτακια και οταν του πεις αδερφε, δεν σε προλαβαινω κλεινω... θα γκρινιαξει.

Που αν τον ξεπεταξεις στα 20 λεπτα για να του παρεις ενα 15άρι εργατικα, θα ξινισει η μουρη του "πφφφ για 20 λεπτα δουλεια μου πηρε 15€". Που αν εκεινη τη στιγμη, πατησεις slow motion και βγαλεις δυναμοκλειδο να σφιξεις την ταπα λαδιου, θα κολλησει στη βιτρινα σαν το ανυπομονο χρυσοψαρο που κυνηγαει την τροφη στη γυαλα, για να δει ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ!

 

Εμπερικα λοιπον, μαθε οτι πολλες βιδες, δεν παθαινουν τιποτα αν τις σφιξεις με το χερι.

Η ολη κουβεντα ξεκινησε για τα μπουζι, για το φιλτρο λαδιου, για την ταπα λαδιου.

Αν λοιπον ξερεις να χειριζεσαι τα εργαλεια, με το χερι δεν μπορεις να καταστρεψεις σπειρωμα... να μη σφιξεις αρκετα, ΙΣΩΣ ... αλλα να καταστρεψεις, ΟΧΙ.

 

Τωρα για κυλινδροκεφαλες, σαζμαν, βασεις μοτερ, ψαλιδια, τροχους ... περι ορεξεως.

Προσοχη στα συννεφακια, γιατι οτι πληρωνεις παιρνεις.... και οσο κυνηγας το μαστορα να σε ετοιμασει, δεν ειναι προς οφελος κανενος.

Εγω που νοίκιασα συνεργείο, να αλλαξω στρόφαλο στο χρεπι. Εχω να πω πως ή εισαι παρα πολυ κακος επαγγελματίας ή τα παιδια ηταν παρα πολυ καλοι επαγγελματίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον ίδιο λόγο που πας να φτιάξεις το ελαστικό αν έχεις πατήσει καρφί και αντί να το φτιάξουν σωστά το κάνουν με φυτίλι....

 

Off topic αλλά μια που αναφέρθηκε, για πείτε ποια είναι η σωστή διαδικασία για να ξέρουμε (αχρείαστη να 'ναι)

 

(ρωτάω γιατί 1-2 φορές στο παρελθόν με καρφί, το φυτίλι μου έβαλαν, χωρίς να ξέρω αν είχα άλλο option)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off topic αλλά μια που αναφέρθηκε, για πείτε ποια είναι η σωστή διαδικασία για να ξέρουμε (αχρείαστη να 'ναι)

 

(ρωτάω γιατί 1-2 φορές στο παρελθόν με καρφί, το φυτίλι μου έβαλαν, χωρίς να ξέρω αν είχα άλλο option)

Εσωτερικο μπαλωμα

http://www.michelin.gr/content/learnShareArticles/293x192_Content_Repair.jpg

 

Δυστυχως λιγοι το βαζουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ

 

Αυτό το έχουν όλοι και δεν το κάνουν ή υπάρχει πιθανότητα να μην έχουν τη δυνατότητα;

Ποιά περίπου είναι η διαφορά σε κόστος;

Και, εγκυκλοπαιδικά, ποιο είναι το κακό του "φυτιλιού";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον καιρό ξερένεται και θα αρχίζει να βγάζει. Επιπλέον σε εμένα μου έφυγε και είχε μέινει μόνο η κόλλα.  Να ζητάτε εσωτερικό μπάλωμα ή αν σας το κάνουν με φυτίλι να πάτε με την πρώτη ευκαιρία στον λαστιχά σας να το διορθώσει. Για μένα το φυτίλι είναι μια γρήγορη λύση ανάγκης. Στα βουλκανιζατέρ σπάνια χρησιμοποιούν φυτίλι, μόνο σε παλιά λάστιχα που είναι να αλλαχθούν σε λίγο καιρό. Γενικά τα συνεργεία  είναι που χρησιμοποιούν φυτίλι για θέμα χρόνου, δεν χρειάζεται να ξεζανταριστεί το λάστιχο κτλ

Αυτό που βλέπω στην φωτογραφία της michellin είναι συνδυασμός εσωτερικού μπαλώματος και φυτιλιού μια χαρά.

Το εσωτερικό μπάλωμα θα το συναντήσετε και ως μανιτάρι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λες καπακι του κινητηρα;

 

 

Ξαναλεω για αλλη μια φορα κατι σωστο που ειπωθηκε.

 

 

Το να το πας τελειως by the book, σημαινει ΧΡΟΝΟΣ (=χρημα), επιπλεον χρημα για προμηθεια δυναμοκλειδων (3 ειναι απαραιτητα) και επιπλεον ξανα χρημα για συντηρηση αυτων η/και αντικατασταση. Εαν χρειαστει να δουλεψουν 2 ατομα σε διαφορετικες ραμπες, πολλαπλασιασε.

 

Προυποθετει επισης μια ΜΕΓΑΛΗ βαση δεδομενων, για ολα τα εγχειριδια και ξεφυλισμα στα αντιεμπορικα μοντελα για να θυμηθεις οσα εχεις ξεχασει καθως και τι σχημα εχει το μηχανακι.

 

Εμπειρικα λοιπον, για να μην πεσεις αποτομα απο το συννεφακι στο οποιο βρισκεσαι, λειτουργουν οι μηχανικοι στα περισσοτερα συνεργεια εδω στο Ελλαδισταν και ξερεις γιατι;;;

ΓΙΑΤΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Δ Ε Ν !!!

 

 

Και μιας και ο πελατης, ειναι ο πατος της αλυσιδας που θα σου ερθει για ενα σερβις στο κλεισιμο... να μωρε 5 λεπτακια και οταν του πεις αδερφε, δεν σε προλαβαινω κλεινω... θα γκρινιαξει.

Που αν τον ξεπεταξεις στα 20 λεπτα για να του παρεις ενα 15άρι εργατικα, θα ξινισει η μουρη του "πφφφ για 20 λεπτα δουλεια μου πηρε 15€". Που αν εκεινη τη στιγμη, πατησεις slow motion και βγαλεις δυναμοκλειδο να σφιξεις την ταπα λαδιου, θα κολλησει στη βιτρινα σαν το ανυπομονο χρυσοψαρο που κυνηγαει την τροφη στη γυαλα, για να δει ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ!

 

Εμπερικα λοιπον, μαθε οτι πολλες βιδες, δεν παθαινουν τιποτα αν τις σφιξεις με το χερι.

Η ολη κουβεντα ξεκινησε για τα μπουζι, για το φιλτρο λαδιου, για την ταπα λαδιου.

Αν λοιπον ξερεις να χειριζεσαι τα εργαλεια, με το χερι δεν μπορεις να καταστρεψεις σπειρωμα... να μη σφιξεις αρκετα, ΙΣΩΣ ... αλλα να καταστρεψεις, ΟΧΙ.

 

Τωρα για κυλινδροκεφαλες, σαζμαν, βασεις μοτερ, ψαλιδια, τροχους ... περι ορεξεως.

Προσοχη στα συννεφακια, γιατι οτι πληρωνεις παιρνεις.... και οσο κυνηγας το μαστορα να σε ετοιμασει, δεν ειναι προς οφελος κανενος.

 

 

Οταν πληρώνεις την εργατοώρα, γιατί επιμένουν να κάνουν τα ίδια τότε; Εγώ έχω και υπομονή και μπορώ να δώσω τα παραπάνω αρκεί να γίνει η δουλειά σωστά. Όλα γίνονται στο βωμό του χρόνου κ του κέρδους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον καιρό ξερένεται και θα αρχίζει να βγάζει. Επιπλέον σε εμένα μου έφυγε και είχε μέινει μόνο η κόλλα.  Να ζητάτε εσωτερικό μπάλωμα ή αν σας το κάνουν με φυτίλι να πάτε με την πρώτη ευκαιρία στον λαστιχά σας να το διορθώσει. Για μένα το φυτίλι είναι μια γρήγορη λύση ανάγκης. Στα βουλκανιζατέρ σπάνια χρησιμοποιούν φυτίλι, μόνο σε παλιά λάστιχα που είναι να αλλαχθούν σε λίγο καιρό. Γενικά τα συνεργεία  είναι που χρησιμοποιούν φυτίλι για θέμα χρόνου, δεν χρειάζεται να ξεζανταριστεί το λάστιχο κτλ

Αυτό που βλέπω στην φωτογραφία της michellin είναι συνδυασμός εσωτερικού μπαλώματος και φυτιλιού μια χαρά.

Το εσωτερικό μπάλωμα θα το συναντήσετε και ως μανιτάρι.

Εγω σε οσα εχω πάει παντα φυτίλι βαζαν ευτυχώς οχι στο δικο μου μιας και δεν μου εχει τυχει ακόμα. Και δε πήγα σε μικρό βουλκανιζατέρ αλλά πολυ μεγάλο με καμια 15ρια ατομα προσωπικό την ιδια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γεγονός οτι στα συνεργεία χρησιμοποιούν το δυναμόκλειδο μόνο εκεί που είναι απολύτως απαραίτητο.

 

Εδώ απο τον ίδιο τον Eric The Car Guy:

 

https://www.youtube.com/watch?v=c5rkU-2gwMk

 

 

Για πράγματα όπως η τάπα του λαδιού, αυτό που μας νοιάζει είναι η βίδα ούτε να σφιχτεί σε σημείο που να κόψει τα σπειρώματα ή να κοπεί κομμάτι της μέσα στην τρύπα, αλλά ουτε να είναι εντελώς χαλαρή με κίνδυνο να ξεβιδωθεί απο μόνη της ή να χάνει.

 

Μεταξύ αυτών των δύο σημείων υπάρχει μεγάλο περιθώριο και ένας μάστορας που έχει βιδώσει χιλιάδες βίδες όλων των μεγεθών (και εχει κόψει κάποιες απο αυτές!) έχει πολύ καλή αίσθηση με το χέρι του και ξέρει πού να σταματήσει.

 

Το καπακι είναι ιδιαίτερη περίπτωση απο πολλές απόψεις. Το βασικό είναι οτι οι βίδες του θέλουν να σφιχτούν με πολύ δύναμη. Αν πάς να το σφίξεις με απλή καστάνια θα σταματήσεις να σφίγγεις νομίζοντας οτι έχει καργάρει εντελώς, αλλά στην πραγματικότητα θα θέλει πολύ σφίξιμο ακόμα.

 

Ενδεικτικό του πόση δύναμη θέλουν είναι οτι τα δυναμόκλειδα για αυτές τις ροπές έχουν μήκος γύρω στο μισό μέτρο, ενώ μια τυπική καστάνια 20-25 εκατοστά. Με τόση δύναμη χάνεται η όποια αίσθηση του χεριού.

 

Αντίθετα, οι βίδες του ψεφτοκάπακου που θέλουν λίγη δύναμη, είναι εύκολο να σφιχτούν όλες ομοιόμορφα απλά με την αίσθηση.

 

Το άλλο ζήτημα είναι οτι εφόσον οι βίδες θέλουν πολύ δύναμη, αν σφιχτούν απευθείας θα παραμορφωθεί και η φλάτζα και η κεφαλή, και μετά θα χάνει. Γι αυτό το λόγο το σφίξιμο γίνεται σε 2 ή 3 περάσματα, έτσι ωστε η παραμόρφωση να είναι πιό ελεγχόμενη.

 

Οπότε είναι αδύνατον να σφίξεις και με μεγάλη δύναμη και σε στάδια με το χέρι. Για σχεδόν όλες τις άλλες βίδες του αυτοκινήτου, και να τις σφίξεις λίγο παραπάνω ή λιγότερο δέν έγινε και τίποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fubar, ευγε απο 'μενα, διοτι με το κεφαλι καζανι και κατωτερο συντακτικο, μου ηταν αρκετα δυσκολο να εξηγησω με τετοιο τροπο αυτο που εσυ συμπληρωσες πιο πανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fubar, ενω φαίνεται να ξερεις πραμα, αυτο το "σφίγγουμε με πολλα περασματα" μου εβγαλε ενα wtf. Οτιδήποτε εχει 2+ βιδες, το σφίγγουμε χιαστη. Κλασικος κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...