Προς το περιεχόμενο

Dell Inspiron 5570 15.6(i5 8250U/8gb/256gb amd 530 4gb) 599€ @afasia.gr [ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΞΕΛΙΞΗ]


rounsmith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 σελιδες σχολια.Να παει κανεις σε δικηγορο? Λογικα πληρωνεις και κανεις μηνυση σε Dell και καταστημα και περνεις την νομιμη οδο.Αλλιως μενεις με το λαπτοπ αφου ολοι θα κανουν την κοροιδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το ψαχνετε, απατη μυριζει. Για να σας λεει το καταστημα γυριστε το να να σας γυρισουμε τα λεφτα απο μαγαζι

που δεν γυρναει ποτε λεφτα, κατι τους ξεφυγε στη φαση. Απο ποτε το αφασια πουλαγε λαπτοπ και οθονες

Και σιγα μην εχουν τιμολογια της Dell. Εγγυηση ξεχαστε τη φυσικα και καντε το σταυρο σας γιατι ουτε να το μεταπωλησετε

δε θα μπορειτε. Θα κινιομουν νομικα. Δε θυμαστε τι εγινε περσυ με τα Cubot και το αφασια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το ψαχνετε, απατη μυριζει. Για να σας λεει το καταστημα γυριστε το να να σας γυρισουμε τα λεφτα απο μαγαζι

που δεν γυρναει ποτε λεφτα, κατι τους ξεφυγε στη φαση. Απο ποτε το αφασια πουλαγε λαπτοπ και οθονες

Και σιγα μην εχουν τιμολογια της Dell. Εγγυηση ξεχαστε τη φυσικα και καντε το σταυρο σας γιατι ουτε να το μεταπωλησετε

δε θα μπορειτε. Θα κινιομουν νομικα. Δε θυμαστε τι εγινε περσυ με τα Cubot και το αφασια?

 

Τι έγινε πέρυσι με τα Cubot και το Afasia?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έγινε πέρυσι με τα Cubot και το Afasia?

 

 

Δωσε μας ινφο

βρηκα αυτό:

 http://www.cubot.gr/

 

και αυτό:

https://techingreek.com/episimi-apantisi-tis-cubot-stin-anakinosi-pou-exedose-prin-liges-meres-to-cubot-gr/

 

τα οποια τα βρηκα από εδω: https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-963440-p-14.html

 

και συγκεκριμένα γράφει κάποιος:

Μα ποια εταιρεία είναι αυτή; Η ίδια με την Afasia.gr δεν είναι; Πιο ταιριαστό όνομα δεν μπορούσε να υπάρχει. Πήρα τηλέφωνο cubot από εκεί, εντάξει, κινέζικα δεν είχε μέσα. Και έτυχε και το δικό μου μοντέλο το πήρα όσο έκανε και στην Κίνα, αλλιώς δεν λέει, η συνήθης αναλογία είναι 1 προς περίπου 2. Αλλά οι τύποι είναι για σφαλιάρες, και δεν χρειάστηκε να φτάσουμε Πολωνία. Εξηγώ στο spoiler.

 

Έδιναν δώρο σε όλα τα τηλέφωνα cubot μια κάρτα Wind με τσάμπα μονάδες για 1 χρόνο. Είχαν και στο site λεπτομερείς οδηγίες ότι σου κάνουν την ταυτοποίηση αφού παραλάβεις με μια φωτοτυπία της ταυτότητας. Πήρα τηλέφωνο, συνεννοήθηκα, έστειλα ό,τι χρειάζονταν και περίμενα να κάνουν την ταυτοποίηση. Να μην τα πολυλογώ, μίλησα 5 φορές μαζί τους στο τηλέφωνο, κάθε φορά νέα απαντήτρια που δεν ήξερε τίποτα για ό,τι είχα ήδη στείλει και κάθε φορά ξανάστελνα όλα τα χαρτιά - φωτοτυπία της ταυτότητας και της SIM και τα στοιχεία της αγοράς - με την υπόσχεση ότι η ταυτοποίηση ήταν θέμα 5 λεπτών και θα την έκαναν άμεσα. Μέχρι που βαρέθηκα και πήγα σε ένα κατάστημα Wind. Αλλά με τόσο γράψιμο, λέω τι θα γίνει αν πάθει βλάβη το τηλέφωνο, αφού σε γράφουν κανονικότατα. Εταιρεία της συμφοράς, λυπάμαι πραγματικά όσους αγοράζουν ήδη τελεμάρκετινγκ από εκεί, κινεζιές του χειρίστου είδους. Το θέμα όμως είναι ότι ως 'αντιπροσωπεία' δεν προσφέρουν τίποτα μα τίποτα που να δικαιολογεί τις αυξημένες τιμές σε σύγκριση με αγορά απευθείας από Κίνα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά πόσοι από τους αγοραστές του συγκεκριμένου laptop είναι εδώ; πόσοι μίλησαν με την Dell; Θα κάνουμε κάποια ομαδική κρούση στην Dell ή περιμένουμε από τον έναν μόνο που μίλησε να μάθουμε πληροφορίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως θα συμφωνησω με το Χριστακο,σταματηστε να γραφετε γνωμες και θεωριες,γιατι παιρνετε κοσμο στο λαιμο σας σε σοβαρο θεμα.

Τα νομισματα στην τραπεζα και τα πιστευω στην εκκλησια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μυρίζομαι εσωτερική κομπίνα με μπλεγμένη την αποθήκη, το λογιστήριο και κάποιον διευθυντή.

 

Αν υπήρχε τέτοιου είδους κομπίνα θα ζητούσαν παρακαλετά τα laptop πίσω για να δώσουν τα λεφτά.

 

Το πρόβλημα βρίσκεται σίγουρα στον προμηθευτή της και μένει να δούμε αν γνώριζε για το status των συγκεκριμένων laptop ή αν απλά το έμαθαν και αυτοί the hard way

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπήρχε τέτοιου είδους κομπίνα θα ζητούσαν παρακαλετά τα laptop πίσω για να δώσουν τα λεφτά.

 

Το πρόβλημα βρίσκεται σίγουρα στον προμηθευτή της και μένει να δούμε αν γνώριζε για το status των συγκεκριμένων laptop ή αν απλά το έμαθαν και αυτοί the hard way

 

Μα δεν μιλάω για το Afasia, σιγά μην έχουν και αποθηκάριο και διευθυντή. Για τη Dell μιλάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν μιλάω για το Afasia, σιγά μην έχουν και αποθηκάριο και διευθυντή. Για τη Dell μιλάω.

 

Αν η ασφαλιστική της Dell έχει αποζημιώσει την εταιρία για τη συγκεκριμένη παρτίδα, τότε της ανήκουν. 

 

Αν δηλαδή είναι να γίνει κάποια κίνηση, αυτή θα είναι από την ασφαλιστική, εφόσον περιέλθει σε γνώση της το θέμα.

 

Εγώ πάντως αν είχα αγοράσει το laptop θα το κρατούσα και δεν θα έβγαζα τσιμουδιά. Σε περίπτωση που εμφάνιζε πρόβλημα θα κυνηγούσα τη Dell ανηλεώς για το θέμα της εγγύησης :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα το γυρνούσα στο κατάστημα για επιστροφή χρημάτων κι ας γινόταν ό,τι ήθελε μετά. Να πάθει κάτι και να κυνηγάς να πάρεις εγγύηση, καλύτερα άλλο, ας είναι και λίγο χειρότερο.

 

Ο καθένας ας κάνει ό,τι νομίζει καλύτερο και σωστότερο όμως, ίσως και ομαδικά που αναφέρθηκε είναι καλύτερα αν μπορέσετε να συνεννοηθείτε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα τα κομματια που εδωσε το αφασια ηταν κλεμμενα και εκτος εγγυησης η μερικα απο αυτα? παρελαβε κανεις απο το συγκεκριμενο μαγαζι και εχει κανονικα εγγυηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...