Προς το περιεχόμενο

[Monitor] LG 23MP68VQ-P 23'' 135€ @ e-shop


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 γενικα μερικα eshop points ειναι περιεργα

 

αρνουνται επιστροφες η σου βγαζουν το λαδι αν γυρισεις ελλατωματικο προιον

 

η συγκεκριμενη οθονη ειναι vfm,αλλα το μαγαζι που την πουλαει,αν πεσεις σε ελλατωματικο πιθανον θα ταλαιπωρηθείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι οκ δεν τα ξέρω όλα και το τι μπορεί να κάνει το κάθε κατάστημα, πάντως αυτή είναι η πολιτική επιστροφών (μεχρι εκεί φτάνω)απο εκέι και πέρα σαν χρήστης 2 τέτοιον οθονών το μόνο που λέω vfm. όποιος θέλει και ψάχνει καλό monitor να το πάρει σε αυτά τα λεφτά, αποκεί και ύστερα υπάρχει και σε άλλα καταστήματα για όποιον ενδοιαφέρετε με εγγύηση zero pixel στα 160 (+μεταφορικά) ,αναγράφεται ποιά καταστήματα δίνουν τέτοια εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εγω αμα ειναι να την παρω θα ειναι απο το καταστημα του Ελληνικου (Αθηνα).

 

Τι μου προτεινετε να κανω ;

 

Να τους ρωτησω πρωτα για το τι θα γινει αν η οθονη που μου δωσουν εχει το εν λογω προβλημα ;

 

Να @@μησω το budget μου και να παω σε μια U2414H της DELL ;

 

υγ: δεν με απασχολει το gaming

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει αναφερθεί γενικά οτι το συγγεκριμένο μοντέλο εχει τέτοιο θέμα, διάβασε και σχόλια απο skroutz,

απλά είναι σε προσφορά απο το συγγεκριμένο κατάστημα όπως θα μπορούσε να τηνβάλη οποιοδήποτε κατάστημα εντός η εκτός skroutz.

Γενικά οποιαδήποτε τηλεόραση η monitor μπορεί να έχει καμένο pixel ή Backlight Bleed  απο εκεί και ύστερα δεν δίνουν όλες οι εταιρείες εγγύηση zero pixel πχ. η samsung (με κάθε επιφύλαξη) απόσο ξέρω δεν πρέπει να δίνει (πρέπει να έχει πάνο απο 4 νομίζω *κάτι τέτοιο) ή dell δεν ξέρω αλλα σαν εταιρία (η DELL) έχει απίστευτο support, 

Διάβασε και την πολιτική επιστροφόν στου eshop και απο εκεί και ύστερα μιλάς και μαζί τους και τους ρωτάς τι γίνετε σε τέτοια περίπτωση πριν παραγγείλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πως ηρθαν τωρα αρον αρον αυτοι που εχουν 5 και 10 μυνηματα εδω μεσα να υποστηριξουν το e-shop δεν ξερω..

Παραξενα πραματα...

Αν πεις κάτι θετικό για το e-shop είναι παράξενο…

Αν πεις σε κάποιον ότι έχει υποχρέωση να πληρώσει το τελωνείο σε κάποια αγορά του πρέπει να είσαι «τελωνειακός»…

Σημεία των καιρών ή iq ραδικιού;;;

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλαρώστε παιδιά, απλα επισήμανα ότι την άλλη φορά που είχε προσφορά το eshop, το ίδιο μοντέλο, ήταν όλες σχεδόν προβληματικές. Δεν ξερω τι σκατα κάνουνε.

 

Με το συνδυασμό ότι μπορεί να μην είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, και να μην έχετε φουλ εγγύηση, δεν το προτεινω.

 

Πάντως είναι εξαιρετική οθονη σε πολύ καλή τιμή. Απλα, consider yourselves warned.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτά, αν δεν φοβούνται ΠΙΘΑΝΟ τρέξιμο, είναι μια καλή οθονη σε εξαιρετική τιμή.

 

Πιθανό πάντα, δεν δουλεύω μέσα στο μαγαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν ανοιχτηκε σχετικό άρθρο με το αν έδινε το eshop προβληματικές LG (γενικά θεωρώ την LG καλη εταιρία για να μοιράζει σε μαγαζάκια χαλασμένες τηλεοράσεις ή monitor), αλλά την δεύτερη την πείρα σε black friday απο eshop στην ίδια τιμή(φυσικά λόγο specs και καλής τιμής  ),δεν είχα κανένα πρόβλημα (ίδια ακριβώς με αυτόν που έχω πάρει απο κωτσόβολο)!!!

Σχετικά (παρακαλώ να μην παρεξηγηθώ,δεν έχω μετοχές πουθενά και δεν συνεργάζομαι με κανένα μαγαζί με απολύτως κανένα συμφέρον) με το eshop όσες φορές και να έχω πάρει κάτι μεγάλης αξίας και μη σε οποιαδήποτε συναλαγή η επιστροφή προιόντον ήταν άψογοι !!!

Δεν θα κάτσω να λέω αερολογίες του τύπου είχα ακούσει ή μου είπε κάποιος ή ένας φίλος μου που είχε πάρει κτλ..

Εάν θέλει κάποιος και έχει προσωπική άποψη απο κακή εμπειρία απο eshop ή άλλο κατάστημα καλό θα ήτανε να μας το πει για να προσέχουμε τα εν λόγο μαγαζιά !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λογικα δεν διαβασες τιποτα απο οσα γραφτηκαν...

δεν φερνει προβληματικες, παραεισαγωγη κανει και ετσι δεν καλυπτεται απο το zero-pixel warranty που ειναι και ο λογος για να προτιμησει κανεις lg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φίλε μου ,ναι οκ το καταλαβαίνω αυτό που λες, εκεί που διαφωνώ (προσωπική άποψη πάντα και δεν θέλω να πάρω κάποιον στο λαιμό μου και να του υποδείξω το τι θα αγοράσει και απο που) απλά ένα μαγαζί το οποίο έχει βγάλει μια προσφορά σε πολύ καλή τιμή και για κάποιον που θα ήθελε να την αγοράσει λόγο περιορισμένου μπάτζετ είναι μια καλή ευκαιρία και τον έχουνε βάλει σε κατάσταση οτι πιθανόν μπορεί να έρθει με πρόβλημα (καμένο pixel) και τον προτρέπουν να την αγοράσει απο αλλού πιο ακριβά για να έχει την εγγύηση zero pixel 

Δηλαδή εάν ήταν samsung το monitor τι θα λέγαμε και ποιός θα ήταν ο λόγος για να την προτιμήσης;

είμαι χρήστης samsung , dell και LG (τηλεορασης-monitor).

Και συγνώμη εάν κατα την γνώμη την δικιά σου ή κάποιου άλλου *εάν ξεφευγω απο το θέμα (που δεν το νομίζω) αλλά έτσι το αντιλαμβάνομαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το monitor είναι μια συσκευή ιδιαίτερη και κάθε πρόβλημα ή ατέλεια είναι δύσκολο να γίνουν ανεκτά καθώς θα πέφτει συνεχώς εκεί το μάτι... 

 

Τα καμμένα pixels και το backlight bleed είναι τα συνηθέστερα προβήματα που παρουσιάζουν οι οθόνες και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η αντιμετώπιση τους στα πλάισια της εγγύησης αποτελεί κριτήριο για αγορά όπως βέβαια και η τιμή.

 

Αν το e-shop δίνει zero-pixel εγγύηση όπως και η Ελληνική αντιπροσωπεία δεν υπάρχει κάνενα θέμα και το παρόν αποτελεί προσφορά.

Αν το e-shop ΔΕΝ δίνει τη zero-pixel εγγύηση όπως και η Ελληνική αντιπροσωπεία τότε μιλάμε για ένα τελείως διαφορετικό πακέτο και οι τιμές ΔΕΝ είναι συγκρίσιμες.

 

Ξεκάθαρα και ωραία.

 

Το αν είναι καλό το μόνιτορ δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το αν το e-shop δίνει πετσοκομμένη υποστήριξη. Επίσης αν δεν ισχύει η zero-pixel εγγύηση για κάτι που είναι ΕΜΦΑΝΕΣ , όπως ένα καμένο ή κολλημένο pixel , ούτε που θα ήθελα να φανταστώ τι θα γίνει αν τους πάτε μια οθόνη με backlight bleed που ως ένα βαθμό είναι και υποκειμενικό...

 

 

Ότι άλλο γράφεται είναι εκ του πονηρού και ΚΑΜΙΑ διάθεση δεν υπάρχει εναντίον του μαγαζιού...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τους παρω αυριο πρωι - πρωι τηλεφωνο να λυθουν οι αποριες και για zero pixel warranty και για παραεισαγωγες και για οτιδηποτε.

 

Οχι τιποτα αλλο , καθε μια ωρα αλλαζω και αποφαση . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...