Προς το περιεχόμενο

[Monitor] LG 23MP68VQ-P 23'' 135€ @ e-shop


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχουμε μαμήσει το θέμα.

Ξαναλέω ΑΝ είναι σοβαρό μαγαζί πας με το προϊόν, το επιστρέφεις σαν κύριος και παίρνεις τα λεφτά σου στο χέρι.

Πόσο να πάρει; Μία ώρα;

 

Με τη διαδικασία που περιγράφεις εσύ χάνεις μέρες ολόκληρες και μπορεί και να μην ικανοποιηθείς (να κάνουν τους Κινέζους) αν πρόκειται για ελαφριές περιπτώσεις backlight bleed ή brightness uniformity.

 

Αν το πρόβλημα προκύψει πέραν του δικαιώματος επιστροφής τότε γίνεται αυτό που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον παιδια , αρχικα την ακυρωσα μετα ομως αποφασισα να την παραω τελικα την οθονη μιας καθως φαινοταν πολυ vfm .

Τα παρακατω τα ποσταρα και στο αντιστοιχο θεμα για τη συγκεκριμενη οθονη στην κατηγορια "Οθονες" .

Φωτογραφια δεν μπορω να ανεβασω λογω του νεου site : Απο dropbox

Τη συνδεω , βαζω ασπρο φοντο και βλεπω μαυρακι στη μεση της οθονης !!!

Το κανω να φυγει με το δαχτυλο και συνειδητοποιω οτι ειναι καμενο πιξελ.Επισης παρατηρησα bleeding αισθητο κατω δεξια αλλα οκ

--> Οσον αφορα το προβλημα με το πλεγμα δεν ηταν ιδιαιτερα αισθητο βεβαια την συνεδεσα με vga .

t-thanks eshop.

Την πηγα πισω την αλλη μερα να τη στειλουνε στο service και τους ειπα οτι θελω τα χρηματα και οχι αντικατασταση. Μου παν οτι η LG δεν εχει πλεον 0 πιξελ εγγυηση σε φαση παρτην πισω σπιτι σου. Τους εδειξα το mail και δεν ειχαν δικαιολογια .

Με λιγα λογια απο βδομαδας περιμενω τα λεφτα.

ΥΓ1: Η οθονη τα σπαει και απο αποψη specs και απο ομορφια καθως τα bezels ειναι πολυ λεπτα , αλλα οχι και καμμενο πιξελ με το που την ανοιξω !

ΥΓ2: Καλη χρονια !!

Επεξ/σία από redykt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Looter είπε

Κρίμα φίλε , άτυχος.

Τα λεφτά έπρεπε να στα δώσουν επιτόπου.

Ευχομαι να κλείσει θετικά και να σε υποστηρίξουν πλήρως.

Tι θα πει έπρεπε να τα δώσουν επιτόπου; Μπακάλικο είναι; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@redykt

Πάλι καλά που είχες το mail και δεν χρειάστηκε να κάνεις ολόκληρες ιστορίες με τηλέφωνα σε κεντρικά αναμονές νεύρα κτλ.

Κρίμα πάντως γιατί από την περιγραφή σου φαίνεται ότι πέρα από τα λειτουργικά προβλήματα σου άρεσε αισθητικά.

@Looter Στην ουσία ο υπάλληλος επειδή είναι απλά πωλητής, πρέπει να το στείλει το προϊόν για εξέταση ( που ξέρει αν ο αγοραστής έκανε κάποια ζημιά π.χ. ) πριν εγκριθούν τα προβλεπόμενα της κάθε περίπτωσης.

 

 

 

 

Δεν θα σχολιάσω τις προσωπικές επιθέσεις που συνεχίζονται άσκοπα.

 

 

 

@redykt Αν σου δημιουργήσουν κάποιο θέμα ενημέρωσε μας και αν σου είναι εύκολο γράψτο και σε κάποιο άλλο θέμα του φόρουμ να υπάρχει σε περίπτωση που μελλοντικά την πατήσει κάποιος άλλος αγοραστής.

Επεξ/σία από Intruder7s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Intruder7s Το εχω γραψει ηδη στο αντιστοιχο θεμα στην κατηγορια Οθονες . Ναι, περασα στο καπακι απο το Πλαισιο και την ειχανε σε display μαζι με αλλες οθονες και ηταν οντως η πιο ωραια εμφανισιακα και οχι μονο . Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες για τον υπαλληλο , αυτο ακριβως μου ειπε και εκεινος και τον καταλαβαινω. 

Παντως στο Πλαισιο μου ειπαν οτι ισχυει κανονικα η 0 pixel warranty απο την LG  και οτι μαλιστα αυτοι εχουν κανει ειδικη συμφωνια με τη Samsung για zero pixel warranty.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Και άσε τη διαφήμιση για το πλαίσιο για μια άλλη φορά.

Δώσε λοιπόν το κατάστημα ή την απόδειξη της οθόνης που επέστρεψες γιατί η φωτογραφία και μάλιστα η συγκεκριμένη εμένα προσωπικά  δε μου λέει κάτι. Μπορεί κάλλιστα να είναι απο το tv-monitor της ξαδερφης σου.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μου αρεσει καθολου το υφος σου και δε μου καιγεται καρφι ουτε για το Πλασιο, ουτε για το eshop , ουτε για κανενα αντιστοιχο καταστημα.

Δεν με απασχολει και ιδιαιτερα τι πιστευει ο καθε αγνωστος radiohead για τα λεγομενα μου .

Δεν εκανα το ποστ για να θιξω καποιον εδω μεσα ή καποιο καταστημα , απλα σας περιγραφω τι ακριβως συναιβει σε μενα με τη συγκεκριμενη οθονη.

Επειδη ομως προκειται για ενα σοβαρο forum , δε γουσταρω να αφηνονται υποψιες για τα λεγομενα μου οριστε και το δελτιο παραλαβης για το service.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως αν δεν ειχες το mail να τους το τριψεις στη μουρη ακομα θα σε τρεχανε . Μια εικονα χιλιες λεξεις ^_^

Στο πλαισιο κολοκυθια τουμπανα τι λενε οι πωλητες αμα ανεβεις στο service θα καταλαβεις τι παιζει  - εκει ειχα δει να γραφουνε οτι θελουνε παραποιημενο στη φορμα μεχρι και αρνηση ελεγχου .

Επεξ/σία από Damachi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και αίσια εξέλιξη (που το εύχομαι) να έχει η περίπτωση του redykt το σίγουρο είναι ότι η "εγγύηση 0-pixel του e-shop" δεν έχει καμία σχέση με την 0-pixel της LG Hellas...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δω πόσα χρόνια θα περάσουν μέχρι να κατανοήσουμε τον όρο παρα-εισαγωγή :)
Η περίπτωση του φίλου είναι κλασική φάση e-shop όπου απλά τρέχεις και δεν φτάνεις.
 

Επεξ/σία από eaglos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...